ale no tak nebud na me zliPJ píše:NazogaR: myslim, že JonnY tu už párkrát narozdíl od tebe prokázal celkem znalosti, ale nikdo nejsme dokonalej že
Reverse tuning :)
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
PJ: neviem.
NazogaR: 21prispevkov a uz prudi.
ja sa bojim niecoho ineho, ze ludia ako ty maju obcanku a rodny list. ale ved pohoda
Ked tomu rozumies, tak to vysvetly. Kludne sa rozpis. Ak nie tak neprud.
A celkovo. ak si karburotorovy motor UDRZUJE otacky pri zavretej skrtiacej klapke. tak podla vsetkeho motor NEbrzdi a tece tam plno benalu.
A to co spominas ty (to sklbnutie) sa deje aj na turbodiesly zo vstrekmy.
NazogaR: 21prispevkov a uz prudi.
ja sa bojim niecoho ineho, ze ludia ako ty maju obcanku a rodny list. ale ved pohoda
Ked tomu rozumies, tak to vysvetly. Kludne sa rozpis. Ak nie tak neprud.
A celkovo. ak si karburotorovy motor UDRZUJE otacky pri zavretej skrtiacej klapke. tak podla vsetkeho motor NEbrzdi a tece tam plno benalu.
A to co spominas ty (to sklbnutie) sa deje aj na turbodiesly zo vstrekmy.
tak to skusim rozpisat, nech to pochopia vsetci, ze nazogar 
brzdenie motorom vyzera tak, ze po zaradeni rychlosti zacne auto pomerne vyrazne spomalovat. a to prevazne koli treniu v motore. ked zaradim dvojku pri 60ke tak za par sekund idem 40. pri vyhodenej rychlosti idem 40 za pol minuty. Funguje to takto na vsetkych vstrekoch benzin / diesel. je to proste preto, ze sa uzavrie skrtiac klapka (pri benale) a motor prestane vstrekovat palivo. pri diesly ten vzduch prechadza caz valce, ale nevstrekuje sa nic takze sa brzdi.
Ak do motora ide benzin aj vzduch, a nevypne sa zapalovanie, tak motor NEMOZE brzdit. ved spaluje, spaliny tlacia na piest, ten otaca klukov....
brzdenie motorom vyzera tak, ze po zaradeni rychlosti zacne auto pomerne vyrazne spomalovat. a to prevazne koli treniu v motore. ked zaradim dvojku pri 60ke tak za par sekund idem 40. pri vyhodenej rychlosti idem 40 za pol minuty. Funguje to takto na vsetkych vstrekoch benzin / diesel. je to proste preto, ze sa uzavrie skrtiac klapka (pri benale) a motor prestane vstrekovat palivo. pri diesly ten vzduch prechadza caz valce, ale nevstrekuje sa nic takze sa brzdi.
Ak do motora ide benzin aj vzduch, a nevypne sa zapalovanie, tak motor NEMOZE brzdit. ved spaluje, spaliny tlacia na piest, ten otaca klukov....
hm... tak to musi byt styl jizdy a hlavne kara kdyz tam cpes 2 v 60JonnY píše:tak to skusim rozpisat, nech to pochopia vsetci, ze nazogar
brzdenie motorom vyzera tak, ze po zaradeni rychlosti zacne auto pomerne vyrazne spomalovat. a to prevazne koli treniu v motore. ked zaradim dvojku pri 60ke tak za par sekund idem 40. pri vyhodenej rychlosti idem 40 za pol minuty. Funguje to takto na vsetkych vstrekoch benzin / diesel. je to proste preto, ze sa uzavrie skrtiac klapka (pri benale) a motor prestane vstrekovat palivo. pri diesly ten vzduch prechadza caz valce, ale nevstrekuje sa nic takze sa brzdi.
Ak do motora ide benzin aj vzduch, a nevypne sa zapalovanie, tak motor NEMOZE brzdit. ved spaluje, spaliny tlacia na piest, ten otaca klukov....
gratulace tvemu motoru
nissan sunny N14 1,6 16V/66kW GA16DS
do kolko ti toci dvojka? do 40? vacsinou sa da jednotka vytocit do cca 50 a dvojka do 80-90. skusal si to ? 
ale hadat sa tu nebudem. ak mienis pokracovat vo flame tak aspon vyskusam ako funguje Ignore
EDIT: a mas pravdu moj styl jazdy je unikatny. neprajem ti aby si ma stretol. tam kde je 40 idem 40, kde je 60 idem 60kov, pri 90ke idem 90. jj som total looser a pomala predpisova lama, vyhni sa mi
ale hadat sa tu nebudem. ak mienis pokracovat vo flame tak aspon vyskusam ako funguje Ignore
EDIT: a mas pravdu moj styl jazdy je unikatny. neprajem ti aby si ma stretol. tam kde je 40 idem 40, kde je 60 idem 60kov, pri 90ke idem 90. jj som total looser a pomala predpisova lama, vyhni sa mi
Takže se zeptam ještě jednou... Dejme tomu že u golfa mam volnoběh na 1000 otáčkách. Když se rozjedu bez plynu tak jo jede, to včichni známe, takže to i žere, ale když jedu třeba z kopce dejme tomu 60 a dam tam 5 tak otačky padnou na cca 1100, teď mi jde o to jestli při těhle otáčkách tam něco teče nebo ne. Zvlášt u SD motoru 
U favorita jsem měl Ecotronic (elektronickej karbec), ten mi cca nad 3500 otáček odpojoval přívod paliva, pod těmahle otáčkama to zase pustil, bylo to znát hlavně tak, že začalo krásně střílet z vejfuku a žralo to jak kráva
U favorita jsem měl Ecotronic (elektronickej karbec), ten mi cca nad 3500 otáček odpojoval přívod paliva, pod těmahle otáčkama to zase pustil, bylo to znát hlavně tak, že začalo krásně střílet z vejfuku a žralo to jak kráva
je mi luto, ale neviem.
ale vo vseobecnosti. (nakolko to plati pre hladky, komorkovy diesel neviem) na volnobehu je motor ucinny jak parny stroj. idealna na rozbiehanie je prevodovka s variabilnym prevodovym pomerom, pretoze ta moze zrychlovat stale na optymalnych otackach. a po dosiahnuti pozadovanej rychlosti ich nechat klesnut koli spotrebe.
ale najdolezitejsie je si vyskusat viac sposobov jazdenia, a podla toho si urobit nazor. co plati pre jeden motor, pre iny nemusi...
ale vo vseobecnosti. (nakolko to plati pre hladky, komorkovy diesel neviem) na volnobehu je motor ucinny jak parny stroj. idealna na rozbiehanie je prevodovka s variabilnym prevodovym pomerom, pretoze ta moze zrychlovat stale na optymalnych otackach. a po dosiahnuti pozadovanej rychlosti ich nechat klesnut koli spotrebe.
ale najdolezitejsie je si vyskusat viac sposobov jazdenia, a podla toho si urobit nazor. co plati pre jeden motor, pre iny nemusi...
Karburátorovej motor při brždění motorem jednak nezavírá přívod paliva pro volnoběh a jednak si ještě podtlakem vysává palivo tryskama z plovákové komory a proto žere i když máte nohu z plynu. Pochopitelně to auto ale pořád ještě nemá dostatek směsi (klapka je zavřená, páč nohu na plynu nemáte) a tak ještě převažuje stav, kdy musí spíš překonávat kompresi ve válcích a proto brzdí.
Poznámka pro majitele dvoutaktů - pokud budete sjíždět opravdu hodně dlouhý klesání a brzdit motorem, tak si asi vydřete válce, ono jak tam nejde směs která ten motor zároveň maže, tak to je dost špatný
Poznámka pro majitele dvoutaktů - pokud budete sjíždět opravdu hodně dlouhý klesání a brzdit motorem, tak si asi vydřete válce, ono jak tam nejde směs která ten motor zároveň maže, tak to je dost špatný
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
Návštěvník
-
Návštěvník

