Chevrolet Corvette Z06 se sedmilitrovým osmiválcem o výkonu 373 kW (507 k) nebude nejvýkonnějším modelem tohoto vozu. Tím se má stát modifikace s označením Blue Devil, která dostane stejný motor, ovšem s přeplňováním. Výkon motoru díky tomu vzroste o sto koní na 447 kW (608 k). Vzhledem k tomu, že Z06 má stovku za 3,8 s, bude ji mít Blue Devil jistě pod 3,5 s. Novinka bude nabízena za tučný peníz a měla by vylepšit image koncernu General Motors - díky svému výkonu se dostane mezi nejlepší supersporty světa.
jen podotknu že tučným penízem je myšleno 100 000 USD
docela zajímavý info a to platí teda o nový Corvette jako celkově ne o spešl modelech - konstrukce podvozku a hlavně odpružení u Corvette je zcela někde jinde než u jiných aut. Corvette umí 1000x za vteřinu změnit charakteristiku jednoho tlumiče, což znamená, že každou vteřinu může 4000x změnit charakteristiku odpružení celého auta a pak samozřejmě má ještě k tomu uživatelsky možnost měnit základní charakteristiku komfort-sport-okruh ...
proč má na bocích napsáno 427 když má 447 kw? není tam někde překlep?
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
to není žádný VT, ale ručně kreslenej obrázek v PC - nevím co je na něm trapnýho, jinak ano 7,0 + komresor, žádný turbo ! je docela zajímavý že má 600 HP kolik továrních a přeplňovanej má tento výkon ??? Neporovnávejte nějaký garážový ladiče, ale výrobní linky ...
MarauderZ28 píše:to není žádný VT, ale ručně kreslenej obrázek v PC - nevím co je na něm trapnýho, jinak ano 7,0 + komresor, žádný turbo ! je docela zajímavý že má 600 HP kolik továrních a přeplňovanej má tento výkon ??? Neporovnávejte nějaký garážový ladiče, ale výrobní linky ...
MarauderZ28 píše:to není žádný VT, ale ručně kreslenej obrázek v PC - nevím co je na něm trapnýho, jinak ano 7,0 + komresor, žádný turbo ! je docela zajímavý že má 600 HP kolik továrních a přeplňovanej má tento výkon ??? Neporovnávejte nějaký garážový ladiče, ale výrobní linky ...
Nismo R34 Z-tune (omezena edice, ale seriovka defakto). 2.6l T s 500HP, ale to tady nebudeme rozmazavat. Bych tady mohl jmenovat dal... Proste je to malo...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
papierovo vyzara vetta slusne...ale na okruhu alebo ceste je hlboko za ozajstnymi supersportami, ktore sice maju nizsi vykon, ale aj hmotnost a neporovnatelne lepsie jazdne vlastnosti. Naco je brutalny vykon, ked na okruhu strati seriovu S2000 alebo NSX po 4 zakrutach z dohladu....V japonsku je vetta hlboko HLBOKO pod uvedenymi autami.....Je to americka kara na dlhe rovne cesty....
MarauderZ28 píše:to není žádný VT, ale ručně kreslenej obrázek v PC - nevím co je na něm trapnýho, jinak ano 7,0 + komresor, žádný turbo ! je docela zajímavý že má 600 HP kolik továrních a přeplňovanej má tento výkon ??? Neporovnávejte nějaký garážový ladiče, ale výrobní linky ...
Nismo R34 Z-tune (omezena edice, ale seriovka defakto). 2.6l T s 500HP, ale to tady nebudeme rozmazavat. Bych tady mohl jmenovat dal... Proste je to malo...
presne tak nevyuzitej objem...
navic jak je tam zmineno ze to bude jeden z nejlepsich supersportu sveta tak urcite jen na rovny draze...ne ovladatelnosti...jak rekl Hammond v Top Gearu v testovani nejnovejsi vette.."nejnovejsi corvette ma jednu vec ktera me prekvapila,neni to rizeni to bylo vzdycky spatny,vykon byl taky vzdycky na spici ale je to G-meter..a na co americky auta potrebujou g-meter"
for raddy a GRedy - sorry než plácnete nějakou píčovinu tak si něco zjistěte neb fakt tohle se nedá nazvat jinak než totální zhovadilostí a debilitou .. neb Z06 si na okruhu poradí s autama jako Zonda, atd, jedinej přemožitel při testech byla Carrera GT takže pánové kapánek jste setřeli
jinak je mnoho způsobů jak ze sebe udělat debila, ten nejlepší co znám já je když nějaká lama začne kecat o US autech a má doma maximálně Tramborginy Dvoutakto