vdzuch tedy nesmi byt teply, ale ma byt studeny, ale zase ne "ledovy"? nebo jak to je?

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
ano to jsem myslel, protože mi přijde, že ty lidi ve vývojích automobilek asi úplně hloupí nebudouZemi píše:At je to vlozka nebo konus, KN ma stejnou strukturu tak ci tak... Nevim jakou vyhodu by melo jezdit na seriovej kterej filtruje az moc.Ritchma píše:To sou vyhozený peníze. origo vložka bude mít stejný vlastnosti jako K&N a ta K&N bude mít daleko vyšší pořizovací náklady + sada na čištění. Vyplatí se už jezdit na origo a měnit jí .........Fabos píše:A co uvažovat nad tim, že na to u VW už mysleli a koupit jenom vložku do origo sání, třeba od KN?Prave ze jsem videl napr. uz mnoho modded Integer/CTR ktery daly vlozku do puvodniho airboxu a do nej pak privedly vzduch... Bejval bych to taky tak udelal, ale kdyz uz mam ten konus... Navic ti ta vlozka kryta v airboxu nesaje tolik horka jako konus, ale to je snad kazdymu jasny...