GTECH Pro
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTECH Pro
Jo byly to dva kusy a platil jsem 60 za expres dopravu,ale na známce bylo myslím jen něco přes 40USD.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: GTECH Pro
Taky se stava. Bobik si nauctuje $39 a na znamce je potom $15.MarAt píše:Jo byly to dva kusy a platil jsem 60 za expres dopravu,ale na známce bylo myslím jen něco přes 40USD.
Live4Ride Syndicate
Re: GTECH Pro
Kdyby mel nekdo zajem, mam v soucasnosti moznost dodat G-Tech pro RR performance meter za 8000 Kc.
Live4Ride Syndicate
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTECH Pro
jakej je rozdíl mezi SS a RR ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: GTECH Pro
Hned na uvodni strance jsou uvedene funkce, ktere jsou v RR navic oproti SS.
http://www.gtechpro.com/
http://www.gtechpro.com/
Live4Ride Syndicate
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTECH Pro
tak popravdě nevím zda bych dal o 100 USD víc jen za lepší držák, napáječ do zásuvky kerej mi je v evropě k prdu, možnost propojení s PC apod ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: GTECH Pro
No ono to pripojeni k PC Ti dava moznost vyuzivat programek na prilozenem CD, kde jsou dobre videt vsechny grafy atd namerene na G Techu, ukladani do PC atd.MarauderZ28 píše:tak popravdě nevím zda bych dal o 100 USD víc jen za lepší držák, napáječ do zásuvky kerej mi je v evropě k prdu, možnost propojení s PC apod ...

A to CD je jenom u toho drazsiho meraku
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTECH Pro
a když si to CD seženeš tak to funguje i na tom SS ?Placenta píše:No ono to pripojeni k PC Ti dava moznost vyuzivat programek na prilozenem CD, kde jsou dobre videt vsechny grafy atd namerene na G Techu, ukladani do PC atd.MarauderZ28 píše:tak popravdě nevím zda bych dal o 100 USD víc jen za lepší držák, napáječ do zásuvky kerej mi je v evropě k prdu, možnost propojení s PC apod ...![]()
A to CD je jenom u toho drazsiho meraku
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: GTECH Pro
Nejde. Proto taky chci verzi RR. Ta má navíc hlavně 2 MB FLASH pamět, do které se ty data ukládají.MarauderZ28 píše:a když si to CD seženeš tak to funguje i na tom SS ?Placenta píše:No ono to pripojeni k PC Ti dava moznost vyuzivat programek na prilozenem CD, kde jsou dobre videt vsechny grafy atd namerene na G Techu, ukladani do PC atd.MarauderZ28 píše:tak popravdě nevím zda bych dal o 100 USD víc jen za lepší držák, napáječ do zásuvky kerej mi je v evropě k prdu, možnost propojení s PC apod ...![]()
A to CD je jenom u toho drazsiho meraku
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTECH Pro
ona otázka zda takovýhle zařízení má pro třeba mě cenu 8-9 tis když její měření je značne diskutabilní to už to utratím za Megasquirt kterej seženu za podobný peníze, pokud bych chtěl něco co mi ukáže například zvýšení výkonu mezi úpravama stačí mi víc než bohatě ta SS verze neb dělat si nesmyslný grafy který se stejně nezakládaj na přesným měření nebo potřeba si to ukládat - proč, ty hodnoty co tě zajímaj jsou 3-4 a ty si napíšu tužkou na papír.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: GTECH Pro
Ono všechny měření jsou značne diskutabilní viz. např Dyno. Co jsem si zatím přečetl na různých amerických fórech, tak přesnost je víc než dobrá. No a volil jsem verzy RR , protože rozdíl ceny není velký. A raději teď zaplatím o 2000Kč víc, než abych si potom nadával.MarauderZ28 píše:ona otázka zda takovýhle zařízení má pro třeba mě cenu 8-9 tis když její měření je značne diskutabilní to už to utratím za Megasquirt kterej seženu za podobný peníze, pokud bych chtěl něco co mi ukáže například zvýšení výkonu mezi úpravama stačí mi víc než bohatě ta SS verze neb dělat si nesmyslný grafy který se stejně nezakládaj na přesným měření nebo potřeba si to ukládat - proč, ty hodnoty co tě zajímaj jsou 3-4 a ty si napíšu tužkou na papír.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Re: GTECH Pro
G-TECH/Pro RR is the ultimate of all Performance Meters. It measures Horsepower, Torque, 60 ft times, 1/8 and 1/4 mile times, 0-60 & 0-100-0 mph, RPM’s & Shift lights, handling G's. Using DSP technology, the G-Tech/Pro Comp can sense RPM through the cigarette adapter. You can preprogram your redline to activate its built-in shift light LEDs. The unit also has intelligent shift light which can activate the shift light at the optimum rpm after it learn the engine's power curve. The unit is an excellent tool for tuning any car, or seeing how much power gain a new part will give you. The G-Tech/Pro also makes a great gift too!
