Z ceho udelat karoserii auta ?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
vždycky nějaký jsou, musel by jsi sehnat origo CAD matrici tvýho auta, a tu neseženeš, a to co naměříš metrem, (dělal jsem 6 let v nástrojárně, a můžu ti říct, že deset lidí s jakýmkoli měřidlem a cca 3-4 výsledky, každej prostě měřit neumí extra přesně a dovařovat 2-3mm je škoda, když to jde spasovat
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: Z ceho udelat karoserii auta ?
jestli můžu -jekl je výhodnější právě při požadavku na zvýšenou pevnost v některém ze směrů (rozměry i třeba 120/40).Proto je potřeba uvažovat síly působící na rám a podle toho určit jestli použít trubku a nebo jekl .Mám v počítači fotku rámu z K1-Atacku-nevím jak se sem vkládaj.S Inventorem pracuju ,můžu doporučit -nepřesnosti většinou vzniknou spíš nedodržením rozměrů z výkresů -ono dodržet třeba úhel 15,254 při svařovaných dílech je celkem nereálný.
nejde? divný slovo,co vlastně znamená?
Honda Prelude 3G
Honda Prelude 3G
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z ceho udelat karoserii auta ?
nebylo by lepší pokud je to vůbec možný sehnat nějakej výkres funkčního rámu co se používá, neb dost dobře si nedovedu představit jak "doma" nasimuluješ všechny možný působící síly a od toho teda odvodíš správně dimenzovaný materiály ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- sejki
- Příspěvky: 377
- Registrován: 29 dub 2005 12:43
- Bydliště: Usti nad Orlici
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z ceho udelat karoserii auta ?
monty01 píše:jestli můžu -jekl je výhodnější právě při požadavku na zvýšenou pevnost v některém ze směrů (rozměry i třeba 120/40).Proto je potřeba uvažovat síly působící na rám a podle toho určit jestli použít trubku a nebo jekl .Mám v počítači fotku rámu z K1-Atacku-nevím jak se sem vkládaj.S Inventorem pracuju ,můžu doporučit -nepřesnosti většinou vzniknou spíš nedodržením rozměrů z výkresů -ono dodržet třeba úhel 15,254 při svařovaných dílech je celkem nereálný.


Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto
- sejki
- Příspěvky: 377
- Registrován: 29 dub 2005 12:43
- Bydliště: Usti nad Orlici
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z ceho udelat karoserii auta ?
To ja taky nevim proto sem si poridil inventor:)MarauderZ28 píše:nebylo by lepší pokud je to vůbec možný sehnat nějakej výkres funkčního rámu co se používá, neb dost dobře si nedovedu představit jak "doma" nasimuluješ všechny možný působící síly a od toho teda odvodíš správně dimenzovaný materiály ?
Pak kdyz nekde s tim pojedu a rozlomi se to budu vedet kde je chyba, o tom to je:)
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto
Re: Z ceho udelat karoserii auta ?
jak říkám .mám ve sčotu fotku rámu ataku -dá se podle síly profilu třeba nosnýho prahu a rozměrů auta odvodit i ostatek a ten pak zkusit prohnat pevnostní analýzou.K výkresům rámu se podle mě nedostaneš -já neúspěšně sháním síly podle kterejch se dimenzují ramena náprav -chtěl jsem si vyrobit delší ramena -nesnáším podložky pod kola a ultra široký ráfky.Bohužel i když mě to po dlouhý době shánění jeden sliboval ,nakonec nic.MarauderZ28 píše:nebylo by lepší pokud je to vůbec možný sehnat nějakej výkres funkčního rámu co se používá, neb dost dobře si nedovedu představit jak "doma" nasimuluješ všechny možný působící síly a od toho teda odvodíš správně dimenzovaný materiály ?