Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od leon4x4 »

MarauderZ28 píše:krouták 600Nm je naprostá hovadina má to mít krouťák 450-488 Nm


pokud teda Maserati změřili + - stejně kolik udává výrobce jak je možný, že tomu Fiatu Coupé naměřili tak málo ?
Jestli myslíš toho Modrýho ... tak Milanovi odešlo turbo a to takovým způsobem, že jsme si klepali na čelo že s tím jel ještě závod. Bylo to jako když chce pořádat diskotéku a začal kouřovými efekty
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od barbucha »

MarauderZ28 píše:krouták 600Nm je naprostá hovadina má to mít krouťák 450-488 Nm

Prej to byl automat a měli problém tam udržet jednu rychlost. Jestli to měřili na nějakej nižšší stupeň tak výkon by to ovlivnit nemělo ale krouťák závisí na zpřevodování a klidně mohl bejt takhle velkej

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od JonnY »

civic_vt : neni problem ze si nespokojny s tym co sa ti nameralo. vzhladom na to, ze si na zaklade mylnych informacii ocakaval nieco ine, nieje ani tvoja ani jirkova vina.
ale to, ze som dojdes a zacnes nadavat jirkovy (vzhladom na marauderov topic, mozno aj do urcitej miery opravnene) a taboo-ovy (ktory ti len odpovedal na tvoju otazku) to je trocha mino.
tak sa nediv co ti ludia odpisuju.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od Krosmen »

leon4x4 píše:
MarauderZ28 píše:krouták 600Nm je naprostá hovadina má to mít krouťák 450-488 Nm


pokud teda Maserati změřili + - stejně kolik udává výrobce jak je možný, že tomu Fiatu Coupé naměřili tak málo ?
Jestli myslíš toho Modrýho ... tak Milanovi odešlo turbo a to takovým způsobem, že jsme si klepali na čelo že s tím jel ještě závod. Bylo to jako když chce pořádat diskotéku a začal kouřovými efekty
taky sem si řikal že ten kouř znám z minula když sem tam byl s themou....a cestou zpátky mi turbo zamávalo na pozdrav oblakem dýmu z výfuku a byl konec.....
Myslím že zrovna jemu ten výkon odpovídal na stoprocent!!!!!
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

osobně sem to chtěl pojmout tak že bych udělal dvě měření jedno se seriovým tlakem a druhé se zvýšeným tlakem turba,ale nepřijel sem zrovna v čas a platit 2400.- za dvě měření se mi taky zrovna nechtělo..... :lol:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Civic_VT
Příspěvky: 351
Registrován: 07 led 2006 14:13
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od Civic_VT »

JonnY píše:civic_vt : neni problem ze si nespokojny s tym co sa ti nameralo. vzhladom na to, ze si na zaklade mylnych informacii ocakaval nieco ine, nieje ani tvoja ani jirkova vina.
ale to, ze som dojdes a zacnes nadavat jirkovy (vzhladom na marauderov topic, mozno aj do urcitej miery opravnene) a taboo-ovy (ktory ti len odpovedal na tvoju otazku) to je trocha mino.
tak sa nediv co ti ludia odpisuju.
možná jsem to napsal trochu jinak než jsem měl, ale fakt v tom nebyl žádnej zlej úmysl. A hlavně nikoho jsem nechtěl nijak urazit nebo tak nějak... Prostě si jen myslim, že jim to neměří správně a tahaj z lídí peníze. Seru ale na to, je to jen můj názor a taky se podle toho budu řídit...
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz

Uživatelský avatar
Civic_VT
Příspěvky: 351
Registrován: 07 led 2006 14:13
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Civic_VT »

Krosmen píše:osobně sem to chtěl pojmout tak že bych udělal dvě měření jedno se seriovým tlakem a druhé se zvýšeným tlakem turba,ale nepřijel sem zrovna v čas a platit 2400.- za dvě měření se mi taky zrovna nechtělo..... :lol:
říkali mi, že když si to necháš změřit a v rámci jednoho upoutání tam něco předěláš, bude to za jednu cenu, tak jsi to měl zkusit...
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz

JirkaŠ
Příspěvky: 121
Registrován: 06 pro 2005 11:07
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JirkaŠ »

Tak jsem si to všechno přečetl a krátce odpovím.
Když někdo nechápe,k čemu je určené měření na válcovém dynamometru,tak by se měl předem informovat.Já jsem to na některých forech popisoval a věřil jsem,že lidi,kteří se zajímají o "vylepšování" motorů o tom něco ví.Prosím Vás, neposuzujte někoho podle toho,že má dlouhé vlasy a nějakou kérku a nenosí "týmové barvy".Ten co měřil,vyhodnocoval grafy a každému trpělivě vysvětlil,co se dá z grafu vyčíst je můj syn Radim,který na brzdě pracuje skoro obden zhruba pět let a je velmi uznávaným ladičem motocyklových dragsterů.Mimo jiné je také dvojnásobným mistrem ČR v motocyklových dragsterech a s bržděním aut začíná.Než s nabídkou vystoupil veřejně,tak doma provedl více jak 30 měření různých aut zdarma.Samozřejmě,že pořád budou přicházet nová a nová auta s různými problémy jako různé systémy antiprokluzů,automatické převodovky a podobně.
V Příbrami,byl hlavní problém v šikmém podkladu pod válcem,který začal dělat problémy až u Civiků,dvě auta před tím žádný problém neměla.Civici se ukázaly jako citlivý na ten sklon.Už to hlídáme.
Obsluha brzdy v Mimoni byli tři lidi,ostatní jen přihlíželi a snažili se pomáhat,někdy i překážet.Pobíhali jsme tam proto,že jsme chtěli uspokojit co nejvíc zájemců.Bylo změřeno 13 aut a celkem proběhlo 20 měření.Cena za změření byla 1.000,-Kč (nejnižší v ČR) a brzdu jsme Vám přivezli pod nos.Pořadatel to pojal jako soutěž a tak se vyhlásilo pořadí,to bylo zcela v jeho režii.Mohl bych tady vysvětlit jednomu po druhém co a proč se dělalo,ale to nemá smysl.
Děkuji za pomoc při vysvětlování problematiky:Taboo,Honza 2,0 16V,Placenta,JonnY,MarAt,leon 4x4,stgeno a další.
Civic-VT za námi skutečně přišel s reklamací,bohužel v okamžiku,kdy ve frontě stála 3 auta.Poukazoval,že v Příbrami jsme to ještě neuměli a teď,že už to i jinak uvazujeme a že to chce zadarmo přeměřit.Radim se ho zeptal,zda mu měření zaplatí,když bude výsledek stejný nebo velmi přibližný,to odmítl.Tak mu nabídl,přeměření u nás v dílně zdarma,to taky odmítl.My jsme s měřením skončili téměř za tmy a tak není divu,že jsme mu nedokázali vyhovět.Mrzí mě jeho postoj a reakce na tomto foru,myslím,že není adekvátní.Pokud bude někdo mít nějaký konktétní dotaz,jsem k dispozici.
Tato veřejná měření,jsou pojatá spíše jako ukázka,pro případné zájemce o spolupráci.Pokud bude takových to urážlivých reakcí více,budeme měřit jen u nás v Děčíně a jen slušným lidem,kteří tuto službu umí ocenit.Už za tu krátkou dobu jich je celkem dost.Děkuji,že jste si to přečetli.
Věřím, jen naměřeným hodnotám!

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od MarauderZ28 »

můžeš pls v rychlosti jen zodpovědět

1, proč od 1-5 byly změřený jen dvě auta
2, jak je to tedy s přesností měření a jak na měření jsou závislý na místní podmínky tj pokud se schyluje k dešti, je + 5 nebo +30 apod ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Civic_VT
Příspěvky: 351
Registrován: 07 led 2006 14:13
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Civic_VT »

JirkaŠ píše:Tak jsem si to všechno přečetl a krátce odpovím.
Když někdo nechápe,k čemu je určené měření na válcovém dynamometru,tak by se měl předem informovat.Já jsem to na některých forech popisoval a věřil jsem,že lidi,kteří se zajímají o "vylepšování" motorů o tom něco ví.Prosím Vás, neposuzujte někoho podle toho,že má dlouhé vlasy a nějakou kérku a nenosí "týmové barvy".Ten co měřil,vyhodnocoval grafy a každému trpělivě vysvětlil,co se dá z grafu vyčíst je můj syn Radim,který na brzdě pracuje skoro obden zhruba pět let a je velmi uznávaným ladičem motocyklových dragsterů.Mimo jiné je také dvojnásobným mistrem ČR v motocyklových dragsterech a s bržděním aut začíná.Než s nabídkou vystoupil veřejně,tak doma provedl více jak 30 měření různých aut zdarma.Samozřejmě,že pořád budou přicházet nová a nová auta s různými problémy jako různé systémy antiprokluzů,automatické převodovky a podobně.
V Příbrami,byl hlavní problém v šikmém podkladu pod válcem,který začal dělat problémy až u Civiků,dvě auta před tím žádný problém neměla.Civici se ukázaly jako citlivý na ten sklon.Už to hlídáme.
Obsluha brzdy v Mimoni byli tři lidi,ostatní jen přihlíželi a snažili se pomáhat,někdy i překážet.Pobíhali jsme tam proto,že jsme chtěli uspokojit co nejvíc zájemců.Bylo změřeno 13 aut a celkem proběhlo 20 měření.Cena za změření byla 1.000,-Kč (nejnižší v ČR) a brzdu jsme Vám přivezli pod nos.Pořadatel to pojal jako soutěž a tak se vyhlásilo pořadí,to bylo zcela v jeho režii.Mohl bych tady vysvětlit jednomu po druhém co a proč se dělalo,ale to nemá smysl.
Děkuji za pomoc při vysvětlování problematiky:Taboo,Honza 2,0 16V,Placenta,JonnY,MarAt,leon 4x4,stgeno a další.
Civic-VT za námi skutečně přišel s reklamací,bohužel v okamžiku,kdy ve frontě stála 3 auta.Poukazoval,že v Příbrami jsme to ještě neuměli a teď,že už to i jinak uvazujeme a že to chce zadarmo přeměřit.Radim se ho zeptal,zda mu měření zaplatí,když bude výsledek stejný nebo velmi přibližný,to odmítl.Tak mu nabídl,přeměření u nás v dílně zdarma,to taky odmítl.My jsme s měřením skončili téměř za tmy a tak není divu,že jsme mu nedokázali vyhovět.Mrzí mě jeho postoj a reakce na tomto foru,myslím,že není adekvátní.Pokud bude někdo mít nějaký konktétní dotaz,jsem k dispozici.
Tato veřejná měření,jsou pojatá spíše jako ukázka,pro případné zájemce o spolupráci.Pokud bude takových to urážlivých reakcí více,budeme měřit jen u nás v Děčíně a jen slušným lidem,kteří tuto službu umí ocenit.Už za tu krátkou dobu jich je celkem dost.Děkuji,že jste si to přečetli.
Moc pěkně napsaný, to uznávám...
Měl bych se omluvit za nepříjemnosti, co jsem zřejmě způsobil, ale udělám to až po dalším měření na Jarově, protože chci mít jistotu, že Vám to měří dobře. Prostě pořád věřím svému autu, že ten výkon, co by mělo mít, má a podle toho se tak asi chovám. Za svou zaujatost se ale omlouvám, to je má chyba. Kdyby ale nebylo kamarádů a známých, co mají s podobnými brzdami zkušenosti, nikdy by mě ani nenapadlo, že vám to může měřit špatně. Já vím, teď to vypadá, že se vymlouvám, ale to prostě tak. Někdy jsem až moc důvěřivej a při tom měření v Příbrami jsem si byl jistej, že to opravdu má výkon takový, jaký jste naměřili. Ale ten čas v Mimoni mě hodně nahlodal a pak z toho vzniklo tohle...
Jak už jsem ale napsal, nechci už o tom psát a diskutovat. Jsem zase o něco chytřejší a moc děkuju za podání vysvětlení. Ale vážně v tom nebyl zlej úmysl, jen jsem ... ale to už jsem psal.
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz

JirkaŠ
Příspěvky: 121
Registrován: 06 pro 2005 11:07
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JirkaŠ »

Civic-VT:Kdybys nám dal šanci si o tom v klidu popovídat,popřípadě přeměřit na brzdě,mohli jsme si toto oba ušetřit.Doufám,že se z toho všichni poučíme pro příště.
Ještě dovětek pro ostatní.Nebuďte zklamaní až vás na některé "renomované brzdě" nebudou mít za co uvázat a pošlou vás po měsíci čekání na termín ,domů :lol:
Věřím, jen naměřeným hodnotám!

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od MarauderZ28 »

jo to mě už varoval ať tam mám voka jinak že se na to vys ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Civic_VT
Příspěvky: 351
Registrován: 07 led 2006 14:13
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Civic_VT »

Má nějakej vliv na naměřenou hodnotu to, že je auto přitlačovaný k zemi popruhama??
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

na mem aute to zadny vliv nemelo, jak pises Dokáže 960kg vážící auto se 113 koni na kolech zajet 400m za 14,429s ?????
tak ja mam v TP 90 koni, na kolech namereno 73 koni pri vaze pres 800 kg jedu 400 metru okolo 17 vterin :) Takze podle me jak uz Leon psal taky odpovida casu a vykonu tveho auta 8)
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od Lukaash »

http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 7&start=60


prakticka ukazka, k cemu slouzi... (posledni 2 grafy)

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od semysak »

no podle toho prvniho prispevku podle vyrobce 160 na brzde 137 to je jenom - 17%, coz je podle me docela malej ubytek i s ohledem na ty ''upravy'', nehlede na to ze v technicaku je vykon motoru, kterej je vetsinou bez agregatu jako alternator, posilovač a i tohodle mensiho vykonu dela dost treba odpojenej kompresor klimatizace (shozenej remen)

Uživatelský avatar
Civic_VT
Příspěvky: 351
Registrován: 07 led 2006 14:13
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Civic_VT »

Nevim, proč to ještě řešíte, navíc takovým nesmyslným způsobem. Ještě bych bral to, co napsal Leon na začátku, to aspoň z něčeho vyplývá, ale to ostatní jsou teoretický řeči o ničem... Počkám si na výsledek z brzdy na Jarově. Ať je jakýkoliv...
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od Zemi »

Jo tak ted je jasny ze tahle brzda meri picoviny (ac JirkaS ma sve alibi na ktere ukazal mr.Modena)... Byly jsme dneska s Tommym (Civic_VT) na digitalni vaze kde me ukazali 897kg (v Mimoni jsem mohl byt tak na 880) a Tommymu 954kg... Seriovy vykon mam 131k na motoru. Na kolech jsem mel posledne 110kousku (Gtech - v realu jich tam je pry vic nez ukaze prave Gtech). A jak je mozny ze mi pan s o 50kg+ (byt jsem mel drobny technicky problemy) tezsim autem nadeli 0,5s na 400m a pritom ma stejny vykon na kolech? No aspon uz vim ze kdyz budu chtit znat vykon nesmim na mobilni brzdu...

Takze tema konci proste tim, ze brzda je dobra JEN k porovnani hodnot pred a po uprave jak kdysi zminoval JirkaS...

PS: To ze byl u JirkyS na brzde kolega s VTEC Civicem jako ma prave Tommy - namerili mu 147PS na motoru - a skoncil jak za Tommym tak za mnou - tu radsi nebudu patlat... Mozna je to o ridici. :lol:


TOMMY NA JAROV! :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

jako 113ps 954kg nemůže zajet ten čas co tam je, jestli jo tak v tom případě mam tak 90ps na motoru :cry: :lol:
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Civic_VT
Příspěvky: 351
Registrován: 07 led 2006 14:13
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Civic_VT »

Ritchma píše:jako 113ps 954kg nemůže zajet ten čas co tam je, jestli jo tak v tom případě mam tak 90ps na motoru :cry: :lol:
Jak to myslíš?
Myslíš, že by se 113 koni zajel horší čas?
Já už vážně nevím.
Je teda fakt, že ten samý civic, co mám já byl taky u JirkyŠ na brzdě a naměřili mu to, co udává výrobce, jenže ten civic má v základu 150 PS na motoru, ale já mám lepší motor(skoro nový), jehož údaj výrobce je 160PS na motoru. A v Mimoni jsem mu ujel o 0,5s. To je cca 5 délek auta. Dost divný, co?
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz

Uživatelský avatar
Civic_VT
Příspěvky: 351
Registrován: 07 led 2006 14:13
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Civic_VT »

Ale neříkal bych, že to měří na p**u, jen si myslím, že zrovna u mě to bylo jinak zkalibrovaný a naměřilo to míň. Určitě to je na porovnávání výkonů před úpravou a po úpravě moc dobrá věc, ale to mi nikdo před tím, než jsem na to vlezl neřekl. A TF jsem začal číst až po změření. Myslim si, že velká výhoda této brzdy je to, že si člověk může dohodnout, že mu to změří, on si tam pak třeba dá jiný filtr nebo bůhvíco a změří mu to znovu jako porovnání, jestli ta daná úprava je správná. To chápu a uznávám. A proto asi taky byla taková brzda postavená, že jo... Ale to jsem nevěděl, když jsem zakládal tuto diskuzi. Moje chyba... :oops: :P :(
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Civic_VT píše:
Ritchma píše:jako 113ps 954kg nemůže zajet ten čas co tam je, jestli jo tak v tom případě mam tak 90ps na motoru :cry: :lol:
Jak to myslíš?
Myslíš, že by se 113 koni zajel horší čas?
Já už vážně nevím.
Je teda fakt, že ten samý civic, co mám já byl taky u JirkyŠ na brzdě a naměřili mu to, co udává výrobce, jenže ten civic má v základu 150 PS na motoru, ale já mám lepší motor(skoro nový), jehož údaj výrobce je 160PS na motoru. A v Mimoni jsem mu ujel o 0,5s. To je cca 5 délek auta. Dost divný, co?
Myslim to tak že kdyby to co ti naměřili tam byl a to těch 137ps a máš 954kg tak s tim nikdy nezajedeš ten čas co si zajel. To je podle mě hloupost. Když já se 120ps (údaj výrobce) a cca 950kg zajedu 15s a žádný jiný saxo krom gx saxa mi nestíhá. Rozhodně tam musíš mít víc to je jasný
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Civic_VT
Příspěvky: 351
Registrován: 07 led 2006 14:13
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Civic_VT »

Ritchma píše:Myslim to tak že kdyby to co ti naměřili tam byl a to těch 137ps a máš 954kg tak s tim nikdy nezajedeš ten čas co si zajel. To je podle mě hloupost. Když já se 120ps (údaj výrobce) a cca 950kg zajedu 15s a žádný jiný saxo krom gx saxa mi nestíhá. Rozhodně tam musíš mít víc to je jasný.
Slyšel jsem, že Ti to jezdí jako blázen. Jen tak dál, konkurente!! 8) :respect:
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sejki »

Hosi, zkusenej ridic zajede z horsim autem lepci vysledek nez vy s lepcim autem, s tim se smirte :) Dukaz toho je muj peugeot 106 a Ritchmovo saxo... stejny motory, ja mel navic ladeny svody + vyfuck, stejny kastle proste auta vazej stejne a ja lama nezkusenej ridic proste zajizdel horsi casy nez ritchma... je to tak:)
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Civic_VT píše:
Ritchma píše:Myslim to tak že kdyby to co ti naměřili tam byl a to těch 137ps a máš 954kg tak s tim nikdy nezajedeš ten čas co si zajel. To je podle mě hloupost. Když já se 120ps (údaj výrobce) a cca 950kg zajedu 15s a žádný jiný saxo krom gx saxa mi nestíhá. Rozhodně tam musíš mít víc to je jasný.
Slyšel jsem, že Ti to jezdí jako blázen. Jen tak dál, konkurente!! 8) :respect:
Jako blázen jo? :lol: sériovka, najeto skoro 145tis, jezdim horší olej než mam mít, akorát sání, neni tam střed, konec uni remus, vybranej kat (ano je tam obal vydlabanej, ale už to tam bylo) a jede to. Na defakto sériovku myslim dobrý 8) Ale žádný úpravy co by se motoru týkalo nečekejte. Je to auto na denní ježdění. sprinty jezdim proti času a kupodivu zlepšuju se i bez úprav :lol:
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

sejki píše:Hosi, zkusenej ridic zajede z horsim autem lepci vysledek nez vy s lepcim autem, s tim se smirte :) Dukaz toho je muj peugeot 106 a Ritchmovo saxo... stejny motory, ja mel navic ladeny svody + vyfuck, stejny kastle proste auta vazej stejne a ja lama nezkusenej ridic proste zajizdel horsi casy nez ritchma... je to tak:)
To si vzpomínám jak si byl nasranej když sem pak napsal že v hrocháči nebyla konkurence :lol:
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Civic_VT
Příspěvky: 351
Registrován: 07 led 2006 14:13
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Civic_VT »

Ritchma píše:Jako blázen jo? :lol: sériovka, najeto skoro 145tis, jezdim horší olej než mam mít, akorát sání, neni tam střed, konec uni remus, vybranej kat (ano je tam obal vydlabanej, ale už to tam bylo) a jede to. Na defakto sériovku myslim dobrý 8) Ale žádný úpravy co by se motoru týkalo nečekejte. Je to auto na denní ježdění. sprinty jezdim proti času a kupodivu zlepšuju se i bez úprav :lol:
jj, to jsou zkušenosti...to je jasný!!
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

sejki píše:Hosi, zkusenej ridic zajede z horsim autem lepci vysledek nez vy s lepcim autem, s tim se smirte :) Dukaz toho je muj peugeot 106 a Ritchmovo saxo... stejny motory, ja mel navic ladeny svody + vyfuck, stejny kastle proste auta vazej stejne a ja lama nezkusenej ridic proste zajizdel horsi casy nez ritchma... je to tak:)
To neni jen o ridici. Je to hlavne o startech kdyzuz, ale Ritchmovi proste jiny saxa nestihaj... Pry se vyrabela urcitou dobu nejaka silnejsi serie Sax tak mozna ma zrovna stesti na kus... A kdyz jedno auto druhymu stale ujizdi tak je to bez debat pane...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

JirkaŠ
Příspěvky: 121
Registrován: 06 pro 2005 11:07
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)

Příspěvek od JirkaŠ »

MarauderZ28 píše:můžeš pls v rychlosti jen zodpovědět

1, proč od 1-5 byly změřený jen dvě auta
2, jak je to tedy s přesností měření a jak na měření jsou závislý na místní podmínky tj pokud se schyluje k dešti, je + 5 nebo +30 apod ...
Rád odpovím na každou slušnou otázku:
1.mezi 13.a 17 hodinou byla změřena Calibra,Maserati 4x,BMW a MiniCooper.
2.vlastní měření je samozřejmě ovlivňováno povětrnostními vlivy,které se částečně odstraní korekcí tak,že se do měření zadají údaje o teplotě a tlaku vzduchu.
Znovu musím uvést,že se jedná o poměrové zařízení,které není primárně určené k zjišťování absolutních hodnot výkonu a kroutícího momentu,jako každý jiný válcový dynamometr. :nono:
Věřím, jen naměřeným hodnotám!

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Zemi píše:
sejki píše:Hosi, zkusenej ridic zajede z horsim autem lepci vysledek nez vy s lepcim autem, s tim se smirte :) Dukaz toho je muj peugeot 106 a Ritchmovo saxo... stejny motory, ja mel navic ladeny svody + vyfuck, stejny kastle proste auta vazej stejne a ja lama nezkusenej ridic proste zajizdel horsi casy nez ritchma... je to tak:)
To neni jen o ridici. Je to hlavne o startech kdyzuz, ale Ritchmovi proste jiny saxa nestihaj... Pry se vyrabela urcitou dobu nejaka silnejsi serie Sax tak mozna ma zrovna stesti na kus... A kdyz jedno auto druhymu stale ujizdi tak je to bez debat pane...
Jo ale ta se údajně vyráběla jenom v roce 2001 a saxo je 97
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“