
Zaslepení EGR ventilu
Zaslepení EGR ventilu
Chci si teďko nechat vyříznout záslepku EGR ventilu, ale nevím jakej otvor mám nechat a jakej mám tedy zaslepit, na stránkách opelastra jsem se dočet, že se má zaslepit komůrka ventilu, ale nevím přesně co tím myslej , jestli zaslepit tu prázdnou komůrku a nebo ten pružící ventilek dík 

Douvam ze jsem te pochopil dobre.
Reknu ti aspon jak ja bych zadelal EGR ventil.
Tam kde EGR je namontovan, s dvouma schrubi, musis dat neco mezitim.
Aby vzduch s vyfuku se nemuze dostat pres EGR ventil.
Tak se myslis, ze zadelas oba diry. Ale to nejde.
Protoze ten blbec s pruzinou jde i ven, jestli nemuze, protoze je zadelane, tak da chibu do motormanagement (motronic) a to neni dobri haha. To by bilo stejne, jako kdyby se EGR ventil rozbyl.
Tak zo mame delat?
Neco mezitim, ale to dira kde ten blbec je s pruzinou mas nechat otrevreno.
U Opeldealer se da koupit tohle:


Stoji min nes 10 euro, a je special pro EGR ventil.
Ale sam taky neco muzes vyrabet.
Jen v tohle musis navrtat dira, tak velky aby ten blbec s pruzinou se dostal pres to, tohle cervena dira:
(Tohle male cervene dira je ten s toho blbec s pruzinou)

Tak jeden kanal bude uzavren, vzduch nejde pres EGR ventil, a zustane v pohode, a nedostanes ten brdel s novou do motoru.
Jen musis asi vzyt 2 delsi schruby abyz EGR ventil zase mohl namontovat.
Douvam ze s toho mojou Cestina neco pochopis haha

Reknu ti aspon jak ja bych zadelal EGR ventil.

Tam kde EGR je namontovan, s dvouma schrubi, musis dat neco mezitim.
Aby vzduch s vyfuku se nemuze dostat pres EGR ventil.
Tak se myslis, ze zadelas oba diry. Ale to nejde.
Protoze ten blbec s pruzinou jde i ven, jestli nemuze, protoze je zadelane, tak da chibu do motormanagement (motronic) a to neni dobri haha. To by bilo stejne, jako kdyby se EGR ventil rozbyl.
Tak zo mame delat?
Neco mezitim, ale to dira kde ten blbec je s pruzinou mas nechat otrevreno.
U Opeldealer se da koupit tohle:


Stoji min nes 10 euro, a je special pro EGR ventil.
Ale sam taky neco muzes vyrabet.
Jen v tohle musis navrtat dira, tak velky aby ten blbec s pruzinou se dostal pres to, tohle cervena dira:
(Tohle male cervene dira je ten s toho blbec s pruzinou)

Tak jeden kanal bude uzavren, vzduch nejde pres EGR ventil, a zustane v pohode, a nedostanes ten brdel s novou do motoru.
Jen musis asi vzyt 2 delsi schruby abyz EGR ventil zase mohl namontovat.
Douvam ze s toho mojou Cestina neco pochopis haha

Naposledy upravil(a) Erik dne 26 kvě 2005 22:28, celkem upraveno 1 x.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 12 úno 2004 21:09
- Bydliště: Mindžapůr
- Kontaktovat uživatele:




www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 12 úno 2004 21:09
- Bydliště: Mindžapůr
- Kontaktovat uživatele:




www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel
To Spodli: Tento myslis?

Je na C14SEL, protoze tihle nekteri meli EGR, nekteri ne.
Ale pasuje i na x14xe atd... To jsem uz delal...
GM partnumber:
125 54 606
Holandske EPC number:
58 51 970
EPC v Cesku taky pouzivaji u dealer, tak i to spodni cislo by meli znat.
Vrchni je GM cislo, podle toho ho najdu na 100%
Ale musi se hi chtit
Anebo vem tohle sebou, mam doma Angliskou EPC, to by meli taky pochopit: KLIK


Je na C14SEL, protoze tihle nekteri meli EGR, nekteri ne.
Ale pasuje i na x14xe atd... To jsem uz delal...
GM partnumber:
125 54 606
Holandske EPC number:
58 51 970
EPC v Cesku taky pouzivaji u dealer, tak i to spodni cislo by meli znat.
Vrchni je GM cislo, podle toho ho najdu na 100%
Ale musi se hi chtit

Anebo vem tohle sebou, mam doma Angliskou EPC, to by meli taky pochopit: KLIK

-
- Moderátor
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 12 úno 2004 21:09
- Bydliště: Mindžapůr
- Kontaktovat uživatele:



www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel
čet jsem si někde na netu postup rekalibrace ECU a zajímalo by mě jestli když udělám všechny ty kroky jak tam píšou a po několika hodinách odpojím baterku jestli se nově získané údaje zase nevymažou, a ještě jeden lama dotaz: jaká potřebná minimální tlouštka plechu musí být na záslepku a z jakého materiálu by měla být, někde jsem se dočet že se používá hliník a já ji mám udělanou z mědi o tlouštce 2mm nevadí to 

