IAT teplota

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

IAT teplota

Příspěvek od Fugo »

kolik máte IAT, dnes jsem byl jezdit na mimoňi a tady jsou logy z LM-1, cca 88st Celsia, plnící tlak cca 0.5bar, EGT kolem 700 st Celsia ,A/F kolem 11.
Přílohy
Logfile.jpg
Logfile.jpg (59.64 KiB) Zobrazeno 844 x
Naposledy upravil(a) Fugo dne 01 črc 2006 09:24, celkem upraveno 1 x.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Re: IAT

Příspěvek od Mike Mad »

iat = intake air temperature????
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: IAT

Příspěvek od MarauderZ28 »

jak to jezdí ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

testuju, dolaďuju a jak to jezdí nejsem schopen posoudit, mě se bude vždycky zdát že je to málo, až se sejdu z někym kdo má tady z okolí 750 v serii tak to porovnáme.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: IAT

Příspěvek od MarauderZ28 »

můžu dohodit 850 v sérii :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

proč ne, ale asi bude lepší někoho tady z okolí ,vím o 2 a s oběma se znám, ona ta kráva přeci jen něco sežere a pochybuju o tom že se někomu bude chtít přijet na mimoň z nějaké větší dálky jen k vůli mě. Když mě nevyjde ani jeden z těhle dvou tak se ozvu, díky.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: IAT

Příspěvek od MarauderZ28 »

okej
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

tesim se az nastane den, kdy budu takhle rozumnet autum :roll:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: IAT

Příspěvek od PJ »

NeviM: zatim by mi stacilo poradne rozumet tem grafum :o)
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: IAT

Příspěvek od Beaver »

Fugo píše:kolik máte IAT, dnes jsem byl jezdit na mimoňi a tady jsou logy z LM-1, cca 88st Celsia, plnící tlak cca 0.5bar, EGT kolem 700 st Celsia ,A/F kolem 11.
Sem to u sebe nikdy nemeril, ale zda se mi 88 stupnu celkem dost, pokud se jedna o teplotu vzduchu. Nevim, nemam zkusenosti.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: IAT

Příspěvek od NeviM »

PJ píše:NeviM: zatim by mi stacilo poradne rozumet tem grafum :o)
no tak nejak jsem to myslel + vedet co na aute udelat abych ty krivky nejak ovlivnil 8)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: IAT

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 25 bře 2012 11:59, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: IAT

Příspěvek od Beaver »

Taboo píše:
Fugo píše:kolik máte IAT, dnes jsem byl jezdit na mimoňi a tady jsou logy z LM-1, cca 88st Celsia, plnící tlak cca 0.5bar, EGT kolem 700 st Celsia ,A/F kolem 11.
IAT okolo 120*F (zalezi na pocasi), boost 2.0+ Bar, EGT okolo 1600*F, A/F okolo 12.5:1.
IAT cca 49 °C, správně ?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: IAT

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 25 bře 2012 12:00, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

Díky za odpovědi, všimněte si ještě prosím na tom obrázku že ta IAT se skoro nemění v závislosti na boostu, na letišti jsem byl kolem poledne bylo pěkně teplo ale kolik stC jsem nekoukl. Myslím si že kdyby byly IC malý tak by při boostu IAT výrazně stoupala ne ? Vždy jsem se svezl nalogoval data a zastavil abych upravil A/F a sladil boost obou turbin a IAT byla 86.5stC a při boostu byla 89.3stC , jinak dnes jsem pro zajímavost kolik IAT mám jen se zapnutým klíčkem (motor neběžel) a byla 15stC a na teploměru vnější teploty bylo 14.5stC
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Fugo píše:Díky za odpovědi, všimněte si ještě prosím na tom obrázku že ta IAT se skoro nemění v závislosti na boostu, na letišti jsem byl kolem poledne bylo pěkně teplo ale kolik stC jsem nekoukl. Myslím si že kdyby byly IC malý tak by při boostu IAT výrazně stoupala ne ? Vždy jsem se svezl nalogoval data a zastavil abych upravil A/F a sladil boost obou turbin a IAT byla 86.5stC a při boostu byla 89.3stC , jinak dnes jsem pro zajímavost kolik IAT mám jen se zapnutým klíčkem (motor neběžel) a byla 15stC a na teploměru vnější teploty bylo 14.5stC
No můj laický názor je, že vzduch se od turba ohřeje zhruba stejně ať turbo tlačí nebo ne, protože teplota výfukových plynů to bude držet plus mínus na stejné teplotě a zásadněji se to ohřeje až když turbo tlačí delší dobu. Stlačení vzduch ohřeje na teplotu vyšší než je teplota nasátýho vzduchu, což by měl vykompenzovat IC a proto bych z toho tvýho logu soudil, že se to tam někde od něčeho nadměrně zahřívá a problém IC to není, jelikož máš teplotu vysokou i bez boostu. Ale jak říkám, je to jenom úvaha.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

Takže jsem zjistil že ta moje teplota jde od motoru, mám totiž IC v motorovém prostoru, do nárazníku se už nevešly a ani nemám jak k němu případně dostat hadice (2x 70 a 2x50 mm), takže se mě ty moje IC ohřívají od motoru, tak mě napadá na ně zezadu přidělat ventilátory který by pomohli tomu chlazení, dopředu na IC je samozřejmě přiveden vzduch zepředu a předek je celej zadeklovanej aby ten vzduch šel jen do toho IC, potřeboval bych ventilátory (2ks) o rozměrech 190x190mm a výška max 50mm tak kdyby jste někdo o něčem věděl byl bych vděčný, potom už mě čeká jen vodní chlazení IC s nezávislým okruhem, vlastním chladičem a el. vodní pumpou.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Re: IAT teplota

Příspěvek od Lobo »

delaji se specialni ventilatory, s vetsi pruchodnosti vzduchu, vyuzivaj se napriklad v nekterych rally autech....
v techto rozmerech nevim jestli neco najdes...
ja nedavno kupoval v rozmeru 336x305x52 a jeho kapacita byla 1760m3/h...

nejmensi co sem tam videl byl 247x225x45 s propustnosti 1060m3/h...

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

ten 247mm bych tam asi tak nacpal, akorát bude větší než IC to by snad vadit nemělo, nějaký kontakt kde koupit?
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
GTRunner
Příspěvky: 217
Registrován: 10 led 2005 23:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GTRunner »

Lexus GS300
Nissan 200sx S14

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

Takže ventilátory jsem sehnal i když v tý mojí velikosti umí jen 320m3/hod a IAT kleslo na cca 60 stC ale neměl jsem možnost držet to dlouho byl provoz. Ventilátory běží hned po startu, testoval jsem i s nadzvedlou kapotou (u BMW se otvírá dopředu) a IAT více méně stejná.
Přílohy
ScreenHunter_005.jpg
ScreenHunter_005.jpg (68.81 KiB) Zobrazeno 584 x
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“