Svody jsou 3->1. Nemusel jsem špekulovat mezi 4->2->1 a 4->1. Tady prostě není debat


Pro srovnání OEM svody:

Svody jsou stříklé jakýmsi ochranným lakem, který se teplem vypaluje a loupe, takze ted svody vypadají, že mají lepru. Až to všecko odpoadá, tak to bude čistý nerez.


Zatím jsem s tím moc nenajezdil, takže hodnocení je ovlivněno silně psychoefektem, ale zdá se, že auto táhne lépe. Nad 4000 ot. výrazně lépe Zvuk zase trošku dospěl a když se tomu naloží, tak je pěkně hluboký s takovým jemným drnčením. Se musí slyšet.


Zase jsem se přesvědčil, že ač na ně mnoho lidí nadává, tak moje zkušenosti s polskými servisy a obecně se službami okolo aut jsou vynikající. Budu se na ně obracet nadále. Za svody vč. montáže (1 člověk 3h práce) jsem dal 4400Kč.
Více fotek tu: http://matiz.uragan.cz/headers.php