- Milan(Plša)
- Příspěvky: 7
- Registrován: 20 čer 2005 22:14
- Bydliště: Šumvald
skoukni tyhle stránky - je tam vysvětlený jak EGR funguje a k čemu se vlastě montoval do aut: http://www.opelastra.cz/technika/egr.htm
a s tou druhou otázkou si nejsem jist, zkus se zeptat jestli ti tady nikdo neodpoví buď na týhle adrese co jsem ti napsal výš je tam někde forum nebo na http://www.opelclubrenbau.cz
a s tou druhou otázkou si nejsem jist, zkus se zeptat jestli ti tady nikdo neodpoví buď na týhle adrese co jsem ti napsal výš je tam někde forum nebo na http://www.opelclubrenbau.cz

to erik: ten sací kanál mám zadělanej tou záslepkou, a ten otvor pro ten ventil jsem nechal volnej i když jsem se někde dočet, že se ten otvor nemusí vůbec pro ten ventil vyříznout, když ventil nepřesahuje což je můj případ.
jinak ohledně záslepky tý hadičky jsem si přečet, že když se zaslepí tak se nemusí už dělat žádná záslepka EGR ventilu, protože vlastně už žádný pokyny nejdou z ECU do EGRU, takže tím pádem je úplně vyřazenej a může se sundat, tak by mě docela zajímal postup
jinak ohledně záslepky tý hadičky jsem si přečet, že když se zaslepí tak se nemusí už dělat žádná záslepka EGR ventilu, protože vlastně už žádný pokyny nejdou z ECU do EGRU, takže tím pádem je úplně vyřazenej a může se sundat, tak by mě docela zajímal postup

- Milan(Plša)
- Příspěvky: 7
- Registrován: 20 čer 2005 22:14
- Bydliště: Šumvald
Eriku není EGR náhodou tohle?
- Přílohy
-
- 1.JPG (62.36 KiB) Zobrazeno 8015 x
-
- 2.JPG (0 bajtů) Zobrazeno 2516 x
Naposledy upravil(a) Milan(Plša) dne 02 črc 2005 17:39, celkem upraveno 1 x.
Opel Vectra A 2.0i 

to Milan: podle fotek nevím co sy myslel, měl si to aspoň zakroužkovat, ale nevím jak u veky ale u astry je to za motorem takovej černej hříbeček, je na dvou šroubech a vedou k tomu kabely - zkoušel jsem na netu vyhledat foto abys viděl jak to vypadá ale budež se holt muset spokojit s mým popisem
to PJ:to taky doufám, ale žádný zázraky si od toho neslibuju, snad jen že klesne spotřeba - no uvidíme zatím ujedu za 300Kč 120km se skoro lehkou nohou na podlaze a co tobě? máš už to spravený

to PJ:to taky doufám, ale žádný zázraky si od toho neslibuju, snad jen že klesne spotřeba - no uvidíme zatím ujedu za 300Kč 120km se skoro lehkou nohou na podlaze a co tobě? máš už to spravený

to PJ: OT, teďko jsem si všimnul tý čajovny co máš v popisu bydliště, nechodíš náhodou do tý nový co je v dominikánský, já jenom že to vlastní kámoš bráchy a vlastně brácha mu tam pomáhá 
to Milan: tak jsem něco našel je to egr ventil typu motoru C16NZ
http://freez.unas.cz/phprs/phprs/galler ... media_id=5

to Milan: tak jsem něco našel je to egr ventil typu motoru C16NZ
http://freez.unas.cz/phprs/phprs/galler ... media_id=5
Naposledy upravil(a) spodli dne 01 črc 2005 20:58, celkem upraveno 1 x.
Ten EGR se řešil na http://www.opelclubrenbau.cz/ mockrát a pro všechny motory.
2 Erik: zajímalo by mě jestli jste u Vás vyřešili zaslepení EGR pro motor s dvěma lambda sondama. U nás tvrdí, že to nejde protože to ECU pozná
2 Erik: zajímalo by mě jestli jste u Vás vyřešili zaslepení EGR pro motor s dvěma lambda sondama. U nás tvrdí, že to nejde protože to ECU pozná
U x14xe a x16xe urcite jo, i kdyz to vypada ze nepresahuje, ale je to tak haha. U jine motori to nevim, ale maji vsichny stejne principspodli píše: že se ten otvor nemusí vůbec pro ten ventil vyříznout, když ventil nepřesahuje což je můj případ.

Toto jsem nepochopil, sorry, jnak je to Cestina takle moc slozite na me hahaspodli píše:jinak ohledně záslepky tý hadičky jsem si přečet, že když se zaslepí tak se nemusí už dělat žádná záslepka EGR ventilu, protože vlastně už žádný pokyny nejdou z ECU do EGRU, takže tím pádem je úplně vyřazenej a může se sundat, tak by mě docela zajímal postup

Nene, tohle je na palivo.Milan(Plša) píše:Eriku není EGR náhodou tohle?
Nevim jak to presne rict Cesky, ale proste ma za prace aby paliva tlak je dobre

To Gullwing: Tedka nevim, namontovali jsme pred par roky na Corsa C Powerbox, ale uz nevim jestli se tam zaslepovalo AGR. Zkusim to zijtit.
Ale rekl bych ze ECU to nepozna kvuli toho ze ma 2 lambdi, to by mel i ECU s 1 lambda mel poznat, protoze vse se stane pred toho lambda.
Je jen mozni ze u tech motori s 2 lambdi, software je jinak, ze kdyz AGR je otevreni ze vy ze lambda ma byt trochu jinak, ale rekl bych ze to je blbost! Ale nevim to na 100%, zijstim to
