NeviM píše:BTW
koukam ze v tom mate nekteri docela bordel
BiTurbo : dve paralerni turba stejne velikosti, vetsinou kazde plni jednu radu valcu
TwinTurbo: dve turba za sebou, jedno male, jedno velke, nez se staci roztocit to velke, tak to male uz plni, zmensuje se tim turbodira..
To je zajimave ja vzdycky myslel ze to male mas na nizke otacky a to velke na vysoke otacky... Jelikoz jedno turbo ti takovej velkej rozsah neudela.
no dyk to rikam : "nez se staci roztocit to velke" (=male otacky. male turbo se rychleji roztoci-mensi setrvacnost..)
No jasny ale co to ma co spolecneho s turbodirou? Kdyz budes radit ve vysokejch tak ti male stejne prd naplni a cekas az se ti roztoci velke, dle meho nazoru tam jde o to aby si mohl jezdit i v nizkejch otackach a mel vykon, proto male turbo. Pac kdyz motor vytocis a preradis tak ti stejne otacky nespadnou natolik aby male neco natlacilo a tlaci ti uz jen velke turbo.
NeviM píše:BTW
koukam ze v tom mate nekteri docela bordel
BiTurbo : dve paralerni turba stejne velikosti, vetsinou kazde plni jednu radu valcu
TwinTurbo: dve turba za sebou, jedno male, jedno velke, nez se staci roztocit to velke, tak to male uz plni, zmensuje se tim turbodira..
BiTurba maji dva vejfukovy systemy a TwinTurba maji jeden spolecnej vejfukovej system, to co si napsal u tech Tvych TwinTurb, tak to je zase sekvencni turbo system
tak si to po sobe jeste jednou precti a pak zjistis ze pises to samy co ja...
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
NeviM píše:BTW
koukam ze v tom mate nekteri docela bordel
BiTurbo : dve paralerni turba stejne velikosti, vetsinou kazde plni jednu radu valcu
TwinTurbo: dve turba za sebou, jedno male, jedno velke, nez se staci roztocit to velke, tak to male uz plni, zmensuje se tim turbodira..
BiTurba maji dva vejfukovy systemy a TwinTurba maji jeden spolecnej vejfukovej system, to co si napsal u tech Tvych TwinTurb, tak to je zase sekvencni turbo system
tak si to po sobe jeste jednou precti a pak zjistis ze pises to samy co ja...
ty si napsal, ze twiturba maji jedno turbo mensi nez to druhy
FIEFIFMPFFM-Fuck Is Easy, Fuck Is Funny, Many People Fuck For Money
Watashi wa take desu
sejki píše:
To je zajimave ja vzdycky myslel ze to male mas na nizke otacky a to velke na vysoke otacky... Jelikoz jedno turbo ti takovej velkej rozsah neudela.
no dyk to rikam : "nez se staci roztocit to velke" (=male otacky. male turbo se rychleji roztoci-mensi setrvacnost..)
No jasny ale co to ma co spolecneho s turbodirou? Kdyz budes radit ve vysokejch tak ti male stejne prd naplni a cekas az se ti roztoci velke, dle meho nazoru tam jde o to aby si mohl jezdit i v nizkejch otackach a mel vykon, proto male turbo. Pac kdyz motor vytocis a preradis tak ti stejne otacky nespadnou natolik aby male neco natlacilo a tlaci ti uz jen velke turbo.
Zastante se me nekdo sakra
no jasny, ja se s tebou nehadam, samozrejme souhlasim, tak nejak sem to myslel, proste kdyz se rozjizdis, tak to maly turbo je shcopny rychlejc reagovat, tudiz to tahne uz od mensich otacek, nez kdyz mas jenom jedno velky turbo a cekas az se roztoci, jestli sem napsal neco co je v rozporu s tim co pises taxem se asi blbe vyjadril.... tak se te teda zastavam
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Boris:Noone píše:
BiTurba maji dva vejfukovy systemy a TwinTurba maji jeden spolecnej vejfukovej system, to co si napsal u tech Tvych TwinTurb, tak to je zase sekvencni turbo system
tak si to po sobe jeste jednou precti a pak zjistis ze pises to samy co ja...
ty si napsal, ze twiturba maji jedno turbo mensi nez to druhy
jo a za tim si stojim, proste podle me twinturbo (=sekvencni turbosystem)=2 turba za sebou jedno mensi, ktery pokryje tu diru v malejch otackach nez se roztoci velky
a jesli placam sracky tak nam to nekdo vysvetlete kdo tomu opravdu rozumite..
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
no podle me je twinturbo a biturbo to same, akorat si to kazdy vyrobce pojmenuje jinak a nema to nic spolecnyho s velikosti turbin ani jejich zapojenim ani svodama atd, aspon moje twin turbo ma stejne turbiny
a urcite se najde i biturbo ktere ma taky obe stejne turbiny to ze u nekterych aut je jedno mensi aby se roztacelo v nizsich otackach nema podle me na pojmenovani vliv
Placenta píše:no podle me je twinturbo a biturbo to same, akorat si to kazdy vyrobce pojmenuje jinak a nema to nic spolecnyho s velikosti turbin ani jejich zapojenim ani svodama atd, aspon moje twin turbo ma stejne turbiny
a urcite se najde i biturbo ktere ma taky obe stejne turbiny to ze u nekterych aut je jedno mensi aby se roztacelo v nizsich otackach nema podle me na pojmenovani vliv
Twin-Turbo, also called bi-turbo by some, refers to a turbocharged engine, usually larger than 2500 cc, on which two turbochargers compress the intake charge. There are two different twin turbo configurations, parallel twin-turbo and sequential twin-turbo.
Placenta píše:no podle me je twinturbo a biturbo to same, akorat si to kazdy vyrobce pojmenuje jinak a nema to nic spolecnyho s velikosti turbin ani jejich zapojenim ani svodama atd, aspon moje twin turbo ma stejne turbiny
a urcite se najde i biturbo ktere ma taky obe stejne turbiny to ze u nekterych aut je jedno mensi aby se roztacelo v nizsich otackach nema podle me na pojmenovani vliv
Napr. ctyrkova Supra. Tam je sekvencni setup a obe turba jsou shodny.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
no ja nevim, ale myslel jsem ze nepsane pravidlo je jak jsem rikal biturbo=2paralerni turba kazde na jedne vyfukove vetvi, twinturbo=2 turba za sebou.... a doted se mi zdalo ze se tim ridi i vetsina vyrobcu.. schvalne si zkusime udelat nejakej seznam biturb a twinturb, jo? tak ja ten seznam zacnu, ale pripisujte tam jenom auta, u kterejch si jste stopro jisty jak to maj ok? dik
2 PARALERNI TURBA
Renault Safrane V6 BiTurbo
audi S4 2.7 BiTurbo
maserati BiTurbo
2 Turba serove za sebou
na dalsi si ted nevzpomenu a na to abych to hledal nemam cas
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
jo dobry, akorat sem myslel psat to i s oznacenim biturbo/twinturbo jake oficialne pouziva vyrobce, at vidime jestli si to znacej jak chtej, nebo jestli to nejak rozlisujou, takze:
2 PARALERNI TURBA
Renault Safrane V6 BiTurbo
audi S4 2.7 BiTurbo
maserati BiTurbo
maserati quattroporte V8 BiTurbo
2 Turba serove za sebou
Nissan Skyline-RB26DETT
Toyota Supra-2JZ-GTE
Mitsubishi 3000GT TwinTurbo
tak kdyztak kdo co vite, tak doplnujte a opravujte
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
NeviM píše:jo dobry, akorat sem myslel psat to i s oznacenim biturbo/twinturbo jake oficialne pouziva vyrobce, at vidime jestli si to znacej jak chtej, nebo jestli to nejak rozlisujou, takze:
2 PARALERNI TURBA
Renault Safrane V6 BiTurbo
audi S4 2.7 BiTurbo
maserati BiTurbo
maserati quattroporte V8 BiTurbo
2 Turba serove za sebou
Nissan Skyline-RB26DETT
Toyota Supra-2JZ-GTE
Mitsubishi 3000GT TwinTurbo
tak kdyztak kdo co vite, tak doplnujte a opravujte
Ze jsou dve "paralelni" turba u motoru s usporadanim do V neni nic neobvyklyho, tam je to spis konstrukcni nutnost.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
no konstrukcni nutnost dvou turb u motoru do V to asi nebude, treba u mojeho auta mam motr do V a jedno turbo, primo s tovarny
podle me je to twin-turbo nebo bi-turbo spis asi podle uvazeni vyrobce, kazdej tomu muze rikat jak chce, hlavne aby zakaznik vedel ze to ma f dvouturbu, tudiz to tahne 2x lip od spoda pyco :- )
to je asi jako se hadani o pismenkach tdi, crdi, tddi, tds, a dalsi hlavne abt tam bylo T a D :- )
NeviM píše:jo dobry, akorat sem myslel psat to i s oznacenim biturbo/twinturbo jake oficialne pouziva vyrobce, at vidime jestli si to znacej jak chtej, nebo jestli to nejak rozlisujou, takze:
2 PARALERNI TURBA
Renault Safrane V6 BiTurbo
audi S4 2.7 BiTurbo
maserati BiTurbo
maserati quattroporte V8 BiTurbo
2 Turba serove za sebou
Nissan Skyline-RB26DETT
Toyota Supra-2JZ-GTE
Mitsubishi 3000GT TwinTurbo
tak kdyztak kdo co vite, tak doplnujte a opravujte
Všimnul jsi si že u Bi turbo označení máš evropský auta a u twin japonský? V tom najdeš i odpověď. Jinak RB26 má dvě turba co pracujou najednou a ne sekvenčně
barbucha píše:
Všimnul jsi si že u Bi turbo označení máš evropský auta a u twin japonský? V tom najdeš i odpověď. Jinak RB26 má dvě turba co pracujou najednou a ne sekvenčně
no ja jsem prave nevedel jak je na tom skyline, tak jsem ho tam nepsal... ale ten ma radovej sestival ze jo? a plni kazdy turbo 3 valce, nebo obe vsechno? a jsou za sebou nebo kazdy na jedny vyfukovy vetvi? A Nissan ho oficialne oznacuje jako biturbo myslim ne?
