Kyslík do sání motoru

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Laky
Příspěvky: 404
Registrován: 27 bře 2005 23:09
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Kyslík do sání motoru

Příspěvek od Laky »

Chci se zeptat, ted jsem videl GTicko 4ku, je tam Alfa 133, urcite ji spousta lidi zna, ma komplet lamino vsude, palubovka je prepracovana, interier je modry.

Mluvi se tam a ma tam ten borec nainstalovani foukani stlacenyho kysliku primo do sání. Probiral sem to s kamosem a teoreticky to uplatneni ma, ve vzduchu je 21% kysliku, pokud se tam foukne cistej kyslik, smes se obohati nevim kolik dejme tomu budeme uvazovat o 50-60% podilu kysliku, dutiz to bude mnohem lepe palit.

Mate stim nekdo zkusenost, potreboval bych vedet hlavne, kde, jak, a za kolik. Na kolik prijde bomba plněna cistym kyslikem popripade jestli se da sehnat elektronickej ventyl kterej by lahev po zmacknuti knofliku odpustil.
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz

Uživatelský avatar
jim.vw
Příspěvky: 1402
Registrován: 28 lis 2004 20:13
Bydliště: libervwec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jim.vw »

A není to princip NOSu? akorat bez dusiku, takze to bude lip pálit, víc se hřát a nebude se to mit cim chladit, kdyz tam nebude ten dusik....???
.slow Obrázek
head&shoulders power...

*tom2racekiller*

Re: Kyslík do sání motoru

Příspěvek od *tom2racekiller* »

Laky píše:...budeme uvazovat o 50-60% podilu kysliku, dutiz to bude mnohem lepe palit..
To teda pálit bude, s 50-60% kyslíku shoří celej motor.

Uživatelský avatar
jim.vw
Příspěvky: 1402
Registrován: 28 lis 2004 20:13
Bydliště: libervwec
Kontaktovat uživatele:

Re: Kyslík do sání motoru

Příspěvek od jim.vw »

*tom2racekiller* píše:
Laky píše:...budeme uvazovat o 50-60% podilu kysliku, dutiz to bude mnohem lepe palit..
To teda pálit bude, s 50-60% kyslíku shoří celej motor.
přesně to sem měl namysli 8)
.slow Obrázek
head&shoulders power...

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Cisty kyslik tvori s olejem anebo jakoukoliv mastnotou velice vybusnou smes. S obohacenim vstupniho vzduchu jen kyslikem je ta smes taky velice tezko (s pribyvajicimi procenty cisteho kysliku) kontrolovatelna a tak by se ti mohlo snadno stat, ze najdes sve pisty roztavene na dne sve olejove vany.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

no aby je nenašel frajer zapíchlý v haubně co pojede za ním až to všecko vystřelí vejfukem :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 66
Registrován: 23 srp 2004 09:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeRoX »

podle me by se to tezko sbiralo pac by to letelo vsemi smery :lol: ...nemel jsi nahodou na mysli stlacenej vzduch a ne cistej kyslik?

Uživatelský avatar
Mosťa
Příspěvky: 215
Registrován: 22 lis 2004 11:56
Bydliště: Valašské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mosťa »

Souhlasím s Taboo, kyslík s mastnotou dávají dohromady vysoce výbušnou směs, čili cpát ho do motoru je pěkný základ na pořádný průser!
www.walachmotors.com
TUNING CLUB VSETÍN


Leonardo, Michelangelo, Donatello,..........................................PUNTO!!!

Uživatelský avatar
jim.vw
Příspěvky: 1402
Registrován: 28 lis 2004 20:13
Bydliště: libervwec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jim.vw »

a neřikali foukání stlačenýho dusíku? (ve smyslu Nos)
třeba ses jen přeslech :?
.slow Obrázek
head&shoulders power...

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Heh cisty kyslik :D Co treba narvat do motoru rovnou semtex nebo dynamit :D

Uživatelský avatar
Scully
Příspěvky: 201
Registrován: 26 srp 2004 11:05
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scully »

Já si myslím, že se todalo prakticky použít. Ale samozřejmě jen v nějakém poměru. Třeba z původních 21% udělat 30% to by motor určitě ještě překous, a přírustek výkonu by byl určitě znát.
Však už určitě zkoušel to co já A sice na chcrchlovi, jsem jen trošku foukl kyslík z autogenoýho hořáku. A otáčky motoru okamžitě vylítly nahoru.
Felicia 1.3MPi Smraďoch racing!!!
www.hana-tuners.org

Uživatelský avatar
Laky
Příspěvky: 404
Registrován: 27 bře 2005 23:09
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laky »

No opravdu ten borec v GTicku rikal, kyslik. Skusim na nej sehnat nakej kontakt, je dost znamej jezdi po srazek urcite to znate vecer sem hodim jeho fotky ze srazu. Ma vzadu dve bili lahve, myslim ze sou to prave lahve z autogenu. Musim zjistit jak to mel udelany, ale teoreticky fungovat muze asi zalezi na nastaveni mnozstvi.

Jinak stalacenej vzduch to asi nebyl, nevim jakej by to melo efekt jen ze by ho tam bylo lip tak mozna neco jako mali chvilkovy turbo :D. I kdyz nad tim sem taky, premeslel.

