to nebyla popelnice, ale Hóóónnnddáááááblázen píše:ta růžová popelnice zanim ten most taky přeskočila

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
to nebyla popelnice, ale Hóóónnnddáááááblázen píše:ta růžová popelnice zanim ten most taky přeskočila
tak myslím si,že amerika ako bol a aj je mustang,dodge a camaro nikdy nemôžu byť zlé,len mi vadí jedna vec na nich....a zároven ma aj fascinuje,MarauderZ28 píše:ok no problem
a co Camaro ZL-1 ? jen aby jsme odbočili od Japonců a Němců třeba ...
Já nepsal nikoho konkrétně to ať si každej přebere ve svym svědomí, jak to cejtí....mě jenom zarazil ten název "nejlepší auto světa" to je prostě tak moc sebevědomý tvrzení, až to působí trapně, jinak nic proti....petoGT píše:tak to ti dík,teraz mi povedz ktoré najrozšírenejšie auto sa používa v japonsku v motorsporte a prečo,ktoré auto už nikdy nebude vyrobené v pôvodnom a koľko ich skončilo po viac ako 800 konovom upravení...ked si toto všetko zrátaš vyjde ti,že myslím,že si to zaslúži právom...a dakujem,že ma radíš k dalším tupcom čo sa chcú len zvyditeľniť...nikoho som nežiadal aby sem svoje drýsty písal...ani ty si sa sem nemusel pridať...ja len toľkoF.N.T (Jergi) píše:Jestli to nebude tim, že tady na foru obdivovat a vychvalovat Skyline je tak říkajíc nutností, aby ses zalíbil ostatnim tjunerům....někdy mi to tak připadá. Zrovnatak markantní je to vždycky v tématu "moje auto snů" nikdo tam nedá to který by fakt chtěl ale to co mu zajistí dostatečný uznání od ostatních.... neřikám že je to případ všech ale pár takovejch lidí se tu najde. Neřikám že je Skyline špatný auto, to rozhodně neni, ale zase bych nezacházel do takovejchle extrémů.MarauderZ28 píše:je to blbost jasně je to super kára, ale podobnejch aut by se našlo dost, to že má úžasnej potenciál se dá napsat o X jinejch motorech taky ....
toto už neviem posúdiť...no čo už....ked chce niekto nadupanú káru musí mať aj na benzín...preto ju ja nemámMarauderZ28 píše:jenže víš co je "problém", že ten Mustang, Camaro, Corvette apod maj spotřebu nižší max stejnou jako Supra, S2000, Skyline apod ...
ved pohoda,dám ti otázku,okF.N.T (Jergi) píše:Já nepsal nikoho konkrétně to ať si každej přebere ve svym svědomí, jak to cejtí....mě jenom zarazil ten název "nejlepší auto světa" to je prostě tak moc sebevědomý tvrzení, až to působí trapně, jinak nic proti....petoGT píše:tak to ti dík,teraz mi povedz ktoré najrozšírenejšie auto sa používa v japonsku v motorsporte a prečo,ktoré auto už nikdy nebude vyrobené v pôvodnom a koľko ich skončilo po viac ako 800 konovom upravení...ked si toto všetko zrátaš vyjde ti,že myslím,že si to zaslúži právom...a dakujem,že ma radíš k dalším tupcom čo sa chcú len zvyditeľniť...nikoho som nežiadal aby sem svoje drýsty písal...ani ty si sa sem nemusel pridať...ja len toľkoF.N.T (Jergi) píše: Jestli to nebude tim, že tady na foru obdivovat a vychvalovat Skyline je tak říkajíc nutností, aby ses zalíbil ostatnim tjunerům....někdy mi to tak připadá. Zrovnatak markantní je to vždycky v tématu "moje auto snů" nikdo tam nedá to který by fakt chtěl ale to co mu zajistí dostatečný uznání od ostatních.... neřikám že je to případ všech ale pár takovejch lidí se tu najde. Neřikám že je Skyline špatný auto, to rozhodně neni, ale zase bych nezacházel do takovejchle extrémů.