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
barbucha píše:
Všimnul jsi si že u Bi turbo označení máš evropský auta a u twin japonský? V tom najdeš i odpověď. Jinak RB26 má dvě turba co pracujou najednou a ne sekvenčně
no ja jsem prave nevedel jak je na tom skyline, tak jsem ho tam nepsal... ale ten ma radovej sestival ze jo? a plni kazdy turbo 3 valce, nebo obe vsechno? a jsou za sebou nebo kazdy na jedny vyfukovy vetvi? A Nissan ho oficialne oznacuje jako biturbo myslim ne?
Ne ne, nissan ho označuje jako twin. Každý turbo je na svodech ze tří válců a tlačí najednou. To označení Bi nebo Twin je opravdu jen na tom co zvolí výrobce a většinou je to tak že japonci preferují twin a evropa Bi
semysak píše:no konstrukcni nutnost dvou turb u motoru do V to asi nebude, treba u mojeho auta mam motr do V a jedno turbo, primo s tovarny
podle me je to twin-turbo nebo bi-turbo spis asi podle uvazeni vyrobce, kazdej tomu muze rikat jak chce, hlavne aby zakaznik vedel ze to ma f dvouturbu, tudiz to tahne 2x lip od spoda pyco :- )
to je asi jako se hadani o pismenkach tdi, crdi, tddi, tds, a dalsi hlavne abt tam bylo T a D :- )
já mám taky V6 do V můžeš poslat foto uspořádání turba ??? dík
sejki píše:
To je zajimave ja vzdycky myslel ze to male mas na nizke otacky a to velke na vysoke otacky... Jelikoz jedno turbo ti takovej velkej rozsah neudela.
no dyk to rikam : "nez se staci roztocit to velke" (=male otacky. male turbo se rychleji roztoci-mensi setrvacnost..)
No jasny ale co to ma co spolecneho s turbodirou? Kdyz budes radit ve vysokejch tak ti male stejne prd naplni a cekas az se ti roztoci velke, dle meho nazoru tam jde o to aby si mohl jezdit i v nizkejch otackach a mel vykon, proto male turbo. Pac kdyz motor vytocis a preradis tak ti stejne otacky nespadnou natolik aby male neco natlacilo a tlaci ti uz jen velke turbo.
Zastante se me nekdo sakra
MKIV má dve stejná turba, z nichž neprve je 6 válcu plneno zjednoho turba, po překročení určitého tlaku se změní zpusob pohonu turb a je poušten exhaust gas i do druhého turba - plní obě...
málo kdy se opužívá systém malé a velké turbo, vetšinou jsou obě stejná, s tím že pro potlačení turbodíry ( a přesunu točivého mometnu yprostředkovaného turbem do nižších otáček ) se roztáčí jedno turbo ze všech válcu a v pozdějších otáčkách nebo tlaku se už nepouští do toho turba výfukové plyny ze všech válcu ale jen z poloviny, al edíky vyšším otáčkám a zátěži je dost výfukových plynů - to je sekvenční bi-turbo
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
semysak píše:no konstrukcni nutnost dvou turb u motoru do V to asi nebude, treba u mojeho auta mam motr do V a jedno turbo, primo s tovarny
podle me je to twin-turbo nebo bi-turbo spis asi podle uvazeni vyrobce, kazdej tomu muze rikat jak chce, hlavne aby zakaznik vedel ze to ma f dvouturbu, tudiz to tahne 2x lip od spoda pyco :- )
to je asi jako se hadani o pismenkach tdi, crdi, tddi, tds, a dalsi hlavne abt tam bylo T a D :- )
Si me nepochopil, ze ma V6 jedno turbo je jeste celkem bez problemu, ale po pravde si nevzpomenu (a myslis ze snad ani neni) na pripad, kdy by byl motor V6 se sekvencnim preplnovanim - o to mi slo.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
beaver: no nevim pro sekvencni preplnovani urcite neni dulezity pocet valcu a ani jejich usporadani, myslimze marauder tu daval odkaz na ebay nejake sekvencni turba pro turbodizl s valcema do V ale asi ti neni tovarni vyrobek