1.8 Turbo
Moderátor: Idaho
1.8 Turbo
Čus potřeboval bych poradit,motor je super ale na neutrálu mi kolísaj otáčky z 900 na 11-1200 nevim čim to je ,ale když to trochu prošlápnu tak to přestane tak nevim čim to může být..??????? Tak prosím o radu díky Jo a kdo má tenhle motor tak jak je s nim zpokojenej popřípadě co a jak upravit abych se dostal tak na 220-260 PS

Only AUDI
Audi A3 1.8T 150 PS
Audi A3 1.8T 150 PS
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 Turbo
neznám tenhle motor moc dobře, takže důvod kolísání ti neřeknu...STARboy píše:Čus potřeboval bych poradit,motor je super ale na neutrálu mi kolísaj otáčky z 900 na 11-1200 nevim čim to je ,ale když to trochu prošlápnu tak to přestane tak nevim čim to může být..??????? Tak prosím o radu díky Jo a kdo má tenhle motor tak jak je s nim zpokojenej popřípadě co a jak upravit abych se dostal tak na 220-260 PS![]()
![]()
no a na ten výkon budeš potřebovat klasicky..jinej IC ,turbo vtřiky a trochu šáhnout do vnitřností + to završit elektronikou a lepšejším vejfukem..pokud můžu doporučit,když se v tom nevyznáš tak si nech motor postavit od profíka - já i když se v tom reltivně vyznám a nastavbu motoru bych si troufnul , ale zas profík už má kontakty ví kam a jak šáhnout bez nějakýho dlouhýho laborování..a během 1 měsíce má hotovo , za to kdybych to dělal doma tak bych to lepil jak vlaštovka hnízdo půl roku a pak bych to beztak hodil do šrotu...
no a pokud ten výkon chceš tak koukni sem:
http://www.autohificlub.cz/index.php?bo ... DA&begin=0
ale stálebudeš muset poladit ECU....
Re: 1.8 Turbo
nebo si kup auto s motorem, kterej má takovej výkon v sériihonza 2.0 16v píše:neznám tenhle motor moc dobře, takže důvod kolísání ti neřeknu...STARboy píše:Čus potřeboval bych poradit,motor je super ale na neutrálu mi kolísaj otáčky z 900 na 11-1200 nevim čim to je ,ale když to trochu prošlápnu tak to přestane tak nevim čim to může být..??????? Tak prosím o radu díky Jo a kdo má tenhle motor tak jak je s nim zpokojenej popřípadě co a jak upravit abych se dostal tak na 220-260 PS![]()
![]()
no a na ten výkon budeš potřebovat klasicky..jinej IC ,turbo vtřiky a trochu šáhnout do vnitřností + to završit elektronikou a lepšejším vejfukem..pokud můžu doporučit,když se v tom nevyznáš tak si nech motor postavit od profíka - já i když se v tom reltivně vyznám a nastavbu motoru bych si troufnul , ale zas profík už má kontakty ví kam a jak šáhnout bez nějakýho dlouhýho laborování..a během 1 měsíce má hotovo , za to kdybych to dělal doma tak bych to lepil jak vlaštovka hnízdo půl roku a pak bych to beztak hodil do šrotu...
no a pokud ten výkon chceš tak koukni sem:
http://www.autohificlub.cz/index.php?bo ... DA&begin=0
ale stálebudeš muset poladit ECU....
Re: 1.8 Turbo
z-aires: no to neni moc good napad zejo, proto se to tu menuje Tuning forum, od slova Tune (upravit), protoze neni nic lepsiho nez nabusena oktavka, ktera si da bezproblemu audinu, to se pak malicko majitele divej a o tom to je. Upravit danej agregat na vetsi vykon a poladit ho do maxima.
Jinak 1.8T 110kW z oktavky se da poladit na 150kW chip od Sportmotoru.cz odbrzdeno na brzde. Plus napriklad nakej vejfuk od katu dal a ten ti prida co pisou 10-15%. I kdyby sme nepocital vejfuk vubec tak odbrzdenej chip 208PS uz je slusna davka poniku. Nicmene pak bacha na spojku a prevodovku musis tam ty rychosti kopat rychle a nepomahat si spojkou jinak ti brzo odejde.
