tech info T56
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tech info T56
napadá Vás někoho proš mi vždycky mrkev rozšlehá ložisko v setrváku ? Nejdřív tam bylo kluzný asi bronzový v tom se vyčvachtala díra jako prase, pak sem tam dal upgrade co dělaj firmy a to válečkový jehlový a zase nasrajdu, mrkev nehází, není ohnutá měřil sem to hodinkama, když za ní vezmu rukou mírnej vakl tam je, ale rozhodně ne víc než ostatní špajzy, dělá to až od doby co sem provedl nějaký úpravy za skoro série (350HP se to nedělo)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: tech info T56
je od McLeod a vyváženej je
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: tech info T56
v mechanicke vecech jsem uplne laik
ale jestli neni spatna rovnobenost setrvacniku se spojkou jakoze spojka nedoleha stejnomernou silou a nejak se to zvejka, takzy jestli treba souosost setrvacniku a spojky je dobra
ze jako ty hridele maji mezi sebou bud enjakej uhel nebo uhel 0 ale jsou ''presazeny''
ale jestli neni spatna rovnobenost setrvacniku se spojkou jakoze spojka nedoleha stejnomernou silou a nejak se to zvejka, takzy jestli treba souosost setrvacniku a spojky je dobra
ze jako ty hridele maji mezi sebou bud enjakej uhel nebo uhel 0 ale jsou ''presazeny''
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: tech info T56
mno napadlo mě co kdybych se s tím nepáral do setrváku/ kliky napral normálně pořádný skf ložisko a do něj zabohl mrkef, neb ty bronzový kluzný jsou moc měkký a i když je to to jehlový stejně obal je bronzovej, tak bych tam napral ložisko jako má třeba Probe nebo další auta běžný zakrytý ložisko z tvrdokovu ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: tech info T56
Napadá mě jen, že ty ložiska co zatím používáš mají nějaký jemný vůle, který ovšem stačí k tomu, aby vymačkaly a pak už to je jasný a rozemelou se na prach.MarauderZ28 píše:mno napadlo mě co kdybych se s tím nepáral do setrváku/ kliky napral normálně pořádný skf ložisko a do něj zabohl mrkef, neb ty bronzový kluzný jsou moc měkký a i když je to to jehlový stejně obal je bronzovej, tak bych tam napral ložisko jako má třeba Probe nebo další auta běžný zakrytý ložisko z tvrdokovu ...
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"