AEM EMS versus GReddy E-manage Ultimate!

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

AEM EMS versus GReddy E-manage Ultimate!

Příspěvek od Placenta »

nemuzu se rozhodnout mezi AEM EMS a E manage ultimate, AEM je plnohodnotna RJ a GReddy ultimate piggyback.
Z duvodu toho ze Ultimate je pomerne nova vec (nastupce e-manage),
a naproti tomu je AEM dele na trhu nevim pro co se mam rozhodnout na
3000 GT. Na netu jsem se dozvedel sice spoustu informaci presto bych rad slysel Vas nazor, od Vas co stim mate prakticke zkusenosti, dik.
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

To je přeci jasná volba.

AEM EMS!

Až ji budeš mít tak se ozvi. Potřebuješ ještě MAP sensor, wideband lambdu a ještě třeba EGT sensor.

Zbytek už zmáknem :wink:

(Zaplatil jsem slušnou sumičku za školení od jednoho ze tří lidí na světě kteří AEM EMS umí asi nejlépe)
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Kazdopadne ten AEM EMS. Nejen ze ten AEM EMS je postaven na zakladech GEMS EMS, ktery ma dlouholetou tradici (asi od poloviny 80ych let) a dokaze zvladnout doslova vsechno, co kdo od nej kdy muze pripadne vyzadovat, mnohe japonske systemy a piggy-backs maji mnohdy (pro nas) dost nelogicke funkce (tim myslim, ze nektere vpodstate nepodstatne funkce jsou zbytecne zdurazneny a overdone, funkce, ktere by tam "mely" byt naopak chybi, vsemozne nelogicke menus, etc.). Ve sve cenove skupine je - v porovnani se svymi schopnostmi - ten AEM EMS tezko necim k prekonatelny.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

Karel a Taboo dekuji za nazor. Sice budu muset asi odlozit nakup vacek ale kdyz RJ tak tedy dobrou a se vsim vsudy. Jinak okolo micky a AEM jsem nasel jenom tohle http://forum.aempower.com/bbs/viewforum ... d5f823d443 a tohle http://mjannusch.home.comcast.net/aemfaq/index.htm
Protoze eletronice a ladeni RJ vubec nerozumim :oops: a stojim na velice mekke pude az ji v novem roce objednam doufam ze me vtom nenechate a pomuzete mi to zprovoznit, v opacnem pripade me a muj motor mate na svedomi. :D :D :D 8) Dik
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Neboj se nic, to dáme dokupy raz dva. Důležité je hezky důkladně krok po kroku. Jediné co si na koupi AEM EMS vyčítám je, že jsem čekal tak dlouho :wink:
Všechny peníze které ušetříš tím že nebudeš kupovat kraviny se ti budou moc hodit. Ty Piggy-back jsou tak maximálně dobrý jako poslední krok - jen něco lehounce doupravit jako finální krok. Pokud chceš něco dělat dál tak rozhodně pořádná ECU.
Nevím zda se dělá Plug&Play pro Mitsu3000, ale na SUpru to byla sranda. Připojíš na konektor místo seriové ECU a dodáš pár sensorů a hurá na to. Defaultní mapy nějaký dostaneš a pak už se může ladit.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

Primo Plug&Play je u AEM EMS taky i 3000GT VR4 1991-97
http://mjannusch.home.comcast.net/aemfaq/index.htm

Plug & Play Programmable EMS
Application Part Number Availability MSRP
Mitsubishi 3000GT 1991-97 VR4 Only 30-1311 Available $2,243.48

jenom nechapu proc nekde stoji jenom 1500 USD
http://www.3sxperformance.com/electronics.asp

a nekde. treba primo u vyrobce 2 200 USD
http://www.aempower.com/product_ems_app.asp
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: AEM EMS versus GReddy E-manage Ultimate!

Příspěvek od MarAt »

Nevím,jestli to je atraktivní nabídka,ale mám v USA známého který má dealerství u AEM,dává mi 30% slevu proti ceně na jejich stránkách,pošle to bez cla a daně za ceny uvedené v UPS.Jak říkám,možná to není nic zvláštního,ale přišlo mi kolegiální se o tom zmínit...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Placenta píše:Primo Plug&Play je u AEM EMS taky i 3000GT VR4 1991-97
http://mjannusch.home.comcast.net/aemfaq/index.htm

Plug & Play Programmable EMS
Application Part Number Availability MSRP
Mitsubishi 3000GT 1991-97 VR4 Only 30-1311 Available $2,243.48

jenom nechapu proc nekde stoji jenom 1500 USD
http://www.3sxperformance.com/electronics.asp

a nekde. treba primo u vyrobce 2 200 USD
http://www.aempower.com/product_ems_app.asp
To je fajn že dělají i p&p pro tvou Mitsu.
Ty ceny to je běžný. Něco jiného je MRSP (Retail Price) a něco jiného je sell price. Ale rozhodně doporučuji s AEM EMS koupit zároveň FJO WideBand (AEM na to má přípravu) a pak rozhodně MAP sensor (3BAR by ti měl stačit) a Solenoid valve (pro ovládání tlaku turba).

To je opravdu pro začátek asi vše a teprve čas ukáže. Na to aby se dal motor natočit musíš udělat několik věcí.
Když pominu správné nastavení tlaku paliva, správné zapojení MAP sensoru atd..... tak je potřeba zkalibrovat veškerá čidla aby například teplota vody neukazovala -60°C i když je v garáži 20°C, nastavit správné hodnoty pro vstřikovače (Ohmáž a kapacitu v cc) Když tohle všechno nastavíš a nahraješ nějakou default mapu tak by to mohlo jít natočit. A pak už bych ti doporučil zavolat mi a koukne na to co dál. Pokud by jsi potřbeoval píchnout i s vydrátováním a tím oživením tak také nevidím problém. AEM jsem i na poprvé zvládl oživit a to jen s externí pomocí a samostudia. Nicméně pokud je po ruce někdo kdo to už umí je celý proces nesrovnatelně kratší.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

to MarAt: diky za nabidku ale jsem na tom obdobne, ale jinak dik

to Leon: no me zarazil hlavne ten rozdil 700 US to je docela dost :(

Jinak s FJO WideBand pocitam-lambda na mereni pomeru palivo vzduch
http://www.3sxperformance.com/electronics.asp ta druha polozka
dve sirokopasmove sondy pro kazdou stranu valcu (V)
k tomu 2 budiky a ty musis zrejme koupit vzlast?

MAP - senzor - snimac tlaku v sacim potrubi az do 50PSI 6 polozka
http://www.3sxperformance.com/electronics.asp

IAT - senzor - snimac teploty nasavaneho vzduchu 7 polozka
http://www.3sxperformance.com/electronics.asp

EGT - senzor - snimac teploty vyfukovych plynu 8 polozka
http://www.3sxperformance.com/electronics.asp

Tak snad jsem to pochopil dobre ??? Jinak booster od GReddy 01 a vahu vzduchu muzu zahodit ??? A u EGT, MAP to vidis v noteboku, nebo musi bejt budik ??? Jinak mi klidne rikej JELITO :oops:
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

AFM půjde pryč určitě, je to jedna z výhod MAP senzoru - odstraníš restrikci v sání.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Placenta píše:Jinak booster od GReddy 01 a vahu vzduchu muzu zahodit ???
To bych zatim (nez se s tim AEM EMS naucis dobre pracovat) opravdu nedoporucoval. Ten OEM MAS a IAT nepredstavuji pro to pocatecni lazeni (ustanoveni zakladnich tovarnich map) takovou restrikci. Az doladis ty zakladni mapy s durazem na driveability, ne maximalni performanci, pote muzes eliminovat ten OEM MAS + IAT a nakalibrovat ten AEM MAP a IAT. Pokud chces eliminovat ten GReddy EBC a kontrolovat boost pres ten AEM EMS, ten OEM Mitsu solenoid je moc maly a pri vyssich tlacich nespolehlivy. To se da vyresit pouzitim GM solenoidu, ale ja bych doporucoval nezavislou boost control. Proste, pokud s tim clovek nema patricne zkusenosti, tak je lepsi delat postupne jen jednu vec po druhe, nez vsechno najednou. Nejdriv se budes muset naucit spravne analyzovat vsechny informace (udaje z dataloggeru, budiku, barvu svicek a vyfukoveho koure, zvuk motoru a samozrejme samotne chovani toho auta) k tomu, aby jsi na jejich zaklade mohl podniknout dalsi patricne kroky, k cemuz samozrejme budes muset taky vedet, o co presne se usilujes a jak toho spravnou cestou dosahnout. Dve zakladni veci: 1) spravne casovani predstihu zapalovani v ruznych rezimech motoru je vsechno (= kdyz predstih zapalovani je nespravny, vsechno je nespravne :lol: ) a 2) pri lazeni pro maximalni performanci se v zadnem pripade nespolehej na ten OEM detonacni sensor. Porid si elektronicky stethoscope (vpodstate jen citlivy microphone se zesilovacem s frequency equalizer), ktery docasne pripevnis na motor (v blizkosti tesneni hlavy). Ten Mitsu knock sensor neni zrovna nejlepsi, takze jeho citlivost budes muset pri urcitych RPM potlacit (vpodstate ho budes muset "nakalibrovat" tak, aby stale jeste plnil svou puvodni funkci, ale jen pri skutecne detonaci). To jsou proste male veci, na ktere by jsi se mel soustredit jeste predtim, nez zacnes tocit knoflikem toho EBC a snazit se vymackat z toho motoru co nejvice. Zjednodusene, ten AEM EMS (kalibraci sensoru a ustanoveni zakladnich map) musis nejdriv "zoptimalizovat" pro bezny provoz. AFR nebude ze zacatku tak moc dulezite, drz to pri plne zatezi okolo 11.5:1 a az ustanovis dobrou krivku prestihu zapalovani, tak s tim AFR muzes jit trochu nahoru (ale ne nekde nad 12.5:1). Pokud predstih zapalovani a AFR jsou dobre, EGT tam sama zapadne (= nepodrizuj predstih zapalovani anebo AFR k dosazneni nejake urcite EGT)...
Co se tyka cen toho AEM EMS, vsechno nad $1500 za ten zakladni unit je predrazene.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Spitfire
Příspěvky: 117
Registrován: 28 srp 2005 12:10
Bydliště: najdi mě a dostaneš 50 Kč

Příspěvek od Spitfire »

hele Violator ma to E-manage ultimate cerstve v aute a pel na to ody oproti tomu SAFC co tam mel pred tim tak skus s nim dat o tomhle rec, urcite ti povi hodne 8)

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

Taboo diky, sam to nezvladnu v zadnem pripade a ani tady vmem okoli si na to nikdo netroufa. Domluvim se pak s Leonem, on to ma v supre tak to snad vzladnem, tedy Karek ja ne. Uplyne jeste spousta vody nez se do neceho takovyho pustim sam :D Jinak diky vsem za Vas cas pri Vasich odpovedi. 8)

To Karel. Jinak s Tebou budu pocitat az se AEM narodi ozvu se, domluvime se. 8)
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Karel ma potencial se stat #1 tunerem standalone EMSs na uzemi CR.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Lander
Příspěvky: 355
Registrován: 01 pro 2005 21:38
Bydliště: Čelechovice na Hané
Kontaktovat uživatele:

Re: AEM EMS versus GReddy E-manage Ultimate!

Příspěvek od Lander »

Já do swifta budu dávat MS2 a do MR2ky SMT-7 od PerfectPoweru, ale u něj se čeká na nový firmware, protože jsou nějaké problémy s chodem motoru u toyot pod 1000 otáček.

Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi

Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

Taboo píše:Karel ma potencial se stat #1 tunerem standalone EMSs na uzemi CR.
:wink:
taky sem za nej, a ostatni rad 8) :D :oops:
Jinak Taboo krasne svatky, mnoho uspechu v roce 2006 a to jak v osobnim tak pracovnim zivote Tobe a cele rodine.

Omlouvam se zde moderatorum za OT ale tady vim ze si to Taboo precte urcite :)
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

zase sem o něco chytřejší..... 8)
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: AEM EMS versus GReddy E-manage Ultimate!

Příspěvek od PJ »

Taboo: připojuji se s přáním krásného prožití svátků k Placentovi
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Michell
Příspěvky: 92
Registrován: 02 kvě 2005 16:16
Bydliště: ... dobra otazka...

Re: AEM EMS versus GReddy E-manage Ultimate!

Příspěvek od Michell »

taky se musim pripojit:

Taboo vse Nej do noveho roku 2006, jak doma, tak v praci! 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Thanks, guys! 8) Have a merry Christmas, happy holidays and a happy New Year! :wink:
IQ stylingem nenahradis.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“