Pomoc zkušenych Hondařu

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
TUNER Lukas P
Příspěvky: 428
Registrován: 16 lis 2005 08:22
Bydliště: Okolí Karviné
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Příspěvek od TUNER Lukas P »

A jak se to provadi to kuličkovaní???
TUNING MUSS SEIN.
Obrázek

Uživatelský avatar
Jord
Příspěvky: 2108
Registrován: 17 čer 2004 22:52
Bydliště: Panelový dům
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jord »

no upravit...to snad jako u vsech motoru..to neni zadnej spesl zpusob :D svody, komplet vejfuk, snizit hlavu muzes a tak..
...

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Příspěvek od MarAt »

TUNER Lukas P píše:A jak se to provadi to kuličkovaní???
Je to v podstatě zpevnění materiálu vtlačováním v místě přechodu ramen a čepů na klice.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
TUNER Lukas P
Příspěvky: 428
Registrován: 16 lis 2005 08:22
Bydliště: Okolí Karviné
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Příspěvek od TUNER Lukas P »

MarAt píše:
TUNER Lukas P píše:A jak se to provadi to kuličkovaní???
Je to v podstatě zpevnění materiálu vtlačováním v místě přechodu ramen a čepů na klice.
Jo dik učim se odvas zkušenějších mužu mit podvozek za 8000 kč z německa 8) 60/40

Uživatelský avatar
Wheelman
Příspěvky: 842
Registrován: 11 úno 2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wheelman »

Může mi někdo ukázat ten swap kit za 1500 - 2000 ?!?!? Já jsem taky teď jeden kupoval, konkrétně na B16A2 a pod 10000 jsem nesehnal, aby to stálo za to!

Jinak výměnou příčníku to nepůjde, protože jsou jiný i uložení na podbězích!

To Sejki: Nemáš foto tý výměny motoru, to slyšim poprvé, že by to takhle šlo!
==> STREETRACING IS NOT A CRIME <==

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Wheelman píše:Může mi někdo ukázat ten swap kit za 1500 - 2000 ?!?!? Já jsem taky teď jeden kupoval, konkrétně na B16A2 a pod 10000 jsem nesehnal, aby to stálo za to!

Jinak výměnou příčníku to nepůjde, protože jsou jiný i uložení na podbězích!

To Sejki: Nemáš foto tý výměny motoru, to slyšim poprvé, že by to takhle šlo!
klid, psal jsem ten příčník jako jedno z ušetření, ne celou práci :) myslel jsem to hlaven proto že když policajt při bežné kontrole otevře kapotu, ma ten silentblok na očích tak by nebylo vhodné ho převařovat.. narozdíl od ostatních uchytu..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Wheelman
Příspěvky: 842
Registrován: 11 úno 2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Příspěvek od Wheelman »

Já jsem v klidu, jenom jsem uvedl že to tak nejde :-)
Pokud se použije SWAP kit tak ten silentblok se vůbec nepoužívá a drží to jenom na třech
==> STREETRACING IS NOT A CRIME <==

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Příspěvek od Idaho »

Wheelman píše:Já jsem v klidu, jenom jsem uvedl že to tak nejde :-)
Pokud se použije SWAP kit tak ten silentblok se vůbec nepoužívá a drží to jenom na třech
vidíš to ja vubec nevím :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

kentoya píše:a zrovna kovaná klika je nejlepší bonus, když už měnit pajšl
Nejsem si jisty, jak jsou na tom civicy, kazdopadne crx maji kliku uz od serie kovanou.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
xenon04
Příspěvky: 610
Registrován: 28 led 2005 15:28
Bydliště: Teplice, CZE
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Příspěvek od xenon04 »

@MarAt:
MarAt píše:Po motorové stránce se vymění všechny pohyblivé části motoru krom kliky za pevnější a sportovnější(písty,ojnice,ventily,vačky,pružiny,vačková kola,řemenice,spojka,setrvák),zoptimalizují se kanály v hlavě +sání,svody a výfuk.
Zakončením mechanické konstrukční a mechanické práce bude odladění motoru na programovatelné řídící jednotce. Je toho hodně,psal jsem to hala bala a dost záleží na tvých finančních možnostech a celkovým záměru.
mohl bys prosím nadhodit hrubej odhad na kolik by to vyšlo i s prací a jakej výkonostní nárust bych od toho mohl očekávat?
mám čtyřbodovou 1.5 D15B7

diskutovali jsem už nad tímhle...
xenon04 píše:
Zemi píše:
xenon04 píše:sry, že to píšu sem, jestli to bude vadit, tak to máznu...
nevíte/neslyšel jste někdo o takovýhle kombinaci?
Minime engine.
D15B7 Bottom
D16Z6 Head

HKS SPF Filter
Denso Iridiam plugs
Exhaust Uk 2ins manifold back system 5ins tip

co všechno by bylo z tý Z6 zapotřebí?

já jen, kdyby se to rozhod rozprodávat po "kouskách" :D
Komplet hlava Z6... Blok a klika myslim ze zustane z 1,5ky...
narazil sem na jednom fóru na ten samej dotaz:
1. D16Z6 Head
2. D16Z6 Intake Manifold
3. D16Z6 Distributer4. P28 ECU (and/or VTEC Controller)
What about belts, gaskets, etc...?

jedna z odpovědí
1st of al u dont have 2 use a d16z6 head you can use any single cam vtec head. i would use a 96 and up ex head d16y8 b/c the combustion chamber is square not round therefor giving u higher compression. u will need a head gasket for your year block,intake manifold from the same head you are using,a wire harness and a vtec ecu. u can try using your stock harness but your gonna have 2 rewire alot of stuff lik o2 sensors,vtec switch etc. i have done this swap with my 96 dx i put a d16y8 head on its a big difference. also b for u put the head on bring it 2 a machine shop and have them mill it. this will increase your commpresion even more.

ale vždyť Z6 je jednovačka :twisted:
neslyšel jsi o týhle kombinaci?
popř. co si o tom myslíš?

díky
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Příspěvek od Sly »

xenon04 píše:@MarAt:
MarAt píše:Po motorové stránce se vymění všechny pohyblivé části motoru krom kliky za pevnější a sportovnější(písty,ojnice,ventily,vačky,pružiny,vačková kola,řemenice,spojka,setrvák),zoptimalizují se kanály v hlavě +sání,svody a výfuk.
Zakončením mechanické konstrukční a mechanické práce bude odladění motoru na programovatelné řídící jednotce. Je toho hodně,psal jsem to hala bala a dost záleží na tvých finančních možnostech a celkovým záměru.
mohl bys prosím nadhodit hrubej odhad na kolik by to vyšlo i s prací a jakej výkonostní nárust bych od toho mohl očekávat?
mám čtyřbodovou 1.5 D15B7
Cena se muze lisit podle vyrobce a mista, kde nakupujes. Kazdopadne vacky se daji sehnat od cca 15tis, custom made pistons od 15tis, pruziny cca 3tis, ojnice 9tis, duralova remenice 1000-2000Kc, setrvacnik 8tis, kvalitni sportovni pritlacak s lamelou cca 12tis, ventily + uprava sedel 6tis + GO motoru a pripadna uprava hlavy (prace a veskere pretesnovaci sady za predpokladu, ze mas svuj material cca 10-15tis). Pripocitej vyvazeni kliky, setrvaku a remenicky. Dale koupe modifikovatelne ECU + jeji lazeni a vhodna uprava dalsich min 15tis. Spis 20tis +. Celkove se dostanes ke 100tis Kc. Nemeli bychom zapomenout na vyfukovy system - 15 tis. Narust by se mohl pohybovat kolem 50 Hp. Opet psano velmi rychle, s hrubymi odhady.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
xenon04
Příspěvky: 610
Registrován: 28 led 2005 15:28
Bydliště: Teplice, CZE
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Příspěvek od xenon04 »

@Sly: dík :wink:
levnější varianta asi bude swap za B16A2 + GO + výfuk + podvozek + brzdy, abych to nepověsil první v zatáčce na strom

jen mě tak zajímá nějaká úprava, se kterou bych si nemusel na technický lámat hlavu... swap by byl nej, ale... mám obavy, že by to prolezlo
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT

Uživatelský avatar
MattiK
Příspěvky: 192
Registrován: 07 lis 2004 00:50
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Příspěvek od MattiK »

sly ma tedka prehled :-)

