Chladič vs HP ....
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Chladič vs HP ....
Netušíte někdo o jaký navýšení HP může být dimenzován standartní chladič ? Koukal jsem do nabídky BeCool a ten základní celohliník je jen do 400 HP tak v tom případě musím standartní chladič těžce přetěžovat.

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
kontrolky jsou zatím relativně OK, jen při jízdě městem častěji běžej větráky ovšem teď to bude ještě víc HP než předtím ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Presne ti neporadim, ale nemelo by se to podcenit. Ja to ted nedavno udelal, a diky tomu jsem ani nedorazil do Mimone..
Puvodni chladic na mem turbodieselu jsem mel k.o., tak jsem tam dal chladic ze stejneho typu auta, ale 3.0 benzinu. Puvodni ma tloustku cca pres 40mm, a ten benzinovej 25mm, pri zhruba stejne velikosti. Normalne jsem nepoznal rozdil pri jizde po meste atd., jezdil jsem s tim tak mesic a zadny problem, ale vydal jsem se do te Mimone, vyjel na dlanici, 10-15 min jizdy tak 130-150km/h, a varil jsem. Nepomohl termostat, ani vymena vodni pumpy atd atd. Nakonec to padlo na chladic. Takze obecne vzato, cim hrubsi, tim lepsi.. 


S vyssim vykonem dosazenym spalovani vetsiho mnozstvi paliva samozrejme prijde vice tepla. Ten OEM chladic je vetsinou dimenzovany jen pro tovarni maximalni vykon, ktery neni bezne neustale pouzivan v beznem provozu i s upravenym vozem, ktery disponuje vykonem nekolikrat vyssim. Pro obcasne kratsi zavody je proto ten tovarni chladic plne dostacujici. To samozrejme neplati v pripade zvyseni vykonu motoru a zaboreni akceleratoru do podlahy po cele dlouhe mile. Vetsina lidi si zvoli hlinikovy radiator a elektricke feny s vyssi vykonosti (ktere pak manualne zapnou kdykoliv je potreba "on" pres rele a spinac). Pokud nehrozi nebezpeci zmrazeni chlazeni kapaliny (= v lete), pouzivani niceho jineho, nez jen destilovane vody (bez jakehokoliv antifreeze) ma nejlepsi prevod tepla a chladici ucinky. Pokud chces zvysit chlazeni jeste vice, Red Line Water Wetter pracuje opravdu dobre.


IQ stylingem nenahradis.
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 197
- Registrován: 16 zář 2004 15:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
red line jsem mel objednan - jen 2 flasky, vsechno se mi vylilo d pr.... v baliku, ani se nedivim, kdyz mi postavili 10 baliku do stropu a na to dali kola ze ctyrkolky, da se pouzit i treba i Royal Purple Radiator Coolant Additive , ale ten uz neni tak dobry, jinak je krasa se divat na ty ruzne tvary tech pridavnych el. vetraku
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: