ostrik IC dusikem x vtrikovani methanolu do sani

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Placenta píše:
Krosmen píše:osobně chci využít většího IC a watter injection....
ja bych volil to same, i kdyz v lepsich variantach to taky neni levna zalezitost :oops:
jak se to vezme.Jediný co nevim tak jak zvolit množství vstřikovaný vody.....Nádobu na vodu mám v kufru cca 5l čerpadlo který má tlak 3bar se dá sehnat a jako vstřik použiju např ze vstřiku benzínu....Bude to vstřikovat pouze když dosáhnu tlaku turba kdy otevře Westgate....Vstřik mám pak pouze čerpadlo.Vlastně nevim do kterých míst bych vstřik měl přesně umístit....Zkoumal sem co se použilo na jednom unu turbo a nebylo to marný za pár korun pár koní..... :?:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: ostrik IC dusikem x vtrikovani methanolu do sani

Příspěvek od semysak »

co sem slysel tak asi 1/10 spotreby benzinu se vstrikuje, pred skrtici klapku pokud budes vstrikovat benzinovym vstrikem tak si asi moc nezastrikas : - ) protoze vstrik se maze tim benzinem, stejne tak jako cerpadlo na bezin co vstrikovali u toho una turbo, samo ze to bude nejakou dobu fungovat ,ale je to spis tak ze mas carku ze mas vstrikovani vody, sem to taky resil a asi poresil bych to timdle kitem: za 200 dolacu to je ok, je tam cerpadlo nadrzka, tlakovej spinac, solenoid pro trysku tryska a naky hadicky

http://www.coolingmist.com/detailmain.aspx?pid=02CV, maji toi na ebayi

jinak samozrejme vsechny komponenty bezproblemu sezenes i unas, krome cerpadla

mmch je lepsi mit cerpadlo co dava mnohem vetsi tlak, nez je v sani - treba kdyz mas tlak 1.5 baru tak cerpadlo da 3 bary, ale bude proti nemu tlacit tech 1.5 baru, proto pouzivaji pro vstrik 60 nebo 100 a vice psi pumpy

do vody muzes dat taky methanol dle libosti co sem videl na svedskejch strankach tak zase 1/10 vstrikovane vody,

je tam jeden hacek, methanol pusobi hodne korozivne na kovy takze vseho s mirou, a ne to tam srat co se vejde.

nebo taky existuje easy zpusob, kdy cerpadlo nahradis protitlakem v sani ale je to narocnejsi ale odpadne draha soucastka ; - )

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Re: ostrik IC dusikem x vtrikovani methanolu do sani

Příspěvek od Tommy-cupra »

placenta to je pekny drahy co
SEAT LEON CUPRA

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Re: ostrik IC dusikem x vtrikovani methanolu do sani

Příspěvek od Mike Mad »

semysak píše:pokud chces mit to chlazeni ''N2O'' tak ver, ze mnohem levneji stejneho efektu dosahnes pri pouziti treba CO2 - protoze nejde o plyn kterym chladis ale o to, ze ho nekdo nekdy za pouziti nemale energie stlacil do tlakove lahve - a pritom se hodne zahral a potom vychladl, pri expanzi - strikani tryskou na intercooler se snizuje tlak a to teplo ktere vydal pri stlacovani zase ze sveho okoli vezme vysledkem je ze dojde ke schlazeni okoli mmch existuje jeden vzorecek resp. rovnice

p*V = n * R * T

p ... tlak
V ... objem
n ... latkove mnozstvi
R ... konstanta
T ... teplota


ktera tohle vyjadruje, ba co vice podle ni funguji vsechny spalovaci motory, lednicky, klimatizace a dalsi veci kde se pouziva expanze a komprese plynu v jakekoliv podobe

sem to videl v akci ze to strikal nejakej ubozak na intercooler u dieseloveho BMW na sprinu na jedinem tuningovem sraze co jsem byl, obavamse ze vetsiho efektu by v jeho pripade bylo dosazeno vyhozenim kozenych sedacek s 3ma pametma...

strikal na to co2 z hasiciho pristroje, ale lidem se to aspon libylo
Břéťa :lol:
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Chlazeni intercooleru pomoci nitrous je drahe. Casto se pouziva jen ostrik vodou, kde dochazi k vymene tepla evaporaci... Tento system se da postavit doslova jen za par dolaru.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Re: ostrik IC dusikem x vtrikovani methanolu do sani

Příspěvek od Tommy-cupra »

to taboo: je to opravdu znat kdyz chladis intercooler nitrem?? je velkej rozdil mezi nitrem a vodou pri jizde?
SEAT LEON CUPRA

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: ostrik IC dusikem x vtrikovani methanolu do sani

Příspěvek od JonnY »

a nema vypustanie vacsieho mnozstva nitrousu do vzduchu vedlajsie ucinky? :lol:

hlavne na naladu okolo iducich :D

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: ostrik IC dusikem x vtrikovani methanolu do sani

Příspěvek od Beaver »

JonnY píše:a nema vypustanie vacsieho mnozstva nitrousu do vzduchu vedlajsie ucinky? :lol:

hlavne na naladu okolo iducich :D
Jo, strašně se ti potom smějou :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: ostrik IC dusikem x vtrikovani methanolu do sani

Příspěvek od Taboo »

Tommy-cupra píše:to taboo: je to opravdu znat kdyz chladis intercooler nitrem?? je velkej rozdil mezi nitrem a vodou pri jizde?
Znat to je, ale dlouho to nevydrzi (ono to je jako by jsi ten zmrazeny intercooler dal do horkych kamen). Hlinik ztrati teplotu velice rychle - a vyprazdnit polovinu nitrous lahve jen pro nejaky docasny chladici efekt se vyplaci jen kdyz jde o velke penize, ne kdyz clovek jede do obchodu. Proto je v beznem provozu na ulici za horkeho pocasi ten ostrik vodou mnohem vyhodnejsi - i kdyz ne treba tak kratkodobe uciny jako nitrous. Zacit ale s dobrym a patricne velkym intercoolerem je samozrejme zaklad, protoze ten ostrik vodou anebo nitrous ho nikdy dloudobe nenahradi. Tim myslim, ze ty ostrikovaci systemy by se nemely pouzivat jako naplast za malo ucinny intercooler, ale jen jako kompenzace za vysoke teploty okolniho vzduchu. Pri 70*F pocasi by zadne auto zadny intercooler sprayer k beznemu provozu potrebovat nemelo...
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Re: ostrik IC dusikem x vtrikovani methanolu do sani

Příspěvek od Tommy-cupra »

me jde vyslovene o sprint,v normalnim provozu jezdim kaficko.
SEAT LEON CUPRA

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“