Délka sání
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Délka sání
Jak známo délka a průřez sacího potrubí ovlivňuje průběh křivky výlkonu a točivého momentu. Ovšem odkud kam je ta délka měřena? Jedná se o vzdálenost hlava - sběrná komora, hlava - klapka nebo hlava - filtr? Rád bych poexperimnetoval s montáží konusového filtru přímo na těleso klapky (resp. přes kratičkou přírubu s teplotním čidlem), ale nerad bych, aby použitelné otážky byly příliš vysoké a v nízkých to netáhlo. Nyní je mezi klapkou a filtrem gumová hadice cca 30cm. Jak to teda je?
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Na tohle ti možná trochu odpoví obrázek, na kterým je průřez systémem VICS. Používá ho Mazda 323F ve verzi GT a je to celkem jednoduchej vychcanej systém. Z obrázku je myslím patrný, že podstatný je místo odkud je možný tu délku ovlivnit.
http://www.323f.cz/images/visc.gif
http://www.323f.cz/images/visc.gif
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Aha, takže to potvrzuje Marauderova slova, že určujcí je vzdálenost klapka - komora - hlava, tudíž když hodim filtr hned za klapku, nebute to mít na fci živočiháře vliv. Hmmm, pozitviní informace 

|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
pokial viem tak
dolezita je vzdialenost od klapky po hlavu. vecsia vzdialenost pomaha krutaku v nizsich otackach, nizsia vykonu vo vysokych.
jedine co by mohlo byt problem, je ze do sania sa davaju rozne pulzacne komory/slepe ramena (alebo co to je za bordel) ktore maju zabezpecit dost vzduchu vo vsetkych otackach a prechodnych rezimoch.
dolezita je vzdialenost od klapky po hlavu. vecsia vzdialenost pomaha krutaku v nizsich otackach, nizsia vykonu vo vysokych.
jedine co by mohlo byt problem, je ze do sania sa davaju rozne pulzacne komory/slepe ramena (alebo co to je za bordel) ktore maju zabezpecit dost vzduchu vo vsetkych otackach a prechodnych rezimoch.
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ale na to, jak dementně jednoduchý to je, tak se to u toho eFka projevuje celkem citelně - když zareaguje VICS, tak to dá takovej malej kopanec.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: