pokud nekdo mate zbytecnych 60 000 €, muzete si doprat slusny orgasmus...
http://www.japanauto.no/brukt/biler/55.htm

Moderátor: Zemi
..není to až takový problém - více v SZBeaver píše:Jsem osobně znechucen že se ti to povedlo a fakt už nebudu první![]()
GRATULACE k usazeníVypadá to velice sympaticky, ale myslím že se potvrzujou mírný problémy se zadním turbem a proto se ptám - je to tam fakt tak natěsno jak psal Arnout a jak to i na fotkách vypadá ? Skoro to působí dojmem, že se zadní turbo opírá o firewall, proto se ptám. Každopádně jakmile je motor se špajzkou v kastli, tak už snad není, co by tě zastavilo
Maximálně zpomalilo
No abych pravdu řekl...........................cejtim se moc dobře...........sem druhej člověk v evropě kterej to dokázal což se elektryky týče zapojit,myslím že "malá" pomoc i což se mechaniky týká se taky hodila.Teď ještě to trochu poladit...............a múžem si jet 7mýho zaspryntit.Idaho píše:Tkže dneska se podařilo úprohnat oběma turby necelých 20litrů benzínu - zatím na volnoběh s minimálním zatížením
20 ? To tam blafalo celej den, ne ?Idaho píše:Tkže dneska se podařilo úprohnat oběma turby necelých 20litrů benzínu - zatím na volnoběh s minimálním zatížením
jo otom uvazuje jeden typek z hofylandu tusim:)Archaon píše:OT:
pokud nekdo mate zbytecnych 60 000 €, muzete si doprat slusny orgasmus...
http://www.japanauto.no/brukt/biler/55.htm
no myslím že když už jsi u těch narážek o pomoci, tak asi bez mé "malé " pomoci bys asi přemejšlel do ted co kam zapojit ( nepochybuju že bys to nakonec dokázal, ale určitě by ti to trvalo déle než podle předpřipravených schémat o jejichž existenci jsi neměl nejmenší tušení, navíc ti asi i dost napomohli moje překladatelské "schopnosti"), takže splaskni, puchejřiSuprista 7M-GTE píše:No abych pravdu řekl...........................cejtim se moc dobře...........sem druhej člověk v evropě kterej to dokázal což se elektryky týče zapojit,myslím že "malá" pomoc i což se mechaniky týká se taky hodila.Teď ještě to trochu poladit...............a múžem si jet 7mýho zaspryntit.Idaho píše:Tkže dneska se podařilo úprohnat oběma turby necelých 20litrů benzínu - zatím na volnoběh s minimálním zatížením
Idaho píše:no myslím že když už jsi u těch narážek o pomoci, tak asi bez mé "malé " pomoci bys asi přemejšlel do ted co kam zapojit ( nepochybuju že bys to nakonec dokázal, ale určitě by ti to trvalo déle než podle předpřipravených schémat o jejichž existenci jsi neměl nejmenší tušení, navíc ti asi i dost napomohli moje překladatelské "schopnosti"), takže splaskni, puchejřiSuprista 7M-GTE píše:No abych pravdu řekl...........................cejtim se moc dobře...........sem druhej člověk v evropě kterej to dokázal což se elektryky týče zapojit,myslím že "malá" pomoc i což se mechaniky týká se taky hodila.Teď ještě to trochu poladit...............a múžem si jet 7mýho zaspryntit.Idaho píše:Tkže dneska se podařilo úprohnat oběma turby necelých 20litrů benzínu - zatím na volnoběh s minimálním zatížením![]()
![]()
Hlavne to uz projedte, me zajima jak se to bude chovat a hlavne kombinace 2JZ-GTE + R154.Idaho píše:nehodil? motor bych tam hodil, o to strach nemám![]()
no doufám že to po dnešuk nahodíš![]()
![]()
jinak asi nebudeš prioč bejt na sebe hrdej
tak chová se to brutálně.. na testovacím kopečku, kde suprista udělá na vrcholu cca 170-175km/h ( podle tacha ) jde rafička tacha 2JZ s R145 přes 240km/h.. zátah je to neskutečnej ( zatím seriový výkon, ale díky absenci výfuku jsem na harnici fuelcutu - takže tipuji plnění cca 0,8-9baru ).Beaver píše:Hlavne to uz projedte, me zajima jak se to bude chovat a hlavne kombinace 2JZ-GTE + R154.Idaho píše:nehodil? motor bych tam hodil, o to strach nemám![]()
no doufám že to po dnešuk nahodíš![]()
![]()
jinak asi nebudeš prioč bejt na sebe hrdej
njn ale na dvoukilu víš co kam jde, necpeš tam motor z něčeho uplně jiného, jkterej má navíc uplně jiné rozměrykentoya píše:naděláte na dvoukilu si dělám všechno úplně sám a zatím jsem nikoho nepotřeboval![]()
Zátah je v pořádku, to dělá to biturbo. Však já ti říkal, že 7M nemá ten správnej spodek a když to srovnáš s 2JZ, tak to je dost dramatickej posun k lepšímu.Idaho píše:tak chová se to brutálně.. na testovacím kopečku, kde suprista udělá na vrcholu cca 170-175km/h ( podle tacha ) jde rafička tacha 2JZ s R145 přes 240km/h.. zátah je to neskutečnej ( zatím seriový výkon, ale díky absenci výfuku jsem na harnici fuelcutu - takže tipuji plnění cca 0,8-9baru ).Beaver píše:Hlavne to uz projedte, me zajima jak se to bude chovat a hlavne kombinace 2JZ-GTE + R154.Idaho píše:nehodil? motor bych tam hodil, o to strach nemám![]()
no doufám že to po dnešuk nahodíš![]()
![]()
jinak asi nebudeš prioč bejt na sebe hrdej
zítra budou budíky..
