Snížení hlavy motoru

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Bude tě to stát 400-500Kč,ale Ivan má pravdu...teda pokud zrovna nejezdíš závody s ostatníma kamošema ve stylu felda proti feldě :)

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaash »

Mar : njn, kazdej ma neco :-)

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaash »

http://www.artdriving.euweb.cz/indexupravy.html

"moje" prace (-1,2mm) na kamosovo hlave z Fa

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

Lukaash píše:http://www.artdriving.euweb.cz/indexupravy.html

"moje" prace (-1,2mm) na kamosovo hlave z Fa
pekna prace...sem taky premejslel ze si upravym vyvukove kanaly a svody....ale nakonec sem koupil komplet ladeny.... 8)
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení hlavy motoru

Příspěvek od fakie vw »

Myslím,že kluci mají pravdu. U takového auta to je nic moc. A 1mm je trochu hodně. Zhruba při 0.5 ti mužou začít písty mlatit do vetilů. Zaleží na zom o kolik krát už ta hlava byla zarovnávaná. A jestli chceš aby to auto jelo líp tak hlava je málo. Měl jsem taky felu 1.3í ne MPI. a jela 180. ale byla to jízda smrti se třepalo jak před jaderným výbuchem.
VW golf II GT 1.8Turbo

Mr Daniel
Příspěvky: 3
Registrován: 06 pro 2004 13:59
Bydliště: praha

Příspěvek od Mr Daniel »

Ja nevim dle meho nazoru je to az moc velky zasah do motoru.... :nono: :nono: :nono:
Mr Daniel

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

snižování hlavy

Příspěvek od fakie vw »

Zásah to je dost velký a taky životnost horší,ale pak ten efekt :D
VW golf II GT 1.8Turbo

Mr Daniel
Příspěvky: 3
Registrován: 06 pro 2004 13:59
Bydliště: praha

Příspěvek od Mr Daniel »

Nerikam ze to nama zadnej efekt ale vzhledem k zivotnosti motoru to podle mne neni az tak dobre...
Takovej filtr a chip se mi zdaj lepsim resenim... :wink: :wink:
Mr Daniel

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

snižování hlavy

Příspěvek od fakie vw »

Ten filtr není špatny pokud je dobře odstíněný a má dobrý přívod vzduchu, ale ten čip :( Mírnější snížení hlavy, dolícování potrubí,a nějaky ten bezkatový výfuk si myslím výjde levněji než čip. A účinek je možná i lepší. Ovšem záleží na stavu a druhu motoru atd.
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

jestli ti jde o výkon, běž na to od lesa. Sežen motor z fabie, protože má ochranný rám okolo hlavních šálů (prostě výztuha uložení kliky) a má kliku zdvih 78, nechej si převrtat vložky na 78 jde to, kdyby někdo tvrdil že tak mi věř, nechej si ty vložky správně usadit a hlavně si do nich nechej udělat zápichy na měděný těsnění, ojnice pokud nebudeš kupovat kovaný nebo titanový, tak dej z felicie, písty kup na felicie kitcar jsou to 78 na zdvih 78 a klasický ojnice, vačka minimálně z fildy 136mpi (257/257) lépe 280, sežen si někoho kdo ti to načipuje, odlehči setrvák (max do 6kil) a řemenice co to půjde a dáš s přehledem naprdel fabii 1,4 16 ventil 74 kw

víc se mi o tom psát nechce tak studuj a přemýšlej, snížením hlavy o cca 1 mm dosáhneš sotva 5 koní a ty chceš určitě víc
jo a nezapomen na sport fitr, katalyzátor pryč a výfuk odlehčit
ale jako první si udělej pořádný brzdy a suprovej podvozek

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“