BOOST controller podle semysaka

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

BOOST controller podle semysaka

Příspěvek od semysak »

Sem se asi zblaznil, udel jsem si vlastni boost controller :twisted:

- je digitalni - ovlada ventil mezi turbem a wastegate - u tdickaru a dalsich VAGaru zname N75 ma dve urovne nastaveni LO a HI, muzu si ve 1% krocich stelovat otevreni toho ventilu a tim ridit kolik tlaku jde do wastegate, soft jeste neni uplne hotovej a jeste jsem ho nezabudoval do auta, je udelanej na to aby se zapojil misto dratu od ridici jednotky :-), prijde zabudovat do V6 turbo tak sem na to sam zvedavej:roll:
Přílohy
obrazek boost controlleru
obrazek boost controlleru
uPBC.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1789 x

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Příspěvek od Tommy-cupra »

tak to je husty,ja skoro neslozim ani policku podle navodu a nekdo si udelam boost controler :respect:
SEAT LEON CUPRA

Uživatelský avatar
Wheelman
Příspěvky: 842
Registrován: 11 úno 2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wheelman »

Bude to teda fungovat jenom na VAGAaře, nebo se to bude dát použít i jinde?!??

Jinak klobouk dolů, co se týče elektroniky, tak tý furt nějak nemůžu přijít na chuť!!
==> STREETRACING IS NOT A CRIME <==

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

no melo by to fungovat vsude tam, kde funguje manualni boost controller - u VAG se tim ovlada N75 ventil, u jinych aut jiny ventil nekdy se mu taky rika ''pierburg ventil'', ktera auta ho nemaji tam se muze treba ten N75 dodelat a zapojit se do tohodle, ty nektera novejsi ale meri zpetne tlak v sani takze by to mohlo zpusobit chybu v ridici jdnotce, RJ pozaduje jiny tlak nez je v sani a hodi chybu -to jsem zatim neresil, protoze to na svojom aute nemam, rikam, kde funguje manualni boost controller tam funguje i tenhle - po prepojeni toho regulacniho ventilu nebo po doplneni o regulacni ventil.

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fazeey »

no super a na kolik to vyjde - myslim i s postavením?
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

covece, presne jsem to zatim nepocital takze placnu mene nez 1500

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Mám MBC na 2,0 turbo benzín.Pokud by si mněl zájem mi jeden na zkoušku vyrobit tak se nebudu zlobit!!!!Rád ho vyzkoušim..... 8)
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

zatim to musim nejdrive ozkouset na svojom aute, nejdriv za 14 dni tu budu montovat nejak se mi nedostava casu

Uživatelský avatar
Boris:Noone
Příspěvky: 79
Registrován: 20 lis 2004 20:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boris:Noone »

to je husty klobouk dolu
FIEFIFMPFFM-Fuck Is Easy, Fuck Is Funny, Many People Fuck For Money
Watashi wa take desu
Obrázek

Uživatelský avatar
STEVE_AMG
Příspěvky: 64
Registrován: 02 črc 2005 13:37
Bydliště: PRAHA CITY REPRESENT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od STEVE_AMG »

:respect: :respect: :respect:

Klasik
Příspěvky: 128
Registrován: 27 čer 2005 15:39

Příspěvek od Klasik »

Pak dej vědět jak si dopadl. Z jakejch součástek si to dával dohromady? :respect:

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fazeey »

ještě mě prosim zajímá jesli máš něco na "ochcání" čidla tlaku v sání u TDi, protože tam jak se zvedne tlak tak to maximálně hodí do nouzáku, na to máš taky obvod?
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

Fazeey: cidlo tlaku jsem neresil, protoze nemam ho kde vyzkouset, na mojom aute nic takoveho neni, takze az BC vyzkousim u sebe a bude se mi to zdat, tak muzu uvazovat o dalsich vecech,eventuelne i o tom cidlu u TDI - na jakem principu funguje? je to cidlo ze dava vystup jaky je tlak nebo jenom vystup jestli je prekroceny tlak?, zatim mam jenom trochu rozmyslenou krabicku co prevede signal z MAP senzoru na signal vahy vzduchu

Klasik: jsou to bezne soucasky a bezny mikroprocesor + know how, samozrejme se to neda srovnavat treba s greedy, apexi, nemam na to tolik casu, moznosti a penez, a taky zadnej ucenej z nebe nespadl ze : - )

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fazeey »

semysak: to čidlo monitoruje tlak v sání pořád.. a když se překročí určitá mez tak ŘJ přepne do nouzáku.. ten obvod MAP-MAF je u tdi asi zbytečnej ne
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

no abych pravdu rekl, tak jsem nejak moc nepocital s motorama TD a TDI, asi by to slo udelat stejne jako fuelcut nejakym limiterem z operacnich zesilovacu , otazka je co si bude myslet RJ kdyz podle vahy do motoru pude hodne vzduchu a tlak bude mensi abych pravdu rekl tdi jsem videl jenom jednou u kamose pod kapotou ten umelohmotnej kryt a jeste u taty v aute ma to tdci od forda

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaash »

Fazeey píše:ještě mě prosim zajímá jesli máš něco na "ochcání" čidla tlaku v sání u TDi, protože tam jak se zvedne tlak tak to maximálně hodí do nouzáku, na to máš taky obvod?
co vim, tak to Reesha resil jinym cidlem, bohuzel si nevzpomenu z ceho, kazdopadne jsem mu na to vyrabel redukci, aby se nemuselo nic upravovat...

serie zvlada tusim jen 1,5Bar, ne?

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fazeey »

jj jasny z PDčka, udělat redukci a ještě to čidlo splašit, ten obvod by vyšel levnějš.. už ho jeden člen DP staví tak se uvidí až to bude pracovat tak to zkusim
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

VSEM: hm.. no.. mnozeji se mi tu dotazy, jestli neposlu planek - neposlu, protoze to nemam vyzkouseny, uprimne receno nejsem amaterske radio ani dobrocinna organizace, az vyzkousim, uvidim co dal

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

jak to pokracuje? vybada to slibne nebo nene? zatim zadny neobjednavam, cekam az to budes mit funkci :-) stejne vsichni nabizeji mechanicke. leon.zl

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

hm no pokracuje to tak, ze sem zatim doladil software, pripravil novou verzi desticky mela by byt mensi - vlastne obrys tech 4 ovladacich cudliku a pozbiral informace o pinech na ridici jednotce kam to mam pripojit, trosku dal do poradku sani, ruzne gumicky hadice a vacku misto puvodni ojete, tedka by melo byt o vikendu trochu teplo takze bych to zmeril a jestli budu mit cas mohl i eventuelne o vikendu provizorne zamontorvat a otestovat, potom uvidim jak to bude ficet : - )

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

tak pak hoď info!!!!!
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

ha tak jsem s tim pres vikend moc nepokrocil - sem byl tak vorvanej z prace ze jsem v patek byl trosku na maderu a v sobotu dopoledne nic moc tak sem to aspon zabudoval do krabicky co pridelam suchym zipem do auta : - ), potom az to bude ta zmensena verze tak ji dam do popelniku : - ) snad tento tyden nekdy po poraci se dostanu k tomu abych rozmontoval stredovej tunel a ponekud to promeril ai zapojil uz mam vsecko pripravene

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

pokracuj pokracuj. Jenom takovy dotaz: co to dela, kdyz chipem a a serizenim wg mechanicky poladim vykon na max hranici, kterou chci, at neodvarim motor, a pak mu boost controlerem uberu pri beznem provozu ve meste tlak turba - jak se chova motor? co to dela? jednotka preci vse vyhodnocuje, nepojede na nejaky nouzovy rezim nebo nehazi chybu? bohata smes na palivo je asi to nejmensi co to minimalne udela, ne? ja nevim, ja se motorama nebavim, jenom ted s tim novym co mam preskladany, jestli mi to muzes trochu popsat. Doma uz mam vetsi vstriky a regulator tlaku paliva na listu s manometrem, daval bych to tam pak vse spolu, chip az na zaver k doladeni. Dik, leon.zl

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

no jsem to chtel pouzit takhle: wastegate se necha byt - kdyz se seridi na nejaky tlak tak boost controller nemuze udelat nizsi tlak nez je na wastegate nastaveny, protoze odposti tlak z te hadicky do wastegate - je tam tlak mensi nez bez boost controlleru. jinak motor by si mel kolik vzduchu do nej de zjistit pres vahu nebo tlakove cidlo, takze nouzovej rezim by se nemel spustit, zalezi na jednotce co a jak si hlida

jednoduchej pokus si muzes udelat tak, ze najdes ve svim aute regulacni ventil a odpojis mu konektor a uvidis jestli ti to spadne do nouzoviho rezimu

sem to delel dvoustupnovy, jeden stupen na normalni jezdeni druhej stupen nejaky to blbnuti...

k tomu palivu - do urcity urovne seslapnuti plynu nebo prutoku vzduchu se jednotka ridi pres lambdu pokud funguje tak je vse ok, od urcity urovne je to pouze podle map v jednotce tam teda smes muze byt bohatsi nebo chudsi podle nastaveni tlaku paliva

tendle vikend to snad nejak pohnu

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

ok, dik za vysvedtleni
odpojeni ventilu - uz se delo, kdyz sme ladili popoff, pouze hodil chybu na vag, jinak nic, takze asi by to mohlo byt. a ty 2 stupne - presne tak nejak sem to i ja planoval, normalni jezdeni a prepnout kdyz mne nekdo se.e nebo kolony a clovek specha.
leon.zl

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

no dneska jsem to promeroval ale nejsem z toho moc chytrej - vsechno ok, ale podle vivid workshopu ma byt pripojeni wastegate na jinem pinu ridici jednotky - behem tydne poresim a snad i namaontuju ktera ridici jednotka to je to vim, na jake frekvenci to taktuje to taky ,jenom jestli mam stipnout drat rovnou u ridici jednotky nebo az u toho ventilu to musim rozmyslet - a proverit s originalnim servisnim manualem, zdase ze je tam nejake rele poceste ale polovodicove, tkaze zatim budu merit jeste behem tydne a taky bych se mel dostat k diagnostice, nejvic me serre ze draty od ridici jednotky po ceste meni barvu nekde v nejakym konektoru

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

tak co jak to pokracuje? nebo slepa cesta?
leon.zl

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

je takova zima, ze na tom nemuzu nic udelat, ale uz mam vse pripravene na vmonto tkaze snad v sobotu...

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

ac v sobotu bylo hezky tak jsem na tom nic nedelal pouze lehce tuknul do nejakyho pana pri rychlosti asi 1 km/h - letnaky na snehu (sel sem v patek z prace asi v pul jedenacty vecer a kupodivu nikde zimaky nemeli) ale pouze smouhy na narazniku po setreni rukou oukej

dneska jsem u taty v praci v prujezdu za vydatneho snezeni namontoval - montaz cca 45 minut, stacilo prestrihnout drat od ridici jednotky a napojit tema rychlospojkama.

jak to jede:

bylo o neco tepleji jenom mokra cesta

pri nastaveni 1% spinani tlaci 0.8 baru - teda jako normalne
pri nastaveni 70% spinani tlaci 1.2 baru - slusna prace...

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Tak u mě by to bylo jednodušší,řj mi s tlakem turba nic nedělá,mám na to moc zastaralej motor...Mám normoš Westgate připojenou rovnou ke kompresorový části turba,teda ještě je tam MBC...... :lol:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“