Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
do půl sec už jedu za tu dobu stihnu zmáčknout spojku plyn si dát do polohy abych měl optimo otáčky (prostě uberu, ale ne uplně) hrknu tam třeba 2 a povolím spojku a přidám plyn, nic na tom není a není to umění, je to jen cvik, umění je se to naučit a umět to kdykoli bezchybně předvést
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
kentoya píše:do půl sec už jedu za tu dobu stihnu zmáčknout spojku plyn si dát do polohy abych měl optimo otáčky (prostě uberu, ale ne uplně) hrknu tam třeba 2 a povolím spojku a přidám plyn, nic na tom není a není to umění, je to jen cvik, umění je se to naučit a umět to kdykoli bezchybně předvést
Kolik ti je? 18 a dva mesice? Fakt perlis...

Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz
di do prdele břéto, až uvidíš spadne ti čelist a ještě se omluvíš, to že jsi to ještě neviděl, neznamená, že to není možny, do sekundy řadím při normální jízdě jen pro info a je mi 36, 18 je možná tobě
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006
Gratulace všem (hlavně samozřejmě SAS
).Ad sprinty a jejich organizace bych odkázal na jednu z nejdelších diskuzí na foru před půl rokem,jinak by se to tady mohlo plácat furt dokola.Taboo sice říkal,že i v USA (kde se jezdí místo rallye ovál a průměrné seriové auto tam má 2-3x větší zdvihový objem než u nás) kategorie nejsou,ale pár dní nato napsal,že se hlídají i rozteče válců a velikosti ventilů.Předtím mluvil totiž o pouličním závodění,tam si samozřejmě může vybrat kdo jakého soupeře chce a objem je výhoda.Ale hlavní srazy u nás představují spíše oficiální klání a tam je samozřejmě rozdělení do kategorií základ,stejně tak jako v každém jiném motoristickém sportu u nás.O tom jak mají být kategorie definovány bychom se mohli dlouze bavit,ale mezitím se již zaběhlo stávající rozložení dle vzoru MV a spousta lidí si podle něho vybírala a upravovala auto a jestli si tady nějaký naivka myslí,že tam má šanci vyhrát někdo neupraveným velkoseriovým autem,tak ať si to sám vyzkouší 
Osobně nezávodím tolik s časem jako s okolními podmínkami(obecně) ať již je tvoří doba,jiná auta z přibližně stejného prostředí vzniku,současné technologie,materiály atd. Proto je pro mě pohárek např. z MV důležitý,protže vím,že jsem této době byl na tomto místě schopen porazit své okolí podle tehdejších pravidel. Je jasné,že kdyby sem přijel jen lehce nadprůměrný tuner z USA nebo z budoucnosti,tak dostanu prostě naprdel stejně jako by můj strejda dneska už nevyhrál mistra republiky v rallye jako před 25 lety,protože jeho škodověnka by ztěží lapala i po seriových autech.
Taky Maco s 1.6 by ze svým časem z Maďarska byl absolutní vítěz všech kategorií Renocaru,byť to bylo stejného dne,ale zase se možná lišila trať způsob časomíry atd...prostě kdo vyhrál ten vyhrál za daných podmínek nad ostatními a pohárek mu to může až do smrti připomínat ať již byl jednooký mezi slepými,dal do toho život,nebo měl štěstí a všechny soupeře trefil blesk


Osobně nezávodím tolik s časem jako s okolními podmínkami(obecně) ať již je tvoří doba,jiná auta z přibližně stejného prostředí vzniku,současné technologie,materiály atd. Proto je pro mě pohárek např. z MV důležitý,protže vím,že jsem této době byl na tomto místě schopen porazit své okolí podle tehdejších pravidel. Je jasné,že kdyby sem přijel jen lehce nadprůměrný tuner z USA nebo z budoucnosti,tak dostanu prostě naprdel stejně jako by můj strejda dneska už nevyhrál mistra republiky v rallye jako před 25 lety,protože jeho škodověnka by ztěží lapala i po seriových autech.
Taky Maco s 1.6 by ze svým časem z Maďarska byl absolutní vítěz všech kategorií Renocaru,byť to bylo stejného dne,ale zase se možná lišila trať způsob časomíry atd...prostě kdo vyhrál ten vyhrál za daných podmínek nad ostatními a pohárek mu to může až do smrti připomínat ať již byl jednooký mezi slepými,dal do toho život,nebo měl štěstí a všechny soupeře trefil blesk

crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Poláci to maj super,sám jsem tam byl na sraze...tady se v čr nikdy ničeho stejného nedočkáš protože tén má to a chce pohár a ten druhej taky....obšlehnul ybch to od nich a konec...ale co sraz nepořádám takže o tom můžu jen snít...tomoking píše:kategorie by se hodily sjednotit ..... v Polsku je v tom poradek jiz 4 roky a pak podle toho vypadaji i ty casy
Surname and name Car Class ET
Nagórski Tomasz Mitsubishi Lancer EVO7 TURBO PLUS 09.773
Czernik Marcin Subaru Impreza GT TURBO PLUS 09.856
Oziębło Arkadiusz Audi S4 MAXI 09.933
Blauth Marcin GMC Nolimit VTG MAXI 10.313
Staszewski Grzegorz Mitsubishi Lancer EVO5 VTG TURBO PLUS 10.540
Kuleta Grzegorz Chevrolet Corvette MAXI 10.791
Staszewski Grzegorz Audi S4 Sedan VTG MAXI 10.913
Dobrowolski Piotr Toyota Supra MAXI 10.918
Skold Jonas Lancia Delta OUTLAW 10.947
Carlsen Morten Chevrolet Camaro 68 PROFI PLUS 11.122
http://www.sss.org.pl/english/topten.php?o=et
jo a jezdi se 1/4 mile ....402,5 metru
jejich kategorie ..... uz 4 roky beze zmen:
§8 Podział na klasy
a) Mini - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 cm, wolnossące,
b) Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 cm z doładowaniem,
c) Diesel - napęd dowolny, z doładowaniem lub wolnossące, zasilane olejem napędowym,
d) Profi - FWD, wolnossące, pojemność silnika powyżej 1550 cm,
e) Profi Plus - RWD lub AWD, wolnossące, pojemność silnika powyżej 1550 cm, rotary engine,
f) Turbo - FWD z doładowaniem,
g) Turbo Plus - RWD lub AWD, maksymalnie 5 cylindrów z doładowaniem, rotary engine z doładowaniem,
h) Maxi - RWD lub AWD, minimum 6 cylindrów z doładowaniem,
i) Outlaw - nie spełniające warunków zawartych w Par. 9.1 do 9.5.
8.2 Objaśnienia dodatkowe do podziału na klasy startowe:
a) doładowanie to supercharger (kompresor), podtlenek azotu, turbina lub dowolna kombinacja lub ilość tych elementów,
b) FWD, RWD, AWD to rodzaj napędu, (w kolejności: przednia oś, tylna oś, dwie osie),
c) rotary engine to silnik Wankla.
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006
Kurva tak vsichni prijedte do Mimone na HSM... Tam jsou tri pokusy... V jeden den... A bude to bez debat... dpc uz
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Zaradit do pul vteriny dokaze snad i cvicena vopice...kentoya píše:di do prdele břéto, až uvidíš spadne ti čelist a ještě se omluvíš, to že jsi to ještě neviděl, neznamená, že to není možny, do sekundy řadím při normální jízdě jen pro info a je mi 36, 18 je možná tobě

Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Břéťa píše:Zaradit do pul vteriny dokaze snad i cvicena vopice...kentoya píše:di do prdele břéto, až uvidíš spadne ti čelist a ještě se omluvíš, to že jsi to ještě neviděl, neznamená, že to není možny, do sekundy řadím při normální jízdě jen pro info a je mi 36, 18 je možná tobě


(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Ale to ještě ani nevíš komu jsi to vlastně svěřil na opravu. Dneska jsem se byl podívat v dílně a hotová Sodoma Gomora. Jenom drogy a neřestleon4x4 píše:Tak to je v prdeli, podle Roberta jsem vlastně úplnej mentál když se neumím rozjet a třikrát správně zařadit![]()
Ono jde o to Roberte s čím..... s Ropákem jsem to zvládat téměř bez zaváhání celou sezonu, ale jsou i auta se kterýma už to není takovej med.
Tak jsem se tý kurvě neřadící pomstil


Jinak tahle debata už se tu jednou vedla a bez výsledku. Ať si je pro mě za mě kategorií milion, ale ten kdo to myslí vážně bude stejně hledět jen na čas. A čas je taky jediná motivace k tomu aby se tady stavěly rychlejší auta. Handrkování o tom kolik bude tříd a jak to pro koho bude výhodný nevede nikam.
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006
Ja mam teda posranou 1.6 , ale radsi jsem kdyz pojedu 323 1.6T, VR6 apod. nez abych se radoval s predjeti par trubicek v my kategorii... A kdyz uz tak me zajimaj jen ty predemnou. 

