Odlehcena remenice
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Odlehcena remenice
Underdrive Crank Pulley. Co si o tom myslite? Ma to cenu kupovat nebo jsou to pouze vyhozene penize? Jaky je rozdil mezi timhle kusem a kuprikladu Unorthodox Racing, ktera stoji cca $140. Honda crx. Diky za tipy.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-91-HO ... enameZWDVW
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-91-HO ... enameZWDVW
Live4Ride Syndicate
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Stejnou si můžeš nechat vyrobit za 15kil u nás,teda s ještě lepším odlehčením. Výhody budou podobné jako u odlehčenýho setrváku -rychlejší nárust otáček. Osobně doporučuju,taky jsem si ji nejdřív dovezl,ale pozdějí jsem si nechal vyrobit tady na míru (jinak velké kolo,protože např. posilovač se nemusí točit tak rychle).
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: Odlehcena remenice
To MarAt: Kde jsi ji nechával dělat a jak je vyvážená??
To Sly: Ebay nebrat, ať je to cokoliv, neni to vůbec vyvážený a spracování na bodě mrazu. Neni to teda moje osobní skušenost ale kdekoliv jsem cokoliv četl tak jedině Unorthodox, ani AEM prý nebrat !?!
To Sly: Ebay nebrat, ať je to cokoliv, neni to vůbec vyvážený a spracování na bodě mrazu. Neni to teda moje osobní skušenost ale kdekoliv jsem cokoliv četl tak jedině Unorthodox, ani AEM prý nebrat !?!
==> STREETRACING IS NOT A CRIME <==
Mám dojem, že na řemenici klikovky existují dva základní názory - jeden naprosto pozitivní a druhej naopak absolutně negativní. Ten pozitivní tvrdí, že odlehčení pomůže motoru a osvobodí koně zákeřně uvězněný výrobcem motoru. Negativní zas říká, že se narušení vyvážení a hrozí nebezpečí, že motor odejde na ložiskách. Potom tu ještě padlo něco o řemenici co má v sobě jakýsi harmonizační prvek, ale osobně jsem to nějak nikdy neviděl, třeba u Supry jsem měl tu trojitou hlavní řemenici v ruce a přišlo mi to jako prostě kurevsky těžký kolo - nikde nic nenaznačovalo, že by to mělo ještě něco v sobě. A je taky fakt, že auta s těma odlehčenýma řemenicema celkem v pohodě brázdí silnice a žádnej boom informací i zadřených motorech jsem nevypozoroval. Tak si to přeber 

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Odlehcena remenice
Ano, mate pravdu. Taky jsem slysel tyto dva nazory. Odlehceni motoru na jednu stranu (i kdyz ne tak vyrazne, jako u odlehceni setrvacniku , samozrejme) a druhy nazor je, ze tato uprava je absolutne k nicemu.
Co se vyvazeni tyce. Jelikoz mam v soucasnosti duralovy setrvacnik, ktery vazi 3.2kg a je vyvazen pouze samostatne (v planu je vytaceni motoru do 9tis rpm), urcite bych nechal celek - remenici spolu s klikou i setrvacnikem - vyvazit.
Kazdopadne cena Underdrive crank pulley by byla s postovnym cca 1200 Kc. Unorthodox by se pohybovala pres 3tis Kc. Jako lepsi volba mi prijde udelat ultralehkou remenici na zakazku v CR. Cena by dle meho odhadu byla taky cca 1000Kc. Muze byt mala, jelikoz crx nema posilovac, takze snad pohani pouze alternator? Pokud koukam na seriovou, ta remenice je jakoby dvojita. Na vnitrni strane je nahozeny klinovy remen a vnejsi je nevyuzita. Tezko rict, k cemu je. Ze by klima? Tohle by slo vsechno pryc.
Pokud jsem napsal nejakou hloupost, tak me prosim opravte.
Co se vyvazeni tyce. Jelikoz mam v soucasnosti duralovy setrvacnik, ktery vazi 3.2kg a je vyvazen pouze samostatne (v planu je vytaceni motoru do 9tis rpm), urcite bych nechal celek - remenici spolu s klikou i setrvacnikem - vyvazit.
Kazdopadne cena Underdrive crank pulley by byla s postovnym cca 1200 Kc. Unorthodox by se pohybovala pres 3tis Kc. Jako lepsi volba mi prijde udelat ultralehkou remenici na zakazku v CR. Cena by dle meho odhadu byla taky cca 1000Kc. Muze byt mala, jelikoz crx nema posilovac, takze snad pohani pouze alternator? Pokud koukam na seriovou, ta remenice je jakoby dvojita. Na vnitrni strane je nahozeny klinovy remen a vnejsi je nevyuzita. Tezko rict, k cemu je. Ze by klima? Tohle by slo vsechno pryc.
Pokud jsem napsal nejakou hloupost, tak me prosim opravte.
Live4Ride Syndicate
Re: Odlehcena remenice
Pokud se nepletu, tuhle vec dela AlienPower. Vyvazena samostatne. Budu se ho na to informovat, takze dam potom vedet.Wheelman píše:To MarAt: Kde jsi ji nechával dělat a jak je vyvážená??

Live4Ride Syndicate
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odlehcena remenice
Jenom za dynamické vyvážení do 10000 ot/min se platí cca 500-700 Kč/hod a musíš kromě řemenice vyrobit i přesně nabroušenou hřídel, která se musí brousit mezi hroty nakulato, aby se dala řemenice upnout a i s hřídelí nasadit do vyvažovačky. Pak si s tím obsluha bude cca hodinku hrát - není to jako plácání závaží na kola.Sly píše:Ano, mate pravdu. Taky jsem slysel tyto dva nazory. Odlehceni motoru na jednu stranu (i kdyz ne tak vyrazne, jako u odlehceni setrvacniku , samozrejme) a druhy nazor je, ze tato uprava je absolutne k nicemu.
Co se vyvazeni tyce. Jelikoz mam v soucasnosti duralovy setrvacnik, ktery vazi 3.2kg a je vyvazen pouze samostatne (v planu je vytaceni motoru do 9tis rpm), urcite bych nechal celek - remenici spolu s klikou i setrvacnikem - vyvazit.
Kazdopadne cena Underdrive crank pulley by byla s postovnym cca 1200 Kc. Unorthodox by se pohybovala pres 3tis Kc. Jako lepsi volba mi prijde udelat ultralehkou remenici na zakazku v CR. Cena by dle meho odhadu byla taky cca 1000Kc. Muze byt mala, jelikoz crx nema posilovac, takze snad pohani pouze alternator? Pokud koukam na seriovou, ta remenice je jakoby dvojita. Na vnitrni strane je nahozeny klinovy remen a vnejsi je nevyuzita. Tezko rict, k cemu je. Ze by klima? Tohle by slo vsechno pryc.
Pokud jsem napsal nejakou hloupost, tak me prosim opravte.
K tomu připočítej materiál, vlastní výrobu a před tím ještě nějakou hodinku kreslení modelu a výkresu. V tom horším případě bude nutná výroba tvarového nože na odpovídající úhel drážek pro řemen - liší se podle typů řemenů i podle průměrů řemenice.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Re: Odlehcena remenice
Nerekl jsem, ze je to jako placani zavazi na kola.. Jaky je tedy hruby odhad ceny za praci a material pri vyvazeni kliky, setrvacniku a remenice na crx ED9? Diky.Bidrin píše:Jenom za dynamické vyvážení do 10000 ot/min se platí cca 500-700 Kč/hod a musíš kromě řemenice vyrobit i přesně nabroušenou hřídel, která se musí brousit mezi hroty nakulato, aby se dala řemenice upnout a i s hřídelí nasadit do vyvažovačky. Pak si s tím obsluha bude cca hodinku hrát - není to jako plácání závaží na kola.
K tomu připočítej materiál, vlastní výrobu a před tím ještě nějakou hodinku kreslení modelu a výkresu. V tom horším případě bude nutná výroba tvarového nože na odpovídající úhel drážek pro řemen - liší se podle typů řemenů i podle průměrů řemenice.
Live4Ride Syndicate
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odlehcena remenice
To s tím plácáním závaží na kola jsem řekl já, to vím...Sly píše:Nerekl jsem, ze je to jako placani zavazi na kola.. Jaky je tedy hruby odhad ceny za praci a material pri vyvazeni kliky, setrvacniku a remenice na crx ED9? Diky.Bidrin píše:Jenom za dynamické vyvážení do 10000 ot/min se platí cca 500-700 Kč/hod a musíš kromě řemenice vyrobit i přesně nabroušenou hřídel, která se musí brousit mezi hroty nakulato, aby se dala řemenice upnout a i s hřídelí nasadit do vyvažovačky. Pak si s tím obsluha bude cca hodinku hrát - není to jako plácání závaží na kola.
