




Moderátor: T-O-M
Tady de o to kde sehnat plastovej naraznik od riegera za lepsi penize, jedine kdyz budu zastupcem tak ho budu mit za lepsi peniz, ale laminatak sem nechtel pokud myslis tuhle moznost.Lucas 87 píše:Moc pekny....a vyber vyrobcu jako Rieger a Ate je dobry, ale osobne si myslim ze Rieger je drahej a da se to sehnat levneji ale to je jen muj dojem.......jinak jestli mas dalsi info tak sem snim,rad si poctu.
Mel, jeden cas sem to zkousel ale nedokazal sem docilit uplneho odstineni. Na filtr primo horkej vzduch nesel ale prisavalo si ho to okolo. Vono co sem koukal tak i origo saje horkej vzduch od chladice.Takhle to saje rovnou pred prednim naraznikem. A ten filtr je stavenej prej pro auta od 250 atmosferickejch koni vejs. Tak mam aspon o cem premejsletT-O-M píše:tak na ten zkrášlenej motor a prostor kolem jsem zvědavej
-jinak k tomu filtru - proč si ho neodstínil ? výroba plechový stěny oddělující filtr a motor by měla stačit ne
Ja ho mel od kamose z tuning kramku za nakupku takze 4500 je to komplet set a jenom sem ho tam nasadil. Ridici jednotku bych ladil az kdyz bych sehnal jeste svody a vacky jinak to podle me jeste neni potreba.paveld píše:Bohhy: Kolik za ten filtr chteli jestli se muzu zeptat? Jen jsi ho tam nasadil, nebo mas i doladenou ridici jednotku?
No prave, ze ten duvod muze byt. Osobni zkusenost s tim sice nemam, ale cetl jsem nejednu zkusenost s tim, ze bez doladeni jednotky, byl sportovni filtr spis na skodu, ta vaha sice neco je schopna zkontrolovat, ale je stavena pro mene pruchozi filtr.T-O-M píše:Pouze u filtru není důvod zasahovat do ŘJ, od toho je tam váha vzduchu, která kontroluje nasávané množství.
Ale výrobci filtrů o žádném takovém zásahu nemluví. Pokud pouze nahradíš originální filtr a airbox přímým filtrem určeným pro daný typ vozu tak není důvod šahat do počítače. Ten je totiž stavěn tak aby optimalizoval chod motoru na různé změny - klimatické podmínky, použitý benzín atd. Od toho tam ta ŘJ je. (Když vemeš 95 a 100 okt benzin tak to pro motor je rozdíl a hrabeš se snad v ŘJ? Ne proč. Když jedeš vysoko do hor, kde je řidší vzduch, hrabeš se v ŘJ, asi taky ne, neboť není důvod) A změnou org.filtru za více průchozí se stane pouze to, že motor nasává snadněji větší množství (ale né extrémně rozdílné) vzduchu. Taky ti takovej filtr přidá tak 2 možná 3 HP navíc, víc ne. A výměna vzducháče je asi základní a prvotní na tuningu motoru, kterou provádí asi tak 90% tunerů a nikdy jsem neslyšel o tom, že je pak nutný chip.paveld píše:No prave, ze ten duvod muze byt. Osobni zkusenost s tim sice nemam, ale cetl jsem nejednu zkusenost s tim, ze bez doladeni jednotky, byl sportovni filtr spis na skodu, ta vaha sice neco je schopna zkontrolovat, ale je stavena pro mene pruchozi filtr.T-O-M píše:Pouze u filtru není důvod zasahovat do ŘJ, od toho je tam váha vzduchu, která kontroluje nasávané množství.
Bohhy: Dik za info.