Ale jak na ktery...Martin_534 píše:a pak s tim autem zajedeš 13,85 v mimoni



Jinak nic mazat nebudu uz je pozde... Smazu cely tema a zalozim novy pripadne, ale kdyz se tady autor neozyva tak nemam duvod...
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Ale jak na ktery...Martin_534 píše:a pak s tim autem zajedeš 13,85 v mimoni
jo tak peknych jo? no tak to asi pojedeblázen píše:to mattik:zrychleni na 100km ma stejne a co dal? co na 200km? co za 200km? nezlob se ale opravdu to jede jinač obě auta mam projete trochu víc než myslíš. Mám mezi kamarády vlastniky pěkných CRX tak sem se svez víckrát toho se neboj,..
to zemi:necpi tu surt bláboly za kolik se da zvyšit výkon.. je to k smíchu mam ti spočitat za kolik se da u dvoukila zvednout na 220-230K? pak si propočti PS/kg ..¨
to marauder: no comment,
HSM1 - už jsi ho tady jednou zmiňovalZemi píše:Ale jak na ktery...Martin_534 píše:a pak s tim autem zajedeš 13,85 v mimoniPac Sandy jednu dobu odmeroval trat podle tachaku ve svym Golfu.
Az ty posledni mimone byly mereny poradne a doufam ze to tak zustane.
Jinak nic mazat nebudu uz je pozde... Smazu cely tema a zalozim novy pripadne, ale kdyz se tady autor neozyva tak nemam duvod...
jj Soty zajel posledne 14,5s coz je v cajku... 14,1s jako na HSM1 by ve skutecnosti nikdy nezajel... Ale nebudu se hadat...Martin_534 píše:HSM1 - už jsi ho tady jednou zmiňovalZemi píše:Ale jak na ktery...Martin_534 píše:a pak s tim autem zajedeš 13,85 v mimoniPac Sandy jednu dobu odmeroval trat podle tachaku ve svym Golfu.
Az ty posledni mimone byly mereny poradne a doufam ze to tak zustane.
Jinak nic mazat nebudu uz je pozde... Smazu cely tema a zalozim novy pripadne, ale kdyz se tady autor neozyva tak nemam duvod...
Martin_534 píše:no já už to psal někde dříf, že supra a rx7 jsou v podstatě jediný 2 konkurenční auta - v tom souhlasím, ale nekdo tu taky psal že supra a 200SX nejde srovnávat tak se ptám proč
jestli chceš srovnávat zubožený dvoukilo s nadupanou oktávkou, tak kokta samo vyhraje, ale o tom to snad neni, ne? buď budeš srovnávat 2 seriovky, nebo 2 lehce poladěný auta, to je jako by si srovnával nějakýho mistra volantu s člověkem, co sedí za volantem poprvý
zuboženou supru předjede taky kde co![]()
Ano ale mluvím o stavu čerstve koupené 200sx, chtel jsme aby si uvedomil že dát ji alepson do seriového stavu bude stát hodne penez a do té doby ho předjede každa lehce natuněná turbo oktávka ( schválně říkám lehce natunená, protož eten kdo ji bude mít na pohodu si nebude potřebovat nic dokazovat.. )
jako supra v turbu jede pěkně - viděl jsem tu supristovu, otázkou je, co bude dělat těch 300kg navíc na okruhu( hmm 300kg navíc možná s klimou a 100kg hudbymoje načko třeba vaážilo 1286kg.. - chce š mi tvrdit že serové 200sx má pod 950kg?), s NA suprou jsem neměl tu čest, ale docela by mě zajímalo, jak jí chceš natunit na 300koní
.nikdo tu nemluvil o 300koní z NA.. ( moje poznámka se týkala turbínové ) - muvil isjme tu o výkonu 200SX +50PS ( což je předpokládám max 220PS, sice to NA supře ujede ale pouze díky kroutáku turba - ale není to jen o rychlosti na okruhu nebo na 400m, je to o celkové konstrukci vozu..
osobne si radši povezu prdel v relaivne silném a rychlém aute , kterému sice 200sx ujede ale nebudu si připadat jak v papíráku, budu mít alespon relativní pocit bezpečí - a musím říci že 1300kg těžká supra ve mně po te co sjem ji mel nekolikrát rozebranou budí více pocitu bezpečí než 1,8t luxusní a relativne bezpečné Acco Coupe ( které jsem taky rozebral a pošpatné zkušenosti rychle prodal radši at mne nekdo předjede, al ejá s echci cítit bezpečněji.. ale to se celé odvíjí již od toho že 200sx jako takové nebylo stavěno přímo na závoday, ale spíše jako fun auto pro zábavu ( jako prelude a další vozy ).Mylsím že turbop motor o jistém výkonu ještě z auta sporták nedělá..
s posledníma odstavcema se s tebou vcelku ztotožňuju, protože i když to jsou poměrně levný auta, tak udržba stojí vcelku dost peněz a určitě to nejsou auta pro lidi co si na nich nebudou dělat sami, protože pak se člověk nedoplatí - alespon v něčem se shodnem
to je o tom co sji psal.. mužeš porazit mrtvou mkiii ( kterejch je v čr 75% ) a připadat si jako kingMartin_534 píše:jinak na posledním brně jsem jednu mk3 supru těsně předjel a to jsem měl dost technickejch problémů, ale to stejně nic nedokazuje
ted si to uved na tu správnou míru. tohle je to kvuli čemu se tu už 18 stránek prudiIdaho píše:to je o tom co sji psal.. mužeš porazit mrtvou mkiii ( kterejch je v čr 75% ) a připadat si jako kingMartin_534 píše:jinak na posledním brně jsem jednu mk3 supru těsně předjel a to jsem měl dost technickejch problémů, ale to stejně nic nedokazujeale pokud narazíš na mkIII v seriovem stavu ( nebo serie plus za stejné peníze poladené oba vozy ) jsi nekde uplne jinde.. ( ano vím za 8ti přidáš u sx200 50PS a u supry "jen 30" ( pokud to nebudeš dělat jako suprista
![]()
) ale pořád je tam náskok.
no vidíš, já koupil za 71 před dvouma rokama docela pěknej kousek a na brzdě měl 169k / 213Nm (serie z továrny 169 a 224) v uplně seriovym stavu a rozhodně si nemyslim, že by mi oktávka s čipem ujelaIdaho píše:Ano ale mluvím o stavu čerstve koupené 200sx, chtel jsme aby si uvedomil že dát ji alepson do seriového stavu bude stát hodne penez a do té doby ho předjede každa lehce natuněná turbo oktávka ( schválně říkám lehce natunená, protož eten kdo ji bude mít na pohodu si nebude potřebovat nic dokazovat.. )
Jak sem psal:CAD píše:2 Kentoya
Zbytecne se vztekas, ty co vi jak to myslis a maji trochu rozum tak to chapou a ty co to nedokazou pochopit tak nema cenu jim neco psat, protoze vysledek je stejne nulovej.
hihi presne... Podle me je vzdycky prvorady pomer kg/PS tak jak to udavaj v BestMotoring ( http://www.bestmotoringvideo.com/ )... A nejaky cesky vemeno mi tady bude vykladat ze je to jinak.MarauderZ28 píše:heh tak to pak nejde srovnat skoro nic ...