ivane co tam máš za motor? já myslel že nějakou upocenou 1.5ku a koukám žes byl v kategorii do 2 litrů
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
Kazdopadne je tam peknej bordel v tech objemech. Jedno Uno v 1.6, jedno v 2.0 , 1.8T v 2.0 , Punto GT taky v 2.0, jedno Bravo 1.4 v jednasestkach a jedno 1.4 ve dvoulitrech mno nemam slov.
I.C. píše:Gratuluju. Ti, kterych se to tyka, to vedi
Kazdopadne je tam peknej bordel v tech objemech. Jedno Uno v 1.6, jedno v 2.0 , 1.8T v 2.0 , Punto GT taky v 2.0, jedno Bravo 1.4 v jednasestkach a jedno 1.4 ve dvoulitrech mno nemam slov.
I.C., díky. Není ten bordel v objemech způsobený tím, že se posunuly o kategorii výš, protože měly turbo, příp. NOS?
I.C. píše:Gratuluju. Ti, kterych se to tyka, to vedi
Kazdopadne je tam peknej bordel v tech objemech. Jedno Uno v 1.6, jedno v 2.0 , 1.8T v 2.0 , Punto GT taky v 2.0, jedno Bravo 1.4 v jednasestkach a jedno 1.4 ve dvoulitrech mno nemam slov.
I.C., díky. Není ten bordel v objemech způsobený tím, že se posunuly o kategorii výš, protože měly turbo, příp. NOS?
Hele co dělat ty UNO Turbo v kategoriích 1600 a 2000 ????
Vždy't ty paka z Renocaru psali, že za turbo je koeficient 2
a 1300*2 je podle mne 2600 a tak nemá bejt ani v 1600 ani v 2000
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
leon4x4 píše:Hele co dělat ty UNO Turbo v kategoriích 1600 a 2000 ????
Vždy't ty paka z Renocaru psali, že za turbo je koeficient 2
a 1300*2 je podle mne 2600 a tak nemá bejt ani v 1600 ani v 2000
Co to plácáš zase?? Kategorie: do 1.3l vč., do 1.6l vč., do 2.0l vč., do 3.0l vč., nad 3.0l
(Vozidla s turbem nebo s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 1,2. Vozidla s turbem a s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 2,0.
leon4x4 píše:Hele co dělat ty UNO Turbo v kategoriích 1600 a 2000 ????
Vždy't ty paka z Renocaru psali, že za turbo je koeficient 2
a 1300*2 je podle mne 2600 a tak nemá bejt ani v 1600 ani v 2000
Co to plácáš zase?? Kategorie: do 1.3l vč., do 1.6l vč., do 2.0l vč., do 3.0l vč., nad 3.0l
(Vozidla s turbem nebo s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 1,2. Vozidla s turbem a s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 2,0.
Ty retardo nauč se číst. Na začátku jsou vyfocený výsledky kategorie do 1600 a na třetím místě je FIAT UNO TURBO a to je podle mne 1,3L + Turbo ..... tak co dělá v kategorii 1600 ???
To samé je na 2. místě v kategorii do 2000 kde je UNO (prej 1,4L) ale bude to tutově taky turbo takže opět co dělá v 2000???
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
leon4x4 píše:Hele co dělat ty UNO Turbo v kategoriích 1600 a 2000 ????
Vždy't ty paka z Renocaru psali, že za turbo je koeficient 2
a 1300*2 je podle mne 2600 a tak nemá bejt ani v 1600 ani v 2000
Co to plácáš zase?? Kategorie: do 1.3l vč., do 1.6l vč., do 2.0l vč., do 3.0l vč., nad 3.0l
(Vozidla s turbem nebo s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 1,2.Vozidla s turbem a s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 2,0.
Ty retardo nauč se číst. Na začátku jsou vyfocený výsledky kategorie do 1600 a na třetím místě je FIAT UNO TURBO a to je podle mne 1,3L + Turbo ..... tak co dělá v kategorii 1600 ???
To samé je na 2. místě v kategorii do 2000 kde je UNO (prej 1,4L) ale bude to tutově taky turbo takže opět co dělá v 2000???
Tak ještě jednou! 1300*1,2=1560ccm takže kategorie do 1600ccm a to druhé pokud vím bylo 1400turbo a to už se nevešlo do 1600ccm
Tak už je to tady opět První sprinty a už jsou tady dohady o kategoriích a koeficientech Dokud se to nesjednotí,tak na každé akci se svezete v "jiné" kategorii.Pořadatelé největších sprintů MV a TP již jednají o sjednocení časomíry a kategorií,pokud se to povede,tak by to mohl být pro ostatní pořadatele "mustr":
JirkaŠ píše:Tak už je to tady opět První sprinty a už jsou tady dohady o kategoriích a koeficientech Dokud se to nesjednotí,tak na každé akci se svezete v "jiné" kategorii.Pořadatelé největších sprintů MV a TP již jednají o sjednocení časomíry a kategorií,pokud se to povede,tak by to mohl být pro ostatní pořadatele "mustr":
Já se nehádám o kategoriích...vysvětluji leonovi,který neumí číst nebo jak napsal mě,že jsem retardovanej tak je asi on retarda a neumí si přečíst:Turbo samotné=*1,2
nitro samotné=*1,2
obojí dohromady=*2
Možná se na to dívám špatně, ale nejde hlavně o to, kdo je v daný den na dané trati rychlejší? Bez ohledu jestli má 398 nebo 407 metrů, jestli jsou kategorie dobře rozdělené, jestli se lidi hlásí správně atd.? Nejedná se o profesionální závody, kde na dobrém umístění závisí obživa jezdce, takže dohady jsou imho o ničem. Já bych kategorie zrušil úplně a prostě odměřil časy. Každý ať si pak ve výsledkové listině najde své soupeře (kamarády, kolegy, podobná auta, ...) a s nimi nechť si svůj čas srovná.
Ondras píše:Možná se na to dívám špatně, ale nejde hlavně o to, kdo je v daný den na dané trati rychlejší? Bez ohledu jestli má 398 nebo 407 metrů, jestli jsou kategorie dobře rozdělené, jestli se lidi hlásí správně atd.? Nejedná se o profesionální závody, kde na dobrém umístění závisí obživa jezdce, takže dohady jsou imho o ničem. Já bych kategorie zrušil úplně a prostě odměřil časy. Každý ať si pak ve výsledkové listině najde své soupeře (kamarády, kolegy, podobná auta, ...) a s nimi nechť si svůj čas srovná.
A do večera tu zase bude 10stránek o kategoriích.... jeden bude říkat to,protože má 2litra,další to,protože má 2litra v turbu...to se nedohodneme nikdy!!!!!
tondas píše:Co to plácáš zase?? Kategorie: do 1.3l vč., do 1.6l vč., do 2.0l vč., do 3.0l vč., nad 3.0l
(Vozidla s turbem nebo s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 1,2.Vozidla s turbem a s NOS budou přepočítávána koeficientem k = 2,0.
Ty retardo nauč se číst. Na začátku jsou vyfocený výsledky kategorie do 1600 a na třetím místě je FIAT UNO TURBO a to je podle mne 1,3L + Turbo ..... tak co dělá v kategorii 1600 ???
To samé je na 2. místě v kategorii do 2000 kde je UNO (prej 1,4L) ale bude to tutově taky turbo takže opět co dělá v 2000???
Tak ještě jednou! 1300*1,2=1560ccm takže kategorie do 1600ccm a to druhé pokud vím bylo 1400turbo a to už se nevešlo do 1600ccm