broušení a vyvařování

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
redy
Příspěvky: 149
Registrován: 09 bře 2006 18:42
Bydliště: Náchod

broušení a vyvařování

Příspěvek od redy »

zdravím vespolek, doufal sem že mi tady někdo poradí jakým způsobem ošetři čerstvě obroušené plechy aby se mi za pár dní neobjevil rez. jak je možný že po natření základovkou se navrchu objeví rez?
:oops: díky za rady, sem normální začátečník

monty01
Příspěvky: 122
Registrován: 07 led 2006 20:03

Re: broušení a vyvařování

Příspěvek od monty01 »

redy píše:zdravím vespolek, doufal sem že mi tady někdo poradí jakým způsobem ošetři čerstvě obroušené plechy aby se mi za pár dní neobjevil rez. jak je možný že po natření základovkou se navrchu objeví rez?
:oops: díky za rady, sem normální začátečník
co to je " pár dní "a jakou používáš základovku?to je ve spoji plechů?

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

k tý základovce - jestli je ředitelná vodou, tak by to vysvětlovalo tu rez po pár dnech.

Uživatelský avatar
redy
Příspěvky: 149
Registrován: 09 bře 2006 18:42
Bydliště: Náchod

Příspěvek od redy »

většinou to nebylo ve spoji, prostě holej plech a úplně obroušenej
a ta základovka byla ve spreji nebo ještě jedna a ta bych řek se ředila vodou... obdivuju když je někdo schopnej obrousit třeba celej spodek
a díky za odpovědi

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

jinak obroušenej plech ponechanej větru dešti bez nějaký ochrany rezne, na povrchu se utvoří vrstvička korozi, v tom čáry máry nehledej, to je fakt!!!

monty01
Příspěvky: 122
Registrován: 07 led 2006 20:03

Příspěvek od monty01 »

redy píše:většinou to nebylo ve spoji, prostě holej plech a úplně obroušenej
a ta základovka byla ve spreji nebo ještě jedna a ta bych řek se ředila vodou... obdivuju když je někdo schopnej obrousit třeba celej spodek
a díky za odpovědi
na základ ve spreji a vodouředitelnou základovku od balakrylu bejt tebou zapomenu, používej profi věci nebo aspoň nitra atp. dobrej bejval třeba Formex ,když zajdeš do kšeftu ,kde prodávaj autolaky ,myslím že ti poraděj.Jinak platí odmastit odmastit odmastit,nechat proschnout ,natřít ,nechat proschnout a pak další vrstvy (plnič,barva ,lak)

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Ještě bych to ošetřil před natřením bezoplachovým odrezovačem. Ten zaručeně zničí i okem neviditelnou rez. 8)
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: broušení a vyvařování

Příspěvek od honza 2.0 16v »

já občas na holej plech použiju zinkovej sprej.. otec to ve firmě používal na zábradlí jako podklad pod barvu a po 5ti letech zatím žádná reklamace.:)

Uživatelský avatar
redy
Příspěvky: 149
Registrován: 09 bře 2006 18:42
Bydliště: Náchod

Příspěvek od redy »

díky všem za odpovědi, já hlavně chtěl vědět čím to natřít nebo stříknout aby to nějak vypadalo a nedělaly se rezatý skvrny. teď vím že to nějak jde :roll:

Uživatelský avatar
Wheelman
Příspěvky: 842
Registrován: 11 úno 2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: broušení a vyvařování

Příspěvek od Wheelman »

Zinkový sprej je dobrý na plech, který ještě korozi nikdy neviděl, ale super základovka a to mi potvrdilo spousta lidí a restaurátoru starých aut je nitrem ředitelný hnědočervený základ od firmy Wurth. Ten pezoplachový odrezovač je taky dobrá věc, má ho Wurth také v nabídce ale strašně drahý, stačí nějaký obyčejný
==> STREETRACING IS NOT A CRIME <==

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

nejlepší základ byl suřík, bohužel už ho neseženeš
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Boháček
Příspěvky: 406
Registrován: 24 kvě 2005 00:00

Příspěvek od Boháček »

základovka ve spreji dělá příliš tenkou vrstvu, takže to neochrání bez vnější barvy, která ji tzv. zatáhne
jestli to jsou odmontovatelné díly, doporučil bych je nechat nazinkovat v zinkovně

jinak jak ti tu už psali, Formex
nebo se podívej na http://www.bal.cz
vzdělání není zárukou inteligence

Uživatelský avatar
Tailer
Příspěvky: 314
Registrován: 07 kvě 2004 15:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tailer »

Natri to gumodehtem 3x vrstva a nez se rez dostane na povrch auto uz nebudes potrebovat, jinak ja jsem kdysi pouzival antirezin nebo hamerite nebo tak nak se to jmenovalo a slo pretrit i rez a bylo to ok dela se dnes i ve spreji
www.btracing.cz autoservis, pneuservis, individuální úprava aut.

Opravy na splátky do 50 000tis pouze s OP

Diagnostika koncern včetně flash, budíků a airbagů
profi diagnostika BMW
Specializace BMW N54 335i

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“