Power Booster

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

tom2racekiller
Příspěvky: 82
Registrován: 10 črc 2005 22:34

Příspěvek od tom2racekiller »

JonnY píše:jezis, to si fakt myslite ze sa da spoznat 2nm a 0.5kw??????
sry ale to tazko, to ma vacsi vplyv mnozstvo benzinu v nadrzi a teplota vzduchu......
Teplota, tlak vzduchu, vlhkost, prohřátí olejové náplně, ...

Kdo dělal měření výkonů na brzdě, ten ví.

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

ako uz sa tu riesia totalne pikacoviny. vyhodte z auto bordel co tam mate a odlahcenie vam zaruci vacsie efekt nez pribudnutie 2nm v 2000rpm. alebo strelte auto a za tie prachy +tych 8k si kupte nieco rychlejsie. alebo ako neviem. fakt toto nema cenu riesit. bud si to kupte alebo sa na to vyserte, nazorov a vysvetleni tu uz bolo dost

Uživatelský avatar
amogh
Příspěvky: 5563
Registrován: 19 úno 2004 15:41
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od amogh »

dost lidi co tady reaguje na muj prispevek absolutne nepochopilo co jsem napsal
proste tmavy brejle pred ocima a vsechno je jenom podvod (coz me nastval prevazne beaver - pisu jaky mam pocity tak si nech prosim naky dohady a spekulace o tom ze jsem od kolegacka zaplacenej pro nekoho jinyho), ja tu nejsem od toho abych nekoho presvedcoval, nejsem zadnej obchodnik ani psycholog a s kolegackem nejsem nijak domluvenej, byl jsem pozadan o pomoc a to se take stalo, krom toho me ten pokus samotneho zajimal i kdyz jsem si o power boosteru myslel sve (a to ti potvrdi nejen kolegacek na to se zeptej klidne yanka, blouda, welta, evci, kluku z fabia clubu - no je tech lidi dost, vcetne firmy co to montovala)

@ritchma - ty mozna ne, me lepsi akcelerace potesila, obvzlaste v rozmezich otacek kde jsem mel na prvni brzde znatelne poklesy krivek vykonu a tociveho momentu

@tom dvojkovej zabijak - asi ses slepej, nerikam ze rozdil v grafech muze byt zapricinenej chybou mereni ( to je opravdu jev ktery muze nastat a byl bych blazen kdybych tvrdil opak)

nicmene ty grafy nejsou uplne stejne, predevsim na druhem grafu je videt omezeny negativni pokles krivek v nizkych otackach nez puvodne

krom toho v nizsich otackach

@jonny - maximalne muzu znova zopakovat at si prectes muj prispevek, narust 0,5 kW je v na vrcholu krivky a v teto oblasti (tj oblasti vyssich otacek a vetsinou uz i vyssi rychlosti) jsem sam rekl ze nic necitim
krom toho o cene jsem se taky vyjadril, tak nevim co zase mumlas o 8000 ano je to hodne, ale nikdy jsem tu netvrdil opak
jinak nazoru a vysvetleni tu bylo opravdu dost, prakticka zkusenost jenom jedna
Touran BMM

Uživatelský avatar
amogh
Příspěvky: 5563
Registrován: 19 úno 2004 15:41
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od amogh »

jenom proc doslo k pokusu, jeste pro ty typicke čecháčky co hned ve všem vidí podvod a spekulace bez jakekoliv znalosti souvislosti

jednoho dne mi Marek zavolal a optal se me jestli jsem ochoten do sveho vozu nechat namontovat tuto vec, s tim ze zaplati 2x brzdu + montaz

no proc ne, krom toho brzda me samotneho zajimala a power booster ani moc ne protoze jsem mu neveril ani trochu
s tim ze pak vysledky zverejni a ja interpretuju sve pocity

dalsi duvod proc k tomu doslo je, ze marek neni typickej ceskej obchopdnik ale kdyz uz to chce prodavat tak chtel mit krome reklamnich kecu vyrobce v ruce taky neco jinyho a tim dva protokoly z brzdy rozhodně jsou

dalsi fakt, ty grafy z brzdy rozhodne nejsou nijak oslnive a ani nijak nepotvrdili udaje vyrobce (predevsim teda ten druhej) a jak vidite panove i presto je sem marek dal

opravdu me tedy nastve kdyz od zacatku cista vec, ferova z obou stran, k tom use snazim napsat svoje pocity (i kdyz samozrejme subjektivni ale moje) a lidi tu stale operuji s podvodama a domluvama
timto koncim, musim pracovat
Touran BMM

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

amogh píše: @jonny - maximalne muzu znova zopakovat at si prectes muj prispevek, narust 0,5 kW je v na vrcholu krivky a v teto oblasti (tj oblasti vyssich otacek a vetsinou uz i vyssi rychlosti) jsem sam rekl ze nic necitim
krom toho o cene jsem se taky vyjadril, tak nevim co zase mumlas o 8000 ano je to hodne, ale nikdy jsem tu netvrdil opak
ja tu nemumlam ja pisem. neplet si to

na tie grafy som pozeral asi 5 minut a podla rozdielov ktore som zbadal fakt neviem ktory je s tym udelatkom a ktory bez.
ale kazdy si uz nazor urobil, tak to mozeme ukoncit.

Uživatelský avatar
BlackHole
Příspěvky: 198
Registrován: 08 zář 2004 18:05
Bydliště: 49°50'45"N, 16°17'14"E

Příspěvek od BlackHole »

Ad dyno: Nepřesnost může být způsobená spoustou dalších faktorů, bez opakovaných měření je to jen cár papíru, v tomoto případě dvakrát po sobě stejnej.
Ad Power Booster: Mluvil jsem o tom s pár lidmi (mezi nimi např. letecký mechanik, automechanik s 30 let praxí) a všichni se smíchy váleli po podlaze. Připomíná mi to situaci, kdy jeden můj známý fotografoval auru, najal vědmu, která ty fotogrfie vykládala a pak prodával tzv. Harmonizátor biopole :lol: Účinek stejný jako v tomto případě, "víra tvá tě uzdravila" (pro vzdělance = placebo efekt).
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.

Uživatelský avatar
amogh
Příspěvky: 5563
Registrován: 19 úno 2004 15:41
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od amogh »

jo jasne takze na brzdu aspon trikrat a pokazdy pokud mozno jinde, ty jo nejsme v laboratori

pokud bys chtel vyloucit chyby s mereni tak bys musel jit nekonecnemnohokrat a pak vse vyhodnotit - vyopadla by ti gaussova krivka a nejcetnejsi vyskyt jedne hodnoty by byl ten spravny
Touran BMM

Uživatelský avatar
amogh
Příspěvky: 5563
Registrován: 19 úno 2004 15:41
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od amogh »

@johnny - ok tak nemumlas, pardooon

no a pokud nevidis v tech krivkach rozdil, tak snad jedine doporucit bryle - nevim :-D

jako mensi propad krivek kroutaku a vykonu je v nizkych otackach na prvni pohled jasnej a je to naposledy co na to upozornuji
Touran BMM

