Presne. Mnohe turbo verze "obycejnych" produkcnich aut maji i pres 50% vykonu vic, nez jejich N/A verze se stejnymi motory. Jako ale u vetsiny motoru vyladenych temer do maxima v jejich N/A podobe uz primo z tovarny, ty limitace toho Ferrari motoru predstavuji nejspis jeho ojnice, ktere by bylo pro jeste vyssi vykon potreba zesilit. Pokud by to pote snesla ta klikova hridel a samotny blok, ten vykon by melo byt mozne ztrinasobit a mozna i zctyrnasobit.CCCO 1.8T píše:Jinak teoreticky 40% nárůst výkonu zas není tak moc![]()
FERRARI F430 Koenig
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
IQ stylingem nenahradis.
já bych si to auto ani snad nemohl koupit, protože máme tak blbou cestu k baráku, že bych to zničil... leda že bych si nechal postavit novou
ale k čemu by mi to auto bylo na sprintech, kdyby mě porazil caterham za čtvrtinovou cenu 
ale na okruhu to musí bejt fakt nádherný
nezlobil bych se za něj...a hlavně to musí mít perfektní zátah a snad i zvuk... 


ale na okruhu to musí bejt fakt nádherný


VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
- mr.modena
- Příspěvky: 2653
- Registrován: 17 dub 2004 13:35
- Bydliště: Č.Budějovice www:Czechferrari.cz
- Kontaktovat uživatele:
protože muselJim píše:Konenig umel hezky i F50 ... nejvic me rozsekaval ten prepinac - 600, 700 a 800 koníjen se mi nelibilo, ze z toho sundal znaky
![]()
[im/g]http://www.fast-autos.net/koenig/f50tt15.jpg[/img]

>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
V Gran Turismu nevim proc neni.Myslim ze Ferrari je po svete zname az dost a ze si nemusi delat hlavu s nejakou reklamu i v tak skvele hre jakou GT4 je.Myslim ze maj docela frnkaky nahoru.Na druhou stranu proc ne.Muzou si to dovolit.A Koenig ty znacky sundal z jednoho duvodu.Je vseobecne zname ze Ferrari si sve vozy ceni a chrani.Jakekoli vyraznejsi upravy netoleruji a odbiraji znaky ferrari.Nechteji s tim mit proste nic spolecneho.Asi bych si taky nenechal ferrari upravit.Je to cistokrevna sila a moc.Dabel.Nic mu nechybi.Ale je to vec nazoru.

- mr.modena
- Příspěvky: 2653
- Registrován: 17 dub 2004 13:35
- Bydliště: Č.Budějovice www:Czechferrari.cz
- Kontaktovat uživatele:
licence, licence, licence..................:martin píše:S Ferrari asi moc dohada nebude když neni ani v Gran Turismu 4, sakra to mě mrzí stejně jako M3 e30.Ghost82 píše:Myslím že záleží na dohodě s ferrari. Možná za to chtějí peníze a kdo se nedohodne musí je sundat.
Modeno nevíš proč?
a to se řeší pak:
1/penize
2/nebo dokud pro ně nejsi dostatečně silnej partner, tak je to většinou o lízání pat.....


>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
- mr.modena
- Příspěvky: 2653
- Registrován: 17 dub 2004 13:35
- Bydliště: Č.Budějovice www:Czechferrari.cz
- Kontaktovat uživatele:
Proč Imola Racing na svých 360m Evoluzione znaky má? a je ještě několik takových......a já v tom pak mám gulášKolbik píše:V Gran Turismu nevim proc neni.Myslim ze Ferrari je po svete zname az dost a ze si nemusi delat hlavu s nejakou reklamu i v tak skvele hre jakou GT4 je.Myslim ze maj docela frnkaky nahoru.Na druhou stranu proc ne.Muzou si to dovolit.A Koenig ty znacky sundal z jednoho duvodu.Je vseobecne zname ze Ferrari si sve vozy ceni a chrani.Jakekoli vyraznejsi upravy netoleruji a odbiraji znaky ferrari.Nechteji s tim mit proste nic spolecneho.Asi bych si taky nenechal ferrari upravit.Je to cistokrevna sila a moc.Dabel.Nic mu nechybi.Ale je to vec nazoru.

>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
Twin turbo u takovychhle aut neni zase tak neobvykly a nevidim duvod proc by to melo tomu motoru vadit. Kdyz ty motory zvladaji zavodit, tak musej v pohode zvladat navyseni vykonu o pulku 
Lamborhgini uz nekdy v roce 96 delalo Diablo VTTT (Viscous Traction Twin Turbo), melo az 600 - 850 koni ( taky meli caplik na prepinani vykonu, podle me dokonce driv nez Ferrari ). Samozrejme nedelalo to primo Lamborghini, ale jedna firmicka pro ne, ale Lamborghini na to davali zaruku.

Lamborhgini uz nekdy v roce 96 delalo Diablo VTTT (Viscous Traction Twin Turbo), melo az 600 - 850 koni ( taky meli caplik na prepinani vykonu, podle me dokonce driv nez Ferrari ). Samozrejme nedelalo to primo Lamborghini, ale jedna firmicka pro ne, ale Lamborghini na to davali zaruku.