Turbo ???
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo ???
www.dieselpower.cz/forum mozna by ti poradili vic 

http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Jestli do té Feliny foukne 1 bar, tak pojede na to vrakoviště jak psal MarAt, akorát že tam poveze to co mu zbyde z motoru (i když to spíš poveze do sběrných surovin)kentoya píše:mám gareta T25, po kompletní GO ( i dynamicky vyvážená ) udrží tlak až 1 bar a je za 10 t

Mimochodem, koukám špatně, nebo Chuck nenapsal co má v té Feldě vlastně za motor ?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Vyndej motor a namontuj tam 1.8T i s celou přední nápravou a převodovkou. Výjde to levněji, bude ten motor fungovat 110 kW budeš mít v nejslabší verzi.Chuck píše:No nehodlam tam cpat 110 kW. Nejsem blazen budu se držet při zemi.octaviaTDi píše:a jak dlouho myslis ze ti ten motor vydrzi kdyz tam nadupes turbo?pokud se ti to vubec podari sladit
Copak se ti nezda??
Zkušenosti s výrobou custom přeplňování budou podstatně dražší...
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo ???
Tyhle věci tady moc lidí neřeší a každej začíná přeplňovat absolutně nevhodnej N/A motor tak, že sežene turbo z TDi ...L.A.M.A. píše:hlavne nezapomen na brzdy!!! podvozek ! Az pokud to bude drzet na silnici jak bribity a brzdit tak se starej o motor. Jinak te budou sundavat z prvniho stromu... a motor kdyz tam chces dat turbo musis prekopat jako svine, jinak prostrelist pisty atd.


Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo ???
Nejrychlejší a nejjednodušší cesta k většímu výkonu, akceleraci a brdnému účinku je snížit hmotnost. Než kvůli cca 30-50 PS montovat na N/A motor turbo se vším, co s tím souvisí, to raději vyházet z auta 150-200 kg zbytečností.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Re: Turbo ???
prodej to auto a kup si takove co ma turbinu v zakladu, cpat turbo do feliny je opravdu k smichu,... jít to jde ale bude to asi nahovno,když nechceš pořádný výkon tak to nemá smysl vůbec dělat a když chceš pořádný výkon tak s pohonem předku je ti to akorat na viš co 

Řečeno toho bylo docela hodně. Někdo psal abych snižil hmotnost o 200 kg- hmm tak třeba abych odstrojil celi auto a mužu rounou vyhodit i motor ne???
Skvělej napad. Podvozek a brzdy mam už zmakly. Ten motor felicie 1.6 Mpi je dost seškrcenej takže se da vykon zvyšovat dobře aniž bych ho musel celej předělavat. Někdo psal že bych tam chtěl mit tlak 1 bar- copak sem blazen i 0.8 bar je strašně moc. Někdo řikal ať tam dam motor 1.8 t hmm to neni špatnej napada ale finančne to určitě levnějši nebude, nebo ví někdo cenu???? Prodat feldu a koupit něco turbem, hmm to je taky řešeni ale pak už to nebude felicie s turbem. Pokud se někdo zajimate o felicie tak určitě víte že felici s turbem udělaly na slovensku- ale šilenci to nadupaly na 110 kw.
To je pořadnej extrem. A docela to jede.

To je pořadnej extrem. A docela to jede.
poridit motor 1,8t , kompletni bude max 20 tis.. poku si spoctes investici do prestavby puvodniho bude to drazsi... jinak odlehceni o 200kg ne; ale i "blbejch" 100kg znamena zmenu kterou pocitis a touz takovy problem neni...Chuck píše:Řečeno toho bylo docela hodně. Někdo psal abych snižil hmotnost o 200 kg- hmm tak třeba abych odstrojil celi auto a mužu rounou vyhodit i motor ne???Skvělej napad. Podvozek a brzdy mam už zmakly. Ten motor felicie 1.6 Mpi je dost seškrcenej takže se da vykon zvyšovat dobře aniž bych ho musel celej předělavat. Někdo psal že bych tam chtěl mit tlak 1 bar- copak sem blazen i 0.8 bar je strašně moc. Někdo řikal ať tam dam motor 1.8 t hmm to neni špatnej napada ale finančne to určitě levnějši nebude, nebo ví někdo cenu???? Prodat feldu a koupit něco turbem, hmm to je taky řešeni ale pak už to nebude felicie s turbem. Pokud se někdo zajimate o felicie tak určitě víte že felici s turbem udělaly na slovensku- ale šilenci to nadupaly na 110 kw.
To je pořadnej extrem. A docela to jede.
Mezi nami co ziskas tim ze budes mit felicii s turbem? budes mit auto co trosku pojede ale v zatackas bude dostavat na prdel pokud neinvestujes dost velkou palku do podvozku - porad to bude felicie, kterou i s tim turbem pojede na statovce 90% dvoulitru a kazda obyc CRX.. halven kvlu spatn erozlozene vaze, tezisti a stabilite auta.. jde o to na co to chces, pokud chces mit unikat , tak to mit nebudes, uz jich jezdi dost, a pokud to chces na to abys machroval ze mas feldu v turbu - moc lidi tim neoslnis a ve finale pokud bys ti penize investoval do jineho auta tak bab zbalis vic

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Mužeš mi řict od kdy se balej žensky na turbo- kvuli tomu ho tam asi nedavam ne?? A pokud musiš mit hezky auto nato aby si zbalil holku tak to je tvuj problem.Idaho píše:poridit motor 1,8t , kompletni bude max 20 tis.. poku si spoctes investici do prestavby puvodniho bude to drazsi... jinak odlehceni o 200kg ne; ale i "blbejch" 100kg znamena zmenu kterou pocitis a touz takovy problem neni...Chuck píše:Řečeno toho bylo docela hodně. Někdo psal abych snižil hmotnost o 200 kg- hmm tak třeba abych odstrojil celi auto a mužu rounou vyhodit i motor ne???Skvělej napad. Podvozek a brzdy mam už zmakly. Ten motor felicie 1.6 Mpi je dost seškrcenej takže se da vykon zvyšovat dobře aniž bych ho musel celej předělavat. Někdo psal že bych tam chtěl mit tlak 1 bar- copak sem blazen i 0.8 bar je strašně moc. Někdo řikal ať tam dam motor 1.8 t hmm to neni špatnej napada ale finančne to určitě levnějši nebude, nebo ví někdo cenu???? Prodat feldu a koupit něco turbem, hmm to je taky řešeni ale pak už to nebude felicie s turbem. Pokud se někdo zajimate o felicie tak určitě víte že felici s turbem udělaly na slovensku- ale šilenci to nadupaly na 110 kw.
To je pořadnej extrem. A docela to jede.
Mezi nami co ziskas tim ze budes mit felicii s turbem? budes mit auto co trosku pojede ale v zatackas bude dostavat na prdel pokud neinvestujes dost velkou palku do podvozku - porad to bude felicie, kterou i s tim turbem pojede na statovce 90% dvoulitru a kazda obyc CRX.. halven kvlu spatn erozlozene vaze, tezisti a stabilite auta.. jde o to na co to chces, pokud chces mit unikat , tak to mit nebudes, uz jich jezdi dost, a pokud to chces na to abys machroval ze mas feldu v turbu - moc lidi tim neoslnis a ve finale pokud bys ti penize investoval do jineho auta tak bab zbalis vic

- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
kup si motor 1,8 g60 z corrada jede to dost slušně a mnělo by to podle mně jít v pohodě nahodit do feliny
Jinak jsem tetka někde jeden viděl za 15000kč komplet.
Menší řemenička a chip z toho udělají skoro 200p!!!
A když ještě felinu odlechčíš tak poděláš na sprintech i nějaké ty CRX plečky

Menší řemenička a chip z toho udělají skoro 200p!!!
A když ještě felinu odlechčíš tak poděláš na sprintech i nějaké ty CRX plečky

Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo ???
heh hazim šutr..
taky něco přidám - když sme u odlehčování - vyházej celej interiér- hlavně ty 2cm filcový tlumení pod kobercema zadní sedačky , sedačku spolujezdce, tapecáky ze dveří , muziku, a seš na cca -50až100kg , hodně váží ten filc .... pak sice je auto dost hlučný od motoru a podvozku
když pudeš dál nasaď laminátový pátý vrata a blatníky, a všechny dveře a nárazníky (neboj dělá se to - má to kámošův otec..stálo asi 15000,-) místo skel makrolon a máš dalších -50 kg, ale to už máš auto maximálně na kopec a autocross..
jinak za ty prachy co bys bastlil turbo a pak zjistil ze to nejde tak ja bych si nechal postavit nejakou atmosferu pokud bych chtel bejt vyjmecnej..
zaklad by byla 100PS 1.6 ka z octavky (samozrejmne odlehceny a vyvazeny spodek), na to by se nasadila upravena hlava s udelanejma vackama z 16v golfa GTi , nebo 20v a krmil bys to weberama ver mi ze za zhruba 40000 bys mel motor co by umel takovejch 170PS (sou i se 190-200 , ale tam je moooc dobra vacka..) , sice by trochu pil ale jelo by to dost dobre
tedka zrovna neco podobnyho chysta stavet kamos na autocross
taky něco přidám - když sme u odlehčování - vyházej celej interiér- hlavně ty 2cm filcový tlumení pod kobercema zadní sedačky , sedačku spolujezdce, tapecáky ze dveří , muziku, a seš na cca -50až100kg , hodně váží ten filc .... pak sice je auto dost hlučný od motoru a podvozku
když pudeš dál nasaď laminátový pátý vrata a blatníky, a všechny dveře a nárazníky (neboj dělá se to - má to kámošův otec..stálo asi 15000,-) místo skel makrolon a máš dalších -50 kg, ale to už máš auto maximálně na kopec a autocross..
jinak za ty prachy co bys bastlil turbo a pak zjistil ze to nejde tak ja bych si nechal postavit nejakou atmosferu pokud bych chtel bejt vyjmecnej..
zaklad by byla 100PS 1.6 ka z octavky (samozrejmne odlehceny a vyvazeny spodek), na to by se nasadila upravena hlava s udelanejma vackama z 16v golfa GTi , nebo 20v a krmil bys to weberama ver mi ze za zhruba 40000 bys mel motor co by umel takovejch 170PS (sou i se 190-200 , ale tam je moooc dobra vacka..) , sice by trochu pil ale jelo by to dost dobre
tedka zrovna neco podobnyho chysta stavet kamos na autocross