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

amogh píše:dost lidi co tady reaguje na muj prispevek absolutne nepochopilo co jsem napsal
proste tmavy brejle pred ocima a vsechno je jenom podvod (coz me nastval prevazne beaver - pisu jaky mam pocity tak si nech prosim naky dohady a spekulace o tom ze jsem od kolegacka zaplacenej pro nekoho jinyho), ja tu nejsem od toho abych nekoho presvedcoval, nejsem zadnej obchodnik ani psycholog a s kolegackem nejsem nijak domluvenej, byl jsem pozadan o pomoc a to se take stalo, krom toho me ten pokus samotneho zajimal i kdyz jsem si o power boosteru myslel sve (a to ti potvrdi nejen kolegacek na to se zeptej klidne yanka, blouda, welta, evci, kluku z fabia clubu - no je tech lidi dost, vcetne firmy co to montovala)
Tak jsi mne poněkud zklamal, protože uznej, že když koukneš právě na ty dva grafy a na tvrzení výrobce a tom kladným přínosu pro motor, tak se ten výroběk pohybuje právě na hraně klamavé reklamy. Pro mne jakožto pro prodejce by cena toho produktu v kombinaci s těma grafama byla asi okamžitě popudem k tomu, abych takovou ptákovinu stáhl z prodeje, nebo maximálně doprodal zásoby. Neříkám, že jsi od Kolegáčka zaplacenej, jen mi přijde s podivem, že se tváříš ve stylu "no nic to nedalo, je to drahý, ale jinak super", obzvlášť když tu uvádíš, že v podstatě víš, že ten "booster" je prostě jen větráček.

Kolegáček: Teda pane, to se na mně nezlobte, ale zamávat tu s těma grafama se dá považovat snad jedině za omluvu toho zařízení v tom smyslu, že to "neublíží". To tvrzení že by se to nemělo používat na auto nad 3 litry a 300 koní teda znamená, že když to zamontuju k sobě do Supry, tak to bude přínosem ? Odpovím si sám - proč lidi co mají Supry Mk.III mění váhu vzduchu za váhu z Lexusu s větším průřezem, no asi proto, aby se snížila restrikce v sání, kterou by taková blbost jako je Power Booster jen zvýšila.

Nic, já se dál radši nebudu vyjadřovat, omlouvám se, že jsem některý lidi popudil, ale prodávat tohle ehm zařízení je dle mého názoru skutečně podvod na lidi - pěknej obal, varovný nápisy na zařízení o vysokým napětí nebo nebezpečí od točivých částí či co to tam vlastně je... k tomu ještě dobrej obchodní název co bude obsahovat mocné výrazy typu POWER a BOOSTER a trochu chromu na vnější části celé té ptákoviny aby to působilo víc noblesně. Jenže pořád je to jenom 12ti voltovej větráček, původně určenej pro ovívání xichtů majitelů jachet :wink:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
amogh
Příspěvky: 5563
Registrován: 19 úno 2004 15:41
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od amogh »

ty si ze me delas srandu ne? nebo nectes co pisu??

ja sem se tady necim zastal vyrobce?? ja sem nekde psal ze brzda potvrdila jeho udaje, vzdyt sem nic takovy nerek, naopak rikam ze v aute to za tuhle cenu nechci a ze brzda ty udaje nepotvrdila

jenom uvadim
1/ ze marek jedna seriozne
2/ ze urcitej prinos to pro me melo a ten me tesil
3/ ze cena neodpovida tomu prinosu kterej to melo

to je vsechno

a na zaklade toho ze jedno mereni neprineslo ocekavany vysledek by mel marek toto stahnout z prodeje mi prijde prehnanym
kdyz to lidi chtej tak at si to kupujou on naopak jenom chce reklamni kecy vyrobce zobjektivnit, kdyby chtel nekoho pdovadet tak sem takovejhle graf (a nejen sem protoze bude ve vice mediich) asi vubec neda ne?


"no nic to nedalo, je to drahý, ale jinak super" a tohle jsem nikdy nenapsal - no to si delas fory normalne touhle vetou
Touran BMM

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Se hádáte zase jako malý kluci.
Beaver: no když se mrkneš na většinu tuning shopů tak maj rezonátory který přidaj až 10% výknu, takže bych tady nevyskakoval. Kolegáček je prodejce a né výrobce.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Se hádáte zase jako malý kluci.
Beaver: no když se mrkneš na většinu tuning shopů tak maj rezonátory který přidaj až 10% výknu, takže bych tady nevyskakoval. Kolegáček je prodejce a né výrobce.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
amogh
Příspěvky: 5563
Registrován: 19 úno 2004 15:41
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od amogh »

@PJ no presne tak, to bys nemohl prodavat nic

vsechny keci vyrobce jsou nasazeny a me se libilo ze marek si to chce aspon potvrdit na brzde
Touran BMM

Uživatelský avatar
morda
Příspěvky: 387
Registrován: 23 kvě 2005 10:41
Bydliště: Jičín/Železnice

Příspěvek od morda »

Chlapi dík za názory vážím si jich on ten PauvauBooster asi fakt koupí...

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

morda : No to je vůůl.... na toho víteka je to fakt k ničemu.. v nízkejch točkách ejzdit nebude a když ano a trošku mu to ( možná ) v nízkejch pomůže, tak vevyšších, do kterých je právě vetec stavěnej mu to bude dávat nedostatek vzduchu a tvořit turbulence..

bože co ten člověk ví o motoru? takovejmhle bych hodničky a další stroje rychle zabavil, dal ji m koloběžku a ten powerbooster nacpal třeba do prdele at viděj jak se to tomu motoru líbí..
jinak s emusím zastat Kolegáčka - vedli jsm espolu onehdá dlouhou diskuzo n atéma power booster a byl to on kdo ho vymlouval lidem at si to kupujou až po tom co to otestuje s amonghem na brzdě...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Kolegáček
Příspěvky: 445
Registrován: 21 kvě 2004 09:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kolegáček »

Teda takovej rozruch kolem jednoho výrobku ta se fakt nevydí.
:)

Jak tak na to koukám ať to má jakejkoliv vliv na výkon motoru nebo to je jenom placebo tak jedinej kdo o tom může tady vyprávět je jenom Amogh protože nikdo z nás ostatních to v autě neměl a tudíš nemá zkušenosti s tímto výrobkem.

Já jsem si chtěl pouze ověřit udaje výrobce a ty se bohužel nepotvrdily v takové výši co udává ale nadruhou stranu to určitě nezkoušely na Fabii a ve výčtu bych mohl pokračovat .
Taky bohužel nevlastním motorovou brzdu na vyzkoušení a odměření na výce vozech a v ruzných klimatických podmínkách .
Pokud bych měl tiskárnu na prachy a nebo tu brzdu tak by odzkoušení na jakém voze je nejvyšší nárust výkonu a krouťáku a následné uveřejnění výsledku nebyl takovej problém , a věřim že by se dosáhlo podstatně lepších výsledku.
CARTECH Tuning CENTRUM
www.cartechgroup.cz Vše co potřebujete pro váší káru

Alfa Romeo 155 Q4 :)
Škoda Octavia 1,9Tdi 4x4

Uživatelský avatar
morda
Příspěvky: 387
Registrován: 23 kvě 2005 10:41
Bydliště: Jičín/Železnice

Příspěvek od morda »

Idaho píše:morda : No to je vůůl.... na toho víteka je to fakt k ničemu.. v nízkejch točkách ejzdit nebude a když ano a trošku mu to ( možná ) v nízkejch pomůže, tak vevyšších, do kterých je právě vetec stavěnej mu to bude dávat nedostatek vzduchu a tvořit turbulence..

bože co ten člověk ví o motoru? takovejmhle bych hodničky a další stroje rychle zabavil, dal ji m koloběžku a ten powerbooster nacpal třeba do prdele at viděj jak se to tomu motoru líbí..
jinak s emusím zastat Kolegáčka - vedli jsm espolu onehdá dlouhou diskuzo n atéma power booster a byl to on kdo ho vymlouval lidem at si to kupujou až po tom co to otestuje s amonghem na brzdě...
O moterech ví hodně,ale o powerboosteru nic.Jen to viděl v časopisu a tam žádný grafy nebyly asi jen čtení a chvála a hlavně o to m nárůstu výkonů.

Říkal,že do toho půjde,ale ještě jsem ho neodchytl doma asi je u mladý soused jeden poblázněný.

Tak uvidíme až mu ukážu Vaše názory co na to řekne???

A šlo by to do stodváci s upraveným feli motorem???...jenže to by pak byl pauvau dražší jak auto :lol: :?:

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

morda.. celkově si myslím že je to zbytečnost, jeden čas jsem o tom uvažoval, možná by to i fungovalo,ale bylo by to nákladné - rozdvojit sáni, a ukončit ho dvěma filtry, samo o sobě by to bylo zbytečné, al ev kombinaci s edvěma PB by to již mohlo nějaký rozumný efekt mít ( u té felicie ) nehledě na to že za cenu PB máš na tu feldu skutečné performance doplnky ( vačku , nebo něco jiného ) co ti zveden výkon mnohem více. pokud tam ta vačka už je atk opět PB nemá smysl..

BTW.. pokud o tom jen trošku uvažuje a alespon to viděl nakreslené, tak o motorech H ví uplné prd ( záměrně vztahuji na motory H protože o ostaních vím i já uplné prd :) )..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
morda
Příspěvky: 387
Registrován: 23 kvě 2005 10:41
Bydliště: Jičín/Železnice

Příspěvek od morda »

Idaho: s tím mojím motorem jsem to napsal jen tak prozajímavost.Mě stačí to co v něm mám.A bylo to v ceně pauvau Boost.

Já nevím kde on o tom četl,ale asi v tuning magazinu nějakým novým(Já TM teď nekupoval tak nevím co tam o tom píšou.Ale je tam zmínka o Cartechu.

Jinak díky.

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

morda, plátky typu tuning magazíne a v podstatě cokoliv co o tuningu vychází tady u nás zásadně nečtu. nidky se tam nedovím nic zajímavého a nic co by se mi hodilo. jediná chvíle kdyt něco takovéhootvřu j když hledám nějakej inzerát o kterém miněkdo řekl že tam je..

Ad tvuj motor.. chápu, jen jsem napsal svuj názor..

tou poslední větou jsme narážel na tvojí hlášku že tvuj soused motorech ví hodně.. nic proti tobě..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
morda
Příspěvky: 387
Registrován: 23 kvě 2005 10:41
Bydliště: Jičín/Železnice

Příspěvek od morda »

Idaho já to od tebe beru a vše je taky vpořádku.

za tvůj názor a radu zároveň dík.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

amogh: Tak jinak. Dle tvého názoru je to naprostá hovadina nebo není ?

Kolegáček: Ta samá otázka.

Můj názor: Je to naprostá hovadina, navíc za nehorázný peníze. Zkoušet to na brzdě jsou další vyhozený peníze.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Kolegáček
Příspěvky: 445
Registrován: 21 kvě 2004 09:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kolegáček »

Dle mého názoru to naprostá hovadina neni.
CARTECH Tuning CENTRUM
www.cartechgroup.cz Vše co potřebujete pro váší káru

Alfa Romeo 155 Q4 :)
Škoda Octavia 1,9Tdi 4x4

Uživatelský avatar
Kolegáček
Příspěvky: 445
Registrován: 21 kvě 2004 09:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kolegáček »

Beaver píše:amogh: Tak jinak. Dle tvého názoru je to naprostá hovadina nebo není ?

Kolegáček: Ta samá otázka.

Můj názor: Je to naprostá hovadina, navíc za nehorázný peníze. Zkoušet to na brzdě jsou další vyhozený peníze.
A zkouška na brzdě nejsou v žádném případě vyhozený peníze. :nono:
CARTECH Tuning CENTRUM
www.cartechgroup.cz Vše co potřebujete pro váší káru

Alfa Romeo 155 Q4 :)
Škoda Octavia 1,9Tdi 4x4

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

CTETE ! ! ! ! ! ! Ja bych se bal to dat do auta aby mi to nenasal motor do komor ! ! ! ! ! ! Ja bych si to na muj motor nedal ani kdyby to stalo 5kc na burze... Uvazujte ze 60koni (nebo kolik) neni 160koni u Hondy... Umite si predstavit tu paseku kdyby to motor nasal v 8400ot.min? Ja si to radsi predstavovat nechci...


http://www.homemadeturbo.com/tech_projects/el_blower/
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

tom2racekiller
Příspěvky: 82
Registrován: 10 črc 2005 22:34

Příspěvek od tom2racekiller »

Tak to se bavím.... :lol:

Kdo trochu něco ví o technice, přišel do styku s tuningem (laděním), musí zákonitě vědět, že ten fukárek je nesmysl.

Na první pohled je jasné, že ani nemá smysl se pokoušet tohle testovat - jak už jsem tu psal, kolik že to má výkon?

Dle mého odhadu bude v řádu desítek wattů, nejsilnější el. motory, co znám, které mají tuhle velikost, mají asi tak 200W a jsou vyrobeny z poměrně drahých materiálů.
****************************************************

Před několika měsíci jsem na jiné diskusi viděl debatu na téma POWERBOOSTER.

Rychle tam bylo hotovo, protože do toho fóra přispívá víc lidí, kteří se skutečně o auto zajímají.
Nikdo si tam ani netroufl tento nesmysl příliš obhajovat.

Na tomto fóru (bohužel) je dost těch, co chtějí být jen nějak "in" a argumenty těch odborně zkušenějších nechtějí vzít v potaz.

Jestli najdu adresu té diskuse, dám ji sem.

http://forum.e30.cz/viewtopic.php?t=294 ... er&start=0
Naposledy upravil(a) tom2racekiller dne 14 zář 2005 19:23, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Zemi píše:Zazil jsem uz tady na TF ze si lidi pletou ten vetrak s timhle co mam ja. :o)

http://www.fuelsystem.co.uk/pbv.htm
Tady je k mani... 3. zeshora...

http://www.saabtuning.cz/tdilys7.htm
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
kral007
Příspěvky: 10
Registrován: 21 pro 2004 13:24
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kral007 »

tady mate par technickych parametru...
vytlat powerboosteru je cca 5000 litru za minutu


POWER BOOSTER : How simple is that: more oxygen more power
The advantages:
- Much more torque better Acceleration
- Copresses the Intake-Air
- Airflow Aprox. 1282 GAL / min
- So more Air in all reves
- Cooles the Intake-Air
- cooled air burns more affectivly, because there is more oxygen in the Air
- Effective Combustion
- Lowering fuel consumption Apr. 10%
- 12 V / 12 Watt
- No overpressure possible
- German Patented
- Made in Germany
Universal for Petrol and Diesel engines in front of the Air-filter, or the Air-Flowmeter (for VR6 and turbo engines: Booster can only be installed before the airbox.)


kral007
Oo=*=oO

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Je velká škoda že Kolegáček vybral zrovna fábii s malym výkonem. Možná kdyby to svěřili někomu kdo má já nevim 200ps a byl by ochoten jít s tim na brzdu tak tam už by se nejspíš ukázalo zda-li je to úplně k hovnu nebo ne.
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

tom2racekiller
Příspěvky: 82
Registrován: 10 črc 2005 22:34

Příspěvek od tom2racekiller »

kral007 píše:tady mate par technickych parametru...
vytlat powerboosteru je cca 5000 litru za minutu


POWER BOOSTER : How simple is that: more oxygen more power
The advantages:
- Much more torque better Acceleration
- Copresses the Intake-Air
- Airflow Aprox. 1282 GAL / min
- So more Air in all reves
- Cooles the Intake-Air
- cooled air burns more affectivly, because there is more oxygen in the Air
- Effective Combustion
- Lowering fuel consumption Apr. 10%
- 12 V / 12 Watt
- No overpressure possible
- German Patented
- Made in Germany
Universal for Petrol and Diesel engines in front of the Air-filter, or the Air-Flowmeter (for VR6 and turbo engines: Booster can only be installed before the airbox.)


kral007
Oo=*=oO
Jestli je to k tomu produktu, pak těch 12W netřeba dále komentovat.

Zamčeno

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“