PS: neriakam, ze si to dam do auta ale jen me to fakt zaujalo a chtel bych se o tom dozvedet vic.
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Toho kyslíku by se tam muselo fouknout jen malý množství, jinak to dopadne jako psal Taboo, eventuelně by to v tom fofru mohlo zlomit ojnici. Láhve od autogenu jsem mimořádně velký a těžký a do auta myslím nejsou nejlepší :o)

Jo Laky, pak prosím poreferuj, jak dlouho ten motor 1.2 vydržel pohromadě po dávce kyslíku :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

myslim ze by neprezil ani tych 30%.
kyslik je totiz stranse svinstvo, vy vysokej koncentracii to nehori ale vybuchuje.....
bacha na to! kyslik je svina ;)

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Beaver: jasny no :), aspod duvod tam hodit 1.8T nejlepe z audiny :) 180kobyl v zakladu, respektive z kokty 4x4.

Jinak nasel sem fotky ty Alficky co tam ma ten kyslik, zatim takhle zkusim nekde najit fotku motoru.
Přílohy
98.jpg
98.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1247 x

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Taboo píše:Cisty kyslik tvori s olejem anebo jakoukoliv mastnotou velice vybusnou smes. S obohacenim vstupniho vzduchu jen kyslikem je ta smes taky velice tezko (s pribyvajicimi procenty cisteho kysliku) kontrolovatelna a tak by se ti mohlo snadno stat, ze najdes sve pisty roztavene na dne sve olejove vany.

Správně, chtěl jsem to napsat, jen jsi mne předběhl. Kyslík je v tomto případě nepoužitelný neb je třaskavý a to není to co bychom potřebovali. :twisted:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Anonymous píše:Beaver: jasny no :), aspod duvod tam hodit 1.8T nejlepe z audiny :) 180kobyl v zakladu, respektive z kokty 4x4.

Jinak nasel sem fotky ty Alficky co tam ma ten kyslik, zatim takhle zkusim nekde najit fotku motoru.
Jo, je odsud z Jihlavy, vídám ho občas stát na benzínce spolu s "Renaultem 19 Supra" a dle mého názoru je to mimořádně ošklivý auto i když se na tom majitel asi vyřádil a strávil strašnýho času.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Mr.Bean
Příspěvky: 515
Registrován: 05 črc 2005 14:17

Příspěvek od Mr.Bean »

Jojo lidi taky dychaj kyslik, ale kdyby ses nadech cistyho kysliku ,tak to s nejvetsi pravdepodobnosti neprezijes stejne jako ten motor.
Do you love me?
. _____
/__|___\___
\(o)____(o)/

Uživatelský avatar
Laky
Příspěvky: 404
Registrován: 27 bře 2005 23:09
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laky »

Dobre tak me vysvetlete proc to on pouziva, jako pochybuju, ze to tam nema jen tak.

Pokud ho nekdo znate dejte mi nakej kontakt na nej prosim.
Beaver: jasny no, kdyby si ho nekdy videl tak znej vytahni naky cislo, ze se ponem nekdo shanel. Bo se zeptej na jakej nejblizsi sraz pojede. Nejlepe v cechach :D. Dik. Fakt by me to zajimalo.
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Laky píše:Dobre tak me vysvetlete proc to on pouziva, jako pochybuju, ze to tam nema jen tak.

Pokud ho nekdo znate dejte mi nakej kontakt na nej prosim.
Beaver: jasny no, kdyby si ho nekdy videl tak znej vytahni naky cislo, ze se ponem nekdo shanel. Bo se zeptej na jakej nejblizsi sraz pojede. Nejlepe v cechach :D. Dik. Fakt by me to zajimalo.
Zkus to v sekci Jihlava, pár lidí ho tam zná osobně a já se štítím přiblížit k tomu Renaultu co má na sobě nápis Supra :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dynomax »

toto tema jsme zrovna probirali ted v Koprivnici, ja bych ho radeji na sraz ani nepoustel, mozna mu to funguje, ale je to mala casovana bomba to teda kazdopadne
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA

Uživatelský avatar
BlackHole
Příspěvky: 198
Registrován: 08 zář 2004 18:05
Bydliště: 49°50'45"N, 16°17'14"E

Příspěvek od BlackHole »

Dve moznosti:
1) Ma to tam na efekt
2) Fouka tak stlacenej vzduch = turbo pro chude

Pokud se pletu, tak se dotycnemu rad omluvim. Cisty kyslik hranici s obecnym ohrozenim a pochybuju, ze je techniky mozne vyladit takove mnozstvi a koncentraci, aby to nejak primerene fungovalo bez zniceni motoru.
EOF :alien:
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.

jog!n
Příspěvky: 114
Registrován: 25 kvě 2005 20:53
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jog!n »

ja myslim ze by to fungovat mohlo kdyby se do sani vzduchu z ovzdusi jen jemne pridaval ten kyslik tak proc ne

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

nieco podobne existuje, a vola sa to NITRO.
tam mas celkom fajn zaruku ze to bude fungovat.
pri cistom kysliku to asi nefunguje, alebo funguje daleko horsie. a prave preto sa pouziva nitro a nie cisty kyslik...

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“