Snížení komprese u kompresoru ?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Snížení komprese u kompresoru ?
Zajímalo by mě jestli je vždy nutný snižovat kompresy u atmosférickýho motoru při přestavbu na kompresor, v podstatě si odpovím sám že asi není neb třeba u Camara se to nedělá jen se pleskne kompresor nasadí FMU kvůli benzínu a tradá, je to teda OHV motor tak netuším zda třeba u DOHC je to jinak, ale asi ne, každopádně u turba se to snižuje tak u kompresorů to není tak důležitý neb kompresor tolik netlačí nebo vlastně kde je ta hranice kdy se to musí a nemusí ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
řek bych že asi tomu bude zapotřebí v tom případě abys nedosáh detonačního limitu.Hranice kompresního pomněru je tušímže 12:1 a nějakym způsobem se u přeplňovanýho motoru sčítá kompresní pomněr a a tlak plnění ale nevim jak toť můj selský rozum..... 

krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení komprese u kompresoru ?
jinak ke snížení komprese "stačí" silnější těsnění ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
ano a taky se dělaj kovový,který vydržej větší tlak.....
samozřejmně asi ideální by bylo kompletní přepracování spalovacích komor a tím i snížení kompresního pomněru,ale to už je větší úprava asi vhodnější na nějaký menší obsahy a nebo už extrémní úpravy...
samozřejmně asi ideální by bylo kompletní přepracování spalovacích komor a tím i snížení kompresního pomněru,ale to už je větší úprava asi vhodnější na nějaký menší obsahy a nebo už extrémní úpravy...
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení komprese u kompresoru ?
jdou ale to by stálo víc jak celej SCH kitg v tomto případě
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Snížení komprese u kompresoru ?
taky myslim, ze je asi nejjednodussi si nechat vyriznout na vode nebo laseru kovovy...
akorat nevim jakou moznost zvyseni hlavy to OHV dovoluje, popripade jestli se to da resit delsima tyckama...
akorat nevim jakou moznost zvyseni hlavy to OHV dovoluje, popripade jestli se to da resit delsima tyckama...
wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení komprese u kompresoru ?
u Camara to zatím řešit nebudu tam mám objednáný písty přímo pro mojí aplikaci, tohle teď řeším u jednoho DOHC a jen mě to zajímá zda se do toho pouštět ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
To se tak zevseobecnovat opravdu neda, protoze dosazeni detonacniho limitu se lisi motor od motoru. Staticka komprese pistu sama o sobe nic neznamena, protoze motor s vyssi statickou kompresi muze mit nizsi dynamickou kompresi, nez motor s nizsi statickou kompresi.Krosmen píše:řek bych že asi tomu bude zapotřebí v tom případě abys nedosáh detonačního limitu.Hranice kompresního pomněru je tušímže 12:1 a nějakym způsobem se u přeplňovanýho motoru sčítá kompresní pomněr a a tlak plnění ale nevim jak toť můj selský rozum.....

IQ stylingem nenahradis.
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení komprese u kompresoru ?
poslal jsem Ti SZ závodníku 

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení komprese u kompresoru ?
viděl bych to 4-6 psi
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Snížení komprese u kompresoru ?
Do cca 6ti psi tlačí snad všechny běžný turbokity určený pro bolt-on na atmosféru. To ještě nemá cenu řešit kompresi. Luis z klubu svýho času omylem do motoru namontoval atmosférický písty a psal, že to jelo jako prase, než se písty propálily, ale nestalo se to hned, právě proto, že na vyšší tlak turba jel až později, teprve potom zařval motor.MarauderZ28 píše:viděl bych to 4-6 psi
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení komprese u kompresoru ?
aha príma tak uvidíme zda to vůbec klapne, druhou otázkou je vyřešení paliva aby byl OK poměr A/F
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Snížení komprese u kompresoru ?
Ty turbokity na atmosféry palivo buď neřeší vůbec (ECU má asi rezervu), nebo je k tomu rovnou extra vstřik na obohacení směsi co spíná při přetlaku, případně nějaká ta elektronika pro ošulení ECU (APEXi AFC, GReddy eManage, apod.). Takže si můžeš vybrat jakou cestou půjdešMarauderZ28 píše:aha príma tak uvidíme zda to vůbec klapne, druhou otázkou je vyřešení paliva aby byl OK poměr A/F

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Je to nízkej tlak,tak by to snad serie měla vydržet. Rozhodně bych to ale neřešil výměnou těsnění za silnější,i když odolnější těsnění bych tam dal. Tlustější těsnění bude znamenat větší antidetonační štěrbinu a výsledek snížení komprese za účelem oddálení detonačního limitu se tím v lepším případě vynuluje,navíc tlustější těsnění snáze podfoukne. Pokud se jedná o M3 bude s největší pravděpodobností dynamická komprese seriovýho motoru ještě větší než statická a výměna pístů za talířovitý by byla optimální cestou úpravy,ale jak jsem psal v úvodu-pokud se bude jednat o tak nízké tlaky,nebude úprav zřejmě třeba.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení komprese u kompresoru ?
jde o V6 2,5 JP motor
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení komprese u kompresoru ?
Jak jsem psal,tlak je tak nízký,že by měl vydržet,vyměnil bych možná to těsnění za mls(multilayersteel),pokud není a upravil bych ecu,pokud není v kitu přídavná tlakem řízená tryska či jinej bazmek tohoto rázu nebo chip.MarauderZ28 píše:jde o V6 2,5 JP motor
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení komprese u kompresoru ?
MarauderZ28 píše:jde o V6 2,5 JP motor
KL-ZE ?
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení komprese u kompresoru ?
jen KL, to bude asi rychlá smrt 

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení komprese u kompresoru ?
asi hlavne prevodovka, ty sou docela choulostivy...MarauderZ28 píše:jen KL, to bude asi rychlá smrt
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení komprese u kompresoru ?
tak tu jsem do za celou dobu sháněl jen 1x pro kámoše, zato motorů tak 5 

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení komprese u kompresoru ?
to ja znam spis opacnej pomerMarauderZ28 píše:tak tu jsem do za celou dobu sháněl jen 1x pro kámoše, zato motorů tak 5

- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení komprese u kompresoru ?
co je paráda, že na US ebay maj pro tuhle skříň LSD až na tu cenu teda :o(
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
a taky to znamena zmenu casovani ventilu....MarAt píše:Je to nízkej tlak,tak by to snad serie měla vydržet. Rozhodně bych to ale neřešil výměnou těsnění za silnější,i když odolnější těsnění bych tam dal. Tlustější těsnění bude znamenat větší antidetonační štěrbinu a výsledek snížení komprese za účelem oddálení detonačního limitu se tím v lepším případě vynuluje,navíc tlustější těsnění snáze podfoukne.
Lexus GS300
Nissan 200sx S14
Nissan 200sx S14