Kdysi se mi líbil, ale nevím, klidně se na něj kouknu ale nežeru ho.Jinak těch filmu je tolik, ale mě napadli jen tyhle.........MarauderZ28 píše:heh tak o Total Reccal si to asi myslíš leda tak Ty, že to je "podpapírák", snowborďáci mě rozhodně taky nevaděj, Pošťák a Vodní svět mi určitě nijak zvlášť taky nevaděj, je rozhodně daleko víc stupidních filmů než jsi tu napsal ...
MarauderZ28 píše:Blbě řadíš, bez meziplynu.".......dlouho sem hledal poctatu tý ptákoviny a asi k ní nikdy nedojdu........
co na tom nechápeš ? všechny ty japonský srágory maj tak lehký setrváky, že když řadiš bez meziplynu klesnou tomu šíleně otáčky a pak se to zakuskává takže to holt musíš furt točit
Když to bereš takhle, tak je to asi v pořádkupetoGT píše:ved pohoda,dám ti otázku,okF.N.T (Jergi) píše:Já nepsal nikoho konkrétně to ať si každej přebere ve svym svědomí, jak to cejtí....mě jenom zarazil ten název "nejlepší auto světa" to je prostě tak moc sebevědomý tvrzení, až to působí trapně, jinak nic proti....petoGT píše: tak to ti dík,teraz mi povedz ktoré najrozšírenejšie auto sa používa v japonsku v motorsporte a prečo,ktoré auto už nikdy nebude vyrobené v pôvodnom a koľko ich skončilo po viac ako 800 konovom upravení...ked si toto všetko zrátaš vyjde ti,že myslím,že si to zaslúži právom...a dakujem,že ma radíš k dalším tupcom čo sa chcú len zvyditeľniť...nikoho som nežiadal aby sem svoje drýsty písal...ani ty si sa sem nemusel pridať...ja len toľko
ako upútaš pozornosť v takom hustom prostredí článkov,hm ....
myslím si,že ten názov upútal až príliš dobre[/b]
No tak to se mi nezdá, člověk by musel mít v noze Parkinsona, aby to udělal hodně rychle.Navíc při řazení, ne podřazování, a se synchronama to je si myslím trochu zbytečný....Možná fakt jak říkáš tak to platí snad jen na ty motorpřetáčiví japončíky jak říkáš.....MarauderZ28 píše:dá se řadit rychle, jako trénik doporučuju na ledu u auta odpojit abs a pak se ho snažit nohou nasimulovat za chvilku máš takovej tik v noze že meziplyn tam foukneš rychlostí rybího pšouku
Balím bágl a jdu tancovat za cikánama.........MarAt píše:Total recall je dobrej film,klasika a basta. Jedinej komu se nemůže líbit je nekonvenční baťůžkářka,která se chystá na přijímačky na fildu a chodí na jen na festivaly etnické hudby do alternativního klubu...
to je zas nazor jako pod na me z boku...MarAt píše:Total recall je dobrej film,klasika a basta. Jedinej komu se nemůže líbit je nekonvenční baťůžkářka,která se chystá na přijímačky na fildu a chodí na jen na festivaly etnické hudby do alternativního klubu...
Přesně to je typ serveru,kterej sdružuje lidi o jakých jsem psal ve svém threadu...Chevron píše:to je zas nazor jako pod na me z boku...MarAt píše:Total recall je dobrej film,klasika a basta. Jedinej komu se nemůže líbit je nekonvenční baťůžkářka,která se chystá na přijímačky na fildu a chodí na jen na festivaly etnické hudby do alternativního klubu...![]()
Ten film je naprostej propadak....spatny herecky vykony, tema uplne wo nicem atd .... podivej se treba na nejvetsi filmovej server www.csfd.cz ... myslim ze 99 % lidi tomu filmu nedalo vic jak dve hvezdicky
No to je zas příspěvek zobecněnej jako prase. Skyline má díky 4x4 jistý výhody oproti Supře, naopak Supra má o půl litru obsahu navíc a silnej a odolnej blok atd. Ty údaje o rychlosti jsou co ? Kilometry za hodinu ? Supra Mk.IV totiž jede podstatně víc jak 240 (240 udělá i sériová Mk.III). A těch 280 koní u Skyline je papírová hodnota, na motoru by mělo být koní reálně víc.petoGT píše:už neviem ani čítať- supra v poho,je trošku lepšia ako skyline v sériovom stave to uznávam...MarauderZ28 píše:proč se omezuješ jen na Japonsko ? Co Supra ?
jej maximálka je 240 čo je o 60 viac ako má sky. a aj väčší zdvihový objem,teda 3 litre a trošku viac koníkov(320 koní) a tak
No jestli má Skyline něco odolnýho, tak je to právě těžkej litinovej blok. I nejsilnější kousky kolem 1000ps často používají sériovej. Limity ostatních částí motoru se udávají rozdílný, písty ojnice do 650koní, klikovka 900koní. Ale je fakt že spousta lidí, hlavně anglánů jede výkon až 800koní na kompletně sériovejch střevech, převodovce a diffu. Výdrž už samozřejmě nebude ideální, ale jde to. Nemyslím že by měla Supra díky 4deckám navíc nějakou převahu, RB26 zase využívá vysokejch otáček(sériový rb má omezovač na 8200) a zkus porovnat hlavu, respektive ventily a kanály u obou motorů, u skye by jsi nima skoro prostrčil ruku. Obojí jsou to prostě motory stavěný na vysokej výkon akorát u každýho na to šli jinak. A co se týče samotnejch aut, tak ty jsou každý úplně jiný. Supra byla stavěná jako luxusní sporťák kterej měl konkurovat hlavně tehdejším evropskejm GTčkům. Sky (R32) je vzhledově neotesanej, vevnitř strohej jak trabant, při jízdě nepohodlnej a žere jako čuně. Ale zase je rychlejBeaver píše:No to je zas příspěvek zobecněnej jako prase. Skyline má díky 4x4 jistý výhody oproti Supře, naopak Supra má o půl litru obsahu navíc a silnej a odolnej blok atd. Ty údaje o rychlosti jsou co ? Kilometry za hodinu ? Supra Mk.IV totiž jede podstatně víc jak 240 (240 udělá i sériová Mk.III). A těch 280 koní u Skyline je papírová hodnota, na motoru by mělo být koní reálně víc.petoGT píše:už neviem ani čítať- supra v poho,je trošku lepšia ako skyline v sériovom stave to uznávam...MarauderZ28 píše:proč se omezuješ jen na Japonsko ? Co Supra ?
jej maximálka je 240 čo je o 60 viac ako má sky. a aj väčší zdvihový objem,teda 3 litre a trošku viac koníkov(320 koní) a tak
Mě vždycky strašně pobaví, jak někdo kdo nemá všechny informace dokáže hodit nějakou "profi" hlášku
tak to je super,ked sa bavíšBeaver píše:No to je zas příspěvek zobecněnej jako prase. Skyline má díky 4x4 jistý výhody oproti Supře, naopak Supra má o půl litru obsahu navíc a silnej a odolnej blok atd. Ty údaje o rychlosti jsou co ? Kilometry za hodinu ? Supra Mk.IV totiž jede podstatně víc jak 240 (240 udělá i sériová Mk.III). A těch 280 koní u Skyline je papírová hodnota, na motoru by mělo být koní reálně víc.petoGT píše:už neviem ani čítať- supra v poho,je trošku lepšia ako skyline v sériovom stave to uznávam...MarauderZ28 píše:proč se omezuješ jen na Japonsko ? Co Supra ?
jej maximálka je 240 čo je o 60 viac ako má sky. a aj väčší zdvihový objem,teda 3 litre a trošku viac koníkov(320 koní) a tak
Mě vždycky strašně pobaví, jak někdo kdo nemá všechny informace dokáže hodit nějakou "profi" hlášku
Elektronický omezení bych vůbec neuvažoval, bavme se o limitech sériovýho motoru bez přiškrcení nějakým zákonným prostředkem. Mk.IV určitě pojede alespoň 260 km/h a dá se dokopat až někam ke 300 km/h (což už ale vyžaduje pár menších úprav, např. plnící tlak). O tom že Skye má víc koní jsem nic neříkal, ale říkal jsem, že má víc než je udáváno.petoGT píše:tak to je super,ked sa bavíšBeaver píše:No to je zas příspěvek zobecněnej jako prase. Skyline má díky 4x4 jistý výhody oproti Supře, naopak Supra má o půl litru obsahu navíc a silnej a odolnej blok atd. Ty údaje o rychlosti jsou co ? Kilometry za hodinu ? Supra Mk.IV totiž jede podstatně víc jak 240 (240 udělá i sériová Mk.III). A těch 280 koní u Skyline je papírová hodnota, na motoru by mělo být koní reálně víc.petoGT píše: už neviem ani čítať- supra v poho,je trošku lepšia ako skyline v sériovom stave to uznávam...
jej maximálka je 240 čo je o 60 viac ako má sky. a aj väčší zdvihový objem,teda 3 litre a trošku viac koníkov(320 koní) a tak
Mě vždycky strašně pobaví, jak někdo kdo nemá všechny informace dokáže hodit nějakou "profi" hláškua chcem vydieť kde máš napísané,že sky má viac koní...ja sa nehádam ale je obmedzovaý elektronicky.....takže z neho v sérii nedostaneš viac.....a sory,supra mk4 má maximálku 250....sekol som sa o 10 km/h a to bolo len skúšobné porovnanie týchto super áút....takže dík a ktomu 4*4 supra fičí na zadnom pohone a u skyja je to,že najprv sa zapojí zadná náprava až potom predná,nieje to synchronické(teda rovnaké,dúfam,že správne slovíčko
)
ale to sú všetko len dohady koľko by ten motor dal...ja sa radšej držím tých papierových alebo odskúšaných,bohužiaľ o supre mk4 to neviem povedať...to auto som ešte ani na vlastné oči nevidel a skylina už niekoľko krát...a s tým skylinom neviem čo tým myslíš bud konkrétnejšíBeaver píše:Elektronický omezení bych vůbec neuvažoval, bavme se o limitech sériovýho motoru bez přiškrcení nějakým zákonným prostředkem. Mk.IV určitě pojede alespoň 260 km/h a dá se dokopat až někam ke 300 km/h (což už ale vyžaduje pár menších úprav, např. plnící tlak). O tom že Skye má víc koní jsem nic neříkal, ale říkal jsem, že má víc než je udáváno.petoGT píše:tak to je super,ked sa bavíšBeaver píše: No to je zas příspěvek zobecněnej jako prase. Skyline má díky 4x4 jistý výhody oproti Supře, naopak Supra má o půl litru obsahu navíc a silnej a odolnej blok atd. Ty údaje o rychlosti jsou co ? Kilometry za hodinu ? Supra Mk.IV totiž jede podstatně víc jak 240 (240 udělá i sériová Mk.III). A těch 280 koní u Skyline je papírová hodnota, na motoru by mělo být koní reálně víc.
Mě vždycky strašně pobaví, jak někdo kdo nemá všechny informace dokáže hodit nějakou "profi" hláškua chcem vydieť kde máš napísané,že sky má viac koní...ja sa nehádam ale je obmedzovaý elektronicky.....takže z neho v sérii nedostaneš viac.....a sory,supra mk4 má maximálku 250....sekol som sa o 10 km/h a to bolo len skúšobné porovnanie týchto super áút....takže dík a ktomu 4*4 supra fičí na zadnom pohone a u skyja je to,že najprv sa zapojí zadná náprava až potom predná,nieje to synchronické(teda rovnaké,dúfam,že správne slovíčko
)
barbucha: Špatně jsem to napsal, mělo to být ve smyslu, že Supra má taky odolnej blok, ale ještě ty 4 deci navrch. V Toyotě zkoušeli kde co, než se dostali k motoru 2JZ, jeho předchůdce 1JZ byl něco na způsob Skye (2.5, dvě turba, šestiválec, 280 koní) a byl navrženej tak aby měl výš položený otáčky (má menší zdvih než vrtání, oproti 2JZ kde je vrtání i zdvih shodnej). Je samozřejmě pravda, že ty motory jsou navržený odlišně a přitom oba jdou po výkonu. To že Supra je GT je svatá pravda, taky do ní naládovali tolik nejrůznější výbavy, že to potom kompenzovali všude možně jak se dalo (včetně lehkých koberců do interiéru), ale to zas záleží na každým jak se chce v autě cítit, já třeba když nasednu, tak jsem tam jako domaCož je ale taky jedna z věcí, proč nejde napsat e to nebo ono auto je nejlepší, že...
Hlavně že máme co jsme chtěli