Kyslík do sání motoru
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Kyslík do sání motoru
Chci se zeptat, ted jsem videl GTicko 4ku, je tam Alfa 133, urcite ji spousta lidi zna, ma komplet lamino vsude, palubovka je prepracovana, interier je modry.
Mluvi se tam a ma tam ten borec nainstalovani foukani stlacenyho kysliku primo do sání. Probiral sem to s kamosem a teoreticky to uplatneni ma, ve vzduchu je 21% kysliku, pokud se tam foukne cistej kyslik, smes se obohati nevim kolik dejme tomu budeme uvazovat o 50-60% podilu kysliku, dutiz to bude mnohem lepe palit.
Mate stim nekdo zkusenost, potreboval bych vedet hlavne, kde, jak, a za kolik. Na kolik prijde bomba plněna cistym kyslikem popripade jestli se da sehnat elektronickej ventyl kterej by lahev po zmacknuti knofliku odpustil.
Mluvi se tam a ma tam ten borec nainstalovani foukani stlacenyho kysliku primo do sání. Probiral sem to s kamosem a teoreticky to uplatneni ma, ve vzduchu je 21% kysliku, pokud se tam foukne cistej kyslik, smes se obohati nevim kolik dejme tomu budeme uvazovat o 50-60% podilu kysliku, dutiz to bude mnohem lepe palit.
Mate stim nekdo zkusenost, potreboval bych vedet hlavne, kde, jak, a za kolik. Na kolik prijde bomba plněna cistym kyslikem popripade jestli se da sehnat elektronickej ventyl kterej by lahev po zmacknuti knofliku odpustil.
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
Re: Kyslík do sání motoru
To teda pálit bude, s 50-60% kyslíku shoří celej motor.Laky píše:...budeme uvazovat o 50-60% podilu kysliku, dutiz to bude mnohem lepe palit..
Re: Kyslík do sání motoru
přesně to sem měl namysli*tom2racekiller* píše:To teda pálit bude, s 50-60% kyslíku shoří celej motor.Laky píše:...budeme uvazovat o 50-60% podilu kysliku, dutiz to bude mnohem lepe palit..

Cisty kyslik tvori s olejem anebo jakoukoliv mastnotou velice vybusnou smes. S obohacenim vstupniho vzduchu jen kyslikem je ta smes taky velice tezko (s pribyvajicimi procenty cisteho kysliku) kontrolovatelna a tak by se ti mohlo snadno stat, ze najdes sve pisty roztavene na dne sve olejove vany.
IQ stylingem nenahradis.
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no aby je nenašel frajer zapíchlý v haubně co pojede za ním až to všecko vystřelí vejfukem 

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- Mosťa
- Příspěvky: 215
- Registrován: 22 lis 2004 11:56
- Bydliště: Valašské království
- Kontaktovat uživatele:
Souhlasím s Taboo, kyslík s mastnotou dávají dohromady vysoce výbušnou směs, čili cpát ho do motoru je pěkný základ na pořádný průser!
www.walachmotors.com
TUNING CLUB VSETÍN
Leonardo, Michelangelo, Donatello,..........................................PUNTO!!!
TUNING CLUB VSETÍN
Leonardo, Michelangelo, Donatello,..........................................PUNTO!!!
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já si myslím, že se todalo prakticky použít. Ale samozřejmě jen v nějakém poměru. Třeba z původních 21% udělat 30% to by motor určitě ještě překous, a přírustek výkonu by byl určitě znát.
Však už určitě zkoušel to co já A sice na chcrchlovi, jsem jen trošku foukl kyslík z autogenoýho hořáku. A otáčky motoru okamžitě vylítly nahoru.
Však už určitě zkoušel to co já A sice na chcrchlovi, jsem jen trošku foukl kyslík z autogenoýho hořáku. A otáčky motoru okamžitě vylítly nahoru.
Felicia 1.3MPi Smraďoch racing!!!
www.hana-tuners.org
www.hana-tuners.org
No opravdu ten borec v GTicku rikal, kyslik. Skusim na nej sehnat nakej kontakt, je dost znamej jezdi po srazek urcite to znate vecer sem hodim jeho fotky ze srazu. Ma vzadu dve bili lahve, myslim ze sou to prave lahve z autogenu. Musim zjistit jak to mel udelany, ale teoreticky fungovat muze asi zalezi na nastaveni mnozstvi.
Jinak stalacenej vzduch to asi nebyl, nevim jakej by to melo efekt jen ze by ho tam bylo lip tak mozna neco jako mali chvilkovy turbo
. I kdyz nad tim sem taky, premeslel.
PS: neriakam, ze si to dam do auta ale jen me to fakt zaujalo a chtel bych se o tom dozvedet vic.
Jinak stalacenej vzduch to asi nebyl, nevim jakej by to melo efekt jen ze by ho tam bylo lip tak mozna neco jako mali chvilkovy turbo

PS: neriakam, ze si to dam do auta ale jen me to fakt zaujalo a chtel bych se o tom dozvedet vic.
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
Toho kyslíku by se tam muselo fouknout jen malý množství, jinak to dopadne jako psal Taboo, eventuelně by to v tom fofru mohlo zlomit ojnici. Láhve od autogenu jsem mimořádně velký a těžký a do auta myslím nejsou nejlepší 
Jo Laky, pak prosím poreferuj, jak dlouho ten motor 1.2 vydržel pohromadě po dávce kyslíku

Jo Laky, pak prosím poreferuj, jak dlouho ten motor 1.2 vydržel pohromadě po dávce kyslíku

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Taboo píše:Cisty kyslik tvori s olejem anebo jakoukoliv mastnotou velice vybusnou smes. S obohacenim vstupniho vzduchu jen kyslikem je ta smes taky velice tezko (s pribyvajicimi procenty cisteho kysliku) kontrolovatelna a tak by se ti mohlo snadno stat, ze najdes sve pisty roztavene na dne sve olejove vany.
Správně, chtěl jsem to napsat, jen jsi mne předběhl. Kyslík je v tomto případě nepoužitelný neb je třaskavý a to není to co bychom potřebovali.

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Jo, je odsud z Jihlavy, vídám ho občas stát na benzínce spolu s "Renaultem 19 Supra" a dle mého názoru je to mimořádně ošklivý auto i když se na tom majitel asi vyřádil a strávil strašnýho času.Anonymous píše:Beaver: jasny no, aspod duvod tam hodit 1.8T nejlepe z audiny
180kobyl v zakladu, respektive z kokty 4x4.
Jinak nasel sem fotky ty Alficky co tam ma ten kyslik, zatim takhle zkusim nekde najit fotku motoru.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Dobre tak me vysvetlete proc to on pouziva, jako pochybuju, ze to tam nema jen tak.
Pokud ho nekdo znate dejte mi nakej kontakt na nej prosim.
Beaver: jasny no, kdyby si ho nekdy videl tak znej vytahni naky cislo, ze se ponem nekdo shanel. Bo se zeptej na jakej nejblizsi sraz pojede. Nejlepe v cechach
. Dik. Fakt by me to zajimalo.
Pokud ho nekdo znate dejte mi nakej kontakt na nej prosim.
Beaver: jasny no, kdyby si ho nekdy videl tak znej vytahni naky cislo, ze se ponem nekdo shanel. Bo se zeptej na jakej nejblizsi sraz pojede. Nejlepe v cechach

Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
Zkus to v sekci Jihlava, pár lidí ho tam zná osobně a já se štítím přiblížit k tomu Renaultu co má na sobě nápis SupraLaky píše:Dobre tak me vysvetlete proc to on pouziva, jako pochybuju, ze to tam nema jen tak.
Pokud ho nekdo znate dejte mi nakej kontakt na nej prosim.
Beaver: jasny no, kdyby si ho nekdy videl tak znej vytahni naky cislo, ze se ponem nekdo shanel. Bo se zeptej na jakej nejblizsi sraz pojede. Nejlepe v cechach. Dik. Fakt by me to zajimalo.

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
toto tema jsme zrovna probirali ted v Koprivnici, ja bych ho radeji na sraz ani nepoustel, mozna mu to funguje, ale je to mala casovana bomba to teda kazdopadne
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA
Dve moznosti:
1) Ma to tam na efekt
2) Fouka tak stlacenej vzduch = turbo pro chude
Pokud se pletu, tak se dotycnemu rad omluvim. Cisty kyslik hranici s obecnym ohrozenim a pochybuju, ze je techniky mozne vyladit takove mnozstvi a koncentraci, aby to nejak primerene fungovalo bez zniceni motoru.
EOF
1) Ma to tam na efekt
2) Fouka tak stlacenej vzduch = turbo pro chude
Pokud se pletu, tak se dotycnemu rad omluvim. Cisty kyslik hranici s obecnym ohrozenim a pochybuju, ze je techniky mozne vyladit takove mnozstvi a koncentraci, aby to nejak primerene fungovalo bez zniceni motoru.
EOF

Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.