Práce na supřičce pokračuje

Moderátor: Zemi

Odpovědět

Co dal se Suprickou??

GO motoru 7M , vyroba svodu na zakazku + bastl noveho typu turbo
7
28%
GO motoru 7M , kooupe kitu turba
6
24%
Prestavba na 1JZ
12
48%
 
Celkem hlasů: 25

Archaon
Příspěvky: 11
Registrován: 26 črc 2005 11:50

Příspěvek od Archaon »

OT:

pokud nekdo mate zbytecnych 60 000 €, muzete si doprat slusny orgasmus...

http://www.japanauto.no/brukt/biler/55.htm

:)

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Beaver píše:Jsem osobně znechucen že se ti to povedlo a fakt už nebudu první :lol:

GRATULACE k usazení 8) Vypadá to velice sympaticky, ale myslím že se potvrzujou mírný problémy se zadním turbem a proto se ptám - je to tam fakt tak natěsno jak psal Arnout a jak to i na fotkách vypadá ? Skoro to působí dojmem, že se zadní turbo opírá o firewall, proto se ptám. Každopádně jakmile je motor se špajzkou v kastli, tak už snad není, co by tě zastavilo :D Maximálně zpomalilo :wink:
..není to až takový problém - více v SZ
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Idaho »

Tkže dneska se podařilo úprohnat oběma turby necelých 20litrů benzínu - zatím na volnoběh s minimálním zatížením :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Suprista 7M-GTE
Příspěvky: 13
Registrován: 12 črc 2005 12:32

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Suprista 7M-GTE »

Idaho píše:Tkže dneska se podařilo úprohnat oběma turby necelých 20litrů benzínu - zatím na volnoběh s minimálním zatížením :D
No abych pravdu řekl...........................cejtim se moc dobře...........sem druhej člověk v evropě kterej to dokázal což se elektryky týče zapojit,myslím že "malá" pomoc i což se mechaniky týká se taky hodila.Teď ještě to trochu poladit...............a múžem si jet 7mýho zaspryntit.
8) www.FEW-RABBTIS.com-The spirit of performance tuning 8)
TOYOTA SUPRA MKIII 7M GTE
398PS 400m 13,17s

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Beaver »

Idaho píše:Tkže dneska se podařilo úprohnat oběma turby necelých 20litrů benzínu - zatím na volnoběh s minimálním zatížením :D
20 ? To tam blafalo celej den, ne ? :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Idaho »

beaver.. no necelejch 45 minut :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Ryba
Příspěvky: 522
Registrován: 22 srp 2005 16:11
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ryba »

Archaon píše:OT:

pokud nekdo mate zbytecnych 60 000 €, muzete si doprat slusny orgasmus...

http://www.japanauto.no/brukt/biler/55.htm

:)
jo otom uvazuje jeden typek z hofylandu tusim:)

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Idaho »

to ryba : takových co "uvažujou" a jen tlachaj znám furu :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Idaho »

Suprista 7M-GTE píše:
Idaho píše:Tkže dneska se podařilo úprohnat oběma turby necelých 20litrů benzínu - zatím na volnoběh s minimálním zatížením :D
No abych pravdu řekl...........................cejtim se moc dobře...........sem druhej člověk v evropě kterej to dokázal což se elektryky týče zapojit,myslím že "malá" pomoc i což se mechaniky týká se taky hodila.Teď ještě to trochu poladit...............a múžem si jet 7mýho zaspryntit.
no myslím že když už jsi u těch narážek o pomoci, tak asi bez mé "malé " pomoci bys asi přemejšlel do ted co kam zapojit ( nepochybuju že bys to nakonec dokázal, ale určitě by ti to trvalo déle než podle předpřipravených schémat o jejichž existenci jsi neměl nejmenší tušení, navíc ti asi i dost napomohli moje překladatelské "schopnosti"), takže splaskni, puchejři :D

:lol: :lol:
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Suprista 7M-GTE
Příspěvky: 13
Registrován: 12 črc 2005 12:32

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Suprista 7M-GTE »

