- nemáte někdo ponětí, kde by se dali sehnat odlehčené řemenice na bmw? Případně jiné tomu podobné díly? díky
Odlehčené řemenice a jiné motorové doplňky
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
Odlehčené řemenice a jiné motorové doplňky
ahoj, předem řikám, že jsem smířenej s tím, že přijde hromada názorů typu nemá smysl upravovat motor 1,6 a podobně, nicméně i tak to zkusim
- nemáte někdo ponětí, kde by se dali sehnat odlehčené řemenice na bmw? Případně jiné tomu podobné díly? díky
- nemáte někdo ponětí, kde by se dali sehnat odlehčené řemenice na bmw? Případně jiné tomu podobné díly? díky
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
ci to ma zmysel? uvedom si co od toho chces (max vykon, kazdodennu pouzitelnost...), zisti si kolko by ta to asi stalo penazi.
a potom tie prachy pripocitaj k cene vozidla a zistis ci sa ti oplati kupit neco ine
pisis ze tam mas 102hp. ak ich chces 120-130, tak to by asi nemal byt prilis velky problem. a kludne chod do toho. ak ich chces 150-160 tak zistis, za asi bude jednoduchsie kupit 320i.....
a potom tie prachy pripocitaj k cene vozidla a zistis ci sa ti oplati kupit neco ine
pisis ze tam mas 102hp. ak ich chces 120-130, tak to by asi nemal byt prilis velky problem. a kludne chod do toho. ak ich chces 150-160 tak zistis, za asi bude jednoduchsie kupit 320i.....
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
na Bidrina sem zapomnel (ale opravdu staci kamos co dela na CNCcku..)..rozhodne samotny remenice nevim jestli maj smysl..ale v kombinaci se setrvakem urcite......Ritchma píše:a co BIDRIN??
jen nevim jak daleko ses s upravama ale predpokladam ze uz tam mas (nebo chystas..) aspon filtr a celej vyfuk...
presne tak, kdyz napises treba Kramskemu, jen ti to potvrdi, zastavba i cena motoru ze starsiho auta te vyjde levnejiDC píše:u bmw se dela zvyseni vykonu vymenou motoru a ne upravama stavajiciho
proc? byva to snadnejsi
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
máš to auto na normální ježdění, nebo na závody?
pokud víc na závody, tak vyházej všechny nepotřebný věci, odhlučnění, koberce a udělej co nejvíc úprav motoru - vačku, jinej program do řídící jednotky, sniž hlavu, svody a sportovní kat a kvalitní zadní tlumič, karbonový sání, všechno co se hejbá odlehči, pak si to spočítej a zděsíš se
pokud víc na normální ježdění tak se na to vykašli
pokud víc na závody, tak vyházej všechny nepotřebný věci, odhlučnění, koberce a udělej co nejvíc úprav motoru - vačku, jinej program do řídící jednotky, sniž hlavu, svody a sportovní kat a kvalitní zadní tlumič, karbonový sání, všechno co se hejbá odlehči, pak si to spočítej a zděsíš se
pokud víc na normální ježdění tak se na to vykašli
Shark Racing team
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
Taky sem zastancem nazoru ze setrvacnik je super ale chce to silny motor a hodne namastenou penezenku.Osobne bych to taky resil vymenou motoru.Ty prachy ktery do toho nacpes...myslim ze to nema smysl.Taky jsem chtel do toho meho odlehceny setrvacnik ale radsi to vrazim do necoho jineho.Tech par koni co ti to prida za to nestoji.A jestli s tim budes jezdit denne do tak to si s tim uzijes.Ale je to tvoje volba 
Kolbik píše:Taky sem zastancem nazoru ze setrvacnik je super ale chce to silny motor a hodne namastenou penezenku.Osobne bych to taky resil vymenou motoru.Ty prachy ktery do toho nacpes...myslim ze to nema smysl.Taky jsem chtel do toho meho odlehceny setrvacnik ale radsi to vrazim do necoho jineho.Tech par koni co ti to prida za to nestoji.A jestli s tim budes jezdit denne do tak to si s tim uzijes.Ale je to tvoje volba
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Já vím, že budu zase za hovado, ale ideální by bylo lupnout tam tu "dvapětku" a teprve na ní dát odlehčenej setrvák, řemenice,... 
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
Miki.mikiki
- Příspěvky: 21
- Registrován: 20 říj 2005 08:21
- Bydliště: Pardubice
Na závoděni ještě jakž-takž,ale pokud s tím budeš jezdit třeba do práce tak si rovnou nabal pumpařku.V kopci to doháníš podřazováním a vytáčením-prostě nemá sílu.PJ píše:No odlehčenej setrvačník se tu už řešil že si tim moc nepomuzes, protoze to co nazenes tim ze se dostanes rychlejc do otacek zase stratis pri razeni kdy ti otacky vic klesnou
Ten zotrvacnik.... Podme tak teoreticky:keby mal 1000Kg, tak pred sprintom to roztocis na max otacky a potom ti zotrvacnost+motor bude auto vlastne tahat cely sprint mozno aj smykom..... zaver: NEODLAHCUJTE ZOTRVACNIKY, DAVAJTE SI CO NAJTAZSIE A VASE SPRINTY BUDU ISTO LEPSIE 
ZAMETAC INZERCIE Na nevhodne OT/pokec v INZERECII ma upozornite stlacenim modreho tlacidla.

