Poruchy

Forum pro web http://www.seat-ibiza.wz.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
l86m
Příspěvky: 265
Registrován: 09 úno 2005 20:30
Bydliště: Děčín

Příspěvek od l86m »

JJ kladku jsem měnil hned při výměně ta už byla v <!>

Uživatelský avatar
l86m
Příspěvky: 265
Registrován: 09 úno 2005 20:30
Bydliště: Děčín

Příspěvek od l86m »

Zejtra du měnit tu pumpu posmatou:-)

Uživatelský avatar
icespeed
Příspěvky: 102
Registrován: 08 črc 2005 18:28

Příspěvek od icespeed »

ahoj mam dotaz včera mi zničeho nic začalo škubat auto pak chciplo ulpně ted sem nato koukal benzin tam de jiskru to hazi taky občas to škubne jako by chtěl naskočit ale nechytne vite někdo co stim jestli nějake rele nebo něco podobneho
:lol:

Uživatelský avatar
pcs
Příspěvky: 77
Registrován: 10 kvě 2005 14:37
Bydliště: RS
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pcs »

Jej ja som blbec. Sorry nedocital som si to cele. BENZIN TAM IDE. Tak potom som nic nepovedal. :sorry:

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

pcs píše:Jej ja som blbec. Sorry nedocital som si to cele. BENZIN TAM IDE. Tak potom som nic nepovedal. :sorry:
chtel jsem se zeptat mam stejnej problem uz si ten svuj vyresil,

Uživatelský avatar
pcs
Příspěvky: 77
Registrován: 10 kvě 2005 14:37
Bydliště: RS
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pcs »

Aky? Ze som blbec? Tak ten problem je uz za mnou. :banan: :smich2:

Uživatelský avatar
l86m
Příspěvky: 265
Registrován: 09 úno 2005 20:30
Bydliště: Děčín

Příspěvek od l86m »

LOL
seat ibiza r.92 1.2GLX system porsche(52kw)

Uživatelský avatar
pcs
Příspěvky: 77
Registrován: 10 kvě 2005 14:37
Bydliště: RS
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pcs »

Co je to LOL? Absolutne tomu nerozumiem.

Uživatelský avatar
l86m
Příspěvky: 265
Registrován: 09 úno 2005 20:30
Bydliště: Děčín

Příspěvek od l86m »

LOL= velkej smich
seat ibiza r.92 1.2GLX system porsche(52kw)

Uživatelský avatar
pcs
Příspěvky: 77
Registrován: 10 kvě 2005 14:37
Bydliště: RS
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pcs »

aha tak takto je to. No tak uz chapem.

Uživatelský avatar
l86m
Příspěvky: 265
Registrován: 09 úno 2005 20:30
Bydliště: Děčín

Příspěvek od l86m »

Heh jj vzdelani naroda je dulezite i nasich slovenskych brata:-))))
seat ibiza r.92 1.2GLX system porsche(52kw)

Uživatelský avatar
pcs
Příspěvky: 77
Registrován: 10 kvě 2005 14:37
Bydliště: RS
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pcs »

:)

Uživatelský avatar
Maarty
Příspěvky: 56
Registrován: 16 bře 2005 09:52

Příspěvek od Maarty »

Ohedně toho cvakání, už to tady možná někdo psal, ale myslím,že je to tím olejem. Mě se stávalo,když jsem měl málo oleje tak to začalo taky cvakat.Dolil jsem olej a bylo to v poho. Jde o to,že ventily jsou samoštelovací a hodně záleží na oleji. Je potřeba tam dávat hustčí olej tzn. minerální. Pokud tam je syntetický nebo polosyntetický,tak je jasný,že to bude cvakat i když tam budeš mít dost oleje.A navíc ještě oddělláš ventily a možná i vačku. No tak nevím jestli je zrovna tohle tvůj problém,ale neměl bys ho přehlídnout. Možná je to opravdu něčím jiným.

Uživatelský avatar
l86m
Příspěvky: 265
Registrován: 09 úno 2005 20:30
Bydliště: Děčín

Příspěvek od l86m »

ja mam polosyntetiku a mam ho tam nad riskou tudiz vic a cvaka to stejne
seat ibiza r.92 1.2GLX system porsche(52kw)

Uživatelský avatar
Maarty
Příspěvky: 56
Registrován: 16 bře 2005 09:52

Příspěvek od Maarty »

No a přesně o tom jsem psal.Záleží na vizkozitě oleje. Polosyntetika je řídčí olej,tudíž je jasný že ventily budou cvakat jak pominutý. Chce to tam dát minerální olej a dát ho přesně na rysku a budeš mít klid. Tím že tam dáš víc oleje,to má větší tlaky a taky můžeš přijít o motor. Já tam mám minerální a mám pokoj. Nic mi necvaká a hlavně tenhle olej tam prostě patří.Zkus se zeptat někde v servisu,kde opravují starší auta.Všude jinde jsou zvyklý na novější auta a s 021A prostě nikdo zkušenost nemá.Tak si raději všechny opravy provádím sám,abych nedopadl jako můj kamarád,kterýmu to rozhašily mnohem víc než když tam přijel.

