GRAF sortovního sání...???

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
ryan69
Moderátor
Příspěvky: 798
Registrován: 22 bře 2006 13:33
Bydliště: Liberec

Příspěvek od ryan69 »

mohl by jen nekdo uvest na pravou miru, proc se tam pise o nevyhode v podobe ztraty predehrevu nasavaneho vzduchu, kdyz se vsichni snazi udelat pri montazi vse proto, aby nasavali co nejstudenejsi vzduch?

vdzuch tedy nesmi byt teply, ale ma byt studeny, ale zase ne "ledovy"? nebo jak to je? :?

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

ad idaho, uplnej souhlas

ad ostatní, samozřejmě nejlepší je nasávat vzduch mimo motorovej prostor, ale jinak platí filtrem na NA motoru nic nezkazíš a moc nepolepšíš, pokud pravidelně měníš origo filtr, je to možná lepší než sportovní, nedostanou se ti nečistoty do motoru, u turba už to je znát o trochu víc, ale honit koně filtrem je nesmysl, to se dělá až NAKONEC až jsou hotový ostatní úpravy a jakékoliv další zvýšení výkonu je hooooodně finančně náročné,
takže heslo dne sportovní filtr na sportovní motor ale dejte si tam co chcete, já na shade jsem jezdil s orogo filtrem a když chtěl někdo závodit, tak jsem ho na pár km sundal a na dvoukilo jsem si dal sportovní protože je to turbo, ale jinak vždy origo filtr, protože se to míjí účinkem
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: GRAF sortovního sání...???

Příspěvek od PJ »

kentoya: no ja bych spis rek ze filtr ostatni upravy podpori a dal bych ho jako prvni vec pac pri upravach ti pak stiha dodat vic
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

nevím jak čteš, ale napsal, jsem že filtr až nakonec, bez úprav motoru je filtr takřka k ničemu, tzn že když už budu mít upravenej motor, tak jsem vyhodil do vzduchu 10-100 víc peněz než stojí filtr a ten filtr tam dám, ale pokud jsem na motoru udělal GO odmaštovacem tak mi filtr podpoří kulový, prostě origo motoru stačí origo filtr a často měnit
ale neberu nikomu at si tam dá greena 4 roky jezdí a pak teprve začne dělat motor
takže z toho vyplývá že filtr podpoří ostatní úpravy motoru, ale proč ho dávat jako první asi proto že něčím se začít musí, a nejlepší je začít a hned skončit
možná to vyznívá blbě zrovna se hádám se starou tak píšu odměřeně, neberte to ve zlým
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Něco na tom bude, ale radši budu mít na autě sání než nějakej stylingovej nárazník. Myslim že to sání bude mít lepší účinek i když nebude velkej :)
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

já to nezatracuji, a raději si hraju s motorama jak plastama, ale přijde mi to takový polovičatý, jako že ten člověk neví co chce, protože at se to veme s kterékoliv strany, sportovní sání ubližuje motoru a snižuje jeho životnost, ale není to nic vážného, tak proto tvrdím sportovní motor, sportovní sání
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
rufe
Příspěvky: 54
Registrován: 22 črc 2005 11:50
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rufe »


Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: GRAF sortovního sání...???

Příspěvek od semysak »

este je tu takova vec, pise se ze doujde pri zpruchodneni vyfuku a otevreni sani ke zvyseni plniciho tlaku turba u turbo motoru(videl sem to na netu u rx7), coz mi pride jako nesmysl, protoze max plnici tlak turba je omezenej wastegate, ktera reguluje tlak nezavisle na tom co je pred a za turbem, ''pouze pruzinou'', pokud dojde ke zvyseni tlaku, znamenaloby to, ze wastegate nestiha, ma malej prumer, plyn po zpruchodneni vyfuku neni brzdenej a pres wastegate tedy neprotece tolik plynu co by mela pobrat tj. je potreba dat vetsi wastegate?

Uživatelský avatar
Fáboš
Moderátor
Příspěvky: 4047
Registrován: 07 kvě 2004 22:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GRAF sortovního sání...???

Příspěvek od Fáboš »

Zemi píše:
Ritchma píše:
Fabos píše:A co uvažovat nad tim, že na to u VW už mysleli a koupit jenom vložku do origo sání, třeba od KN?
To sou vyhozený peníze. origo vložka bude mít stejný vlastnosti jako K&N a ta K&N bude mít daleko vyšší pořizovací náklady + sada na čištění. Vyplatí se už jezdit na origo a měnit jí .........
At je to vlozka nebo konus, KN ma stejnou strukturu tak ci tak... Nevim jakou vyhodu by melo jezdit na seriovej kterej filtruje az moc. :lol: Prave ze jsem videl napr. uz mnoho modded Integer/CTR ktery daly vlozku do puvodniho airboxu a do nej pak privedly vzduch... Bejval bych to taky tak udelal, ale kdyz uz mam ten konus... Navic ti ta vlozka kryta v airboxu nesaje tolik horka jako konus, ale to je snad kazdymu jasny...
ano to jsem myslel, protože mi přijde, že ty lidi ve vývojích automobilek asi úplně hloupí nebudou :?: odstíněný je to dobře, tak akorát stačí přivéds studenej vzduch a .......... toť můj názor.
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

nevím jak na to přišli, že se zvedne plnící tlak, není jak ho zvednout, jediná změna je, že bez sání a bez výfuku, to půjde u turba dřív a líp do toček,
protože žádný sání, nebo sport filtr, umožní lepší přívod vzduchu a tím menší restrikce a kompresor se nemusí tolik dřít, a výfuk hned za wastegate, umožní okamžitou expanzi výfukových plynů do prostoru, tudíž to buide rychleji točit, ale plnící tlak by to nemělo zvednout, jelikož ten odfoukne přes wastegate, (i když nepatrně může, jelikož se turbína bude točit rychleji, ale bude řádově do pár %, takže to na bežnejch měřákách nikdo nezměří, protože budou ukazovat stejně +- šulnulprd
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“