tech info T56

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

tech info T56

Příspěvek od MarauderZ28 »

napadá Vás někoho proš mi vždycky mrkev rozšlehá ložisko v setrváku ? Nejdřív tam bylo kluzný asi bronzový v tom se vyčvachtala díra jako prase, pak sem tam dal upgrade co dělaj firmy a to válečkový jehlový a zase nasrajdu, mrkev nehází, není ohnutá měřil sem to hodinkama, když za ní vezmu rukou mírnej vakl tam je, ale rozhodně ne víc než ostatní špajzy, dělá to až od doby co sem provedl nějaký úpravy za skoro série (350HP se to nedělo)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

a neodlehcoval jsi ten setrvak? neni treba nevyvazenej bo tak neco?
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: tech info T56

Příspěvek od MarauderZ28 »

je od McLeod a vyváženej je
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: tech info T56

Příspěvek od semysak »

v mechanicke vecech jsem uplne laik
ale jestli neni spatna rovnobenost setrvacniku se spojkou jakoze spojka nedoleha stejnomernou silou a nejak se to zvejka, takzy jestli treba souosost setrvacniku a spojky je dobra

ze jako ty hridele maji mezi sebou bud enjakej uhel nebo uhel 0 ale jsou ''presazeny''

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: tech info T56

Příspěvek od MarauderZ28 »

mno napadlo mě co kdybych se s tím nepáral do setrváku/ kliky napral normálně pořádný skf ložisko a do něj zabohl mrkef, neb ty bronzový kluzný jsou moc měkký a i když je to to jehlový stejně obal je bronzovej, tak bych tam napral ložisko jako má třeba Probe nebo další auta běžný zakrytý ložisko z tvrdokovu ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: tech info T56

Příspěvek od Beaver »

MarauderZ28 píše:mno napadlo mě co kdybych se s tím nepáral do setrváku/ kliky napral normálně pořádný skf ložisko a do něj zabohl mrkef, neb ty bronzový kluzný jsou moc měkký a i když je to to jehlový stejně obal je bronzovej, tak bych tam napral ložisko jako má třeba Probe nebo další auta běžný zakrytý ložisko z tvrdokovu ...
Napadá mě jen, že ty ložiska co zatím používáš mají nějaký jemný vůle, který ovšem stačí k tomu, aby vymačkaly a pak už to je jasný a rozemelou se na prach.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“