neco podobného jsem kdysy vídal na motorkách, jen bylli ješte ověšený chcíplejma veverkama a podobne.. říkali jsme tomu "humus bajk"
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Já jsem ale vůl proč se vubec seru s tím abych dal auto do kupy.Jsem si mněl radši zajet do baumhausu koupit 5l konev a zalívat a pěstovat si rez na kastli, vidim že bych s tím mněl asi taky ůspěch
Ilegaltuner píše:Já jsem ale vůl proč se vubec seru s tím abych dal auto do kupy.Jsem si mněl radši zajet do baumhausu koupit 5l konev a zalívat a pěstovat si rez na kastli, vidim že bych s tím mněl asi taky ůspěch
Já ti to nechtěl říkat hned... ..............chtěl jsem, ať se na commu aaspoň trošku nadřeš
Ilegaltuner píše:Já jsem ale vůl proč se vubec seru s tím abych dal auto do kupy.Jsem si mněl radši zajet do baumhausu koupit 5l konev a zalívat a pěstovat si rez na kastli, vidim že bych s tím mněl asi taky ůspěch
Já ti to nechtěl říkat hned... ..............chtěl jsem, ať se na commu aaspoň trošku nadřeš
Ok tak já na to už ani nešáhnu, zajdu koupit tu konev a koupím koncentrovanou rez v plechovce
Tet mně tak napadlo,že jestli mi to správně orezne tak stihnu i sraz v brně a možná si odvezu i pohár za nejhesčí orezlinu
Dyť je to hrozný. Třeba jak byl snad ten hroch v autotuningu slovenskym ta škodovka. To kdyby nechal v tom laku jak bylo a nešmirgloval ty nárazníky, tak proti to mu nic nemam, ale tohle je píčovina
Build shit car,call everyone haters.... Function > Form
přesně takhle vypadá docela dost aut na naší scéně a to se o to ani nemusí snažit
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
podle mě jsou to lidi co nemaj na tuning takt to řešej takto (možná ne, ale rozumnej důvod neznam), resp. osobně mi nic na korozí sežranym autě nepřijde hezkýho, cult styl, né used
Ilegaltuner píše:Já jsem ale vůl proč se vubec seru s tím abych dal auto do kupy.Jsem si mněl radši zajet do baumhausu koupit 5l konev a zalívat a pěstovat si rez na kastli, vidim že bych s tím mněl asi taky ůspěch
podľa mňa by tvoj Commodore v Used style nemal chybu... a nie je pravda, že to sú vraky, a ako hovorí TROY: tá hrdza je len kamufláž
no taaak... to sa vážne o ten style nikto nezaujíma? chcel by som o tom vedieť niečo viac, ako len zatracovanie či je to drahá záležitosť, alebo naozaj stačí vytiahnuť auto z vrakoviska, zložiť ho na zem a hotovo... ?
myslím, že to nie je až také jednoduché ako sa zdá
Je to prostě styl.....někdo ho zavrhuje. někdo obdivuje....Viděl jsem jich už hodně, na vlastní oči, některý osloví, některý ne.
Podvozkově a technicky jsou většinou na špici...a karoserie je někde jinde:)
Ono, zkuste renovovat ponorku, ovála, půlenýho:( atd..... tak prostě někdo zvolí cestu tohodle stylu. Nikdy není třeba mexiko nebo 1302ka nebo 3ka udělaná jako rat. Má to spoustu pravidel, atd. Mě to až tak moc neoslovuje:( Ale každýho věc.
Já chci Fridolína:( U něj bych uvažoval asi podobně.
Mini Cooper 1,3 SPi & Mini Cooper S
+ some daily cars
A tím myslíš vzducháč jako podvozek? nebo vzducháč jako vzduchem chlazenej motor?.))) ale vypadáš na znalce..takže spíš s tím podvozkem....
težko říct. Na broučí podvozek jsou věžně k dostání sady vzduchovejch podvozků...ale dopředu se na dědkovský podvozky dává stavitelná náprava.to je ideální....tam si nastavíš jak nízko chceš..a zadek...buď vzduch, nebo otočený torzky + jiný tlumiče.....
Mini Cooper 1,3 SPi & Mini Cooper S
+ some daily cars
máš pravdu, všetko záleží na majiteľovi... a super odkaz, myslím, že na predvádzanie je vzduchový podvozok tá správna voľba keď som pozeral na tie ceny, tak sa to dá zvládnuť...