RS4 je tezka krava oproti STI a EVU:-(GReddy píše:audi rs4ka taky neni zla ne?mozna jeste lepsi v ty kombinaci
Mitsubishi Lancer EVO
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Todle je kamo jen kocept, a jelikoz sou vsici inzenyri apod co o tom rozhoduji koko.i, tak ve finale do svete vyjede nejaky auto co bude nic moc-pevne v to verim, pac takhle pekny auto preci nemuzou pustit do sveta, vzdyt by s tim preci meli velikej uspech a to oni nechtej. Fakt se bojim ze ve finale to bude desigh nic moc:-( (min agresivni vzhled, jiny svetla treba apod)
ps: ale kdyby to vypadalo 100% stejne tak to by byla megahusta kara-ja bych jen ty sedy plasty (jak sou pruduchy na kapote) vymnenil za cerny a pak by to bylo uplny maso!!
ps: ale kdyby to vypadalo 100% stejne tak to by byla megahusta kara-ja bych jen ty sedy plasty (jak sou pruduchy na kapote) vymnenil za cerny a pak by to bylo uplny maso!!
Už umím jezdit na kole a to mě stačí...

U teto mazdy bych mel pochybnosti o ucinnosti chladice stlaceneho vzduchu umistenym nad motorem, nevim jiste nemam u sebe obrazky ale oni snad ani nedali nadech na kapotu kde by sel cerstvy chladny vzduch na ten chladic, navic na nej de teplo od motoru, nicmene ty hodnoty vypadaji relativne dobre.neller píše:no me hodne nadchla MAZDA6 MPS, cena nejak 1MEGA, tusim 260HP, super vybava a 4kolka to je taky, ale neni to zadna zavodka, je to proste vykony, luxusni rodinny auti.
Re: Mitsubishi Lancer EVO
u scooby je horní umístění IC čistě jen marketingové hledisko, scooby prostě musí mít ''kapku'' na kapotě. tady projednou vyhrál marketing nad technikama. na WRC mají FMIC i když kapaku na kapotě pořád mají, ale prázdnou.
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitsubishi Lancer EVO
neller: no myslim ze EVO si lidi kupujou kuli tomu jak jezdi a ne kuli tomu jakou barvu maj plasty nebo jestli to ma hezky svetla 

No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- Stanleysniper
- Příspěvky: 149
- Registrován: 11 led 2006 01:12
- Bydliště: Plzeň
Mnělo by to být 2008,ale nejsem si 100%jist.
Ještě jedna věc: Impreza model 2006,má super vychytávku.To je,že za jízdy se dá mněnit diferák,více %pohonu předek nebo zadek.Např. 60%předek a 40% zadek,70%předek a 30% zadek.To mam tucha Evíčko nemá.
Ještě jedna věc: Impreza model 2006,má super vychytávku.To je,že za jízdy se dá mněnit diferák,více %pohonu předek nebo zadek.Např. 60%předek a 40% zadek,70%předek a 30% zadek.To mam tucha Evíčko nemá.
Rozhod jsem se skončit s Tuningem a začít dělat PERFORMANCE!!! Ale po zjištění,že toto slovo používají lidé,kteří ani neví co znamená,tak ještě nevím.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Se dycky bavím, když si někdo, kdo má dokončenou možná základku, myslí že sežral šalamounovo ho*no a je chytřejší než všichni inženýři světaneller píše:Todle je kamo jen kocept, a jelikoz sou vsici inzenyri apod co o tom rozhoduji koko.i,

Pokud někdy X vyjede, tak MUSÍ být jiné. Už od pohledu má koncept mizernou ochranu chodců, takže si automobilka nemůže dovolit pustit něco takového na trh.neller píše:Fakt se bojim ze ve finale to bude desigh nic moc:-( (min agresivni vzhled, jiny svetla treba apod)
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
Přesně takTaboo píše:PresneMaya_Man píše:Vsak Taboo tusim EVO ma a to urcite kvuli performance vs uzitna hodnota kvuli rodine, a muj nazor je ze je to asi nejlepsi kombinace sport/rodina na trhu a je jedno ktera je to verze.. Ja jsem jen hledal nejaky rodiny sedan, ktery by nahradil nase Volvo 850 Turbo, a vpodstate - na zaklade mych pozadavku - jsem skoncil u vyberu mezi Evo a WRX. Za ty penize je to Evo opravdu velice dobra hodnota pro lidi, kteri zrovna netouzi po 10i-sekundove performanci a nechteji do toho auta cpat dodatecne penize jen aby to trochu jelo a melo dobre jizdni vlastnosti. To Evo je dostatecne rychle uz primo z tovarny a pokud se s nim clovek nechce zucastnovat nejakych zavodu, jeho brzdy jsou plne dostacujici a podvozek naprosto vynikajici. Zvlaste ta kvalita podvozku - ve smyslu kombinace performance versus prijatelna pohodlnost jizdy v beznem provozu - mne velice prekvapila. Ono to neplave a ani neskace, neni moc mekke a ani moc tvrde. Ten podvozek je proste tak vyvazeny, ze je az tezke verit, ze to uz tak prislo primo z tovarny (ono to utahne temer 1G a zataci to tak tvrde, ze tomu zvednete i jedno zadni kolo do vzduchu
). Proste velice dobre auto. Po strance vnejsiho designu to ale nijak zvlast vyjimecne nenachazim a nevadil by mi naopak ani trochu vice konservativni styl bez toho nadechu "sportovnosti" v podobe toho obrovskeho zadniho kridla a agresivniho vzhledu predniho narazniku.


Naposledy upravil(a) leon4x4 dne 01 srp 2006 11:40, celkem upraveno 1 x.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Ondras píše:Se dycky bavím, když si někdo, kdo má dokončenou možná základku, myslí že sežral šalamounovo ho*no a je chytřejší než všichni inženýři světaneller píše:Todle je kamo jen kocept, a jelikoz sou vsici inzenyri apod co o tom rozhoduji koko.i,.
Pokud někdy X vyjede, tak MUSÍ být jiné. Už od pohledu má koncept mizernou ochranu chodců, takže si automobilka nemůže dovolit pustit něco takového na trh.neller píše:Fakt se bojim ze ve finale to bude desigh nic moc:-( (min agresivni vzhled, jiny svetla treba apod)

wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
ze by to bylo tema trema aktivnima diferakama?leon4x4 píše:Přesně takTaboo píše:PresneMaya_Man píše:Vsak Taboo tusim EVO ma a to urcite kvuli performance vs uzitna hodnota kvuli rodine, a muj nazor je ze je to asi nejlepsi kombinace sport/rodina na trhu a je jedno ktera je to verze.. Ja jsem jen hledal nejaky rodiny sedan, ktery by nahradil nase Volvo 850 Turbo, a vpodstate - na zaklade mych pozadavku - jsem skoncil u vyberu mezi Evo a WRX. Za ty penize je to Evo opravdu velice dobra hodnota pro lidi, kteri zrovna netouzi po 10i-sekundove performanci a nechteji do toho auta cpat dodatecne penize jen aby to trochu jelo a melo dobre jizdni vlastnosti. To Evo je dostatecne rychle uz primo z tovarny a pokud se s nim clovek nechce zucastnovat nejakych zavodu, jeho brzdy jsou plne dostacujici a podvozek naprosto vynikajici. Zvlaste ta kvalita podvozku - ve smyslu kombinace performance versus prijatelna pohodlnost jizdy v beznem provozu - mne velice prekvapila. Ono to neplave a ani neskace, neni moc mekke a ani moc tvrde. Ten podvozek je proste tak vyvazeny, ze je az tezke verit, ze to uz tak prislo primo z tovarny (ono to utahne temer 1G a zataci to tak tvrde, ze tomu zvednete i jedno zadni kolo do vzduchu
). Proste velice dobre auto. Po strance vnejsiho designu to ale nijak zvlast vyjimecne nenachazim a nevadil by mi naopak ani trochu vice konservativni styl bez toho nadechu "sportovnosti" v podobe toho obrovskeho zadniho kridla a agresivniho vzhledu predniho narazniku.
já s tím jedzím s rodinou na lyže a je to tak, prostě rodinný sedan s velkým kufrem, automatickou klima a performance je 12.xx s minimálními úpravami a to také není špatné. Jediné co není až tak rodinné je málá nádrž v kombinaci se spotřebou kterou téměř nelze dostat pod 10L/100km, takže se znám se všema pumpařkama v okolí, jsem tam totiž pořád
Jo a z toho podvozku jsem totálně na větvi. Ten příplatkový je totálně super. nechápu jak to dělají ale to auto umí neuvěřitelně moc a dokonce čím víc jsi na něj drsný tím víc toho ukáže. Bez plynu se auto třeba hrne v zatáčce už při 80ti a když dáš plnej kotel tak to projedeš 100 a gumy ani nekvíknou. Prostě celkem nechápu jak to dokázali, ale je to tak. kdžy jsi v průseru tak přidej - základní EVO pravidlo.