bohužel první tři jízdy byly bomba, potom vylítali hadice od IC a od te doby se pořád něco sere ale to dořešíme..
Ty udaje týkajíci se mého auta dementuju........nikdy sem to nezkoušelIdaho píše:tak chová se to brutálně.. na testovacím kopečku, kde suprista udělá na vrcholu cca 170-175km/h ( podle tacha ) jde rafička tacha 2JZ s R145 přes 240km/h.. zátah je to neskutečnej ( zatím seriový výkon, ale díky absenci výfuku jsem na harnici fuelcutu - takže tipuji plnění cca 0,8-9baru ).Beaver píše:Hlavne to uz projedte, me zajima jak se to bude chovat a hlavne kombinace 2JZ-GTE + R154.Idaho píše:nehodil? motor bych tam hodil, o to strach nemám![]()
no doufám že to po dnešuk nahodíš![]()
![]()
jinak asi nebudeš prioč bejt na sebe hrdej
zítra budou budíky..
bohužel první tři jízdy byly bomba, potom vylítali hadice od IC a od te doby se pořád něco sere ale to dořešíme..
j nsa mntáž je to stejné, dostupnost snad ješte lepším, proto bych šelk spíše do toho VQ.kentoya píše:máš recht vq je lepší, ale na představu montáže je to skoro stejný
NO COMMENTIdaho píše:j nsa mntáž je to stejné, dostupnost snad ješte lepším, proto bych šelk spíše do toho VQ.kentoya píše:máš recht vq je lepší, ale na představu montáže je to skoro stejný
@beaver : R154 vidím jako velice dobrou volbu. Sice nám po několika startech odešlo první turbo ( a bylo po zátahu odspodu ) al epřevodovka s ezatím osvědčila ( spojka ni nezasmrděla ) jen mne mrzí že jsme nezku sili ješte několik rozjezdu se slickama.
Dráha do kopce, neznámé a nenaladěné auto a čas 14,14 mluví za své..
kdepak IC je tam CustomBeaver píše: IC zůstal 7Mkovovej ? - u toho prej obvykle hadice vylítají i při náležitě zvedlým tlaku CT26ky, takže mě to nepřekvapuje. Zdvojte svorkyKaždopádně IC motoru 7M má vstup dole a výstup nahoře na stejné straně a vzduch je taženej přes hlavu do sání, kdežto 2JZ má vstup do sání podélně s blokem. To se řešilo jak ? Direct plug&play tady určitě udělat nejde.
Ty vole samy pismenka...Idaho píše:takže včera jsem dovezl další "stock" twins, udajne jsou so Turbonetics ( ale doposud nevím co to pro nás znamená)
Zemi píše:Ty vole samy pismenka...Idaho píše:takže včera jsem dovezl další "stock" twins, udajne jsou so Turbonetics ( ale doposud nevím co to pro nás znamená)
Koukej neco nafotit.
![]()
? Turba pro Supry myslím dělalo jen Hitachi, Mk.III má CT26 a Mk.IV tuším CT12B. Spojitost Turbonetics a "stock twins" mi proto tak nějak uniká. Leda by to byly nějaký hybridy, ale potom zas nebudou stockIdaho píše:takže včera jsem dovezl další "stock" twins, udajne jsou so Turbonetics ( ale doposud nevím co to pro nás znamená)
Beaver píše:? Turba pro Supry myslím dělalo jen Hitachi, Mk.III má CT26 a Mk.IV tuším CT12B. Spojitost Turbonetics a "stock twins" mi proto tak nějak uniká. Leda by to byly nějaký hybridy, ale potom zas nebudou stockIdaho píše:takže včera jsem dovezl další "stock" twins, udajne jsou so Turbonetics ( ale doposud nevím co to pro nás znamená)