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

Se ani nedostanu ke slovu :oops: Ale tak jak psal Sly by se to nějak mohlo pohybovat s tím,že u výměny hlavy za tu z d16 by se prodražilo ladění na cca 40tis.Jak vidíte swap na b16 je široko daleko nejlepší řešení-za zhruba stejné peníze (30motor,50internals,20prace)máte 185hp na dení ježdění.Touto eknomickou variantou myslím úpravu na B16B+generálku,u čehož stačí jen chipnout ECU.Vypadá to,že budu jeden takový motor v brzké době stavět,nové internals z b16b se dají sehnat za dobrou cenu,tak uvidím,jak to půjde.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Příspěvek od Sly »

xenon04 píše:@Sly: dík :wink:
levnější varianta asi bude swap za B16A2 + GO + výfuk + podvozek + brzdy, abych to nepověsil první v zatáčce na strom

jen mě tak zajímá nějaká úprava, se kterou bych si nemusel na technický lámat hlavu... swap by byl nej, ale... mám obavy, že by to prolezlo
Neprolezlo. Ja mam swap D16Z5 na D16A9. Kontaktoval jsem primo centralu Honda CR v Praze. Jejich odpoved: NEZAMENITELNE.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
xenon04
Příspěvky: 610
Registrován: 28 led 2005 15:28
Bydliště: Teplice, CZE
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Příspěvek od xenon04 »

@Sly: vím, proto jsem se ptal kolik by stála uprava stávajícího :wink:

ale to je šílená pálka :cry:
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT

Uživatelský avatar
xenon04
Příspěvky: 610
Registrován: 28 led 2005 15:28
Bydliště: Teplice, CZE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xenon04 »

MarAt píše:Se ani nedostanu ke slovu :oops: Ale tak jak psal Sly by se to nějak mohlo pohybovat s tím,že u výměny hlavy za tu z d16 by se prodražilo ladění na cca 40tis.Jak vidíte swap na b16 je široko daleko nejlepší řešení-za zhruba stejné peníze (30motor,50internals,20prace)máte 185hp na dení ježdění.Touto eknomickou variantou myslím úpravu na B16B+generálku,u čehož stačí jen chipnout ECU.Vypadá to,že budu jeden takový motor v brzké době stavět,nové internals z b16b se dají sehnat za dobrou cenu,tak uvidím,jak to půjde.
dík

když už se s tim dělat, tak rovnou variantu CTR K20A, viď Zemi
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

Sly zapoměl přidat k žádosti vyřizovací poplatek :D
V případě výměny 1.6 za 1.6 bych to vyřešil výmazem čísla motoru.I když třeba vtičkovej civic je 60kg těžší na kastli než jeho 1.6LS kolega,čili kastle je upravena pro větší výkon a honda má ke svému NE důvod...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

MarAt píše:Sly zapoměl přidat k žádosti vyřizovací poplatek :D
V případě výměny 1.6 za 1.6 bych to vyřešil výmazem čísla motoru.I když třeba vtičkovej civic je 60kg těžší na kastli než jeho 1.6LS kolega,čili kastle je upravena pro větší výkon a honda má ke svému NE důvod...
:lol: Ano, pravda, na tohle jsem zapomnel. Kazdopadne cislo motoru mam z technicaku smaznute uz delsi dobu. Tady je spis problem s typem motoru, ktery, pokud jsem dobre informovan, vymazat nejde. Nez na bloku neco prerazet, tak jsem to na technicke radeji vzdy zaplatil. Driv se jednalo o par stovek jednou za dva roky.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Příspěvek od Sly »

Kdyz jsem Hondu koupil, uz v ni byl motor D16A9. V papirech mam ale D16Z5. Zajimave na tom vse je fakt, ze kastle je A9/A8. Jedine vysvetleni, ktere me napadlo, ze byl motor menen uz 2x. A9/A8 -> Z5 -> A9. Auto se dotahlo z NEmecka pravdepodobne uz s motorem Z5. Na nej se vystavily i papiry. Posledni majitel mezitim stacil motor opet zadrit a k dispozici byl zrovna A9, tak se tam soupnul. V aute je tudis motor, ktery v nem ma byt, ale paradoxne mam papiry vystavene na Z5. Tudis musim podplacet, podlplacet a podplacet. Ono to je s planovanymi (soucasnymi) upravami uz stejne jedno, ale jen me tak napadlo, jestli neni nejake reseni. Vzdyt kdyby se na auto podival jakykoliv znaly Hondar, hned mu musi byt jasne, ze je to A9-kova kastle na spatnych papirech (ovsem se spravnym motorem - D16A9) :-(
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Příspěvek od MarAt »

Protože jak vidíš,jinde to jde přepsat i v papírech.To s opakovanou výměnou motoru v crx je obecně známá pravda,je to snad nejčastěji měněnej motor na světě,bohužel zadřenej v drtivé většině případů nedbalostí majitele...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Příspěvek od Sly »

MarAt píše:Protože jak vidíš,jinde to jde přepsat i v papírech.To s opakovanou výměnou motoru v crx je obecně známá pravda,je to snad nejčastěji měněnej motor na světě,bohužel zadřenej v drtivé většině případů nedbalostí majitele...
Souhlasim, bohuzel u nas tato vec pravdepodobne mozna neni. I kdyz mi ted auto jezdi, podle slov prazske centraly Honda, na nezamenitelnem motoru :lol: Paradox: tento motor, i kdyz neni puvodni, je spravny.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
TUNER Lukas P
Příspěvky: 428
Registrován: 16 lis 2005 08:22
Bydliště: Okolí Karviné
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Příspěvek od TUNER Lukas P »

nevite někdo kolik ma rozteč na kola honda 3D....
TUNING MUSS SEIN.
Obrázek

Uživatelský avatar
xenon04
Příspěvky: 610
Registrován: 28 led 2005 15:28
Bydliště: Teplice, CZE
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Příspěvek od xenon04 »

3D 5g 4x100
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Příspěvek od Zemi »

Kup si B16A2, kastli CRX 2g a nebudes nic resit. :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

MarAt píše:Se ani nedostanu ke slovu :oops: Ale tak jak psal Sly by se to nějak mohlo pohybovat s tím,že u výměny hlavy za tu z d16 by se prodražilo ladění na cca 40tis.Jak vidíte swap na b16 je široko daleko nejlepší řešení-za zhruba stejné peníze (30motor,50internals,20prace)máte 185hp na dení ježdění.Touto eknomickou variantou myslím úpravu na B16B+generálku,u čehož stačí jen chipnout ECU.Vypadá to,že budu jeden takový motor v brzké době stavět,nové internals z b16b se dají sehnat za dobrou cenu,tak uvidím,jak to půjde.
B16B bych moc chtel, ale ceny kompletu jsou strasny. :cry:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
TUNER Lukas P
Příspěvky: 428
Registrován: 16 lis 2005 08:22
Bydliště: Okolí Karviné
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Příspěvek od TUNER Lukas P »

Nemate někdo zkušenosti z vymněnou palubovky z civica 3D chtěl bych tam dat palubku z ročníku 96....ale nevim asi bude problem s radiusem kolem čelniho skal a na bocich u sloupku ......
TUNING MUSS SEIN.
Obrázek

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bordel »

Zemi píše:
MarAt píše:Se ani nedostanu ke slovu :oops: Ale tak jak psal Sly by se to nějak mohlo pohybovat s tím,že u výměny hlavy za tu z d16 by se prodražilo ladění na cca 40tis.Jak vidíte swap na b16 je široko daleko nejlepší řešení-za zhruba stejné peníze (30motor,50internals,20prace)máte 185hp na dení ježdění.Touto eknomickou variantou myslím úpravu na B16B+generálku,u čehož stačí jen chipnout ECU.Vypadá to,že budu jeden takový motor v brzké době stavět,nové internals z b16b se dají sehnat za dobrou cenu,tak uvidím,jak to půjde.
B16B bych moc chtel, ale ceny kompletu jsou strasny. :cry:
EbAy>> nedavno cca 4300€
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Uživatelský avatar
xenon04
Příspěvky: 610
Registrován: 28 led 2005 15:28
Bydliště: Teplice, CZE
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Příspěvek od xenon04 »

TUNER Lukas P píše:Nemate někdo zkušenosti z vymněnou palubovky z civica 3D chtěl bych tam dat palubku z ročníku 96....ale nevim asi bude problem s radiusem kolem čelniho skal a na bocich u sloupku ......
Tobě se víc líbí palubka ze 6g???
napasovat se dá snad všude všechno... :D
nezapomeň taky na tapec ve deřích, kterej s tou palubkou dělá "celek"
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT

Uživatelský avatar
TUNER Lukas P
Příspěvky: 428
Registrován: 16 lis 2005 08:22
Bydliště: Okolí Karviné
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc zkušenych Hondařu

Příspěvek od TUNER Lukas P »

Jo je to tak ale tapec bude z lamina komplet jiny .... jenom kliky použiju..
TUNING MUSS SEIN.
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“