IAT teplota
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
IAT teplota
kolik máte IAT, dnes jsem byl jezdit na mimoňi a tady jsou logy z LM-1, cca 88st Celsia, plnící tlak cca 0.5bar, EGT kolem 700 st Celsia ,A/F kolem 11.
- Přílohy
-
- Logfile.jpg (59.64 KiB) Zobrazeno 846 x
Naposledy upravil(a) Fugo dne 01 črc 2006 09:24, celkem upraveno 1 x.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: IAT
jak to jezdí ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
testuju, dolaďuju a jak to jezdí nejsem schopen posoudit, mě se bude vždycky zdát že je to málo, až se sejdu z někym kdo má tady z okolí 750 v serii tak to porovnáme.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: IAT
můžu dohodit 850 v sérii 

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
proč ne, ale asi bude lepší někoho tady z okolí ,vím o 2 a s oběma se znám, ona ta kráva přeci jen něco sežere a pochybuju o tom že se někomu bude chtít přijet na mimoň z nějaké větší dálky jen k vůli mě. Když mě nevyjde ani jeden z těhle dvou tak se ozvu, díky.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: IAT
okej
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: IAT
Sem to u sebe nikdy nemeril, ale zda se mi 88 stupnu celkem dost, pokud se jedna o teplotu vzduchu. Nevim, nemam zkusenosti.Fugo píše:kolik máte IAT, dnes jsem byl jezdit na mimoňi a tady jsou logy z LM-1, cca 88st Celsia, plnící tlak cca 0.5bar, EGT kolem 700 st Celsia ,A/F kolem 11.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: IAT
no tak nejak jsem to myslel + vedet co na aute udelat abych ty krivky nejak ovlivnilPJ píše:NeviM: zatim by mi stacilo poradne rozumet tem grafum

Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: IAT
IAT cca 49 °C, správně ?Taboo píše:IAT okolo 120*F (zalezi na pocasi), boost 2.0+ Bar, EGT okolo 1600*F, A/F okolo 12.5:1.Fugo píše:kolik máte IAT, dnes jsem byl jezdit na mimoňi a tady jsou logy z LM-1, cca 88st Celsia, plnící tlak cca 0.5bar, EGT kolem 700 st Celsia ,A/F kolem 11.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Díky za odpovědi, všimněte si ještě prosím na tom obrázku že ta IAT se skoro nemění v závislosti na boostu, na letišti jsem byl kolem poledne bylo pěkně teplo ale kolik stC jsem nekoukl. Myslím si že kdyby byly IC malý tak by při boostu IAT výrazně stoupala ne ? Vždy jsem se svezl nalogoval data a zastavil abych upravil A/F a sladil boost obou turbin a IAT byla 86.5stC a při boostu byla 89.3stC , jinak dnes jsem pro zajímavost kolik IAT mám jen se zapnutým klíčkem (motor neběžel) a byla 15stC a na teploměru vnější teploty bylo 14.5stC
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
No můj laický názor je, že vzduch se od turba ohřeje zhruba stejně ať turbo tlačí nebo ne, protože teplota výfukových plynů to bude držet plus mínus na stejné teplotě a zásadněji se to ohřeje až když turbo tlačí delší dobu. Stlačení vzduch ohřeje na teplotu vyšší než je teplota nasátýho vzduchu, což by měl vykompenzovat IC a proto bych z toho tvýho logu soudil, že se to tam někde od něčeho nadměrně zahřívá a problém IC to není, jelikož máš teplotu vysokou i bez boostu. Ale jak říkám, je to jenom úvaha.Fugo píše:Díky za odpovědi, všimněte si ještě prosím na tom obrázku že ta IAT se skoro nemění v závislosti na boostu, na letišti jsem byl kolem poledne bylo pěkně teplo ale kolik stC jsem nekoukl. Myslím si že kdyby byly IC malý tak by při boostu IAT výrazně stoupala ne ? Vždy jsem se svezl nalogoval data a zastavil abych upravil A/F a sladil boost obou turbin a IAT byla 86.5stC a při boostu byla 89.3stC , jinak dnes jsem pro zajímavost kolik IAT mám jen se zapnutým klíčkem (motor neběžel) a byla 15stC a na teploměru vnější teploty bylo 14.5stC
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Takže jsem zjistil že ta moje teplota jde od motoru, mám totiž IC v motorovém prostoru, do nárazníku se už nevešly a ani nemám jak k němu případně dostat hadice (2x 70 a 2x50 mm), takže se mě ty moje IC ohřívají od motoru, tak mě napadá na ně zezadu přidělat ventilátory který by pomohli tomu chlazení, dopředu na IC je samozřejmě přiveden vzduch zepředu a předek je celej zadeklovanej aby ten vzduch šel jen do toho IC, potřeboval bych ventilátory (2ks) o rozměrech 190x190mm a výška max 50mm tak kdyby jste někdo o něčem věděl byl bych vděčný, potom už mě čeká jen vodní chlazení IC s nezávislým okruhem, vlastním chladičem a el. vodní pumpou.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
Re: IAT teplota
delaji se specialni ventilatory, s vetsi pruchodnosti vzduchu, vyuzivaj se napriklad v nekterych rally autech....
v techto rozmerech nevim jestli neco najdes...
ja nedavno kupoval v rozmeru 336x305x52 a jeho kapacita byla 1760m3/h...
nejmensi co sem tam videl byl 247x225x45 s propustnosti 1060m3/h...
v techto rozmerech nevim jestli neco najdes...
ja nedavno kupoval v rozmeru 336x305x52 a jeho kapacita byla 1760m3/h...
nejmensi co sem tam videl byl 247x225x45 s propustnosti 1060m3/h...
ten 247mm bych tam asi tak nacpal, akorát bude větší než IC to by snad vadit nemělo, nějaký kontakt kde koupit?
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Takže ventilátory jsem sehnal i když v tý mojí velikosti umí jen 320m3/hod a IAT kleslo na cca 60 stC ale neměl jsem možnost držet to dlouho byl provoz. Ventilátory běží hned po startu, testoval jsem i s nadzvedlou kapotou (u BMW se otvírá dopředu) a IAT více méně stejná.
- Přílohy
-
- ScreenHunter_005.jpg (68.81 KiB) Zobrazeno 586 x
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity