

Moderátor: Jardafox
jj nevypadá to špatně a za pár korun vim jestli to co sem zmněnil na autě je k něčemu nebo jít jinou cestou......Ale musim vědět váhu vozu a tu musim někde zjistit.....kovošrot to jistí....ajsik píše:tak ten Gtech se mi zacina moc libit, logicky to funogovat musi je to fyzika, takze az se na to kouknu u Ondrase asi do nej skocim
150PS tam asi nebude, pac to meri vykon na kolech...máca píše:zemi jakto ze mas takovou vychytavku a ja to ani nevim! potrebuju zmerit bawo! ale bez tebeaby ses mi nesmal
no a kdyz to bude dobry, tak se pochlubim, nebo obracene, pucim ti karu a ty mi reknes kolik to ma, jestli to bude vic jak 150ps, jestli min, tsak mi to radsi ani nerikej!
![]()
trošičku OT ale když už toho tady je dost tak ještě něco....Kdy se měří výkon při zrychlení 0-96?Nebo na stálej převod tzn pětku....?Tohle mi neni nějak jasný protože s lancii do kila hrabu......Zemi píše:150PS tam asi nebude, pac to meri vykon na kolech...máca píše:zemi jakto ze mas takovou vychytavku a ja to ani nevim! potrebuju zmerit bawo! ale bez tebeaby ses mi nesmal
no a kdyz to bude dobry, tak se pochlubim, nebo obracene, pucim ti karu a ty mi reknes kolik to ma, jestli to bude vic jak 150ps, jestli min, tsak mi to radsi ani nerikej!
![]()
Tipuju tech 120-125whp a to se poseres.
Výkon se měří kdekoli mezi mezi 0 a cca 200 km/h. Výkon je součin hmotnosti a zrychlení, takže nejvyšší výkon bude naměřen v okamžiku, kdy má auto nejvyšší okamžité zrychlení. Gtechu je jedno na který rychlostní stupeň to bude. V manuálu píšou něco ve smyslu "go throgh the gears to the redline". Měření je ukončeno zastavením auta, nebo přesažením těch 200.Krosmen píše:Kdy se měří výkon při zrychlení 0-96?Nebo na stálej převod tzn pětku....?Tohle mi neni nějak jasný protože s lancii do kila hrabu......
ya ya ... Jsem cetl u jednoho Skylina kterej to meril a nejvyssi vykon mel az na 3ku.Ondras píše:Výkon se měří kdekoli mezi mezi 0 a cca 200 km/h. Výkon je součin hmotnosti a zrychlení, takže nejvyšší výkon bude naměřen v okamžiku, kdy má auto nejvyšší okamžité zrychlení. Gtechu je jedno na který rychlostní stupeň to bude. V manuálu píšou něco ve smyslu "go throgh the gears to the redline". Měření je ukončeno zastavením auta, nebo přesažením těch 200.Krosmen píše:Kdy se měří výkon při zrychlení 0-96?Nebo na stálej převod tzn pětku....?Tohle mi neni nějak jasný protože s lancii do kila hrabu......
Mno zitra i vikend mam ranni tak jsem volnej az po paty... Nezapomen ze potrebujeme znat nejlepe presnou vahu auta.máca píše:tak kdy to zkusime zemi? budu ti vdecny!
ja mel za to ze jsi jak ritchma , 1,2,3,4 mozna 5, zamceny volant a cihla na plynuZemi píše:Se na nej chystam uz dlho, ale motor nebyl v 100% stavu.
uz mas nejaky brko a nebo porad prohanis ShadesFiesta píše:kuwa tady je to samej zavodnik...
byl jsem parkrat na Brzde a nestalo se mi, abych to neuvaril....ajsik píše:auto v dobre kondici neuvaris ani nezadresleggatstreetcars píše:by me zajimalo, kolik platite za brzdu a jestli jste to na ni nekdy uvarili????
na kazdej stupen asi 25-40s v max vykonu nez se spojej grafy. To si myslim, ze je az az.......pokud ti ho nemerily jako AjsikojZemi píše:Dynorun preci neni zadnej zahul.Ten motor tam tocis par sekund heh... Nejvetsi zatez je 30minut na okruhu...
To je ten pravej coud na kterej chci pripravit svoji sekacku...
Hele klid. Auto na okruh neni připravený a nejsou finance abych ho na to zatim připravoval, ale jednou se dočká aspoň pomalješího svezení na okruhuajsik píše:ja mel za to ze jsi jak ritchma , 1,2,3,4 mozna 5, zamceny volant a cihla na plynuZemi píše:Se na nej chystam uz dlho, ale motor nebyl v 100% stavu.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jinak pro tyhle pripady mam air-oil cooler, sice mam o vrtuli na sahare mene ale to se casem mozna vyresi, v originale to tak bylo a asi to stacilo