Shr3k píše:
Jinak mi ukaž auto z TuningScene, co pod kapotou nemá dost výkonu:
Ivo - 150 koní
Lukáš - 140 koní
Petr - 110 koní
no newim jestli je tohle dost vykonu, ale kazdej ma jiny meritka
Souhlas...
Nemuze se rict jesi je to dost nebo malo - zalezi k cemu to majitel chce...
Ano, na popojizdeni ze srazu na sraz je to dost vykonu
Ne, na poradne sportovni svezeni to opravdu neni dost vykonu.
Tot muj nazor
Ale jinak sem zvedavej co z toho vyleze... Golf byl jednu dobu vybornej, ted uz pusobi dost preplacane
Šmankote to je nazoru... Ja verim ze v CRX nemam ani 150PS, ale vsechny z TuningScene vcetne toho 160PS Civica to auto necha za sebou... Zkuste hadat cim to asi bude? kg/PS omg...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
pocasi(Jarmil) píše:
no newim jestli je tohle dost vykonu, ale kazdej ma jiny meritka
Souhlas...
Nemuze se rict jesi je to dost nebo malo - zalezi k cemu to majitel chce...
Ano, na popojizdeni ze srazu na sraz je to dost vykonu
Ne, na poradne sportovni svezeni to opravdu neni dost vykonu.
Tot muj nazor
Ale jinak sem zvedavej co z toho vyleze... Golf byl jednu dobu vybornej, ted uz pusobi dost preplacane
Šmankote to je nazoru... Ja verim ze v CRX nemam ani 150PS, ale vsechny z TuningScene vcetne toho 160PS Civica to auto necha za sebou... Zkuste hadat cim to asi bude? kg/PS omg...
ještě k tý poloze motoru - věřím, že Golf má tuhle "nevyváženost" něčím dohnanou, neb to auto je na tenhle motor dělanej, zatímco Rapid má agregát - převodovku v ose a nikdo mi nevymluví, že prostě to auto bude vyvážený - pravá, levá strana. To si tu Dejv může povídat co chce o tom, že Golf ho má nalevo, napravo nebo co to vykládal, nicméně ten Rapid bude mít váhu značně položenou na jedný straně, asi to samý jako bych motor u Camara hodil z podelně napříč na levej tlumič ... Nehledě, že to auto myslím i docela ztěžkne na prdel, takže na rovný jízdy třeba sprint to asi vadit nebude, ale nedovedu si tohle představit v nějaký ostrý jízdě na okreskách ..
Pamatuju když sem v pickupu vezl motor 100km za Prahu, motor byl přidělanej k jedný straně a tudíž nebyl v podélný ose auta a když sem bral zatačku tou stranou kde byl tak bych se pomalu převrátil a když zatáčku proti tak to auto skoro nechtělo zatočit. To jen pro příklad, byl to skoro 300 kg motor tak tam se to projevovalo samozřejmě víc ..
MarauderZ28 píše:... asi to samý jako bych motor u Camara hodil z podelně napříč na levej tlumič ...
No tak ja doufam v to ze ten frajer neni trupka a krapec poresi vyztuzeni kastle + stavbu podvozku... Precijen klec bejt MUSI podle myho v tehle prestavbach... No ale kdyz si tak uvedomuju o co TuningScene jde tak tam bude leda tak super polished "pul-klec" a air-ride...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
MattiK píše:ja nevim proc to dale rozebirat, ja sem pro to udelat hlasovani a to neco ve smyslu : Kdo si mysli ze D-E-J-V je uplnej kokot a mele tady totalni piiiiiicoviny a nebo jsem taky kokot ))) jako moznost cislo 2
no já si myslím že to vyvážení taky nějak vyřeší...na levé straně je ještě převodovka a přinejhorším je tam i řidič když jede zrovna sám třeba na normálních škodovkách se přední a zadní část vyvyžuje tak že se hodí patník dokufru pak je to celkem rovnoměrné...a zvlášť u tohoto rapida když bude motor před zadní nápravou tak se to těžiště posune blíž k prostředu a tím se docílí i toho(kromě lepšího rozjezdu) že se to nebude muset nějak obvzvlášt vyvažovat...
D-E-J-V píše:no já si myslím že to vyvážení taky nějak vyřeší...na levé straně je ještě převodovka a přinejhorším je tam i řidič když jede zrovna sám třeba na normálních škodovkách se přední a zadní část vyvyžuje tak že se hodí patník dokufru pak je to celkem rovnoměrné...a zvlášť u tohoto rapida když bude motor před zadní nápravou tak se to těžiště posune blíž k prostředu a tím se docílí i toho(kromě lepšího rozjezdu) že se to nebude muset nějak obvzvlášt vyvažovat...
D-E-J-V píše:no já si myslím že to vyvážení taky nějak vyřeší...na levé straně je ještě převodovka a přinejhorším je tam i řidič když jede zrovna sám třeba na normálních škodovkách se přední a zadní část vyvyžuje tak že se hodí patník dokufru pak je to celkem rovnoměrné...a zvlášť u tohoto rapida když bude motor před zadní nápravou tak se to těžiště posune blíž k prostředu a tím se docílí i toho(kromě lepšího rozjezdu) že se to nebude muset nějak obvzvlášt vyvažovat...
takže hlavně že to bude před zadní nápravou, 100-200 kg sem 100-200 kg tam
no to jsi mě uklidnil
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
Kessler píše:No...já to myslel tak že na Rapida patří původní náprava z Rapida a podobně...prostě že jich je moc málo na to aby se mohly tak brutálně tunit...
´
Zkus trochu přemýšlet - máš před sebou kastli z Rapida a vedle leží na paletě VR6. Otázkou je, proč tam nechávat původní nápravu, zesilovat ramena, měnit poloosy a vymýšlet mezikus na převodovku Škoda a motor kvůli tomu dávat za zadní nápravu, když může použít kompletní motor s převodovkou VW a přední nápravou k tomu. Řekl bych že použít osvědčené komponenty je v tomto případě nejschůdnější cesta.
Tak tos mě špatně pochopil...nebo jsem se špatně vyjádřil...chtěl jsem tím říct, že by bylo fajn kdyby po republice jezdilo co nejvíc Rapidů s původním motorem, původními nápravami, původní kvaltovnou atd...prostě sériovej zrenovovanej kus v bezvadným technickým stavu...i když chápu že tady s tím asi nebude skoro nikdo souhlasit...
ne takhle dopadaji tema o skodovce kde je dejv a jemu podobni, spousta skodovkaru jsou rozumni lidi a vi co to auto umi a nedelaji z neho neco jinyho, jako dejv
D-E-J-V píše:no já si myslím že to vyvážení taky nějak vyřeší...na levé straně je ještě převodovka a přinejhorším je tam i řidič když jede zrovna sám třeba na normálních škodovkách se přední a zadní část vyvyžuje tak že se hodí patník dokufru pak je to celkem rovnoměrné...a zvlášť u tohoto rapida když bude motor před zadní nápravou tak se to těžiště posune blíž k prostředu a tím se docílí i toho(kromě lepšího rozjezdu) že se to nebude muset nějak obvzvlášt vyvažovat...
takže hlavně že to bude před zadní nápravou, 100-200 kg sem 100-200 kg tam
no to jsi mě uklidnil
kde nabereš 200kilo?....já nevím jak to chce vyřešit.....to necháme na něm
MattiK píše:jezis.... ty ses opravdu mimo dejve, to je des..... skoda mluvit
tak sem napiš ty svůj názor na to vyvážení a tak dokola.....to že je někdo mimo můžu říct klidně o tobě...někoho zhodit by ti šlo ale něco sem užitečného napsat to ne.....tak schválně co s tebe vyleze
D-E-J-V píše:no já si myslím že to vyvážení taky nějak vyřeší...na levé straně je ještě převodovka a přinejhorším je tam i řidič když jede zrovna sám třeba na normálních škodovkách se přední a zadní část vyvyžuje tak že se hodí patník dokufru pak je to celkem rovnoměrné...a zvlášť u tohoto rapida když bude motor před zadní nápravou tak se to těžiště posune blíž k prostředu a tím se docílí i toho(kromě lepšího rozjezdu) že se to nebude muset nějak obvzvlášt vyvažovat...
takže hlavně že to bude před zadní nápravou, 100-200 kg sem 100-200 kg tam
no to jsi mě uklidnil
kde nabereš 200kilo?....já nevím jak to chce vyřešit.....to necháme na něm
já myslím, že 200 kg nabere vcelku v pohodě jen motor Rapid a převodovka a origo náprava v porovnání s VR6 a převodovka a nápravy z Golfa .. nehledě na nutný vyztužení celýho auta to možná bude ještě víc ...
jo to jako jo...tam je rozdíl....ale on to myslel tak že na jedné straně bude motor a na druhé starně bude chybět 100-200kilo....nebo tak sem to pochopil já.....ani nevim kolik má origoš motor kilo z rapida když sem ho sám zdvihnul ze země a dal do koleček a odvezl.....typoval bych tak něco do 100kilo i s olejem....
D-E-J-V píše:jo to jako jo...tam je rozdíl....ale on to myslel tak že na jedné straně bude motor a na druhé starně bude chybět 100-200kilo....nebo tak sem to pochopil já.....ani nevim kolik má origoš motor kilo z rapida když sem ho sám zdvihnul ze země a dal do koleček a odvezl.....typoval bych tak něco do 100kilo i s olejem....
Tak to seš docela masér sám zvednout motor z Rapida a hodit ho do koleček Měl jsem motor z Rapida venku několikrát a v jedno se snad ani zvednout nedá, ale pokud jsi to zvládnul tak klobouk dolů.
zvládnul...měl sem ho venku na zemi ze sáním a svodama bez výfuku...no nemysly si že to byla hračka...málem sem si natrhnul pupek a boleli mě pak záda,ale když sem to nutně potřeboval a nikdo kolem nebyl tak sem musel
D-E-J-V píše:zvládnul...měl sem ho venku na zemi ze sáním a svodama bez výfuku...no nemysly si že to byla hračka...málem sem si natrhnul pupek a boleli mě pak záda,ale když sem to nutně potřeboval a nikdo kolem nebyl tak sem musel
Na to ze ti jeste tece mliko po brade a chovas se jak 15ti letej tak to je teda vykon Uznavam Libi se mi tvuj podpis, mel bys tam jeste pridat neco o tom ze umiras jako chlap a takovy ty reci co myvate vy co jezdite v tech vracích, ktery zasadnim zpusobem ohrozuji provoz na nasich silnicich.
Pockej az si jednou koupis aspon civic 1.5 , nebo neco podobnyho cemu se da rikat auto, to se z toho poseres kdyz ses tak vyplacanej ze stary skodovky co ma 40kw
Porad ses u me Idiot, i kdyz detem by se nemelo nadavat, tak si.
D-E-J-V píše:zvládnul...měl sem ho venku na zemi ze sáním a svodama bez výfuku...no nemysly si že to byla hračka...málem sem si natrhnul pupek a boleli mě pak záda,ale když sem to nutně potřeboval a nikdo kolem nebyl tak sem musel
Na to ze ti jeste tece mliko po brade a chovas se jak 15ti letej tak to je teda vykon Uznavam Libi se mi tvuj podpis, mel bys tam jeste pridat neco o tom ze umiras jako chlap a takovy ty reci co myvate vy co jezdite v tech vracích, ktery zasadnim zpusobem ohrozuji provoz na nasich silnicich.
Pockej az si jednou koupis aspon civic 1.5 , nebo neco podobnyho cemu se da rikat auto, to se z toho poseres kdyz ses tak vyplacanej ze stary skodovky co ma 40kw
Porad ses u me Idiot, i kdyz detem by se nemelo nadavat, tak si.
Civic 1.5 je fakt delo no...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
D-E-J-V píše:zvládnul...měl sem ho venku na zemi ze sáním a svodama bez výfuku...no nemysly si že to byla hračka...málem sem si natrhnul pupek a boleli mě pak záda,ale když sem to nutně potřeboval a nikdo kolem nebyl tak sem musel
Na to ze ti jeste tece mliko po brade a chovas se jak 15ti letej tak to je teda vykon Uznavam Libi se mi tvuj podpis, mel bys tam jeste pridat neco o tom ze umiras jako chlap a takovy ty reci co myvate vy co jezdite v tech vracích, ktery zasadnim zpusobem ohrozuji provoz na nasich silnicich.
Pockej az si jednou koupis aspon civic 1.5 , nebo neco podobnyho cemu se da rikat auto, to se z toho poseres kdyz ses tak vyplacanej ze stary skodovky co ma 40kw
Porad ses u me Idiot, i kdyz detem by se nemelo nadavat, tak si.
Civic 1.5 je fakt delo no...
zas oproti skodovce...
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
D-E-J-V píše:zvládnul...měl sem ho venku na zemi ze sáním a svodama bez výfuku...no nemysly si že to byla hračka...málem sem si natrhnul pupek a boleli mě pak záda,ale když sem to nutně potřeboval a nikdo kolem nebyl tak sem musel
Na to ze ti jeste tece mliko po brade a chovas se jak 15ti letej tak to je teda vykon Uznavam Libi se mi tvuj podpis, mel bys tam jeste pridat neco o tom ze umiras jako chlap a takovy ty reci co myvate vy co jezdite v tech vracích, ktery zasadnim zpusobem ohrozuji provoz na nasich silnicich.
Pockej az si jednou koupis aspon civic 1.5 , nebo neco podobnyho cemu se da rikat auto, to se z toho poseres kdyz ses tak vyplacanej ze stary skodovky co ma 40kw
Porad ses u me Idiot, i kdyz detem by se nemelo nadavat, tak si.
já se furt nemůžu dočkat nějaké rozumné odpovědi od tebe samé urážky! "Mi co jezdíme v těch vracích"---to se mi líbí..to od tebe sedí
doma máme BMW 316 a neřekl bych že se z toho poseru..možná tobě se to stalo řídil sem třeba oktávku 1,9TDi a 1,8Turbo benzín a taky sem se neposral...
ale na záchodě sem se posral...to přiznám
no comment.. Rapida jsem mel a myslím že jsem ho dal do dobrého stavu. Pokud to dotáhne do konce. pravděpodobně to bude leštěnka jako většina vozu z TS.. ale je to jen věc názoru, někdo rád holk, jiný vdolky. Ve svém rapidu jsme mel origo 136tku a ejzdil fajnově s ¨mým stylem jízdy si vzal svých 7-8litrříku ( na kolech 205/60/R13 ) v o to větším šoku sjem byl když jsem sedl do NA Supry, ve které mlátil aklika klaply ventily - proste motor byl ve strašném stavu a trasu Praha - Příbram -Plzen - KV - Sokolov - Mar lázne -Plzen - Příbram jsem zajel s pruměrnou spotřebou 8,2l/ 100, na dálnici jsem jel na tempomat mezi 140 a 150km/h na státovkách většinou tempomat mezi 80 110 km/ h. Bylo auto bez jakýchkoliv uprav ( tolik jen k flame o spotřebe a obsahu.. ).
Jinak na toho rapida se rád kouknu až bude hotový, zatím to beru jako zajímavý porjekt, který má trošku větší pravděpodobnost že sice bude hezkej , ale z mého pohledu výkonově a jízdními vlastnostmi o ničem... ( alespon v sezone 2006 )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Mam informace, ze Adamuv konstrukter (Leos) co tam zabudovava VR6tku z toho ma hlavu jak balon - zadna prdel. Ale verime ze to zmakne.
Docela by me zajimalo jak bude vypadat redukce k radici pace!
Nech me se prekvapit jak to cele vymysli a domysli...
AD kola: Me osobne se kola az tak moc nelibi, ale myslim, ze je potreba si uvedomit, ze to jsou 18" a v chromu! Takze je uplne jedno jake maji paprsky proste rapid na 18" bude narez. Nemyslite?
Pokud se vse podari mozna vam zasprintuje uz v sezone 2006.
Mam informace, ze Adamuv konstrukter (Leos) co tam zabudovava VR6tku z toho ma hlavu jak balon - zadna prdel. Ale verime ze to zmakne.
Docela by me zajimalo jak bude vypadat redukce k radici pace!
Nech me se prekvapit jak to cele vymysli a domysli...
AD kola: Me osobne se kola az tak moc nelibi, ale myslim, ze je potreba si uvedomit, ze to jsou 18" a v chromu! Takze je uplne jedno jake maji paprsky proste rapid na 18" bude narez. Nemyslite?
Pokud se vse podari mozna vam zasprintuje uz v sezone 2006.
souhlasím až na ty kola, jestli si myslíš, že nejdůležitější je mít v chromu a 18" a zbytek je vedlejší tak se na mě nezlob, ale to je názor jak mojí mladý, hlavně, že to je červený, zbytek je úplně u prdele ...
Mam informace, ze Adamuv konstrukter (Leos) co tam zabudovava VR6tku z toho ma hlavu jak balon - zadna prdel. Ale verime ze to zmakne.
Docela by me zajimalo jak bude vypadat redukce k radici pace!
Nech me se prekvapit jak to cele vymysli a domysli...
AD kola: Me osobne se kola az tak moc nelibi, ale myslim, ze je potreba si uvedomit, ze to jsou 18" a v chromu! Takze je uplne jedno jake maji paprsky proste rapid na 18" bude narez. Nemyslite?
Pokud se vse podari mozna vam zasprintuje uz v sezone 2006.
souhlasím až na ty kola, jestli si myslíš, že nejdůležitější je mít v chromu a 18" a zbytek je vedlejší tak se na mě nezlob, ale to je názor jak mojí mladý, hlavně, že to je červený, zbytek je úplně u prdele ...
Ja uz mladou premejslet naucil...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
MarauderZ28 píše:
souhlasím až na ty kola, jestli si myslíš, že nejdůležitější je mít v chromu a 18" a zbytek je vedlejší tak se na mě nezlob, ale to je názor jak mojí mladý, hlavně, že to je červený, zbytek je úplně u prdele ...
Jak je znamo "kola delaji auto", o tom neni pochyb.