Pokud mas napriklad tenhle motor tak dal bych prave sel cestou toho IC, mozna treba i nejakeho jineho turba, samozrejme vstriky, mozna by sli ze silnejsi verze co se dava do TT a cupry. Taky se v tom nevyznam ale tenhle motor ma opravdu krasnej potencial a je to jeden z nejlepsich motoru vubec mozna lepsi i nez FSI, jelikoz do nej aby to clovek vyuzil ten potencial musi lejt tak 110-115 oktanovej zavodni benzin.
Jinak 1.8T 110kW z oktavky se da poladit na 150kW chip od Sportmotoru.cz odbrzdeno na brzde. Plus napriklad nakej vejfuk od katu dal a ten ti prida co pisou 10-15%. I kdyby sme nepocital vejfuk vubec tak odbrzdenej chip 208PS uz je slusna davka poniku. Nicmene pak bacha na spojku a prevodovku musis tam ty rychosti kopat rychle a nepomahat si spojkou jinak ti brzo odejde.
Pokud mas napriklad tenhle motor tak dal bych prave sel cestou toho IC, mozna treba i nejakeho jineho turba, samozrejme vstriky, mozna by sli ze silnejsi verze co se dava do TT a cupry. Taky se v tom nevyznam ale tenhle motor ma opravdu krasnej potencial a je to jeden z nejlepsich motoru vubec mozna lepsi i nez FSI, jelikoz do nej aby to clovek vyuzil ten potencial musi lejt tak 110-115 oktanovej zavodni benzin.
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
Re: 1.8 Turbo
[quote="Laky"]z-aires: no to neni moc good napad zejo, proto se to tu menuje Tuning forum, od slova Tune (upravit), protoze neni nic lepsiho nez nabusena oktavka, ktera si da bezproblemu audinu, to se pak malicko majitele divej a o tom to je. Upravit danej agregat na vetsi vykon a poladit ho do maxima.
jj, to máš vlastně pravdu
uvažuju moc bavoráčnicky... jen myslim, že tyhle turba odjakživa docela dost papaly... dá se to změnit tim tuningem?
jj, to máš vlastně pravdu
Re: 1.8 Turbo
Větší stádo koní sežere víc sena, s tím se musíš smířit.z-aires píše:jj, to máš vlastně pravduuvažuju moc bavoráčnicky... jen myslim, že tyhle turba odjakživa docela dost papaly... dá se to změnit tim tuningem?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 Turbo
Za 65 tyček zařídím originál se zárukou od garret(kit obsahuje nové turbo GT28R(kuličky),přeprogramování ECU v koncernové továrně(nutno ecu zaslat,trvá až 2 týdny)a pár drobností).Výsledek bude 225psna denní ježdění(S3).STARboy píše:Čus potřeboval bych poradit,motor je super ale na neutrálu mi kolísaj otáčky z 900 na 11-1200 nevim čim to je ,ale když to trochu prošlápnu tak to přestane tak nevim čim to může být..??????? Tak prosím o radu díky Jo a kdo má tenhle motor tak jak je s nim zpokojenej popřípadě co a jak upravit abych se dostal tak na 220-260 PS![]()
![]()
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: 1.8 Turbo
nejdřív bych vyčistil klapku.....STARboy píše:Čus potřeboval bych poradit,motor je super ale na neutrálu mi kolísaj otáčky z 900 na 11-1200 nevim čim to je ,ale když to trochu prošlápnu tak to přestane tak nevim čim to může být..??????? Tak prosím o radu díky Jo a kdo má tenhle motor tak jak je s nim zpokojenej popřípadě co a jak upravit abych se dostal tak na 220-260 PS![]()
![]()
www.racingforum.cz this is my home!!!
Re: 1.8 Turbo
Tak jako to S4 neni blbej napad
jako to asi bude masakr 2.7Biturbo kolik to ma v zakladu PS?
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
Re: 1.8 Turbo
265 tusim...akorat pocitej s tim ze ti sezere hlavu spotreba 15-20l kdykoliv...Laky píše:Tak jako to S4 neni blbej napadjako to asi bude masakr 2.7Biturbo kolik to ma v zakladu PS?
