Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od Ivan »

Tak tady to máte černý na bílým, pánové. Fotil jsem jen dvě kategorie, které mě zajímají:


Obrázek

Obrázek

Jardafox
Moderátor
Příspěvky: 6530
Registrován: 02 srp 2004 11:27

Příspěvek od Jardafox »

ivane co tam máš za motor? já myslel že nějakou upocenou 1.5ku a koukám žes byl v kategorii do 2 litrů :?
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

toitoi píše:ivane co tam máš za motor? já myslel že nějakou upocenou 1.5ku a koukám žes byl v kategorii do 2 litrů :?
Nexia² project, kámo... já Ti dám upocenou 1,5ku !!! :wink:

Uživatelský avatar
I.C.
Příspěvky: 1006
Registrován: 04 úno 2004 12:52
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od I.C. »

Gratuluju. Ti, kterych se to tyka, to vedi ;-)

Kazdopadne je tam peknej bordel v tech objemech. Jedno Uno v 1.6, jedno v 2.0 ;-), 1.8T v 2.0 :-D, Punto GT taky v 2.0, jedno Bravo 1.4 v jednasestkach a jedno 1.4 ve dvoulitrech :-P mno nemam slov.

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

To byla nějaká sázka nebo co? :lol:

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

Jinak kategorie 1600 nic moc časy. Bylo tam mokro?

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od Ivan »

I.C. píše:Gratuluju. Ti, kterych se to tyka, to vedi ;-)

Kazdopadne je tam peknej bordel v tech objemech. Jedno Uno v 1.6, jedno v 2.0 ;-), 1.8T v 2.0 :-D, Punto GT taky v 2.0, jedno Bravo 1.4 v jednasestkach a jedno 1.4 ve dvoulitrech :-P mno nemam slov.
I.C., díky. Není ten bordel v objemech způsobený tím, že se posunuly o kategorii výš, protože měly turbo, příp. NOS?

Uživatelský avatar
Bulda
V.I.P.
Příspěvky: 1640
Registrován: 01 dub 2005 20:48

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od Bulda »

ITR me prekvapila tak to musim nekdy vyrazit a porovnat stou svoji

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

barbucha píše:Jinak kategorie 1600 nic moc časy. Bylo tam mokro?
Nebylo, trať byla suchá... ale všichni máme dojem, že těch 400 metrů bylo nějakých delších :? :D

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Sakra co to bylo za CRX? Mate nekdo fotky?

edit: Uz asi vim... O ty jsem snad slysel ze ma motor z Integry. :twisted:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Ivan píše:
toitoi píše:ivane co tam máš za motor? já myslel že nějakou upocenou 1.5ku a koukám žes byl v kategorii do 2 litrů :?
Nexia² project, kámo... já Ti dám upocenou 1,5ku !!! :wink:
Ukaaaaaaaaaa... :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Tipo
Příspěvky: 233
Registrován: 03 lis 2005 12:52
Bydliště: Brno

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od Tipo »

Ivan píše:
I.C. píše:Gratuluju. Ti, kterych se to tyka, to vedi ;-)

Kazdopadne je tam peknej bordel v tech objemech. Jedno Uno v 1.6, jedno v 2.0 ;-), 1.8T v 2.0 :-D, Punto GT taky v 2.0, jedno Bravo 1.4 v jednasestkach a jedno 1.4 ve dvoulitrech :-P mno nemam slov.
I.C., díky. Není ten bordel v objemech způsobený tím, že se posunuly o kategorii výš, protože měly turbo, příp. NOS?
Moje řeč!!!!!!!! 8)

Uživatelský avatar
Tipo
Příspěvky: 233
Registrován: 03 lis 2005 12:52
Bydliště: Brno

Příspěvek od Tipo »

Ivan píše:
barbucha píše:Jinak kategorie 1600 nic moc časy. Bylo tam mokro?
Nebylo, trať byla suchá... ale všichni máme dojem, že těch 400 metrů bylo nějakých delších :? :D
Podle mě taky!Start posunuli hodně do zadu,ale cíl mě připadl skoro na stejným místě.

