Mitsubishi Lancer EVO

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

neller
Příspěvky: 71
Registrován: 27 zář 2004 18:30
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od neller »

GReddy píše:audi rs4ka taky neni zla ne? :) mozna jeste lepsi v ty kombinaci :)
RS4 je tezka krava oproti STI a EVU:-(
Už umím jezdit na kole a to mě stačí...:-)

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

neller píše:
GReddy píše:audi rs4ka taky neni zla ne? :) mozna jeste lepsi v ty kombinaci :)
RS4 je tezka krava oproti STI a EVU:-(
jj ja vim no...ale RS4 ma vetsi a silnejsi motor...ale nechame toho EVO je EVO.navic za ty penize je urco lepsi :)

neller
Příspěvky: 71
Registrován: 27 zář 2004 18:30
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od neller »

no me hodne nadchla MAZDA6 MPS, cena nejak 1MEGA, tusim 260HP, super vybava a 4kolka to je taky, ale neni to zadna zavodka, je to proste vykony, luxusni rodinny auti.
Už umím jezdit na kole a to mě stačí...:-)

Uživatelský avatar
remix
Příspěvky: 9275
Registrován: 05 srp 2004 01:35
Bydliště: Moravian-Silesian region

Re: Mitsubishi Lancer EVO

Příspěvek od remix »

:D
Obrázek
..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..

neller
Příspěvky: 71
Registrován: 27 zář 2004 18:30
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od neller »

Todle je kamo jen kocept, a jelikoz sou vsici inzenyri apod co o tom rozhoduji koko.i, tak ve finale do svete vyjede nejaky auto co bude nic moc-pevne v to verim, pac takhle pekny auto preci nemuzou pustit do sveta, vzdyt by s tim preci meli velikej uspech a to oni nechtej. Fakt se bojim ze ve finale to bude desigh nic moc:-( (min agresivni vzhled, jiny svetla treba apod)

ps: ale kdyby to vypadalo 100% stejne tak to by byla megahusta kara-ja bych jen ty sedy plasty (jak sou pruduchy na kapote) vymnenil za cerny a pak by to bylo uplny maso!!
Už umím jezdit na kole a to mě stačí...:-)

Uživatelský avatar
Maya_Man
Příspěvky: 351
Registrován: 22 bře 2005 00:47
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maya_Man »

neller píše:no me hodne nadchla MAZDA6 MPS, cena nejak 1MEGA, tusim 260HP, super vybava a 4kolka to je taky, ale neni to zadna zavodka, je to proste vykony, luxusni rodinny auti.
U teto mazdy bych mel pochybnosti o ucinnosti chladice stlaceneho vzduchu umistenym nad motorem, nevim jiste nemam u sebe obrazky ale oni snad ani nedali nadech na kapotu kde by sel cerstvy chladny vzduch na ten chladic, navic na nej de teplo od motoru, nicmene ty hodnoty vypadaji relativne dobre.

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

v top gearu se jevila jako nejlepsi a rozplyvali se nad ni.porazila ST220 a ostrou Vectru

Uživatelský avatar
Maya_Man
Příspěvky: 351
Registrován: 22 bře 2005 00:47
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maya_Man »

Ja nenapsal ze neni dobra jen nevim proc sli cestou subaru u kteryho je znamy ze kdyby se dal intercooler na naraznik ze by mel vetsi ucinnost (podle me :-) ) Mozna by to tu chtelo Tabooa aby nam rekl proc se tak deje a davaji to nahoru, jestli je to ciste z peneznich duvodu nebo z nejakeho jineho.

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

dyt ja to taky jen konstatoval..hmm me napada ze Celicy GT-Four/all trac maj taky IC nahore...neni to vykoumany z rally? kdyz vjedou do nejakych sracek jako je voda nebo bahno a prach tak ze nahore je to pristupnejsi? nevim domnenka..

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Re: Mitsubishi Lancer EVO

Příspěvek od martin »

u scooby je horní umístění IC čistě jen marketingové hledisko, scooby prostě musí mít ''kapku'' na kapotě. tady projednou vyhrál marketing nad technikama. na WRC mají FMIC i když kapaku na kapotě pořád mají, ale prázdnou.

Uživatelský avatar
Maya_Man
Příspěvky: 351
Registrován: 22 bře 2005 00:47
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maya_Man »

Z rajle tezko :-) tam prave prehazujou (konkretne u subaru) chladic stlaceneho vzduchu na predek na naraznik, voda a spina by tomu vadit nemeli :-), na druhou stranu toto reseni vyzaduje delsi vedeni trubek, coz je mozna ten duvod.

Uživatelský avatar
Šigy
Příspěvky: 1163
Registrován: 02 úno 2005 18:09
Bydliště: Ostravice (okr. Frýdek-Místek)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Šigy »

Mě se líbí snad každe EVO 8) :)
Subaru Impreza GT

ex: felDa 1,9

Uživatelský avatar
Maya_Man
Příspěvky: 351
Registrován: 22 bře 2005 00:47
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maya_Man »

Kdybych nekdy kupoval evo tak asi 5tku MR verzi.

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Mitsubishi Lancer EVO

Příspěvek od PJ »

neller: no myslim ze EVO si lidi kupujou kuli tomu jak jezdi a ne kuli tomu jakou barvu maj plasty nebo jestli to ma hezky svetla :wink:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

neller
Příspěvky: 71
Registrován: 27 zář 2004 18:30
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od neller »

ja mam rad veci dotahnute do dokonalosti...proto bych uvital cerny plast, pac vinova a cerna vypadaji spolu fakt hodne dobre...njn su estet.

ps: kdy ma byt na trhu EVO X?
Už umím jezdit na kole a to mě stačí...:-)

Uživatelský avatar
Stanleysniper
Příspěvky: 149
Registrován: 11 led 2006 01:12
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Stanleysniper »

Mnělo by to být 2008,ale nejsem si 100%jist.
Ještě jedna věc: Impreza model 2006,má super vychytávku.To je,že za jízdy se dá mněnit diferák,více %pohonu předek nebo zadek.Např. 60%předek a 40% zadek,70%předek a 30% zadek.To mam tucha Evíčko nemá.
Rozhod jsem se skončit s Tuningem a začít dělat PERFORMANCE!!! Ale po zjištění,že toto slovo používají lidé,kteří ani neví co znamená,tak ještě nevím.

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

neller píše:Todle je kamo jen kocept, a jelikoz sou vsici inzenyri apod co o tom rozhoduji koko.i,
Se dycky bavím, když si někdo, kdo má dokončenou možná základku, myslí že sežral šalamounovo ho*no a je chytřejší než všichni inženýři světa :D.
neller píše:Fakt se bojim ze ve finale to bude desigh nic moc:-( (min agresivni vzhled, jiny svetla treba apod)
Pokud někdy X vyjede, tak MUSÍ být jiné. Už od pohledu má koncept mizernou ochranu chodců, takže si automobilka nemůže dovolit pustit něco takového na trh.
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 07:04, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Taboo píše:
Maya_Man píše:Vsak Taboo tusim EVO ma a to urcite kvuli performance vs uzitna hodnota kvuli rodine, a muj nazor je ze je to asi nejlepsi kombinace sport/rodina na trhu a je jedno ktera je to verze.
Presne 8) . Ja jsem jen hledal nejaky rodiny sedan, ktery by nahradil nase Volvo 850 Turbo, a vpodstate - na zaklade mych pozadavku - jsem skoncil u vyberu mezi Evo a WRX. Za ty penize je to Evo opravdu velice dobra hodnota pro lidi, kteri zrovna netouzi po 10i-sekundove performanci a nechteji do toho auta cpat dodatecne penize jen aby to trochu jelo a melo dobre jizdni vlastnosti. To Evo je dostatecne rychle uz primo z tovarny a pokud se s nim clovek nechce zucastnovat nejakych zavodu, jeho brzdy jsou plne dostacujici a podvozek naprosto vynikajici. Zvlaste ta kvalita podvozku - ve smyslu kombinace performance versus prijatelna pohodlnost jizdy v beznem provozu - mne velice prekvapila. Ono to neplave a ani neskace, neni moc mekke a ani moc tvrde. Ten podvozek je proste tak vyvazeny, ze je az tezke verit, ze to uz tak prislo primo z tovarny (ono to utahne temer 1G a zataci to tak tvrde, ze tomu zvednete i jedno zadni kolo do vzduchu :lol: ). Proste velice dobre auto. Po strance vnejsiho designu to ale nijak zvlast vyjimecne nenachazim a nevadil by mi naopak ani trochu vice konservativni styl bez toho nadechu "sportovnosti" v podobe toho obrovskeho zadniho kridla a agresivniho vzhledu predniho narazniku.
:wink:
Přesně tak 8) já s tím jedzím s rodinou na lyže a je to tak, prostě rodinný sedan s velkým kufrem, automatickou klima a performance je 12.xx s minimálními úpravami a to také není špatné. Jediné co není až tak rodinné je málá nádrž v kombinaci se spotřebou kterou téměř nelze dostat pod 10L/100km, takže se znám se všema pumpařkama v okolí, jsem tam totiž pořád :cry: Jo a z toho podvozku jsem totálně na větvi. Ten příplatkový je totálně super. nechápu jak to dělají ale to auto umí neuvěřitelně moc a dokonce čím víc jsi na něj drsný tím víc toho ukáže. Bez plynu se auto třeba hrne v zatáčce už při 80ti a když dáš plnej kotel tak to projedeš 100 a gumy ani nekvíknou. Prostě celkem nechápu jak to dokázali, ale je to tak. kdžy jsi v průseru tak přidej - základní EVO pravidlo.
Naposledy upravil(a) leon4x4 dne 01 srp 2006 11:40, celkem upraveno 1 x.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaash »

Ondras píše:
neller píše:Todle je kamo jen kocept, a jelikoz sou vsici inzenyri apod co o tom rozhoduji koko.i,
Se dycky bavím, když si někdo, kdo má dokončenou možná základku, myslí že sežral šalamounovo ho*no a je chytřejší než všichni inženýři světa :D.
neller píše:Fakt se bojim ze ve finale to bude desigh nic moc:-( (min agresivni vzhled, jiny svetla treba apod)
Pokud někdy X vyjede, tak MUSÍ být jiné. Už od pohledu má koncept mizernou ochranu chodců, takže si automobilka nemůže dovolit pustit něco takového na trh.
8)

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 66
Registrován: 23 srp 2004 09:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeRoX »

leon4x4 píše:
Taboo píše:
Maya_Man píše:Vsak Taboo tusim EVO ma a to urcite kvuli performance vs uzitna hodnota kvuli rodine, a muj nazor je ze je to asi nejlepsi kombinace sport/rodina na trhu a je jedno ktera je to verze.
Presne 8) . Ja jsem jen hledal nejaky rodiny sedan, ktery by nahradil nase Volvo 850 Turbo, a vpodstate - na zaklade mych pozadavku - jsem skoncil u vyberu mezi Evo a WRX. Za ty penize je to Evo opravdu velice dobra hodnota pro lidi, kteri zrovna netouzi po 10i-sekundove performanci a nechteji do toho auta cpat dodatecne penize jen aby to trochu jelo a melo dobre jizdni vlastnosti. To Evo je dostatecne rychle uz primo z tovarny a pokud se s nim clovek nechce zucastnovat nejakych zavodu, jeho brzdy jsou plne dostacujici a podvozek naprosto vynikajici. Zvlaste ta kvalita podvozku - ve smyslu kombinace performance versus prijatelna pohodlnost jizdy v beznem provozu - mne velice prekvapila. Ono to neplave a ani neskace, neni moc mekke a ani moc tvrde. Ten podvozek je proste tak vyvazeny, ze je az tezke verit, ze to uz tak prislo primo z tovarny (ono to utahne temer 1G a zataci to tak tvrde, ze tomu zvednete i jedno zadni kolo do vzduchu :lol: ). Proste velice dobre auto. Po strance vnejsiho designu to ale nijak zvlast vyjimecne nenachazim a nevadil by mi naopak ani trochu vice konservativni styl bez toho nadechu "sportovnosti" v podobe toho obrovskeho zadniho kridla a agresivniho vzhledu predniho narazniku.
:wink:
Přesně tak 8) já s tím jedzím s rodinou na lyže a je to tak, prostě rodinný sedan s velkým kufrem, automatickou klima a performance je 12.xx s minimálními úpravami a to také není špatné. Jediné co není až tak rodinné je málá nádrž v kombinaci se spotřebou kterou téměř nelze dostat pod 10L/100km, takže se znám se všema pumpařkama v okolí, jsem tam totiž pořád :cry: Jo a z toho podvozku jsem totálně na větvi. Ten příplatkový je totálně super. nechápu jak to dělají ale to auto umí neuvěřitelně moc a dokonce čím víc jsi na něj drsný tím víc toho ukáže. Bez plynu se auto třeba hrne v zatáčce už při 80ti a když dáš plnej kotel tak to projedeš 100 a gumy ani nekvíknou. Prostě celkem nechápu jak to dokázali, ale je to tak. kdžy jsi v průseru tak přidej - základní EVO pravidlo.
ze by to bylo tema trema aktivnima diferakama? :wink:

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Mitsubishi Lancer EVO

Příspěvek od semysak »

Taboo: jukni prosim do SZ

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudi »

leon4x4 píše:
Taboo píše:
Maya_Man píše:Vsak Taboo tusim EVO ma a to urcite kvuli performance vs uzitna hodnota kvuli rodine, a muj nazor je ze je to asi nejlepsi kombinace sport/rodina na trhu a je jedno ktera je to verze.
Presne 8) . Ja jsem jen hledal nejaky rodiny sedan, ktery by nahradil nase Volvo 850 Turbo, a vpodstate - na zaklade mych pozadavku - jsem skoncil u vyberu mezi Evo a WRX. Za ty penize je to Evo opravdu velice dobra hodnota pro lidi, kteri zrovna netouzi po 10i-sekundove performanci a nechteji do toho auta cpat dodatecne penize jen aby to trochu jelo a melo dobre jizdni vlastnosti. To Evo je dostatecne rychle uz primo z tovarny a pokud se s nim clovek nechce zucastnovat nejakych zavodu, jeho brzdy jsou plne dostacujici a podvozek naprosto vynikajici. Zvlaste ta kvalita podvozku - ve smyslu kombinace performance versus prijatelna pohodlnost jizdy v beznem provozu - mne velice prekvapila. Ono to neplave a ani neskace, neni moc mekke a ani moc tvrde. Ten podvozek je proste tak vyvazeny, ze je az tezke verit, ze to uz tak prislo primo z tovarny (ono to utahne temer 1G a zataci to tak tvrde, ze tomu zvednete i jedno zadni kolo do vzduchu :lol: ). Proste velice dobre auto. Po strance vnejsiho designu to ale nijak zvlast vyjimecne nenachazim a nevadil by mi naopak ani trochu vice konservativni styl bez toho nadechu "sportovnosti" v podobe toho obrovskeho zadniho kridla a agresivniho vzhledu predniho narazniku.
:wink:
Přesně tak 8) já s tím jedzím s rodinou na lyže a je to tak, prostě rodinný sedan s velkým kufrem, automatickou klima a performance je 12.xx s minimálními úpravami a to také není špatné. Jediné co není až tak rodinné je málá nádrž v kombinaci se spotřebou kterou téměř nelze dostat pod 10L/100km, takže se znám se všema pumpařkama v okolí, jsem tam totiž pořád :cry: Jo a z toho podvozku jsem totálně na větvi. Ten příplatkový je totálně super. nechápu jak to dělají ale to auto umí neuvěřitelně moc a dokonce čím víc jsi na něj drsný tím víc toho ukáže. Bez plynu se auto třeba hrne v zatáčce už při 80ti a když dáš plnej kotel tak to projedeš 100 a gumy ani nekvíknou. Prostě celkem nechápu jak to dokázali, ale je to tak. kdžy jsi v průseru tak přidej - základní EVO pravidlo.
a co LPG? :lol: ikdyž pak by ses znal ještě víc se všema LPG stanicema v okolí :lol:
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Mitsubishi Lancer EVO

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 07:04, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Mitsubishi Lancer EVO

Příspěvek od leon4x4 »