Over two hours of Data-Acquisition. Road Racing and Drag Racing features along with PASS - Performance Analysis System Software (included).
Included items:
- Performance Meter
- Mounting System
- Permanent Mount adapter with screws
- DC cigarette lighter power cord (1 fuse included)
- 120VAC - 12VDC wall adapter
- User guide (manual)
- CD-ROM (PASS - PC software)
- Clear racing decals (2)
- Serial computer communcations cable
PASS Software is becoming a world standard. People all around the world are exchanging their files and comparing their modifications and results. There are two modes of operation. Drag Racing mode is for traditional straight line performance and Road Racing mode is for all the road racers, time trailers and autocrossers out there.
Features:
Horsepower
Torque
60ft, 1/8th Mile, 1/4 Mile
0-60 and 0-100-0 MPH Times
RPM and Shiftlights
Handling G's
High Precision 3-axis Sensor
1/100 Sec. Accuracy in a 1/4 mile
Record up to 30 runs!
PLUS the following:
PASS Performance Analysis System
Multiple Vehicle Support
Road Racing Mode (G and RPM)
PC Download Cable
AC Adapter for inside use
Permanent Mounting
Over two hours of Data-Acquisition. Road Racing and Drag Racing features along with PASS - Performance Analysis System Software (included).
Included items:
- Performance Meter
- Mounting System
- Permanent Mount adapter with screws
- DC cigarette lighter power cord (1 fuse included)
- 120VAC - 12VDC wall adapter
- User guide (manual)
- CD-ROM (PASS - PC software)
- Clear racing decals (2)
- Serial computer communcations cable
PASS Software is becoming a world standard. People all around the world are exchanging their files and comparing their modifications and results. There are two modes of operation. Drag Racing mode is for traditional straight line performance and Road Racing mode is for all the road racers, time trailers and autocrossers out there.
Features:
Horsepower
Torque
60ft, 1/8th Mile, 1/4 Mile
0-60 and 0-100-0 MPH Times
RPM and Shiftlights
Handling G's
High Precision 3-axis Sensor
1/100 Sec. Accuracy in a 1/4 mile
Record up to 30 runs!
PLUS the following:
PASS Performance Analysis System
Multiple Vehicle Support
Road Racing Mode (G and RPM)
PC Download Cable
AC Adapter for inside use
Permanent Mounting
Live4Ride Syndicate
Re: GTECH Pro
no vzhledem k tomu co a jak to meri, tak uplne by mi stacil stacil ten uplne puvodni s tim 4 mistnzm displejem co se da sehnat asi za 30 euro...
Může někdo odborně vysvětlit proč to měří blbě? Pokud to ví kolik otáček má motor, kolik auto váží (zváženo přesně na váze s palivem a řidičem) a jak zrychluje a čas, tak proč to měří blbě?