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maco »

Zemi píše:Sakra co to bylo za CRX? Mate nekdo fotky?

edit: Uz asi vim... O ty jsem snad slysel ze ma motor z Integry. :twisted:
No casy nic moc,nase Saxo bolo na sprintoch v Madarsku a boli sme casom 14,13 az treti :shock:

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8033
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od milosh »

GO IVANE GO !!!!!

Uživatelský avatar
Tipo
Příspěvky: 233
Registrován: 03 lis 2005 12:52
Bydliště: Brno

Příspěvek od Tipo »

Ivane kolik bylo lidí na sprintech v kubatůře do 2000? Díky moc 8)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od MarauderZ28 »

no tě prdel Nexia :o) asi dopovaný Chevroletem ne ? :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Hele co dělat ty UNO Turbo v kategoriích 1600 a 2000 ????
Vždy't ty paka z Renocaru psali, že za turbo je koeficient 2
a 1300*2 je podle mne 2600 a tak nemá bejt ani v 1600 ani v 2000 :lol:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

tondas
Příspěvky: 17
Registrován: 14 bře 2006 19:28

Příspěvek od tondas »

leon4x4 píše:Hele co dělat ty UNO Turbo v kategoriích 1600 a 2000 ????
Vždy't ty paka z Renocaru psali, že za turbo je koeficient 2
a 1300*2 je podle mne 2600 a tak nemá bejt ani v 1600 ani v 2000 :lol:
Co to plácáš zase?? Kategorie: do 1.3l vč., do 1.6l vč., do 2.0l vč., do 3.0l vč., nad 3.0l
(Vozidla s turbem nebo s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 1,2. Vozidla s turbem a s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 2,0.

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

tondas píše:
leon4x4 píše:Hele co dělat ty UNO Turbo v kategoriích 1600 a 2000 ????
Vždy't ty paka z Renocaru psali, že za turbo je koeficient 2
a 1300*2 je podle mne 2600 a tak nemá bejt ani v 1600 ani v 2000 :lol:
Co to plácáš zase?? Kategorie: do 1.3l vč., do 1.6l vč., do 2.0l vč., do 3.0l vč., nad 3.0l
(Vozidla s turbem nebo s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 1,2. Vozidla s turbem a s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 2,0.
Ty retardo nauč se číst. Na začátku jsou vyfocený výsledky kategorie do 1600 a na třetím místě je FIAT UNO TURBO a to je podle mne 1,3L + Turbo ..... tak co dělá v kategorii 1600 ???
To samé je na 2. místě v kategorii do 2000 kde je UNO (prej 1,4L) ale bude to tutově taky turbo takže opět co dělá v 2000???
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

tondas
Příspěvky: 17
Registrován: 14 bře 2006 19:28

Příspěvek od tondas »

leon4x4 píše:
tondas píše:
leon4x4 píše:Hele co dělat ty UNO Turbo v kategoriích 1600 a 2000 ????
Vždy't ty paka z Renocaru psali, že za turbo je koeficient 2
a 1300*2 je podle mne 2600 a tak nemá bejt ani v 1600 ani v 2000 :lol:
Co to plácáš zase?? Kategorie: do 1.3l vč., do 1.6l vč., do 2.0l vč., do 3.0l vč., nad 3.0l
(Vozidla s turbem nebo s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 1,2. Vozidla s turbem a s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 2,0.
Ty retardo nauč se číst. Na začátku jsou vyfocený výsledky kategorie do 1600 a na třetím místě je FIAT UNO TURBO a to je podle mne 1,3L + Turbo ..... tak co dělá v kategorii 1600 ???
To samé je na 2. místě v kategorii do 2000 kde je UNO (prej 1,4L) ale bude to tutově taky turbo takže opět co dělá v 2000???
Tak ještě jednou! 1300*1,2=1560ccm takže kategorie do 1600ccm a to druhé pokud vím bylo 1400turbo a to už se nevešlo do 1600ccm :wink:

JirkaŠ
Příspěvky: 121
Registrován: 06 pro 2005 11:07
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JirkaŠ »

Tak už je to tady opět :lol: První sprinty a už jsou tady dohady o kategoriích a koeficientech :shock: Dokud se to nesjednotí,tak na každé akci se svezete v "jiné" kategorii.Pořadatelé největších sprintů MV a TP již jednají o sjednocení časomíry a kategorií,pokud se to povede,tak by to mohl být pro ostatní pořadatele "mustr": :lol:
Věřím, jen naměřeným hodnotám!

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od Tommy-cupra »

uz aby to ale bylo,porad se jen mluvi a nic
SEAT LEON CUPRA

tondas
Příspěvky: 17
Registrován: 14 bře 2006 19:28

Příspěvek od tondas »

JirkaŠ píše:Tak už je to tady opět :lol: První sprinty a už jsou tady dohady o kategoriích a koeficientech :shock: Dokud se to nesjednotí,tak na každé akci se svezete v "jiné" kategorii.Pořadatelé největších sprintů MV a TP již jednají o sjednocení časomíry a kategorií,pokud se to povede,tak by to mohl být pro ostatní pořadatele "mustr": :lol:
Já se nehádám o kategoriích...vysvětluji leonovi,který neumí číst nebo jak napsal mě,že jsem retardovanej tak je asi on retarda a neumí si přečíst:Turbo samotné=*1,2
nitro samotné=*1,2
obojí dohromady=*2

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od Ondras »

Možná se na to dívám špatně, ale nejde hlavně o to, kdo je v daný den na dané trati rychlejší? Bez ohledu jestli má 398 nebo 407 metrů, jestli jsou kategorie dobře rozdělené, jestli se lidi hlásí správně atd.? Nejedná se o profesionální závody, kde na dobrém umístění závisí obživa jezdce, takže dohady jsou imho o ničem. Já bych kategorie zrušil úplně a prostě odměřil časy. Každý ať si pak ve výsledkové listině najde své soupeře (kamarády, kolegy, podobná auta, ...) a s nimi nechť si svůj čas srovná.
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

tondas
Příspěvky: 17
Registrován: 14 bře 2006 19:28

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od tondas »

Ondras píše:Možná se na to dívám špatně, ale nejde hlavně o to, kdo je v daný den na dané trati rychlejší? Bez ohledu jestli má 398 nebo 407 metrů, jestli jsou kategorie dobře rozdělené, jestli se lidi hlásí správně atd.? Nejedná se o profesionální závody, kde na dobrém umístění závisí obživa jezdce, takže dohady jsou imho o ničem. Já bych kategorie zrušil úplně a prostě odměřil časy. Každý ať si pak ve výsledkové listině najde své soupeře (kamarády, kolegy, podobná auta, ...) a s nimi nechť si svůj čas srovná.
A do večera tu zase bude 10stránek o kategoriích.... :( jeden bude říkat to,protože má 2litra,další to,protože má 2litra v turbu...to se nedohodneme nikdy!!!!!

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Příspěvek od martin »

tondas píše:
leon4x4 píše:
tondas píše:Co to plácáš zase?? Kategorie: do 1.3l vč., do 1.6l vč., do 2.0l vč., do 3.0l vč., nad 3.0l
(Vozidla s turbem nebo s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 1,2. Vozidla s turbem a s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 2,0.
Ty retardo nauč se číst. Na začátku jsou vyfocený výsledky kategorie do 1600 a na třetím místě je FIAT UNO TURBO a to je podle mne 1,3L + Turbo ..... tak co dělá v kategorii 1600 ???
To samé je na 2. místě v kategorii do 2000 kde je UNO (prej 1,4L) ale bude to tutově taky turbo takže opět co dělá v 2000???
Tak ještě jednou! 1300*1,2=1560ccm takže kategorie do 1600ccm a to druhé pokud vím bylo 1400turbo a to už se nevešlo do 1600ccm :wink:
SCORE :lol: :lol:

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od martin »

Ty časy jsou hrozná chujovina, podle 1.6tek tak o 0,7s delší, zlatý FMS :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

A kde se daji sehnat kompletni vysledky???
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od martin »

Budou na stránkách Renocaru.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“