K tomu připočítej materiál, vlastní výrobu a před tím ještě nějakou hodinku kreslení modelu a výkresu. V tom horším případě bude nutná výroba tvarového nože na odpovídající úhel drážek pro řemen - liší se podle typů řemenů i podle průměrů řemenice.

Teďka na tuhle zakázkovku stejně není čas a kdyby byl, tak bych pracoval na té pro Wheelmana.
Cena je závislá na všem možným - ovlivní ji třeba i drážka pro pero, kterou je nutné buď obrážet a nebo elektroerozivně řezat.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odlehcena remenice
Řemenici mi vyráběl známej -soustružník(Brno),vyvažovat ji samostatně není tak účelný,jako vyvážit celek i se setrvákem,co se vlastní výroby týče,nech si udělat jen to,co je nutné k pohonu altecu,zbytek pryč.Sly píše:Ano, mate pravdu. Taky jsem slysel tyto dva nazory. Odlehceni motoru na jednu stranu (i kdyz ne tak vyrazne, jako u odlehceni setrvacniku , samozrejme) a druhy nazor je, ze tato uprava je absolutne k nicemu.
Co se vyvazeni tyce. Jelikoz mam v soucasnosti duralovy setrvacnik, ktery vazi 3.2kg a je vyvazen pouze samostatne (v planu je vytaceni motoru do 9tis rpm), urcite bych nechal celek - remenici spolu s klikou i setrvacnikem - vyvazit.
Pokud koukam na seriovou, ta remenice je jakoby dvojita. Na vnitrni strane je nahozeny klinovy remen a vnejsi je nevyuzita. Tezko rict, k cemu je. Ze by klima? Tohle by slo vsechno pryc.
Pokud jsem napsal nejakou hloupost, tak me prosim opravte.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: Odlehcena remenice
Presne tohle je v planu. Osobne to hodnotis jako prinos? Ted nemyslim vyvazovani, ale vyroba odlehcene remenice? Konkretne jen casti pro alternator.MarAt píše:vyvažovat ji samostatně není tak účelný,jako vyvážit celek i se setrvákem,co se vlastní výroby týče,nech si udělat jen to,co je nutné k pohonu altecu,zbytek pryč.
Live4Ride Syndicate
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odlehcena remenice
No je to jenom taková blbost,abych pravdu řekl,v autě je asi 95% důležitějších věcí k vylepšení. Já osobně mám dlouhodobě spočítáno,že jeden kůň mě vyjde asi na 1000 Kč (u každýho auta je asi to jinak).Mám odlehčený všechny řemenice a jestli mit o přidá 2 koně a ubere 5Kg na váze tak jsem spokojenej,efektivitu úpravy jsem vzhledem k její nízké ceně nepřeměřoval,protože by to úpravu zdražilo na dvojnásobek. Je ale logický,že pokud odlehčíš rotující masu,daleko rychleji nabere cílové otáčky,má prostě menší moment setrvačnosti.Sly píše:Presne tohle je v planu. Osobne to hodnotis jako prinos? Ted nemyslim vyvazovani, ale vyroba odlehcene remenice? Konkretne jen casti pro alternator.MarAt píše:vyvažovat ji samostatně není tak účelný,jako vyvážit celek i se setrvákem,co se vlastní výroby týče,nech si udělat jen to,co je nutné k pohonu altecu,zbytek pryč.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: Odlehcena remenice
Dekuji. Dostacujici odpoved.MarAt píše:No je to jenom taková blbost,abych pravdu řekl,v autě je asi 95% důležitějších věcí k vylepšení. Já osobně mám dlouhodobě spočítáno,že jeden kůň mě vyjde asi na 1000 Kč (u každýho auta je asi to jinak).Mám odlehčený všechny řemenice a jestli mit o přidá 2 koně a ubere 5Kg na váze tak jsem spokojenej,efektivitu úpravy jsem vzhledem k její nízké ceně nepřeměřoval,protože by to úpravu zdražilo na dvojnásobek. Je ale logický,že pokud odlehčíš rotující masu,daleko rychleji nabere cílové otáčky,má prostě menší moment setrvačnosti.
Live4Ride Syndicate
xxx
Já si myslím,že to určitě není na škodu, ale takovou věc si můžeš nechat vyrobit i u nás a možná by to mělo vyjít i levněji. Zkus kontaktovat Bidrina ten takové věci dělá, ale nevím jestli na Hondy. Já bych nad tím uvažoval určitě udělá to málo,ale poznáš to 

VW golf II GT 1.8Turbo