Taboo píše:Sice nechci, aby to znelo nejak nadnesene anebo ze to Evo je nejake zazracne superauto, ale musim priznat, ze na ten vuz absolutne "nemam". Kdyz se clovek riti do zatacky a snazi se v sobe potlacit uplne vsechnu intuici, pud sebezachovy a ten vnitrni hlas, ktery mu nejen rika, ale doslova na nej rve, ze jede moc rychle a ze tohle snad zadne tovarni auto nemuze zvladnout - a on navic jeste proti uplne kazdemu instinktu v jeho tele zabori akcelerator az do podlahy - a to Evo si pote jen posmesne odfrkne "To je vsechno?" - tak to je i na mne trochu moc (a to mam pritom jen uplne obycejne Evo VIII). Muj strach je proste vetsi, nez schopnosti toho auta - a to si pritom nemyslim, ze po absolvovani Skip Barber high performance driving school v Laguna Seca a mnoha SCCA zavodu bych byl nejaky nezkuseny ridic s nedostatkem odvahy. Ja casto jezdim s C5 Vette a casem jsem ji postupne zacal bez problemu tlacit pres jeji limit. S tim Evem jsem zkousel nejen driftovat ale aspon to na chvili urvat - a malem jsem se u toho pos*al strachem, protoze to auto se proste NECHCE odlepit. Lidi, kteri jeli za mnou, mi rikali, ze projizdim zatacky jen na trech kolech - a ta mrcha se ani nepohne. Nad tim proste zustava rozum stat. Ja jsem mel na sve GSX naplacano uz snad 20 ruznych podvozku, vsemoznych kombinaci tlumicu, pruzin, coilovers, swaybars, bushings - a ted tam mam $2,000 JIC setup - a porad to jeste "neni ono", neustale to doladuji a proto se ani nepokousim tlacit tu Eclipsi tak daleko, jak jsem to zkousel s tim Evem. To Evo je proste tak vyvazene a dobre, ze mne to az se*e, protoze zadny rodiny sedan se prece takhle chovat "nema"... :lol: Jestli to ale jednou otocim na strechu, tak mne manzelka zastreli :twisted: .

Tak přesně proto jsem si objednal ten lepší podvozek již od výrobce, je to totiž podvozek na kterým pracoval několikanásobný mistr japonska v SUPER TAIKYU SERIES pan TAKAYUKI KINOSHITA a ten to tak nějak umí lépe než já nebo ty :wink: Taky jsem si říkal k čemu mi bude třeba HKS CoilOver podvozek za +4000$ když ho nebudu umět nastavit tak aby to fungovalo.


Tímto děkuji i dalším co se podíleli na vývoji IX :

KEIJI FUJII - Project Manager
SHUN NAKAMICHI - Engine Experiment Dept.
KAORU SAWASE - Drivetrain Tech.
KAZUHIRO FUKAI - Design Dept.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Worm
Příspěvky: 200
Registrován: 03 čer 2006 12:00
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Mitsubishi Lancer EVO

Příspěvek od Worm »

Taboo píše:
leon4x4 píše:Prostě celkem nechápu jak to dokázali, ale je to tak. kdžy jsi v průseru tak přidej - základní EVO pravidlo.
Sice nechci, aby to znelo nejak nadnesene anebo ze to Evo je nejake zazracne superauto, ale musim priznat, ze na ten vuz absolutne "nemam". Kdyz se clovek riti do zatacky a snazi se v sobe potlacit uplne vsechnu intuici, pud sebezachovy a ten vnitrni hlas, ktery mu nejen rika, ale doslova na nej rve, ze jede moc rychle a ze tohle snad zadne tovarni auto nemuze zvladnout - a on navic jeste proti uplne kazdemu instinktu v jeho tele zabori akcelerator az do podlahy - a to Evo si pote jen posmesne odfrkne "To je vsechno?" - tak to je i na mne trochu moc (a to mam pritom jen uplne obycejne Evo VIII). Muj strach je proste vetsi, nez schopnosti toho auta - a to si pritom nemyslim, ze po absolvovani Skip Barber high performance driving school v Laguna Seca a mnoha SCCA zavodu bych byl nejaky nezkuseny ridic s nedostatkem odvahy. Ja casto jezdim s C5 Vette a casem jsem ji postupne zacal bez problemu tlacit pres jeji limit. S tim Evem jsem zkousel nejen driftovat ale aspon to na chvili urvat - a malem jsem se u toho pos*al strachem, protoze to auto se proste NECHCE odlepit. Lidi, kteri jeli za mnou, mi rikali, ze projizdim zatacky jen na trech kolech - a ta mrcha se ani nepohne. Nad tim proste zustava rozum stat. Ja jsem mel na sve GSX naplacano uz snad 20 ruznych podvozku, vsemoznych kombinaci tlumicu, pruzin, coilovers, swaybars, bushings - a ted tam mam $2,000 JIC setup - a porad to jeste "neni ono", neustale to doladuji a proto se ani nepokousim tlacit tu Eclipsi tak daleko, jak jsem to zkousel s tim Evem. To Evo je proste tak vyvazene a dobre, ze mne to az se*e, protoze zadny rodiny sedan se prece takhle chovat "nema"... :lol: Jestli to ale jednou otocim na strechu, tak mne manzelka zastreli :twisted: .
Jediné co mě na tom mrzí je ta spotřeba.
:cry:

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Mitsubishi Lancer EVO

Příspěvek od JonnY »


mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikey »

top gear se mi libi ale jeremy je arogantni mrdka tot vse..sleduju to tady temer kazdej tyden ......jinak tohle mitsubishi uz dalo i ferrari na 400m o delku auta (proto pouzivam na praci carismu 8) )....

Uživatelský avatar
Maya_Man
Příspěvky: 351
Registrován: 22 bře 2005 00:47
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maya_Man »

to Worm : jako myslim ze ta spotreba neni nejak dramaticka a jako minus bych to rozhodne nevidel, navic kdo de do EVA tak je s tim plne smirenej.

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Mitsubishi Lancer EVO

Příspěvek od KFJ »

Taboo píše:
leon4x4 píše:Prostě celkem nechápu jak to dokázali, ale je to tak. kdžy jsi v průseru tak přidej - základní EVO pravidlo.
Sice nechci, aby to znelo nejak nadnesene anebo ze to Evo je nejake zazracne superauto, ale musim priznat, ze na ten vuz absolutne "nemam". Kdyz se clovek riti do zatacky a snazi se v sobe potlacit uplne vsechnu intuici, pud sebezachovy a ten vnitrni hlas, ktery mu nejen rika, ale doslova na nej rve, ze jede moc rychle a ze tohle snad zadne tovarni auto nemuze zvladnout - a on navic jeste proti uplne kazdemu instinktu v jeho tele zabori akcelerator az do podlahy - a to Evo si pote jen posmesne odfrkne "To je vsechno?" - tak to je i na mne trochu moc (a to mam pritom jen uplne obycejne Evo VIII). Muj strach je proste vetsi, nez schopnosti toho auta - a to si pritom nemyslim, ze po absolvovani Skip Barber high performance driving school v Laguna Seca a mnoha SCCA zavodu bych byl nejaky nezkuseny ridic s nedostatkem odvahy. Ja casto jezdim s C5 Vette a casem jsem ji postupne zacal bez problemu tlacit pres jeji limit. S tim Evem jsem zkousel nejen driftovat ale aspon to na chvili urvat - a malem jsem se u toho pos*al strachem, protoze to auto se proste NECHCE odlepit. Lidi, kteri jeli za mnou, mi rikali, ze projizdim zatacky jen na trech kolech - a ta mrcha se ani nepohne. Nad tim proste zustava rozum stat. Ja jsem mel na sve GSX naplacano uz snad 20 ruznych podvozku, vsemoznych kombinaci tlumicu, pruzin, coilovers, swaybars, bushings - a ted tam mam $2,000 JIC setup - a porad to jeste "neni ono", neustale to doladuji a proto se ani nepokousim tlacit tu Eclipsi tak daleko, jak jsem to zkousel s tim Evem. To Evo je proste tak vyvazene a dobre, ze mne to az se*e, protoze zadny rodiny sedan se prece takhle chovat "nema"... :lol: Jestli to ale jednou otocim na strechu, tak mne manzelka zastreli :twisted: .
semysak píše:Taboo: jukni prosim do SZ
8)
Ja pracuji na email, mam nejake novinky... 8)
kdyz jsem tohle prozival uz pred rokem a pul tak mi nikdo tady moc neveril :lol: :lol: :lol:
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“