Lexus GS300
Nissan 200sx S14
Nissan 200sx S14
Re: 1.8 Turbo
hele to kolísání by mohla být klidně i váha vzduchu píchni to na diagnostiku a uvidíš
1 klapka
2 váha vzduchu
3 teplotní čidlo motoru
4 snímač otevření klapky
5 svíčky
6 lambda
nejdřív si zjisti kolik je strop toho tvýho motoru, dám příklad, nejslabší článek jsou ojnice (klika nebo cokoliv jinýho) a výkonová hranice je co vím 300ps, a na základě toho zvedej výkon a nesnaž se jít zbytečně nad 2/3 toho max snesitelného výkonu, pak ten motor dostává hodně na prdel a odchází i ostatní věci
2 váha vzduchu
3 teplotní čidlo motoru
4 snímač otevření klapky
5 svíčky
6 lambda
nejdřív si zjisti kolik je strop toho tvýho motoru, dám příklad, nejslabší článek jsou ojnice (klika nebo cokoliv jinýho) a výkonová hranice je co vím 300ps, a na základě toho zvedej výkon a nesnaž se jít zbytečně nad 2/3 toho max snesitelného výkonu, pak ten motor dostává hodně na prdel a odchází i ostatní věci
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: 1.8 Turbo
predtim nez se budes prcat s pocitacem, koukni jestli ti za vahou nesaje falesny vzduch, to kolisani mozna dela lambda jak ladi smes, pri proslapnuti de hodne vzduchu do motoru, takze netesnost nevadi, pokud budes mit pochybnosti staci udelat jednoduchou vec, na to misto co se Ti nezda kapnout technickej benzin- meli by Ti vyjet otacky nahoru,
jinak to 1.8 turbo sem videl vnitrek a je to jako hracka pro deti, vzhledove bych rekl ze to bude mit problemy i stema 220 ps
jinak to 1.8 turbo sem videl vnitrek a je to jako hracka pro deti, vzhledove bych rekl ze to bude mit problemy i stema 220 ps
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
S volnoběhem ti moc nepomůžu, ale pár 1.8T jsem už s různými úpravami viděl.
Řádově 220 – 250 PS není problém, ale pravděpodobně by už nemuselo stačit turbo z verze 150 PS. Jeden náš zákazník má swap 1.8T ve Fábii a byla to původně 150 PS verze. Teď je tam cca 1,1 bar tlaku díky našemu MBC, FMIC, čip na původní ŘJ, větší vstřiky (kapacita by se dala zjistit), BOV MkII (nemá na výkon vliv) a musím říct, že v rychlejší 1.8T jsem zatím nejel a to můžu porovnat i s nejsilnější verzí TT a Octavií RS (cca 5 ks). Hodně slušně jela i Octávka s původně 150 PS, ale upravená od Škoda Motosport – patří dvornímu podvozkářovi od Škoda Motosport a když jsme seřizovali BOV, tak to byl taky zajímavý zážitek…
Každopádně nejvíc o tom bude vědět asi Rajdloš a nebo se mrkni třeba sem:
http://forums.vwvortex.com/zeroforum?id=27
Tvrdit že výkonové maximum vzhledem k velikosti a subjektivnímu dojmu z vnitřních dílů bude jenom 220 PS je docela přehnané – životnost půjde dolů určitě, tak to prostě bývá, ale nebude to nic hrozného.