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006
Neviem,kde je chyba v CZ,ale u nas na Slovensku startuje uz druhy rocnik Sprinterskej ligy.Su dane pravidla,kategorie,a vsetci vopred vedia ako sa maju pripravit.
Nieco podobne funguje v Polsku,v Madarsku a uz aj u nas na Slovensku.
Ze by v CZ nebolo cloveka,co by sa na nieco podobne podujal,sa my nechce verit.
PS-Ak by niekto,isiel do toho,rad sa podelim o nase skusenosti
Nieco podobne funguje v Polsku,v Madarsku a uz aj u nas na Slovensku.
Ze by v CZ nebolo cloveka,co by sa na nieco podobne podujal,sa my nechce verit.
PS-Ak by niekto,isiel do toho,rad sa podelim o nase skusenosti
Moc gratuluju Ivane, je to opravdu famózní výkon, doufám, že příště to bude na Bednu:-).
- jestli se tady někdo bavil o umění rychle se rozjet, tak je vidět, že neví o čem mluví, protože rozjet se na semaforu a být o 0,005 rychlejší je kumšt že Ivánku:-)
- jestli se tady někdo bavil o umění rychle se rozjet, tak je vidět, že neví o čem mluví, protože rozjet se na semaforu a být o 0,005 rychlejší je kumšt že Ivánku:-)

1,6 VTI=201HP,, http://sasbrno.com/modules/news/article.php?storyid=14
Souhlasím s Tondasem,že poláci to mají perfektně zorganizovaný a hlavně nejezdí sprinty jako u nás ale něco jako vyřazovací pavouk u dragsterů (ve zkrácené verzi).
Byl jsem tam na jedněch závodech a můžu jen doporučit.
Třídy mají taky zajímavě rozděleny,hlavní je,že to jedou všude stejným způsobem.
Pokud by byl zájem,tak bych něco připravil (řády,kategorie,systém).Mám dlouholeté zkušenosti z motocyklových dragsterů
Byl jsem tam na jedněch závodech a můžu jen doporučit.

Třídy mají taky zajímavě rozděleny,hlavní je,že to jedou všude stejným způsobem.
Pokud by byl zájem,tak bych něco připravil (řády,kategorie,systém).Mám dlouholeté zkušenosti z motocyklových dragsterů

Věřím, jen naměřeným hodnotám!
Ten vyřazovací pavouk by byl napínavější i pro divákyJirkaŠ píše:Souhlasím s Tondasem,že poláci to mají perfektně zorganizovaný a hlavně nejezdí sprinty jako u nás ale něco jako vyřazovací pavouk u dragsterů (ve zkrácené verzi).
Byl jsem tam na jedněch závodech a můžu jen doporučit.![]()
Třídy mají taky zajímavě rozděleny,hlavní je,že to jedou všude stejným způsobem.
Pokud by byl zájem,tak bych něco připravil (řády,kategorie,systém).Mám dlouholeté zkušenosti z motocyklových dragsterů

ad břéta tipl bych to na 0,2 sec, ale změřit se to nedá, nebot nevím jak a radeji píšu do 0,5 protože i když se náhodou netrefím, tak to stíhám, však uvidíme, třeba se sejdeme někde na srazíku a ukážeš mi jak řadí cvičená opice, pak jak řadíš ty no a já ti nakonec ukážu jak řadím já netvrdím že jsem nejrychlejší, tvrdím jen že řadím pekelně rychle
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Já já já sem husa a jakáKFJ píše:podle me je problem v tom ze spousta lidi jezdi na sprint hlavne proto ze chce dosahnout (nebo touzi dosahnout) na poharek treba se seriovym autem... je to takove sebeuspokojeni, sice pro to nic moc neudelal (zadne upravy, pneu apod), ale je to fajne se kochat xx mistem na sprintu, treba pred kamosema a kamoskama, ze? Nikoho neohromi konkretni cas, ale druhe misto s poharem je prece super... A takovej clovek bude neustale opakovat jak je "dulezite" mit kategorie...
...potrefene husy, ozvete se

Já jezdim proti času. Je mi jasný že se sériovkou nemůžu vyhrát. A jestli si narážel na hrocháč tak když už tam nebyla konkurence tak sem si na ten pohárek dělal zálusk. Přece jenom když už ty pravidla tam byly......