Uživatelský avatar
Maarty
Příspěvky: 56
Registrován: 16 bře 2005 09:52

Příspěvek od Maarty »

Ještě jedna věc.. Ibiza 021A má ventily ponořené v olejové lázni a jsou samoštelovací podle hustoty oleje. Pokud zajedeš k automechanikovi a on zjistí,že jsou tam tyhle ventily,tak by to musel být úplnej magor aby řekl že tam může být jakýkoliv olej.

Uživatelský avatar
l86m
Příspěvky: 265
Registrován: 09 úno 2005 20:30
Bydliště: Děčín

Příspěvek od l86m »

ne jakykoli ale polosyntetika...
seat ibiza r.92 1.2GLX system porsche(52kw)

Uživatelský avatar
pcs
Příspěvky: 77
Registrován: 10 kvě 2005 14:37
Bydliště: RS
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pcs »

No ja idem menit olej a tato infoska je pre mna ako z neba. Dik. 8)
Neviete niekdo presne aky ma objem nadrz na benzin? Niekde som cital 47 litrov ale to sa mi nechce verit. Ja tam viem dotankovat tak 35 litrov a to mi svieti rezerva. :?

Uživatelský avatar
Maarty
Příspěvky: 56
Registrován: 16 bře 2005 09:52

Příspěvek od Maarty »

To 186m : Já ti nechci nic vnucovat. Jestli jseš spokojenej s polosyntetikou,tak je to tvoje volba. Já vím co vím a rozhodně si tam polosyntetiku nikdy nedám. Polosyntetiku si schovávám pro svýho dalšího miláčka Tdi.

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

v chtre knizce co ma PJ by melo byt napsano co tam patri - pokud i potom co je spravny olej a ventil cvakaji moznosti:

ventil neni samostelovaci musi se nastavit vule

stavitka jsou uz spatna stavitko je v podstate neco jako tlumic perovani- hydraulickej valecek s pruzinkou uvnitr, kterej se prodluzuje pruzinkou+ tlakem oleje co do nej proudi dirkou, jak ho macka vacka a tlaci na ventil tak z nej olej zase vytejka pomer tlaku olejea pruzinky co do toho stavitka proudi - pomalu a toho co vytece pri rychlem mackani vackou urcuje delku stavitka takze se stavitko samo nasteluje aby vule byla akorat

vacka je obrousena - vule se neda nastavit ani stavikem ani sestelovat, duvod k vymene za ostrejsi vacky nebo k podlozeni stavitek ventilu

jinak olej sem do toho lival myslim mineralni nejaky od shelu helix v cervene pixsle nebo 10w40 tusimze viz chyra knizka

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Taky si myslim jak semysak ze bude opotrebovana vacka nebo hydroštely. V manuálu je to trochu chaoticky a boužel sem zrušil translator, ale berou tam oleje podle teploty v jaky se pohybujete. Jestli rozchodim translatora tak hodim přesnějš.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
l86m
Příspěvky: 265
Registrován: 09 úno 2005 20:30
Bydliště: Děčín

Příspěvek od l86m »

jj 10w40 je polosyntetika
seat ibiza r.92 1.2GLX system porsche(52kw)

Uživatelský avatar
Maarty
Příspěvky: 56
Registrován: 16 bře 2005 09:52

Příspěvek od Maarty »

No uznávám,že je chyba na mé straně. Nejsem zas až takovej automechanik, abych mohl trvrdit to jsem jsem psal. Moje příspěvky jsem reprodukoval od jednoho dobrýho automechanika. Těma samoštelovacíma ventilama jsem to myslel celkově. Nevím přesně jak to tam funguje,ale od příspěvku Semysaka jsem zas o něco chytřejší.
A co se týče toho oleje,tak jsem psal,že by to mohla být jedna z věcí který můžou přijít v potaz ale to jsem psal někde na začátku. Já si jen říkal,proč hned mslet na nejhoší a hrabat se někde u vačky a ventilů,když stačí nedřív koupit olej za 3 kila a zkusit tuhle variantu. A pokud by to dělalo pořád tak bych zvolil tuhle horší možnost.

Uživatelský avatar
l86m
Příspěvky: 265
Registrován: 09 úno 2005 20:30
Bydliště: Děčín

Příspěvek od l86m »

hmm zajimavy
seat ibiza r.92 1.2GLX system porsche(52kw)

Uživatelský avatar
JamesT
Příspěvky: 223
Registrován: 23 úno 2005 19:12
Bydliště: Görsdorf in Grotau bei Reichenberg

Příspěvek od JamesT »

Co se týče cvakání od ventilů, taxem měl stejnej problém!!! Jemně mi to cvakalo už předtím a cvaká stále a i když vím, že by to cvakat němělo, tak už jsem to tolik nehrotil, ale jednou ráno jsem to natočil a cvakalo to jako blázen (nahlas) a až po chvíli, až se motor ohřál to přestalo!!! Tak jsem to zase hrotit začal a stavil jsem se za jedním motorářem, co má zkušenosti i s těmahle autama a vysvětlil mi hydroštelung - že se vůle nešteluje hustotou oleje, ale tlakem oleje!!! A to, že to po zahřátí přestalo, mi osvětlil tak, že olej k těm stavítkům proudí takovou malou dírkou, kerá se zanesla a jelikož studenej olej je hustější, taxe tou zůženou dírkou nedostane potřebnej tlak k těm stavítkům (i když bych řek, že tlak je všude stejnej [viz základka - hydraulickej lis])!!! Dostal jsem doporučení na takovej sajrajt, kerej se přidá do oleje a ten rozpustí veškerej karbon, ale paxe musí dát novej olej a filtr!!! Udělal jsem to od tý doby už slyšim zase jen to jemný cvakání, kerý to bohužel neodstranilo, i když jsem doufal, že odtraní!!! A to je konec........!!!
$

Uživatelský avatar
l86m
Příspěvky: 265
Registrován: 09 úno 2005 20:30
Bydliště: Děčín

Příspěvek od l86m »

Nooo to je dobry informace me to studeny taky cvaka trosicku vic ale ne zas tolik jak popisujes ty a po zahrati to uz moc neslysim...jako celkove to slysim jen dyz otevru kapotu vevnitr auta to neslysim vubec i kdyz je motor studenej nebo ne=>nehrotim to:-)
seat ibiza r.92 1.2GLX system porsche(52kw)

Uživatelský avatar
JamesT
Příspěvky: 223
Registrován: 23 úno 2005 19:12
Bydliště: Görsdorf in Grotau bei Reichenberg

Příspěvek od JamesT »

No, já taky tak ňák!!! Taky to už zase neřešim, ale až budu mít jednoho krásnýho dne všechno hotový a budu se nudit, taxi koupim těsnění pod hlavu a tu hlavu sundám, vezmu si jí do pokoje a manuálně jí komplet vyčestim!!! A jestli to bude cvakat i potom, tak vyčistim celej motor............sekyrou!!! Pokud to teda neni fakt u tohodle auta normální!!! Ale cvaká to i sousedovi v japončíkovi!!!
$

Uživatelský avatar
l86m
Příspěvky: 265
Registrován: 09 úno 2005 20:30
Bydliště: Děčín

Příspěvek od l86m »

LOL:-))))
seat ibiza r.92 1.2GLX system porsche(52kw)

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Zdárek Ibizáci, mám takový dotaz,Občas mi začne cukat auto, jako by vynechávalo palivo.zadusí se a chcípne,počkám zhruba pul minuty a opět naskočí a jede a zas po pul hodině to samé.byl sem na počítači- motor ok,vyměnil sem obě čerpadla i s palivovým filtrem a i el. kostku co je před baterkou.nevím co by to mohlo být,co takhle bordel v nádrži, nebo že by do nádře nebo do čerpadla prpoudil vzduch a zavzdušnovalo se to.nemáte někdo s tím skušenost :? :? :?

Návštěvník

porucha

Příspěvek od Návštěvník »

Zdárek Ibizáci, mám takový dotaz,Občas mi začne cukat auto, jako by vynechávalo palivo.zadusí se a chcípne,počkám zhruba pul minuty a opět naskočí a jede a zas po pul hodině to samé.byl sem na počítači- motor ok,vyměnil sem obě čerpadla i s palivovým filtrem a i el. kostku co je před baterkou.nevím co by to mohlo být,co takhle bordel v nádrži, nebo že by do nádře nebo do čerpadla prpoudil vzduch a zavzdušnovalo se to.nemáte někdo s tím skušenost :? :? :?

Odpovědět

Zpět na „Ibiza 021A“