Řádově 220 – 250 PS není problém, ale pravděpodobně by už nemuselo stačit turbo z verze 150 PS. Jeden náš zákazník má swap 1.8T ve Fábii a byla to původně 150 PS verze. Teď je tam cca 1,1 bar tlaku díky našemu MBC, FMIC, čip na původní ŘJ, větší vstřiky (kapacita by se dala zjistit), BOV MkII (nemá na výkon vliv) a musím říct, že v rychlejší 1.8T jsem zatím nejel a to můžu porovnat i s nejsilnější verzí TT a Octavií RS (cca 5 ks). Hodně slušně jela i Octávka s původně 150 PS, ale upravená od Škoda Motosport – patří dvornímu podvozkářovi od Škoda Motosport a když jsme seřizovali BOV, tak to byl taky zajímavý zážitek…
Každopádně nejvíc o tom bude vědět asi Rajdloš a nebo se mrkni třeba sem:
http://forums.vwvortex.com/zeroforum?id=27
Tvrdit že výkonové maximum vzhledem k velikosti a subjektivnímu dojmu z vnitřních dílů bude jenom 220 PS je docela přehnané – životnost půjde dolů určitě, tak to prostě bývá, ale nebude to nic hrozného.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Re: 1.8 Turbo
Bidrin: nic netvrdim, psal sem ze mi to tak pride, kazdopadne urco se stim da pohrat, nebot je to dostupnej motor, takze kdyz neco nevyjde tak se da jednoduse a asi i levne sehnat
to co pise semysak je samozrejme blbost, nikdo nemuze rict vseobecne o motoru, ze je to hracka pro deti, kdyz se dela v nekolika ruznych verzi s jinymi vstriky, turbem, vnitrsnotmi, prevodovkou, kompresi atd. ten motor ma velky potencial a da se hezky za "par korun" odladit
pokud mas 150PS tak problem je, ze tahle verze jestli je to treba AGU ma vse podimenzovane, tj, vstriky, male turbo, kratkou prevodovku, strop u tohohle motoru s obyc K03 dosazene chipem je 195PS vic proste to turbo "nenafouka", u K03S je hranice 210-215PS, to josu 180PS motory napr. z RS, K04 ktera je ve 210 a 225PS verzich maji limit 260-280PS, zalezi na verzi turba, nejsilnejsi je z nich K04-023 ta dosahuje nejvetsiho plnici tlaku
sam ted na tom delam, auto uz startuje ale chybi dodelat vyfuk, neni ted momentalne cas, mel bych se priblizit k 300PS, jedinne ceho se bojim jsou pisty, pokud to nekdo spatne odladi a samozrejme spojka
http://www.autohifi.cz/club_page.php3?a_id=191
pokud by nekdo chtel mam na prodej kit s turbem T04, obsahuje to, prodam i jednotlive:
- turbo T04H T25/T28 hybrid
- svody XS POWER
- hadice na olej s prirubami
- sportovni filtr PIPPERCROSS
- racingove vstrikovace FORD BOSCH RACING 440cc s kitem na 1.8T
- regulator talku paliva (FMU)
- sekvencni BOV
- nerzove trubky a kolena na IC 60mm
- SAMCO hadice 60mm (delka 50cm)
- podtlakove hadice SAMCO
- sponky
pokud mas 150PS tak problem je, ze tahle verze jestli je to treba AGU ma vse podimenzovane, tj, vstriky, male turbo, kratkou prevodovku, strop u tohohle motoru s obyc K03 dosazene chipem je 195PS vic proste to turbo "nenafouka", u K03S je hranice 210-215PS, to josu 180PS motory napr. z RS, K04 ktera je ve 210 a 225PS verzich maji limit 260-280PS, zalezi na verzi turba, nejsilnejsi je z nich K04-023 ta dosahuje nejvetsiho plnici tlaku
sam ted na tom delam, auto uz startuje ale chybi dodelat vyfuk, neni ted momentalne cas, mel bych se priblizit k 300PS, jedinne ceho se bojim jsou pisty, pokud to nekdo spatne odladi a samozrejme spojka
http://www.autohifi.cz/club_page.php3?a_id=191
pokud by nekdo chtel mam na prodej kit s turbem T04, obsahuje to, prodam i jednotlive:
- turbo T04H T25/T28 hybrid
- svody XS POWER
- hadice na olej s prirubami
- sportovni filtr PIPPERCROSS
- racingove vstrikovace FORD BOSCH RACING 440cc s kitem na 1.8T
- regulator talku paliva (FMU)
- sekvencni BOV
- nerzove trubky a kolena na IC 60mm
- SAMCO hadice 60mm (delka 50cm)
- podtlakove hadice SAMCO
- sponky
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
Re: 1.8 Turbo
vymenit turbo, jina moznost neni
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
Re: 1.8 Turbo
zalezi jaky turbo a co vse budes jeste menit, turbo NOVE - 10-20t. Kc, vstriky - 5-10t.Kc
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
Re: 1.8 Turbo
idealni by bylo kdybys sehnal tu K03S, nebudes mit starosti s upravami hadic a trubek, je to stejne a vstrikovace treba z RS Oktavky, ta maji 316cc propustnost, ty mas jen kolem 240cc
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
Re: 1.8 Turbo
ne nemusi, jen upravit mapy=chip
mas SZ
mas SZ
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
Re: 1.8 Turbo
soukroma zprava, tak si ji precti
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
Re: 1.8 Turbo
turbo neni problem sehnat, jete do cca 6t. nove cca do 13
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