Prostě kategorie budou a je to

Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- tomoking
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 10 črc 2004 13:59
- Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
- Kontaktovat uživatele:
byl to M CL65 AMG V12 BiturboFire píše:nemáte někdo výsledky ostatních skupin ? NA můj první start v životě jsem si zrovna musel stoupnout vedle MB SL65 AMG ...(aspon myslím že to byla 65) ..no nechutně mě pojel... docela by mě zajímalo jakej měl čas.

jinak skupina do 3000ccm je 2 stranky zpet
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem
Zas to vyřazování....nevim..ale ty kategorie jak je to v polsku by byli super...pak by se tu nikdo nehádal,že ten má 1,3turbo a jede do 1600ccm prostě by jel kategorii nízkoobjemových vozů přeplňovaných turbem...a šmitec :)a poháry bych zrušil...stejně když chceš něco dokázat tak to dokážeš časem a ne tím,kolik máš doma pohárů...JirkaŠ píše:Souhlasím s Tondasem,že poláci to mají perfektně zorganizovaný a hlavně nejezdí sprinty jako u nás ale něco jako vyřazovací pavouk u dragsterů (ve zkrácené verzi).
Byl jsem tam na jedněch závodech a můžu jen doporučit.![]()
Třídy mají taky zajímavě rozděleny,hlavní je,že to jedou všude stejným způsobem.
Pokud by byl zájem,tak bych něco připravil (řády,kategorie,systém).Mám dlouholeté zkušenosti z motocyklových dragsterů
No proč ne, ale nevim kde vymysleli těch 1550ccm to je divný podle mětondas píše:Zas to vyřazování....nevim..ale ty kategorie jak je to v polsku by byli super...pak by se tu nikdo nehádal,že ten má 1,3turbo a jede do 1600ccm prostě by jel kategorii nízkoobjemových vozů přeplňovaných turbem...a šmitec :)a poháry bych zrušil...stejně když chceš něco dokázat tak to dokážeš časem a ne tím,kolik máš doma pohárů...JirkaŠ píše:Souhlasím s Tondasem,že poláci to mají perfektně zorganizovaný a hlavně nejezdí sprinty jako u nás ale něco jako vyřazovací pavouk u dragsterů (ve zkrácené verzi).
Byl jsem tam na jedněch závodech a můžu jen doporučit.![]()
Třídy mají taky zajímavě rozděleny,hlavní je,že to jedou všude stejným způsobem.
Pokud by byl zájem,tak bych něco připravil (řády,kategorie,systém).Mám dlouholeté zkušenosti z motocyklových dragsterů
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Řešíme to...a víš proč?Každý z nás má rád sprinty a rád se jich účastní...já se letos chci dostat pod 12.5s a tak mě zajímá jjaké budou podmínky...a rád si podiskutuji a nějakou částí přispěji na vytvoření třeba nějakých kategorií...Srnec píše:chtel bych mit vase starosti ja kdybych startoval ve skupine do 1,0litrů tak prohraji![]()
pesky se to spatne sprintuje a moje senorita na o neni![]()
ale casem treba bude kdyz ji nekdo pro me zajede poradne pod sukni a udela poradny vybrus![]()

Mě to může bejt u prdele. Stejně jezdim jenom na mimoň tam si zajezdim a tak si pro mě za mě udělejte třeba jednu kategorii a že tam nikdo nebude jezdit to už je vedlejšítondas píše:Richtmo!Funguje to v polsku?Funguje!Stěžuje si na to někdo?Nestěžuje!Je to dobré rozdělení?Je bych řekl..tak co to neudělat tady v ČR?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- tomoking
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 10 črc 2004 13:59
- Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
- Kontaktovat uživatele:
kentoya píše:a na kubě funguje rádobykomunismus tak proč ho nezavést tady
Funguje to tam 4 sezony, a kdyby to nebylo dobre tak by to urcite zmenili. Psal jsem o tom na foru cca 1,5 roku zpet ale byl jsem slovne zlyncovan


řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem