GTECH Pro

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: GTECH Pro

Příspěvek od MarAt »

Jo byly to dva kusy a platil jsem 60 za expres dopravu,ale na známce bylo myslím jen něco přes 40USD.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: GTECH Pro

Příspěvek od Sly »

MarAt píše:Jo byly to dva kusy a platil jsem 60 za expres dopravu,ale na známce bylo myslím jen něco přes 40USD.
Taky se stava. Bobik si nauctuje $39 a na znamce je potom $15.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: GTECH Pro

Příspěvek od Sly »

Kdyby mel nekdo zajem, mam v soucasnosti moznost dodat G-Tech pro RR performance meter za 8000 Kc.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GTECH Pro

Příspěvek od MarauderZ28 »

jakej je rozdíl mezi SS a RR ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: GTECH Pro

Příspěvek od Sly »

Hned na uvodni strance jsou uvedene funkce, ktere jsou v RR navic oproti SS.
http://www.gtechpro.com/
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GTECH Pro

Příspěvek od MarauderZ28 »

tak popravdě nevím zda bych dal o 100 USD víc jen za lepší držák, napáječ do zásuvky kerej mi je v evropě k prdu, možnost propojení s PC apod ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Re: GTECH Pro

Příspěvek od Placenta »

MarauderZ28 píše:tak popravdě nevím zda bych dal o 100 USD víc jen za lepší držák, napáječ do zásuvky kerej mi je v evropě k prdu, možnost propojení s PC apod ...
No ono to pripojeni k PC Ti dava moznost vyuzivat programek na prilozenem CD, kde jsou dobre videt vsechny grafy atd namerene na G Techu, ukladani do PC atd. 8)
A to CD je jenom u toho drazsiho meraku
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GTECH Pro

Příspěvek od MarauderZ28 »

Placenta píše:
MarauderZ28 píše:tak popravdě nevím zda bych dal o 100 USD víc jen za lepší držák, napáječ do zásuvky kerej mi je v evropě k prdu, možnost propojení s PC apod ...
No ono to pripojeni k PC Ti dava moznost vyuzivat programek na prilozenem CD, kde jsou dobre videt vsechny grafy atd namerene na G Techu, ukladani do PC atd. 8)
A to CD je jenom u toho drazsiho meraku
a když si to CD seženeš tak to funguje i na tom SS ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

jo tak to nevim, aby to SS melo ten vystup na PC, jinak by to byla legrace, sehnat zbytek
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Re: GTECH Pro

Příspěvek od Anděl »

MarauderZ28 píše:
Placenta píše:
MarauderZ28 píše:tak popravdě nevím zda bych dal o 100 USD víc jen za lepší držák, napáječ do zásuvky kerej mi je v evropě k prdu, možnost propojení s PC apod ...
No ono to pripojeni k PC Ti dava moznost vyuzivat programek na prilozenem CD, kde jsou dobre videt vsechny grafy atd namerene na G Techu, ukladani do PC atd. 8)
A to CD je jenom u toho drazsiho meraku
a když si to CD seženeš tak to funguje i na tom SS ?
Nejde. Proto taky chci verzi RR. Ta má navíc hlavně 2 MB FLASH pamět, do které se ty data ukládají.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GTECH Pro

Příspěvek od MarauderZ28 »

ona otázka zda takovýhle zařízení má pro třeba mě cenu 8-9 tis když její měření je značne diskutabilní to už to utratím za Megasquirt kterej seženu za podobný peníze, pokud bych chtěl něco co mi ukáže například zvýšení výkonu mezi úpravama stačí mi víc než bohatě ta SS verze neb dělat si nesmyslný grafy který se stejně nezakládaj na přesným měření nebo potřeba si to ukládat - proč, ty hodnoty co tě zajímaj jsou 3-4 a ty si napíšu tužkou na papír.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Re: GTECH Pro

Příspěvek od Anděl »

MarauderZ28 píše:ona otázka zda takovýhle zařízení má pro třeba mě cenu 8-9 tis když její měření je značne diskutabilní to už to utratím za Megasquirt kterej seženu za podobný peníze, pokud bych chtěl něco co mi ukáže například zvýšení výkonu mezi úpravama stačí mi víc než bohatě ta SS verze neb dělat si nesmyslný grafy který se stejně nezakládaj na přesným měření nebo potřeba si to ukládat - proč, ty hodnoty co tě zajímaj jsou 3-4 a ty si napíšu tužkou na papír.
Ono všechny měření jsou značne diskutabilní viz. např Dyno. Co jsem si zatím přečetl na různých amerických fórech, tak přesnost je víc než dobrá. No a volil jsem verzy RR , protože rozdíl ceny není velký. A raději teď zaplatím o 2000Kč víc, než abych si potom nadával.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: GTECH Pro

Příspěvek od Sly »

G-TECH/Pro RR is the ultimate of all Performance Meters. It measures Horsepower, Torque, 60 ft times, 1/8 and 1/4 mile times, 0-60 & 0-100-0 mph, RPM’s & Shift lights, handling G's. Using DSP technology, the G-Tech/Pro Comp can sense RPM through the cigarette adapter. You can preprogram your redline to activate its built-in shift light LEDs. The unit also has intelligent shift light which can activate the shift light at the optimum rpm after it learn the engine's power curve. The unit is an excellent tool for tuning any car, or seeing how much power gain a new part will give you. The G-Tech/Pro also makes a great gift too!

Over two hours of Data-Acquisition. Road Racing and Drag Racing features along with PASS - Performance Analysis System Software (included).

Included items:
- Performance Meter
- Mounting System
- Permanent Mount adapter with screws
- DC cigarette lighter power cord (1 fuse included)
- 120VAC - 12VDC wall adapter
- User guide (manual)
- CD-ROM (PASS - PC software)
- Clear racing decals (2)
- Serial computer communcations cable

PASS Software is becoming a world standard. People all around the world are exchanging their files and comparing their modifications and results. There are two modes of operation. Drag Racing mode is for traditional straight line performance and Road Racing mode is for all the road racers, time trailers and autocrossers out there.

Features:
Horsepower
Torque
60ft, 1/8th Mile, 1/4 Mile
0-60 and 0-100-0 MPH Times
RPM and Shiftlights
Handling G's
High Precision 3-axis Sensor
1/100 Sec. Accuracy in a 1/4 mile
Record up to 30 runs!

PLUS the following:
PASS Performance Analysis System
Multiple Vehicle Support
Road Racing Mode (G and RPM)
PC Download Cable
AC Adapter for inside use
Permanent Mounting
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: GTECH Pro

Příspěvek od semysak »

no vzhledem k tomu co a jak to meri, tak uplne by mi stacil stacil ten uplne puvodni s tim 4 mistnzm displejem co se da sehnat asi za 30 euro...

Mad Chick
Příspěvky: 276
Registrován: 06 črc 2005 22:49
Bydliště: Praha , Věk: 22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mad Chick »

To se přopojuje na řídící jednotku?
Ford Escort 1.6 XR3i 77KW/105Ps-6000ot/min, 138Nm-4800ot/min , ale od roku 88 jich už asi pár pochcípalo :wink:

Uživatelský avatar
Ghost82
Příspěvky: 115
Registrován: 26 dub 2005 00:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ghost82 »

Může někdo odborně vysvětlit proč to měří blbě? Pokud to ví kolik otáček má motor, kolik auto váží (zváženo přesně na váze s palivem a řidičem) a jak zrychluje a čas, tak proč to měří blbě?

Někdo říká že je to přesný jak brzda a někdo že je to hračka. Jak to tedy opravdu je? Ví to někdo z vlastní zkušenosti? (Ne kdo si co myslí nebo co naměřil kámoš kámoše, kterej má kámoše a ten má bráchu s Favoritem co to nandá M3. atd.)
"Vím, že jednou opravdu těžce havaruji" Gilles Villeneuve

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: GTECH Pro

Příspěvek od semysak »

no zakladem je, ze to meri zrychleni, mikromechanickym akcelerometrem ve 3 osach. Jinak pry to ziskava infromace o otackach z konektoru pro zapalovac (udaj vyrobce) = zesiluje ruseni ze site auta a potom z toho zjistuje otacky (kdyz piska nekvalitne instalovany autoradio). zakladnim problemem je spravna montaz, tak aby ty 3 osy skutecne smerovali tam kam maji a pokazde smerovali presne stejne. je to v podstate inercialni navigace. otazka jestli instalace pomoci prisavky na celni sklo je to cemu se da rict kvalitni montaz, pak taky zalezi jak to filtruje signal vibraci auta, tam je snad vic neznamejch nez na valcove brzde

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: GTECH Pro

Příspěvek od JonnY »

mi to prijde take idealizovane.
moze to byt fajn, ale na vysledky by som sa asi moc nespoliehal.

Břéťa
Příspěvky: 1563
Registrován: 02 bře 2004 21:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GTECH Pro

Příspěvek od Břéťa »

Brzda Jarov 88,5Kw na kolech, Gtech RR 5 mereni 88-91Kw... 0-100, 0-200 atd to meri presne, horsi je 400m, jelikoz tam musis nastavit jak daleko je casomira pred autem 0-40cm (cim nizsi cislo tim horsi cas) a dal pitch faktor tzn to jak se tomu autu pri akceleraci zveda predek... To neni jednoduchy protoze to jde udelat jen kdyz vis konecnou rychlost na tech 400m...
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GTECH Pro

Příspěvek od MarauderZ28 »

zajímavý, že to měří stejně jak brzda Jarov která je vyhlášena tím, že měří špatně aspoň co sem přečetl X diskuzí ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: GTECH Pro

Příspěvek od JonnY »

a naco sa teda kupuju valcove brzdy za strasne prachy?
ved podla popisku ich toto nahradi

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: GTECH Pro

Příspěvek od semysak »

no posledni dobou mi pride ze hodne lidi spoleha na nejakou zazracnou kabicku z U$A nebo japanu, ktera jako mavnutim kouzelneho proutku vyresi jejich tuningove sny, tak pro ty je to asi dobre,

kdyz to ma ten 3 osy akcelerometr tak si ten pitch faktor muze zjistit GTECH uplne sam, pouze vypoctem, ale na to bohuzel ty akcelerometry co jsou v tom pouzite asi nemaji dotatecnou citlivost... a asi i ten vypocetni procesou nedisponuje dostatecnym vykonem aby resil pohybove rovnice v potrebne kvalite, asi by se to muselo vyresit nejakou ''merici hlavici'' napojenou na notebook s programkem, onehdy jeste ve skole jsme resili navigaci do vzdalenosti asi 1000m a docela to fungovalo

Uživatelský avatar
BlackHole
Příspěvky: 198
Registrován: 08 zář 2004 18:05
Bydliště: 49°50'45"N, 16°17'14"E

Příspěvek od BlackHole »

Já bych to viděl asi takhle: Výrobce udává výkon motoru (to, co změří když má motor přišroubovaný na stole). Brzda měří výkon na kolech (výkon motoru mínus ztráty, valivý odpor etc.). G-Techy a podobné věci založené na akcelerometrech (které jsou navíc kapacitní a ne mikromechanický, jak tu někdo psal) pak ukáží výkon při započetní vlivu dalších faktorů, jako je odpor vzduchu etc. Čiliže dostat stejný výkon podle G-techu a z brzdy mi přijde jako blbost.
Rovněž porovnávat absolutní čísla je podle mě hovadina. Něco jiného je, když G-Techem něco naměřím na sérii, pak udělám nějaké upgrades a změřím to znova a vyjde mi nějaký rozdíl. Podle toho poznám, jestli se ubírám správným směrem. Tady se rovněž projeví i aerodynamické úpravy, které na brzdě posodím jenom těžko.
Navíc to má tu výhodu, že mohu provést více měření (a pak si vyberu to kde je největší výkon :lol: :lol: ) a průměrovat je, což pří ceně 1000 Kč za odbrzdění na brzdě není dost dobře možné. Průměrováním tak lze eliminovat náhodné chyby.
Takže G-Techy a podobně jsou podle mě dobré pomůcky, ale rozhodně se na ně nelze ve všem spoléhat. Navíc řešit explicitně pohybové rovnice v odporujícím prostředí není žádná pr*el, na to by byl fakt potřeba trochu větší výpočetní výkon než má nějaká krabička :wink:
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Kdyby se chtěl někdo podívat na soft, který je pro Gtech RR.

http://www.gtechprosupport.com/support/ ... nstall.exe
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Břéťa
Příspěvky: 1563
Registrován: 02 bře 2004 21:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Břéťa »

Anděl píše:Kdyby se chtěl někdo podívat na soft, který je pro Gtech RR.

http://www.gtechprosupport.com/support/ ... nstall.exe
Jeden muj log...

http://www.e-net.cz/lukash/Gtech/LUKAS_CLIO.gtp
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: GTECH Pro

Příspěvek od Sly »

light off-topic: 2 G-Techs Pro RR odeslany do CR. Majitele clenove tohoto fora. Do 14 dnu je zasilka doma. Pokud budou ochotni podat reference, budu jen rad. Moznost dodani dalsiho 1-2ks. SZ ;)
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: GTECH Pro

Příspěvek od Sly »

Momentalne mam jeden G-Tech Pro RR na prodej. Prisel mi necekane po trictvrte roce, kdyz uz jsem si myslel, ze se ztratil. Je uplne novy, bohuzel samotny pristroj a drzak na sklo vybalen. Veskere dalsi prislusenstvi netknute a original zabaleno. Nevim, jestli ho celnici zkouseli nebo ho prodejce vybalil, to uz bohuzel nezjistim. Vybaleny pristroj je samozrejme bez jakychkoliv skrabancu, jako novy.

Proto je cena 6500Kc.

Ostrava, Brno.
icq: 62123658
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Alfoun
Příspěvky: 1071
Registrován: 12 říj 2005 11:53
Bydliště: now Smethwick,B-ham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfoun »

Tak fungl novy G-tech RR mi dorazil po 2 dnech z USA. V prepoctu za 6900 kc. Az budou naky vysledky tak to sem hodim.
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: GTECH Pro

Příspěvek od Zemi »

Ty jo to je tak levny uz? Hm hm... Libil by se mi.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Alfoun
Příspěvky: 1071
Registrován: 12 říj 2005 11:53
Bydliště: now Smethwick,B-ham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfoun »

Z Ebay za 270 dolacu+50 postovny
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“