AEM EMS versus GReddy E-manage Ultimate!
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
AEM EMS versus GReddy E-manage Ultimate!
nemuzu se rozhodnout mezi AEM EMS a E manage ultimate, AEM je plnohodnotna RJ a GReddy ultimate piggyback.
Z duvodu toho ze Ultimate je pomerne nova vec (nastupce e-manage),
a naproti tomu je AEM dele na trhu nevim pro co se mam rozhodnout na
3000 GT. Na netu jsem se dozvedel sice spoustu informaci presto bych rad slysel Vas nazor, od Vas co stim mate prakticke zkusenosti, dik.
Z duvodu toho ze Ultimate je pomerne nova vec (nastupce e-manage),
a naproti tomu je AEM dele na trhu nevim pro co se mam rozhodnout na
3000 GT. Na netu jsem se dozvedel sice spoustu informaci presto bych rad slysel Vas nazor, od Vas co stim mate prakticke zkusenosti, dik.
To je přeci jasná volba.
AEM EMS!
Až ji budeš mít tak se ozvi. Potřebuješ ještě MAP sensor, wideband lambdu a ještě třeba EGT sensor.
Zbytek už zmáknem
(Zaplatil jsem slušnou sumičku za školení od jednoho ze tří lidí na světě kteří AEM EMS umí asi nejlépe)
AEM EMS!
Až ji budeš mít tak se ozvi. Potřebuješ ještě MAP sensor, wideband lambdu a ještě třeba EGT sensor.
Zbytek už zmáknem

(Zaplatil jsem slušnou sumičku za školení od jednoho ze tří lidí na světě kteří AEM EMS umí asi nejlépe)
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Kazdopadne ten AEM EMS. Nejen ze ten AEM EMS je postaven na zakladech GEMS EMS, ktery ma dlouholetou tradici (asi od poloviny 80ych let) a dokaze zvladnout doslova vsechno, co kdo od nej kdy muze pripadne vyzadovat, mnohe japonske systemy a piggy-backs maji mnohdy (pro nas) dost nelogicke funkce (tim myslim, ze nektere vpodstate nepodstatne funkce jsou zbytecne zdurazneny a overdone, funkce, ktere by tam "mely" byt naopak chybi, vsemozne nelogicke menus, etc.). Ve sve cenove skupine je - v porovnani se svymi schopnostmi - ten AEM EMS tezko necim k prekonatelny.
IQ stylingem nenahradis.
Karel a Taboo dekuji za nazor. Sice budu muset asi odlozit nakup vacek ale kdyz RJ tak tedy dobrou a se vsim vsudy. Jinak okolo micky a AEM jsem nasel jenom tohle http://forum.aempower.com/bbs/viewforum ... d5f823d443 a tohle http://mjannusch.home.comcast.net/aemfaq/index.htm
Protoze eletronice a ladeni RJ vubec nerozumim
a stojim na velice mekke pude az ji v novem roce objednam doufam ze me vtom nenechate a pomuzete mi to zprovoznit, v opacnem pripade me a muj motor mate na svedomi.
Dik
Protoze eletronice a ladeni RJ vubec nerozumim





Neboj se nic, to dáme dokupy raz dva. Důležité je hezky důkladně krok po kroku. Jediné co si na koupi AEM EMS vyčítám je, že jsem čekal tak dlouho 
Všechny peníze které ušetříš tím že nebudeš kupovat kraviny se ti budou moc hodit. Ty Piggy-back jsou tak maximálně dobrý jako poslední krok - jen něco lehounce doupravit jako finální krok. Pokud chceš něco dělat dál tak rozhodně pořádná ECU.
Nevím zda se dělá Plug&Play pro Mitsu3000, ale na SUpru to byla sranda. Připojíš na konektor místo seriové ECU a dodáš pár sensorů a hurá na to. Defaultní mapy nějaký dostaneš a pak už se může ladit.

Všechny peníze které ušetříš tím že nebudeš kupovat kraviny se ti budou moc hodit. Ty Piggy-back jsou tak maximálně dobrý jako poslední krok - jen něco lehounce doupravit jako finální krok. Pokud chceš něco dělat dál tak rozhodně pořádná ECU.
Nevím zda se dělá Plug&Play pro Mitsu3000, ale na SUpru to byla sranda. Připojíš na konektor místo seriové ECU a dodáš pár sensorů a hurá na to. Defaultní mapy nějaký dostaneš a pak už se může ladit.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Primo Plug&Play je u AEM EMS taky i 3000GT VR4 1991-97
http://mjannusch.home.comcast.net/aemfaq/index.htm
Plug & Play Programmable EMS
Application Part Number Availability MSRP
Mitsubishi 3000GT 1991-97 VR4 Only 30-1311 Available $2,243.48
jenom nechapu proc nekde stoji jenom 1500 USD
http://www.3sxperformance.com/electronics.asp
a nekde. treba primo u vyrobce 2 200 USD
http://www.aempower.com/product_ems_app.asp
http://mjannusch.home.comcast.net/aemfaq/index.htm
Plug & Play Programmable EMS
Application Part Number Availability MSRP
Mitsubishi 3000GT 1991-97 VR4 Only 30-1311 Available $2,243.48
jenom nechapu proc nekde stoji jenom 1500 USD
http://www.3sxperformance.com/electronics.asp
a nekde. treba primo u vyrobce 2 200 USD
http://www.aempower.com/product_ems_app.asp
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: AEM EMS versus GReddy E-manage Ultimate!
Nevím,jestli to je atraktivní nabídka,ale mám v USA známého který má dealerství u AEM,dává mi 30% slevu proti ceně na jejich stránkách,pošle to bez cla a daně za ceny uvedené v UPS.Jak říkám,možná to není nic zvláštního,ale přišlo mi kolegiální se o tom zmínit...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
To je fajn že dělají i p&p pro tvou Mitsu.Placenta píše:Primo Plug&Play je u AEM EMS taky i 3000GT VR4 1991-97
http://mjannusch.home.comcast.net/aemfaq/index.htm
Plug & Play Programmable EMS
Application Part Number Availability MSRP
Mitsubishi 3000GT 1991-97 VR4 Only 30-1311 Available $2,243.48
jenom nechapu proc nekde stoji jenom 1500 USD
http://www.3sxperformance.com/electronics.asp
a nekde. treba primo u vyrobce 2 200 USD
http://www.aempower.com/product_ems_app.asp
Ty ceny to je běžný. Něco jiného je MRSP (Retail Price) a něco jiného je sell price. Ale rozhodně doporučuji s AEM EMS koupit zároveň FJO WideBand (AEM na to má přípravu) a pak rozhodně MAP sensor (3BAR by ti měl stačit) a Solenoid valve (pro ovládání tlaku turba).
To je opravdu pro začátek asi vše a teprve čas ukáže. Na to aby se dal motor natočit musíš udělat několik věcí.
Když pominu správné nastavení tlaku paliva, správné zapojení MAP sensoru atd..... tak je potřeba zkalibrovat veškerá čidla aby například teplota vody neukazovala -60°C i když je v garáži 20°C, nastavit správné hodnoty pro vstřikovače (Ohmáž a kapacitu v cc) Když tohle všechno nastavíš a nahraješ nějakou default mapu tak by to mohlo jít natočit. A pak už bych ti doporučil zavolat mi a koukne na to co dál. Pokud by jsi potřbeoval píchnout i s vydrátováním a tím oživením tak také nevidím problém. AEM jsem i na poprvé zvládl oživit a to jen s externí pomocí a samostudia. Nicméně pokud je po ruce někdo kdo to už umí je celý proces nesrovnatelně kratší.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
to MarAt: diky za nabidku ale jsem na tom obdobne, ale jinak dik
to Leon: no me zarazil hlavne ten rozdil 700 US to je docela dost
Jinak s FJO WideBand pocitam-lambda na mereni pomeru palivo vzduch
http://www.3sxperformance.com/electronics.asp ta druha polozka
dve sirokopasmove sondy pro kazdou stranu valcu (V)
k tomu 2 budiky a ty musis zrejme koupit vzlast?
MAP - senzor - snimac tlaku v sacim potrubi az do 50PSI 6 polozka
http://www.3sxperformance.com/electronics.asp
IAT - senzor - snimac teploty nasavaneho vzduchu 7 polozka
http://www.3sxperformance.com/electronics.asp
EGT - senzor - snimac teploty vyfukovych plynu 8 polozka
http://www.3sxperformance.com/electronics.asp
Tak snad jsem to pochopil dobre ??? Jinak booster od GReddy 01 a vahu vzduchu muzu zahodit ??? A u EGT, MAP to vidis v noteboku, nebo musi bejt budik ??? Jinak mi klidne rikej JELITO
to Leon: no me zarazil hlavne ten rozdil 700 US to je docela dost

Jinak s FJO WideBand pocitam-lambda na mereni pomeru palivo vzduch
http://www.3sxperformance.com/electronics.asp ta druha polozka
dve sirokopasmove sondy pro kazdou stranu valcu (V)
k tomu 2 budiky a ty musis zrejme koupit vzlast?
MAP - senzor - snimac tlaku v sacim potrubi az do 50PSI 6 polozka
http://www.3sxperformance.com/electronics.asp
IAT - senzor - snimac teploty nasavaneho vzduchu 7 polozka
http://www.3sxperformance.com/electronics.asp
EGT - senzor - snimac teploty vyfukovych plynu 8 polozka
http://www.3sxperformance.com/electronics.asp
Tak snad jsem to pochopil dobre ??? Jinak booster od GReddy 01 a vahu vzduchu muzu zahodit ??? A u EGT, MAP to vidis v noteboku, nebo musi bejt budik ??? Jinak mi klidne rikej JELITO

AFM půjde pryč určitě, je to jedna z výhod MAP senzoru - odstraníš restrikci v sání.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
To bych zatim (nez se s tim AEM EMS naucis dobre pracovat) opravdu nedoporucoval. Ten OEM MAS a IAT nepredstavuji pro to pocatecni lazeni (ustanoveni zakladnich tovarnich map) takovou restrikci. Az doladis ty zakladni mapy s durazem na driveability, ne maximalni performanci, pote muzes eliminovat ten OEM MAS + IAT a nakalibrovat ten AEM MAP a IAT. Pokud chces eliminovat ten GReddy EBC a kontrolovat boost pres ten AEM EMS, ten OEM Mitsu solenoid je moc maly a pri vyssich tlacich nespolehlivy. To se da vyresit pouzitim GM solenoidu, ale ja bych doporucoval nezavislou boost control. Proste, pokud s tim clovek nema patricne zkusenosti, tak je lepsi delat postupne jen jednu vec po druhe, nez vsechno najednou. Nejdriv se budes muset naucit spravne analyzovat vsechny informace (udaje z dataloggeru, budiku, barvu svicek a vyfukoveho koure, zvuk motoru a samozrejme samotne chovani toho auta) k tomu, aby jsi na jejich zaklade mohl podniknout dalsi patricne kroky, k cemuz samozrejme budes muset taky vedet, o co presne se usilujes a jak toho spravnou cestou dosahnout. Dve zakladni veci: 1) spravne casovani predstihu zapalovani v ruznych rezimech motoru je vsechno (= kdyz predstih zapalovani je nespravny, vsechno je nespravnePlacenta píše:Jinak booster od GReddy 01 a vahu vzduchu muzu zahodit ???

Co se tyka cen toho AEM EMS, vsechno nad $1500 za ten zakladni unit je predrazene.

IQ stylingem nenahradis.
Taboo diky, sam to nezvladnu v zadnem pripade a ani tady vmem okoli si na to nikdo netroufa. Domluvim se pak s Leonem, on to ma v supre tak to snad vzladnem, tedy Karek ja ne. Uplyne jeste spousta vody nez se do neceho takovyho pustim sam
Jinak diky vsem za Vas cas pri Vasich odpovedi.
To Karel. Jinak s Tebou budu pocitat az se AEM narodi ozvu se, domluvime se.


To Karel. Jinak s Tebou budu pocitat az se AEM narodi ozvu se, domluvime se.

-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: AEM EMS versus GReddy E-manage Ultimate!
Já do swifta budu dávat MS2 a do MR2ky SMT-7 od PerfectPoweru, ale u něj se čeká na nový firmware, protože jsou nějaké problémy s chodem motoru u toyot pod 1000 otáček.
Lander
Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: AEM EMS versus GReddy E-manage Ultimate!
Taboo: připojuji se s přáním krásného prožití svátků k Placentovi
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Re: AEM EMS versus GReddy E-manage Ultimate!
taky se musim pripojit:
Taboo vse Nej do noveho roku 2006, jak doma, tak v praci!
Taboo vse Nej do noveho roku 2006, jak doma, tak v praci!