Re: Mitsubishi Lancer EVO
Taboo: jukni prosim do SZ
a co LPG?leon4x4 píše:Přesně takTaboo píše:PresneMaya_Man píše:Vsak Taboo tusim EVO ma a to urcite kvuli performance vs uzitna hodnota kvuli rodine, a muj nazor je ze je to asi nejlepsi kombinace sport/rodina na trhu a je jedno ktera je to verze.. Ja jsem jen hledal nejaky rodiny sedan, ktery by nahradil nase Volvo 850 Turbo, a vpodstate - na zaklade mych pozadavku - jsem skoncil u vyberu mezi Evo a WRX. Za ty penize je to Evo opravdu velice dobra hodnota pro lidi, kteri zrovna netouzi po 10i-sekundove performanci a nechteji do toho auta cpat dodatecne penize jen aby to trochu jelo a melo dobre jizdni vlastnosti. To Evo je dostatecne rychle uz primo z tovarny a pokud se s nim clovek nechce zucastnovat nejakych zavodu, jeho brzdy jsou plne dostacujici a podvozek naprosto vynikajici. Zvlaste ta kvalita podvozku - ve smyslu kombinace performance versus prijatelna pohodlnost jizdy v beznem provozu - mne velice prekvapila. Ono to neplave a ani neskace, neni moc mekke a ani moc tvrde. Ten podvozek je proste tak vyvazeny, ze je az tezke verit, ze to uz tak prislo primo z tovarny (ono to utahne temer 1G a zataci to tak tvrde, ze tomu zvednete i jedno zadni kolo do vzduchu
). Proste velice dobre auto. Po strance vnejsiho designu to ale nijak zvlast vyjimecne nenachazim a nevadil by mi naopak ani trochu vice konservativni styl bez toho nadechu "sportovnosti" v podobe toho obrovskeho zadniho kridla a agresivniho vzhledu predniho narazniku.
já s tím jedzím s rodinou na lyže a je to tak, prostě rodinný sedan s velkým kufrem, automatickou klima a performance je 12.xx s minimálními úpravami a to také není špatné. Jediné co není až tak rodinné je málá nádrž v kombinaci se spotřebou kterou téměř nelze dostat pod 10L/100km, takže se znám se všema pumpařkama v okolí, jsem tam totiž pořád
Jo a z toho podvozku jsem totálně na větvi. Ten příplatkový je totálně super. nechápu jak to dělají ale to auto umí neuvěřitelně moc a dokonce čím víc jsi na něj drsný tím víc toho ukáže. Bez plynu se auto třeba hrne v zatáčce už při 80ti a když dáš plnej kotel tak to projedeš 100 a gumy ani nekvíknou. Prostě celkem nechápu jak to dokázali, ale je to tak. kdžy jsi v průseru tak přidej - základní EVO pravidlo.


VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: Mitsubishi Lancer EVO
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 07:04, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Mitsubishi Lancer EVO
Taboo píše:Sice nechci, aby to znelo nejak nadnesene anebo ze to Evo je nejake zazracne superauto, ale musim priznat, ze na ten vuz absolutne "nemam". Kdyz se clovek riti do zatacky a snazi se v sobe potlacit uplne vsechnu intuici, pud sebezachovy a ten vnitrni hlas, ktery mu nejen rika, ale doslova na nej rve, ze jede moc rychle a ze tohle snad zadne tovarni auto nemuze zvladnout - a on navic jeste proti uplne kazdemu instinktu v jeho tele zabori akcelerator az do podlahy - a to Evo si pote jen posmesne odfrkne "To je vsechno?" - tak to je i na mne trochu moc (a to mam pritom jen uplne obycejne Evo VIII). Muj strach je proste vetsi, nez schopnosti toho auta - a to si pritom nemyslim, ze po absolvovani Skip Barber high performance driving school v Laguna Seca a mnoha SCCA zavodu bych byl nejaky nezkuseny ridic s nedostatkem odvahy. Ja casto jezdim s C5 Vette a casem jsem ji postupne zacal bez problemu tlacit pres jeji limit. S tim Evem jsem zkousel nejen driftovat ale aspon to na chvili urvat - a malem jsem se u toho pos*al strachem, protoze to auto se proste NECHCE odlepit. Lidi, kteri jeli za mnou, mi rikali, ze projizdim zatacky jen na trech kolech - a ta mrcha se ani nepohne. Nad tim proste zustava rozum stat. Ja jsem mel na sve GSX naplacano uz snad 20 ruznych podvozku, vsemoznych kombinaci tlumicu, pruzin, coilovers, swaybars, bushings - a ted tam mam $2,000 JIC setup - a porad to jeste "neni ono", neustale to doladuji a proto se ani nepokousim tlacit tu Eclipsi tak daleko, jak jsem to zkousel s tim Evem. To Evo je proste tak vyvazene a dobre, ze mne to az se*e, protoze zadny rodiny sedan se prece takhle chovat "nema"...Jestli to ale jednou otocim na strechu, tak mne manzelka zastreli
.
Tak přesně proto jsem si objednal ten lepší podvozek již od výrobce, je to totiž podvozek na kterým pracoval několikanásobný mistr japonska v SUPER TAIKYU SERIES pan TAKAYUKI KINOSHITA a ten to tak nějak umí lépe než já nebo ty

Tímto děkuji i dalším co se podíleli na vývoji IX :
KEIJI FUJII - Project Manager
SHUN NAKAMICHI - Engine Experiment Dept.
KAORU SAWASE - Drivetrain Tech.
KAZUHIRO FUKAI - Design Dept.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mitsubishi Lancer EVO
Jediné co mě na tom mrzí je ta spotřeba.Taboo píše:Sice nechci, aby to znelo nejak nadnesene anebo ze to Evo je nejake zazracne superauto, ale musim priznat, ze na ten vuz absolutne "nemam". Kdyz se clovek riti do zatacky a snazi se v sobe potlacit uplne vsechnu intuici, pud sebezachovy a ten vnitrni hlas, ktery mu nejen rika, ale doslova na nej rve, ze jede moc rychle a ze tohle snad zadne tovarni auto nemuze zvladnout - a on navic jeste proti uplne kazdemu instinktu v jeho tele zabori akcelerator az do podlahy - a to Evo si pote jen posmesne odfrkne "To je vsechno?" - tak to je i na mne trochu moc (a to mam pritom jen uplne obycejne Evo VIII). Muj strach je proste vetsi, nez schopnosti toho auta - a to si pritom nemyslim, ze po absolvovani Skip Barber high performance driving school v Laguna Seca a mnoha SCCA zavodu bych byl nejaky nezkuseny ridic s nedostatkem odvahy. Ja casto jezdim s C5 Vette a casem jsem ji postupne zacal bez problemu tlacit pres jeji limit. S tim Evem jsem zkousel nejen driftovat ale aspon to na chvili urvat - a malem jsem se u toho pos*al strachem, protoze to auto se proste NECHCE odlepit. Lidi, kteri jeli za mnou, mi rikali, ze projizdim zatacky jen na trech kolech - a ta mrcha se ani nepohne. Nad tim proste zustava rozum stat. Ja jsem mel na sve GSX naplacano uz snad 20 ruznych podvozku, vsemoznych kombinaci tlumicu, pruzin, coilovers, swaybars, bushings - a ted tam mam $2,000 JIC setup - a porad to jeste "neni ono", neustale to doladuji a proto se ani nepokousim tlacit tu Eclipsi tak daleko, jak jsem to zkousel s tim Evem. To Evo je proste tak vyvazene a dobre, ze mne to az se*e, protoze zadny rodiny sedan se prece takhle chovat "nema"...leon4x4 píše:Prostě celkem nechápu jak to dokázali, ale je to tak. kdžy jsi v průseru tak přidej - základní EVO pravidlo.Jestli to ale jednou otocim na strechu, tak mne manzelka zastreli
.

- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitsubishi Lancer EVO
kdyz jsem tohle prozival uz pred rokem a pul tak mi nikdo tady moc neverilTaboo píše:Sice nechci, aby to znelo nejak nadnesene anebo ze to Evo je nejake zazracne superauto, ale musim priznat, ze na ten vuz absolutne "nemam". Kdyz se clovek riti do zatacky a snazi se v sobe potlacit uplne vsechnu intuici, pud sebezachovy a ten vnitrni hlas, ktery mu nejen rika, ale doslova na nej rve, ze jede moc rychle a ze tohle snad zadne tovarni auto nemuze zvladnout - a on navic jeste proti uplne kazdemu instinktu v jeho tele zabori akcelerator az do podlahy - a to Evo si pote jen posmesne odfrkne "To je vsechno?" - tak to je i na mne trochu moc (a to mam pritom jen uplne obycejne Evo VIII). Muj strach je proste vetsi, nez schopnosti toho auta - a to si pritom nemyslim, ze po absolvovani Skip Barber high performance driving school v Laguna Seca a mnoha SCCA zavodu bych byl nejaky nezkuseny ridic s nedostatkem odvahy. Ja casto jezdim s C5 Vette a casem jsem ji postupne zacal bez problemu tlacit pres jeji limit. S tim Evem jsem zkousel nejen driftovat ale aspon to na chvili urvat - a malem jsem se u toho pos*al strachem, protoze to auto se proste NECHCE odlepit. Lidi, kteri jeli za mnou, mi rikali, ze projizdim zatacky jen na trech kolech - a ta mrcha se ani nepohne. Nad tim proste zustava rozum stat. Ja jsem mel na sve GSX naplacano uz snad 20 ruznych podvozku, vsemoznych kombinaci tlumicu, pruzin, coilovers, swaybars, bushings - a ted tam mam $2,000 JIC setup - a porad to jeste "neni ono", neustale to doladuji a proto se ani nepokousim tlacit tu Eclipsi tak daleko, jak jsem to zkousel s tim Evem. To Evo je proste tak vyvazene a dobre, ze mne to az se*e, protoze zadny rodiny sedan se prece takhle chovat "nema"...leon4x4 píše:Prostě celkem nechápu jak to dokázali, ale je to tak. kdžy jsi v průseru tak přidej - základní EVO pravidlo.Jestli to ale jednou otocim na strechu, tak mne manzelka zastreli
.
semysak píše:Taboo: jukni prosim do SZ![]()
Ja pracuji na email, mam nejake novinky...



Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce