
DynoCup
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: DynoCup
Určitě to bude příjemné zpestření srázku.. ale jako soutěž bych to fakt nekoncipoval.. ale jako spíš přidanou hodnotu ve formě služby na srazu 

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Aby to nedopadlo jako s vážením aut,
celé fórum si chtělo zvážit v Mimoni auto a nakonec byla váha nějak stále volná
Nebo se mi to jen zdálo ? 



Citroen Saxo VTS 1,6 16V ??? kW
http://www.berg-trophy.cz/fotogalerie/2 ... G_9520.jpg
http://stos.timing.sk/downloads/2007/kolo28/st-1600.xls
http://www.berg-trophy.cz/intro.php
http://www.berg-trophy.cz/fotogalerie/2 ... G_9520.jpg
http://stos.timing.sk/downloads/2007/kolo28/st-1600.xls
http://www.berg-trophy.cz/intro.php
Re: DynoCup
Ladislav muhehe 

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Idaho,Ladislav- souhlasím,že nikdo nedokáže odhadnout jaký bude zájem o veřejné změření výkonu.Samozřejmě,když si to bude někdo přát,tak se jeho parametry nebudou zveřejňovat.
S tím vážením je to pravda,mluvil jsem o tom s Čajíčkem.Dokonce se už uzavírali sázky o karton šampusu o to kolik lidí si přijde opakovaně změřit výkon během roku.

S tím vážením je to pravda,mluvil jsem o tom s Čajíčkem.Dokonce se už uzavírali sázky o karton šampusu o to kolik lidí si přijde opakovaně změřit výkon během roku.

Věřím, jen naměřeným hodnotám!
Re: DynoCup
jirkaŠ osobne té služby rád využiji klidně i vicekrát za jeden sraz ( občas sebou vozím nářadí a nejaké díly na výměnu - vstřiky atd.. ) uvažujete třeba o nějaké slevičky při opakovaném měření v rámci jednoho srazu?? 

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: DynoCup
ok thanx.. ( no najedno uvázní na válci menit vstřiky an supře.. kua to abyhc byl na válci uvázanej pul dne
-joke- )

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: DynoCup
Právě proto říkám,že je lepší to dělat v klidu mimo akce.Idaho píše:ok thanx.. ( no najedno uvázní na válci menit vstřiky an supře.. kua to abyhc byl na válci uvázanej pul dne-joke- )

Věřím, jen naměřeným hodnotám!
Re: DynoCup
právě mimo akce to mám ke každé brzde daleko 

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: DynoCup
Idaho,speciálně pro Tebe uděláme měření kdy budeš chtít i na akci.
On zas až takový zájem nebude,předpokládám.
On zas až takový zájem nebude,předpokládám.
Věřím, jen naměřeným hodnotám!
Re: DynoCup
super thanx
ono to zas tak horký nebude. nejdřív zkusim jak s eto vubec bude chovat a potom pokud to bude mít smyls tak by s ehodilo to změřit..

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: DynoCup
Měření výkonu na válcové brzdě bude provádět na vybraných srazech také firma
Bit Power s.r.o., která se zabývá především chiptuningem.Jedná se o měření na brzdě značky DynoStar - Dynostar Model MRC500,
Předpokládané srazy měření - Brno Renocar, Mimoňské Války,
Hradec Králové, zřejmě také Přerov. Více informací o brzdě na http://www.dynostar.com/products/dproducts.asp?tl2id=2.
Pro zákazníky Bit Power s.r.o. bude měření prováděno zcela zdarma. Více informaci na
zdenek@bitpower.cz
Bit Power s.r.o., která se zabývá především chiptuningem.Jedná se o měření na brzdě značky DynoStar - Dynostar Model MRC500,
Předpokládané srazy měření - Brno Renocar, Mimoňské Války,
Hradec Králové, zřejmě také Přerov. Více informací o brzdě na http://www.dynostar.com/products/dproducts.asp?tl2id=2.
Pro zákazníky Bit Power s.r.o. bude měření prováděno zcela zdarma. Více informaci na
zdenek@bitpower.cz
Re: DynoCup
hmm kurna tak nakonec bude brzd více 

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: DynoCup
Měření na válcové brzdě bude také provádět firma Bit Power s.r.o.
Toto měření bude probíhat na vybraných srazech - Brno Renocar,
Mimoňské Války, Hradec Králové, zřejmě také Přerov.
pro představu bude měření prováděno na brzdě značky DynoStar.
Více info+foto na http://www.dynostar.com/products/showpr ... 26&tl2id=2
Pro zákazníky Bit Power s.r.o. bude měření prováděno zdarma.
Více info na zdenek@bitpower.cz
Toto měření bude probíhat na vybraných srazech - Brno Renocar,
Mimoňské Války, Hradec Králové, zřejmě také Přerov.
pro představu bude měření prováděno na brzdě značky DynoStar.
Více info+foto na http://www.dynostar.com/products/showpr ... 26&tl2id=2
Pro zákazníky Bit Power s.r.o. bude měření prováděno zdarma.
Více info na zdenek@bitpower.cz
Re: DynoCup
Technical specificationsZdenek píše:Měření na válcové brzdě bude také provádět firma Bit Power s.r.o.
Toto měření bude probíhat na vybraných srazech - Brno Renocar,
Mimoňské Války, Hradec Králové, zřejmě také Přerov.
pro představu bude měření prováděno na brzdě značky DynoStar.
Více info+foto na http://www.dynostar.com/products/showpr ... 26&tl2id=2
Pro zákazníky Bit Power s.r.o. bude měření prováděno zdarma.
Více info na zdenek@bitpower.cz
- Max. Power 250 HP static and 350HP Dynamic
- Max Speed: 250 Km/h
- Air-cooled eddy-current brake: max. 800Nm torque
- Diameter of rollers: 275mm
- Roller inertia: approx. 4Kgm²
- Dimensions: 100 x 265 x 120 cm
- Weight: approx 325 Kg
- Power supply: 230 Volts, 10A, 50 Hz single phase or 110V, 20A,
60Hz






Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: DynoCup
leon4x4 píše:
Technical specifications
- Max. Power 250 HP static and 350HP Dynamic
- Max Speed: 250 Km/h
- Air-cooled eddy-current brake: max. 800Nm torque
- Diameter of rollers: 275mm
- Roller inertia: approx. 4Kgm²
- Dimensions: 100 x 265 x 120 cm
- Weight: approx 325 Kg
- Power supply: 230 Volts, 10A, 50 Hz single phase or 110V, 20A,
60Hz
![]()
![]()
škoda
![]()
![]()



when I grow up, I want to be a racing driver
Re: DynoCup
a keby doniesly tie brzdy dve?leon4x4 píše:Technical specificationsZdenek píše:Měření na válcové brzdě bude také provádět firma Bit Power s.r.o.
Toto měření bude probíhat na vybraných srazech - Brno Renocar,
Mimoňské Války, Hradec Králové, zřejmě také Přerov.
pro představu bude měření prováděno na brzdě značky DynoStar.
Více info+foto na http://www.dynostar.com/products/showpr ... 26&tl2id=2
Pro zákazníky Bit Power s.r.o. bude měření prováděno zdarma.
Více info na zdenek@bitpower.cz
- Max. Power 250 HP static and 350HP Dynamic
- Max Speed: 250 Km/h
- Air-cooled eddy-current brake: max. 800Nm torque
- Diameter of rollers: 275mm
- Roller inertia: approx. 4Kgm²
- Dimensions: 100 x 265 x 120 cm
- Weight: approx 325 Kg
- Power supply: 230 Volts, 10A, 50 Hz single phase or 110V, 20A,
60Hz
![]()
![]()
škoda
![]()
![]()
na kazdej brzde jedno kolo, a do dynamic sa zmestis


Re: DynoCup
moznaJonnY píše:a keby doniesly tie brzdy dve?leon4x4 píše:Technical specificationsZdenek píše:Měření na válcové brzdě bude také provádět firma Bit Power s.r.o.
Toto měření bude probíhat na vybraných srazech - Brno Renocar,
Mimoňské Války, Hradec Králové, zřejmě také Přerov.
pro představu bude měření prováděno na brzdě značky DynoStar.
Více info+foto na http://www.dynostar.com/products/showpr ... 26&tl2id=2
Pro zákazníky Bit Power s.r.o. bude měření prováděno zdarma.
Více info na zdenek@bitpower.cz
- Max. Power 250 HP static and 350HP Dynamic
- Max Speed: 250 Km/h
- Air-cooled eddy-current brake: max. 800Nm torque
- Diameter of rollers: 275mm
- Roller inertia: approx. 4Kgm²
- Dimensions: 100 x 265 x 120 cm
- Weight: approx 325 Kg
- Power supply: 230 Volts, 10A, 50 Hz single phase or 110V, 20A,
60Hz
![]()
![]()
škoda
![]()
![]()
na kazdej brzde jedno kolo, a do dynamic sa zmestis))

Static je, že si nastavíš otáčky válců a snažíš se laděním motoru dosáhnout co největší tažné síly. To je asi to nejjednodušší lazení. Prostě nastavíš ci totálně stabilní podmínky a jen testuješ + a - na určité hodnotě v ECU a hledáš maximum.suskyin píše:co maji na mysli tim static a dynamic Power
Dynamic je, že se neměří přímo výkon, ale zrychlení a následně se z toho vypočítá výkon.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: DynoCup
Tak zaprvé je to blbost (nemám ani totální uzávěrku zadního difru, nedá se to dát tak blízko k sobě atd...) ale jiná věc je, že 700koní na kolech nemám ani kdyby to byli ponny z hypermárketuPlacenta píše:moznaJonnY píše:a keby doniesly tie brzdy dve?leon4x4 píše: Technical specifications
- Max. Power 250 HP static and 350HP Dynamic
- Max Speed: 250 Km/h
- Air-cooled eddy-current brake: max. 800Nm torque
- Diameter of rollers: 275mm
- Roller inertia: approx. 4Kgm²
- Dimensions: 100 x 265 x 120 cm
- Weight: approx 325 Kg
- Power supply: 230 Volts, 10A, 50 Hz single phase or 110V, 20A,
60Hz
![]()
![]()
škoda
![]()
![]()
na kazdej brzde jedno kolo, a do dynamic sa zmestis))

A vůbec, serte na to, hlavně když to jede


Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: DynoCup
pěkný téma, hezky jsem si početl 

VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: DynoCup
No obcas sem se i hodne pobavil
po flasce sampusu se clovek bavi ledascim ale good
. Mozna se prijedu taky zmerit.


Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz