Power Booster
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Ale prdlajs, dyť to je už od pohledu taková hovadina, že zkoušet to na brzdě je zbytečný vyhazování peněz. To je to samý, jako "tuningový svíčky" co přidají taky 11 kW nebo by se ještě třeba mohla udělat pidivrtulka do palivovýho vedení, to by určitě taky přidalo 11 kW, protože by to "dynamizovalo tok paliva bez vytváření přetlaku"Laky píše:No jiste Kolegacek to ma v nabidce a taky uz od zacatku rikal, ze to chce ozkouset jak to je v realu, aby neprodaval nakej sunt, nebo nesliboval neco co uvada vyrobce a nedokaze to ten pristroj. Ja osobne sem este vysledek brzdy nevidel jak tu rikal Fazey tak asi nic moc.


Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
existuje jedinný el. turbo nebo kompresor co jsem kdy viděl - je to systém složenej ze 3 startérů a kompresorový části ty 3 startéry přez převodovku roztočí tu turbínu a ta cpe vzduch do motoru, celá ta věc má svojí spešl baterku co vydrží dodávat proud asi 15 sec. je to pro použití na sprintech ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
[quote="Ritchma"]Já to viděl v reálu jenom jednou - měl to někdo ve fialový MR2ce v hrochově týnci a po sprintu to vyndaval.quote]
to jen pro případ že by to fungovalo a skutečně to vytvořilo v sání vyšší tlak než atmosférický, protože potom by musel dotyčný přestoupit do jiné kategorie s koeficientem pro přeplňované motory
to jen pro případ že by to fungovalo a skutečně to vytvořilo v sání vyšší tlak než atmosférický, protože potom by musel dotyčný přestoupit do jiné kategorie s koeficientem pro přeplňované motory

- Boris:Noone
- Příspěvky: 79
- Registrován: 20 lis 2004 20:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ne to neni pravda to on jenom chctel usetrit benzin cestou domueric píše:Ritchma píše:Já to viděl v reálu jenom jednou - měl to někdo ve fialový MR2ce v hrochově týnci a po sprintu to vyndaval.quote]
to jen pro případ že by to fungovalo a skutečně to vytvořilo v sání vyšší tlak než atmosférický, protože potom by musel dotyčný přestoupit do jiné kategorie s koeficientem pro přeplňované motory


FIEFIFMPFFM-Fuck Is Easy, Fuck Is Funny, Many People Fuck For Money
Watashi wa take desu

Watashi wa take desu

Boris:Noone píše:ne to neni pravda to on jenom chctel usetrit benzin cestou domueric píše:to jen pro případ že by to fungovalo a skutečně to vytvořilo v sání vyšší tlak než atmosférický, protože potom by musel dotyčný přestoupit do jiné kategorie s koeficientem pro přeplňované motoryRitchma píše:Já to viděl v reálu jenom jednou - měl to někdo ve fialový MR2ce v hrochově týnci a po sprintu to vyndaval.![]()
vrtulovej pohon

- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
eric: no nedavno davali na discovery borice mytu a tam delali vznasedla z takovej tech fukaru na listi, jeden mel takovy tri dreveny kola spojeny jako zakladnu a mel takovej jako vak a jednim tim fukarem to naplnoval a druhej mel v ruce a tim urcoval smer a vono se to vazne vznaselo a ten druhej mel serf pod nej udelanej taky ten vak do toho pustenej silnejsi fukar a pak mel tri na zadi a ty ho posouvali vpred. No docela sranda
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Power Booster
Pokud mohu taky něco k danému tématu říct
Power Booster není TURBO , KOMPRESOR to na začátek, a proto není navýšení výkonu takové jako u Turba nebo Kompresoru.
Jediným jeho ukolem je dostat do motoru trochu víc vzduchu stejně jako sportovní bavlněný filtr ,díky čemuž dochází k lepšímu spalování .
Dále není doporučována montáž do vozu s vyším výkonem než 300 koní a do motoru s obsahem nad 3 litry.
Tento výrobek doporučuji majitelum vozu s normálníma motorama které nejsou nijak výkoné z výroby. ( Škoda 1,2 HTP , SDI , 1,4 / 1,6 /1,8/2,0 ....) .
Dále Power booster nemá za ukol zvyšovat maximální výkon ale nejvyšší nárust má mít v nízkých a středních otáčkách.
Jinak proběhla montáž do vozu Škoda Fabia 1,4 16v se sportovním filtrem a čipem ( Sportmotor) a na názor majitele se můžete zeptat přímo jeho ( Amogh ).
Tento výrobek má německou homologaci TUV.
Jak jsem již napsal tak Power Booster je určen hlavně pro majitele kteří potřebují trochu výc výkonu a nechtějí přijít o záruky na auto nebo třeba je vyjde čip na podstatně vyšší částku .

Power Booster není TURBO , KOMPRESOR to na začátek, a proto není navýšení výkonu takové jako u Turba nebo Kompresoru.
Jediným jeho ukolem je dostat do motoru trochu víc vzduchu stejně jako sportovní bavlněný filtr ,díky čemuž dochází k lepšímu spalování .
Dále není doporučována montáž do vozu s vyším výkonem než 300 koní a do motoru s obsahem nad 3 litry.
Tento výrobek doporučuji majitelum vozu s normálníma motorama které nejsou nijak výkoné z výroby. ( Škoda 1,2 HTP , SDI , 1,4 / 1,6 /1,8/2,0 ....) .
Dále Power booster nemá za ukol zvyšovat maximální výkon ale nejvyšší nárust má mít v nízkých a středních otáčkách.
Jinak proběhla montáž do vozu Škoda Fabia 1,4 16v se sportovním filtrem a čipem ( Sportmotor) a na názor majitele se můžete zeptat přímo jeho ( Amogh ).
Tento výrobek má německou homologaci TUV.

Jak jsem již napsal tak Power Booster je určen hlavně pro majitele kteří potřebují trochu výc výkonu a nechtějí přijít o záruky na auto nebo třeba je vyjde čip na podstatně vyšší částku .
- Přílohy
-
- graf brzda.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1588 x
-
- graf brzda2.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1625 x
CARTECH Tuning CENTRUM
www.cartechgroup.cz Vše co potřebujete pro váší káru
Alfa Romeo 155 Q4
Škoda Octavia 1,9Tdi 4x4
www.cartechgroup.cz Vše co potřebujete pro váší káru
Alfa Romeo 155 Q4

Škoda Octavia 1,9Tdi 4x4
-
- Příspěvky: 82
- Registrován: 10 črc 2005 22:34
Re: Power Booster
Jasně, pro votuningáře a tuzéry.Kolegáček píše:...pro majitele kteří potřebují trochu výc výkonu .

Hele, ty grafy mluví jasně.
Kde chceš vzít nějakej nárůst výkonu, když není z čeho.
Fukárek o výkonu pár desítek wattů nic nenatlačí.
-
- Příspěvky: 82
- Registrován: 10 črc 2005 22:34
Nejde ani tak o nízkooběmy od hondy ale spíš se nehodí do VTEC motoru. Ale i přes to to do nich výrobce montuje .Zemi píše:Jo zapomel jsi dodat ze neni vhodny pro nizkoobjemy Honda s vykony nad 130PS...Ted uz vlastne i Toyota...
![]()
![]()
- Přílohy
-
- foto2.JPG (0 bajtů) Zobrazeno 1681 x
CARTECH Tuning CENTRUM
www.cartechgroup.cz Vše co potřebujete pro váší káru
Alfa Romeo 155 Q4
Škoda Octavia 1,9Tdi 4x4
www.cartechgroup.cz Vše co potřebujete pro váší káru
Alfa Romeo 155 Q4

Škoda Octavia 1,9Tdi 4x4
-
- Příspěvky: 82
- Registrován: 10 črc 2005 22:34
Re: Power Booster
I co by ne, Kolegáčku....Kolegáček píše:Pokud mohu taky něco k danému tématu říct![]()

Jde přece o kšeft, kdo by dnes nechtěl prachy.
Hlavně za nějaký neprodejný šunt, neee

-----------------------------------------------------
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Power Booster
Hele ted uz prehanis... Kolegacek neni nakej znalej performancetuner a nema cas na to aby projizdel celej den net a hledal skutecny informace o tomhle produktu nebo i o dalsich ktery ma v nabidce... Tak se prosim nechovej jak strevo...tom2racekiller píše:I co by ne, Kolegáčku....Kolegáček píše:Pokud mohu taky něco k danému tématu říct![]()
![]()
Jde přece o kšeft, kdo by dnes nechtěl prachy.
Hlavně za nějaký neprodejný šunt, neee![]()
-----------------------------------------------------

Naposledy upravil(a) Zemi dne 12 zář 2005 11:21, celkem upraveno 1 x.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
a ked si to zoberieme cisto teoreticky, tak vsetko co vetrek tlaci je hnane elektrikou. A elektricky odber ti zvysuje "odpor" na alternatore. A kedze ucinnost alternatora a elektromotorku je dost nizka tak si neviem predstavit ako to moze nieco produkovat.
preco potom nenatiahnut remen rovno k tej mikrovrtulke a nepreskocit dva neefektivne "elektromechanicky prevodniky" (alternator a elektromotor. ani neviem co to znamena, ale tak to pekne znie:lol:)
alebo inac. motor pracuje z ucinnostou nizsou ako 1. elektromotor dajme tomu 0,8 (kolko je to realne neviem).
takze zobereme si energiu "e" z remena, alternatorom z nem spravime elektriku, ale tej je uz len 0.8e. prenesieme ju do vetraku a spravime z nej mechanicky pohyb ale toho bude uz len 0.64e. proste celkovo je to hovadina.
preco potom nenatiahnut remen rovno k tej mikrovrtulke a nepreskocit dva neefektivne "elektromechanicky prevodniky" (alternator a elektromotor. ani neviem co to znamena, ale tak to pekne znie:lol:)
alebo inac. motor pracuje z ucinnostou nizsou ako 1. elektromotor dajme tomu 0,8 (kolko je to realne neviem).
takze zobereme si energiu "e" z remena, alternatorom z nem spravime elektriku, ale tej je uz len 0.8e. prenesieme ju do vetraku a spravime z nej mechanicky pohyb ale toho bude uz len 0.64e. proste celkovo je to hovadina.
-
- Příspěvky: 82
- Registrován: 10 črc 2005 22:34
Re: Power Booster
Zemi píše:Hele ted uz prehanis... Kolegacek neni nakej znalej performancetuner a nema cas na to aby projizdel celej den net a hledal skutecny informace o tomhle produktu nebo i o dalsich ktery ma v nabidce... Tak se prosim nechovej jak strevo...tom2racekiller píše:I co by ne, Kolegáčku....Kolegáček píše:Pokud mohu taky něco k danému tématu říct![]()
![]()
Jde přece o kšeft, kdo by dnes nechtěl prachy.
Hlavně za nějaký neprodejný šunt, neee![]()
-----------------------------------------------------To co nam tu ukazal neni jeho vytvor...

Ale v poho

I když, se přiznam, že jsem kapku prudič.
---------
Jenže Kolegáček je asi dost kámoš prodejce, tak.
Jinak já ten produkt bachuju už dýl, měly to tuzi-firmy v nabídkách a pomalu to mizí z trhu.
Tome. ty nejsi prudič ty jseš TURBO PRUDIČ jehož názoz mi je celkem volnej a na kterýho nemíním výce reagovat. A nejsem žádnej anonymní uživatel s nic neříkajícím názvem kterej prudí kde muže ( to je asi jediný co dokážeš )
Jinak nejsem žádnej známej prodejce ale přímo sám PRODEJCE a jednatel firmy CARTECH Group s.r.o. další věc před náma to dovážel SH Motor za cenu 8990,-
Jinak nejsem žádnej známej prodejce ale přímo sám PRODEJCE a jednatel firmy CARTECH Group s.r.o. další věc před náma to dovážel SH Motor za cenu 8990,-
CARTECH Tuning CENTRUM
www.cartechgroup.cz Vše co potřebujete pro váší káru
Alfa Romeo 155 Q4
Škoda Octavia 1,9Tdi 4x4
www.cartechgroup.cz Vše co potřebujete pro váší káru
Alfa Romeo 155 Q4

Škoda Octavia 1,9Tdi 4x4