Idaho píše:
Suprista 7M-GTE píše:
Idaho píše:Tkže dneska se podařilo úprohnat oběma turby necelých 20litrů benzínu - zatím na volnoběh s minimálním zatížením :D
No abych pravdu řekl...........................cejtim se moc dobře...........sem druhej člověk v evropě kterej to dokázal což se elektryky týče zapojit,myslím že "malá" pomoc i což se mechaniky týká se taky hodila.Teď ještě to trochu poladit...............a múžem si jet 7mýho zaspryntit.
no myslím že když už jsi u těch narážek o pomoci, tak asi bez mé "malé " pomoci bys asi přemejšlel do ted co kam zapojit ( nepochybuju že bys to nakonec dokázal, ale určitě by ti to trvalo déle než podle předpřipravených schémat o jejichž existenci jsi neměl nejmenší tušení, navíc ti asi i dost napomohli moje překladatelské "schopnosti"), takže splaskni, puchejři :D

:lol: :lol:

No dobře ale hodně věcí jsem musel přemyslet a hodně věcí sem modifikoval,takže si myslím že sem na sebe hrdý po právu..........
+++++myslím že bys ten motor do auta sám nehodil...........prostě a jednoduše čest naší práci.......málo placené :afro:
8) www.FEW-RABBTIS.com-The spirit of performance tuning 8)
TOYOTA SUPRA MKIII 7M GTE
398PS 400m 13,17s

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Idaho »

nehodil? motor bych tam hodil, o to strach nemám :D

no doufám že to po dnešuk nahodíš :D :D


jinak asi nebudeš prioč bejt na sebe hrdej :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

naděláte na dvoukilu si dělám všechno úplně sám a zatím jsem nikoho nepotřeboval :lol: :lol:
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Beaver »

Idaho píše:nehodil? motor bych tam hodil, o to strach nemám :D

no doufám že to po dnešuk nahodíš :D :D


jinak asi nebudeš prioč bejt na sebe hrdej :D
Hlavne to uz projedte, me zajima jak se to bude chovat a hlavne kombinace 2JZ-GTE + R154.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Idaho »

Beaver píše:
Idaho píše:nehodil? motor bych tam hodil, o to strach nemám :D

no doufám že to po dnešuk nahodíš :D :D


jinak asi nebudeš prioč bejt na sebe hrdej :D
Hlavne to uz projedte, me zajima jak se to bude chovat a hlavne kombinace 2JZ-GTE + R154.
tak chová se to brutálně.. na testovacím kopečku, kde suprista udělá na vrcholu cca 170-175km/h ( podle tacha ) jde rafička tacha 2JZ s R145 přes 240km/h.. zátah je to neskutečnej ( zatím seriový výkon, ale díky absenci výfuku jsem na harnici fuelcutu - takže tipuji plnění cca 0,8-9baru ).

zítra budou budíky..

bohužel první tři jízdy byly bomba, potom vylítali hadice od IC a od te doby se pořád něco sere ale to dořešíme..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

kentoya píše:naděláte na dvoukilu si dělám všechno úplně sám a zatím jsem nikoho nepotřeboval :lol: :lol:
njn ale na dvoukilu víš co kam jde, necpeš tam motor z něčeho uplně jiného, jkterej má navíc uplně jiné rozměry :D

8)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

8) kluci blahopreju 8) 8) 8) vyborna prace 8)
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

já vím já jen reju, představoval jsem si jak tam strčím vg30det a bylo mi z toho zle, tak to ber jako rýpanec do vosího hnízda
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Beaver »

Idaho píše:
Beaver píše:
Idaho píše:nehodil? motor bych tam hodil, o to strach nemám :D

no doufám že to po dnešuk nahodíš :D :D


jinak asi nebudeš prioč bejt na sebe hrdej :D
Hlavne to uz projedte, me zajima jak se to bude chovat a hlavne kombinace 2JZ-GTE + R154.
tak chová se to brutálně.. na testovacím kopečku, kde suprista udělá na vrcholu cca 170-175km/h ( podle tacha ) jde rafička tacha 2JZ s R145 přes 240km/h.. zátah je to neskutečnej ( zatím seriový výkon, ale díky absenci výfuku jsem na harnici fuelcutu - takže tipuji plnění cca 0,8-9baru ).

zítra budou budíky..

bohužel první tři jízdy byly bomba, potom vylítali hadice od IC a od te doby se pořád něco sere ale to dořešíme..
Zátah je v pořádku, to dělá to biturbo. Však já ti říkal, že 7M nemá ten správnej spodek a když to srovnáš s 2JZ, tak to je dost dramatickej posun k lepšímu.

Hlavně aby pak R154 nebyla limit, koneckonců Mk.IV má 6q, ale i tak se s tím určitě dá žít.

IC zůstal 7Mkovovej ? - u toho prej obvykle hadice vylítají i při náležitě zvedlým tlaku CT26ky, takže mě to nepřekvapuje. Zdvojte svorky :wink: Každopádně IC motoru 7M má vstup dole a výstup nahoře na stejné straně a vzduch je taženej přes hlavu do sání, kdežto 2JZ má vstup do sání podélně s blokem. To se řešilo jak ? Direct plug&play tady určitě udělat nejde.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Suprista 7M-GTE
Příspěvky: 13
Registrován: 12 črc 2005 12:32

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Suprista 7M-GTE »

Idaho píše:
Beaver píše:
Idaho píše:nehodil? motor bych tam hodil, o to strach nemám :D

no doufám že to po dnešuk nahodíš :D :D


jinak asi nebudeš prioč bejt na sebe hrdej :D
Hlavne to uz projedte, me zajima jak se to bude chovat a hlavne kombinace 2JZ-GTE + R154.
tak chová se to brutálně.. na testovacím kopečku, kde suprista udělá na vrcholu cca 170-175km/h ( podle tacha ) jde rafička tacha 2JZ s R145 přes 240km/h.. zátah je to neskutečnej ( zatím seriový výkon, ale díky absenci výfuku jsem na harnici fuelcutu - takže tipuji plnění cca 0,8-9baru ).

zítra budou budíky..

bohužel první tři jízdy byly bomba, potom vylítali hadice od IC a od te doby se pořád něco sere ale to dořešíme..
Ty udaje týkajíci se mého auta dementuju........nikdy sem to nezkoušel :mad:
Jo a jinak do dvoukila se motor hází v poho páč
1.je to motor kterej do auta patří
2.je poloviční
3.stačí zapojit všechny konektory do protikusú+zbytek pár maličkostí
U týhle přestavby je to trošku složitější
1.Motor je těžkej jak svině
2.Nepasuje na 100%do MA70
3.Elektronika se musí zapojit takovým spůsobem že kdybych to tu měl popisovat tak mi nestačí kapacita tohodle fóra
4.spousta mechaniky se musí poupravit(převodovka,setrvačník,spojka....atd)
5.Hodně věcí jsme museli vlastnoručně vyrábět

Z toho vyplývá:Jelikož jsme druhý v evropě který tam ten motor šoupli a rozchodily tak je celkem na místě že jsme u toho byli dva.

7M-GTE si dokážu vohodit z auta rozpulit vymněnit spojku zaslepit EGR atd,atd za 24hodin(ne dva dny 12h ale 24h v kuse)a to vše se zlomenou nohou a sám.Vyzkoušel jsme si to minulý rok touhle dobou.
8) www.FEW-RABBTIS.com-The spirit of performance tuning 8)
TOYOTA SUPRA MKIII 7M GTE
398PS 400m 13,17s

Uživatelský avatar
Suprista 7M-GTE
Příspěvky: 13
Registrován: 12 črc 2005 12:32

Příspěvek od Suprista 7M-GTE »

kentoya píše:já vím já jen reju, představoval jsem si jak tam strčím vg30det a bylo mi z toho zle, tak to ber jako rýpanec do vosího hnízda
Radši skus vq30det(ti vzkazuje Idaho)
8) www.FEW-RABBTIS.com-The spirit of performance tuning 8)
TOYOTA SUPRA MKIII 7M GTE
398PS 400m 13,17s

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Idaho »

Takže pokudvše pujde tak jak má,bude první představení vozu na letišti u Blatné, tento víkend ( na tuning srazu ) takže kdo má zájem , přijedte s ejuknout :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

máš recht vq je lepší, ale na představu montáže je to skoro stejný
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

kentoya píše:máš recht vq je lepší, ale na představu montáže je to skoro stejný
j nsa mntáž je to stejné, dostupnost snad ješte lepším, proto bych šelk spíše do toho VQ.


@beaver : R154 vidím jako velice dobrou volbu. Sice nám po několika startech odešlo první turbo ( a bylo po zátahu odspodu ) al epřevodovka s ezatím osvědčila ( spojka ni nezasmrděla ) jen mne mrzí že jsme nezku sili ješte několik rozjezdu se slickama.

Dráha do kopce, neznámé a nenaladěné auto a čas 14,14 mluví za své.. :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Idaho píše:
kentoya píše:máš recht vq je lepší, ale na představu montáže je to skoro stejný
j nsa mntáž je to stejné, dostupnost snad ješte lepším, proto bych šelk spíše do toho VQ.


@beaver : R154 vidím jako velice dobrou volbu. Sice nám po několika startech odešlo první turbo ( a bylo po zátahu odspodu ) al epřevodovka s ezatím osvědčila ( spojka ni nezasmrděla ) jen mne mrzí že jsme nezku sili ješte několik rozjezdu se slickama.

Dráha do kopce, neznámé a nenaladěné auto a čas 14,14 mluví za své.. :)
NO COMMENT :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Idaho »

Beaver píše: IC zůstal 7Mkovovej ? - u toho prej obvykle hadice vylítají i při náležitě zvedlým tlaku CT26ky, takže mě to nepřekvapuje. Zdvojte svorky :wink: Každopádně IC motoru 7M má vstup dole a výstup nahoře na stejné straně a vzduch je taženej přes hlavu do sání, kdežto 2JZ má vstup do sání podélně s blokem. To se řešilo jak ? Direct plug&play tady určitě udělat nejde.
kdepak IC je tam Custom :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Idaho »

takže včera jsem dovezl další "stock" twins, udajne jsou so Turbonetics ( ale doposud nevím co to pro nás znamená :D )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Zemi »

Idaho píše:takže včera jsem dovezl další "stock" twins, udajne jsou so Turbonetics ( ale doposud nevím co to pro nás znamená :D )
Ty vole samy pismenka... :D Koukej neco nafotit. :wink: 8)
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Idaho »

Zemi píše:
Idaho píše:takže včera jsem dovezl další "stock" twins, udajne jsou so Turbonetics ( ale doposud nevím co to pro nás znamená :D )
Ty vole samy pismenka... :D Koukej neco nafotit. :wink: 8)


hmm, že jsi to ty, Zemi :wink:

BTW, dnesj jsem konečne zapojil sekvenci tak jak má být ( nikdo učenej z nebe nespadl ) a to je teprve zátah... nevím jak mohl asekvence chvíli fungovat , když nám tam chyběly dva VSV elmg. ventily :)
Přílohy
PICT0312_800x600.jpg
PICT0312_800x600.jpg (135.97 KiB) Zobrazeno 2324 x
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Beaver »

Idaho píše:takže včera jsem dovezl další "stock" twins, udajne jsou so Turbonetics ( ale doposud nevím co to pro nás znamená :D )
? Turba pro Supry myslím dělalo jen Hitachi, Mk.III má CT26 a Mk.IV tuším CT12B. Spojitost Turbonetics a "stock twins" mi proto tak nějak uniká. Leda by to byly nějaký hybridy, ale potom zas nebudou stock :o)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Práce na supřičce pokračuje

Příspěvek od Idaho »

Beaver píše:
Idaho píše:takže včera jsem dovezl další "stock" twins, udajne jsou so Turbonetics ( ale doposud nevím co to pro nás znamená :D )
? Turba pro Supry myslím dělalo jen Hitachi, Mk.III má CT26 a Mk.IV tuším CT12B. Spojitost Turbonetics a "stock twins" mi proto tak nějak uniká. Leda by to byly nějaký hybridy, ale potom zas nebudou stock :o)

Proto píšu "stock" v uvozovkách :) předpokládáal jsme že pujde o něco podobného jako cT26 s vnitřnostmi garrett..
zatím co vím, tak Turbonetics bere původní ct12 a dává tam lepší ložiska, hřídele a lopatky, které mají udajně více "snést"... resp. mají být teplotně a mechanicky stálejší - to mi řekl Suprista , bohužel ani Karel si není vědom toho , že by jeho turba byla od Turboneticsu, takže šlo spíš o planej poplach :D každopádně jsou turba v dobrém stavu a nabídka je jasná - vyzkoušet a pokud budou OK, potom zaplatit..

..ostatně turba jsou již minimálněp o jedné repsy, takže pokud náhodou komponenty Turbonetics obsahovali tak už jsou asi někde na skládce :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Odpovědět

Zpět na „Honda Club & Japan Cars“