rocco píše:ale to že koupíš a budeš se starat jen o to nutné, ti nikdo nezaručí ani kdyby měla na tachu 30tis. Pokud to neni od starýho dědy kterej je první majitel a jezdil stim jednou do měsíce na hřbitov a ani tak nic jistýho.
Měli jsme 27 let starou Škůdku a my ani první majitel před náma, nemusel dělat větší zásah. Dostala se pak do rukou kámošovi (a to šlapala ještě perfektně) a ten po pár měsících odrovnal motor. Měla už nalítáno něco kolem stopade, nemůžu sice brát jeden příklad za všechny, ale rozhodně budu mít klidnější spaní, když bude mít míň.....když narazím, tak holt narazím, no
Původní záměr byl zjistit, jestli ty kiláky už jsou na hraně nebo ne.
kilaky nezjistis u sade nkdy, neukazuje stvoky tis, takze majitel muze tvrdit cokoliv a nepoznas nic.
ono je i rozdil v pouzivani pokud nekdo nejezdi za rok 5-10tis km, ten at si poridi skodovku, ale pokud s ni planujes najezdit vic jak 15-20tis rocne je to co s etyce spolehlivosti sebevrazda - pokud s epostavim k tomu ze chces delat jen to nejnutnejsi.
zase na druhoustranu nikdy do te sade neuvidis, takze bych resil koupi co nejlepvnejsi jakz takze pojizdnz a pritom bych zasel na nejblizsi vrakac, koupil za 1500-2tis motor a dal ho mechanikovi at mi na nem udela GO a potom ti ho vymeni zatim muzes jezdit a vymena je za dopoledne.. financen te to vyjde na stejne prasule a tohle skutecne snizi pravdepodobnost ze se motor slozi, ale tim vyberem snizis pravdepodobnost ze 100% na 99,5%