Někdo říká že je to přesný jak brzda a někdo že je to hračka. Jak to tedy opravdu je? Ví to někdo z vlastní zkušenosti? (Ne kdo si co myslí nebo co naměřil kámoš kámoše, kterej má kámoše a ten má bráchu s Favoritem co to nandá M3. atd.)
Někdo říká že je to přesný jak brzda a někdo že je to hračka. Jak to tedy opravdu je? Ví to někdo z vlastní zkušenosti? (Ne kdo si co myslí nebo co naměřil kámoš kámoše, kterej má kámoše a ten má bráchu s Favoritem co to nandá M3. atd.)
"Vím, že jednou opravdu těžce havaruji" Gilles Villeneuve
Re: GTECH Pro
no zakladem je, ze to meri zrychleni, mikromechanickym akcelerometrem ve 3 osach. Jinak pry to ziskava infromace o otackach z konektoru pro zapalovac (udaj vyrobce) = zesiluje ruseni ze site auta a potom z toho zjistuje otacky (kdyz piska nekvalitne instalovany autoradio). zakladnim problemem je spravna montaz, tak aby ty 3 osy skutecne smerovali tam kam maji a pokazde smerovali presne stejne. je to v podstate inercialni navigace. otazka jestli instalace pomoci prisavky na celni sklo je to cemu se da rict kvalitni montaz, pak taky zalezi jak to filtruje signal vibraci auta, tam je snad vic neznamejch nez na valcove brzde
Re: GTECH Pro
mi to prijde take idealizovane.
moze to byt fajn, ale na vysledky by som sa asi moc nespoliehal.
moze to byt fajn, ale na vysledky by som sa asi moc nespoliehal.
Re: GTECH Pro
Brzda Jarov 88,5Kw na kolech, Gtech RR 5 mereni 88-91Kw... 0-100, 0-200 atd to meri presne, horsi je 400m, jelikoz tam musis nastavit jak daleko je casomira pred autem 0-40cm (cim nizsi cislo tim horsi cas) a dal pitch faktor tzn to jak se tomu autu pri akceleraci zveda predek... To neni jednoduchy protoze to jde udelat jen kdyz vis konecnou rychlost na tech 400m...
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTECH Pro
zajímavý, že to měří stejně jak brzda Jarov která je vyhlášena tím, že měří špatně aspoň co sem přečetl X diskuzí ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: GTECH Pro
a naco sa teda kupuju valcove brzdy za strasne prachy?
ved podla popisku ich toto nahradi
ved podla popisku ich toto nahradi
Re: GTECH Pro
no posledni dobou mi pride ze hodne lidi spoleha na nejakou zazracnou kabicku z U$A nebo japanu, ktera jako mavnutim kouzelneho proutku vyresi jejich tuningove sny, tak pro ty je to asi dobre,
kdyz to ma ten 3 osy akcelerometr tak si ten pitch faktor muze zjistit GTECH uplne sam, pouze vypoctem, ale na to bohuzel ty akcelerometry co jsou v tom pouzite asi nemaji dotatecnou citlivost... a asi i ten vypocetni procesou nedisponuje dostatecnym vykonem aby resil pohybove rovnice v potrebne kvalite, asi by se to muselo vyresit nejakou ''merici hlavici'' napojenou na notebook s programkem, onehdy jeste ve skole jsme resili navigaci do vzdalenosti asi 1000m a docela to fungovalo
kdyz to ma ten 3 osy akcelerometr tak si ten pitch faktor muze zjistit GTECH uplne sam, pouze vypoctem, ale na to bohuzel ty akcelerometry co jsou v tom pouzite asi nemaji dotatecnou citlivost... a asi i ten vypocetni procesou nedisponuje dostatecnym vykonem aby resil pohybove rovnice v potrebne kvalite, asi by se to muselo vyresit nejakou ''merici hlavici'' napojenou na notebook s programkem, onehdy jeste ve skole jsme resili navigaci do vzdalenosti asi 1000m a docela to fungovalo
Já bych to viděl asi takhle: Výrobce udává výkon motoru (to, co změří když má motor přišroubovaný na stole). Brzda měří výkon na kolech (výkon motoru mínus ztráty, valivý odpor etc.). G-Techy a podobné věci založené na akcelerometrech (které jsou navíc kapacitní a ne mikromechanický, jak tu někdo psal) pak ukáží výkon při započetní vlivu dalších faktorů, jako je odpor vzduchu etc. Čiliže dostat stejný výkon podle G-techu a z brzdy mi přijde jako blbost.
Rovněž porovnávat absolutní čísla je podle mě hovadina. Něco jiného je, když G-Techem něco naměřím na sérii, pak udělám nějaké upgrades a změřím to znova a vyjde mi nějaký rozdíl. Podle toho poznám, jestli se ubírám správným směrem. Tady se rovněž projeví i aerodynamické úpravy, které na brzdě posodím jenom těžko.
Navíc to má tu výhodu, že mohu provést více měření (a pak si vyberu to kde je největší výkon
) a průměrovat je, což pří ceně 1000 Kč za odbrzdění na brzdě není dost dobře možné. Průměrováním tak lze eliminovat náhodné chyby.
Takže G-Techy a podobně jsou podle mě dobré pomůcky, ale rozhodně se na ně nelze ve všem spoléhat. Navíc řešit explicitně pohybové rovnice v odporujícím prostředí není žádná pr*el, na to by byl fakt potřeba trochu větší výpočetní výkon než má nějaká krabička
Rovněž porovnávat absolutní čísla je podle mě hovadina. Něco jiného je, když G-Techem něco naměřím na sérii, pak udělám nějaké upgrades a změřím to znova a vyjde mi nějaký rozdíl. Podle toho poznám, jestli se ubírám správným směrem. Tady se rovněž projeví i aerodynamické úpravy, které na brzdě posodím jenom těžko.
Navíc to má tu výhodu, že mohu provést více měření (a pak si vyberu to kde je největší výkon


Takže G-Techy a podobně jsou podle mě dobré pomůcky, ale rozhodně se na ně nelze ve všem spoléhat. Navíc řešit explicitně pohybové rovnice v odporujícím prostředí není žádná pr*el, na to by byl fakt potřeba trochu větší výpočetní výkon než má nějaká krabička

Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.
Kdyby se chtěl někdo podívat na soft, který je pro Gtech RR.
http://www.gtechprosupport.com/support/ ... nstall.exe
http://www.gtechprosupport.com/support/ ... nstall.exe
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Jeden muj log...Anděl píše:Kdyby se chtěl někdo podívat na soft, který je pro Gtech RR.
http://www.gtechprosupport.com/support/ ... nstall.exe
http://www.e-net.cz/lukash/Gtech/LUKAS_CLIO.gtp
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz
Re: GTECH Pro
light off-topic: 2 G-Techs Pro RR odeslany do CR. Majitele clenove tohoto fora. Do 14 dnu je zasilka doma. Pokud budou ochotni podat reference, budu jen rad. Moznost dodani dalsiho 1-2ks. SZ 

Live4Ride Syndicate
Re: GTECH Pro
Momentalne mam jeden G-Tech Pro RR na prodej. Prisel mi necekane po trictvrte roce, kdyz uz jsem si myslel, ze se ztratil. Je uplne novy, bohuzel samotny pristroj a drzak na sklo vybalen. Veskere dalsi prislusenstvi netknute a original zabaleno. Nevim, jestli ho celnici zkouseli nebo ho prodejce vybalil, to uz bohuzel nezjistim. Vybaleny pristroj je samozrejme bez jakychkoliv skrabancu, jako novy.
Proto je cena 6500Kc.
Ostrava, Brno.
icq: 62123658
Proto je cena 6500Kc.
Ostrava, Brno.
icq: 62123658
Live4Ride Syndicate
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTECH Pro
Ty jo to je tak levny uz? Hm hm... Libil by se mi.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848