Co na to říkáte?
Moderátor: T-O-M
Taky,já to nechal pár dní "plavat" a tak pře focením asi něco odteklo. Ale je to haluz,děsně mě to sere. A ke všemu se tam podělalo něco v elektrice takže měřák a hurá. Člověk fakt neví co dřív. Jedno auto u klempíře,druhýmu jde motor jak čerpadlo na sračky a třetí je plný vody a někde je švihlej drát.
Dnes jsem tam šel odpojit baterku radši a zjistil že otáčkoměr ukazuje 2000 otáček a ekonoměr 8L,zkusil jsem rozsvítit a nic,jen na mě zamrkaly budíky jak kdybys je osvítil cigárem. Takže mi někam odešel proud z baterky. No hledat ho nebudu,ale cestu najít musím. Takže interiér celej ven a v pauzách mezi sušením,natíráním a laminováním budu dělat autoelektrikáře.
Fňuk. Ale je to stejně krásný auto. A jezdí jak mladík na těch 20 let...
Takže když to vezmu kolem a kolem tak to je v pohodě. 
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Re: Co na to říkáte?
Tak jako ten podbeh by bylo jediny reseni, tam mam dir jak v ementalu ale jelikoz to auto stalo tak si nedokazu vysvetlit jak tam ta voda mohla tect nahoru od kola??????
Ale jinak svetla z petky uz nema, ani nevim jestli by tam pasovali. A na é tříce byla nejaka zmet ruznejch svetel ani nevim jestli fungovali, muzu se juknout jestli sem je nevyhodil ale na auto bych je asi uz nedaval
Ale jinak svetla z petky uz nema, ani nevim jestli by tam pasovali. A na é tříce byla nejaka zmet ruznejch svetel ani nevim jestli fungovali, muzu se juknout jestli sem je nevyhodil ale na auto bych je asi uz nedaval
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look
Někde je tam prý vyveden odtok. Ale odkud...? Sice mám knížku ale tam tohle není. Nějak si to nedokážu vysvětlit a kuchat i palubovku nebudu,to by mě mladá asi zabila.
Je teda fakt že pršelo dlouho a silně,ale že tam bude jezero tak s tím se nepočítalo. A těžko říct jak dlouho ještě bude takhle - musí to vyschnout taky. Tak světýlka nemáš... Fňuk.
Ty z E30 by se hodily protože tam jsou potkávačky obě pravý a ještě od různých výrobců takže levá nesedí. A taky svítí jinam než by měla logicky...
Ze mě musej mít protijedoucí piloti radost.

BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Pár nových - ještě "mokrých" fotek co se nachází pod kobercem. I když to vypadá strašně,skrz ta podlaha není nikde,horší je to u příčky mezi motorem a interiérem,to bude chtít asi klempíře. Ale jak je vidět na dalších fotkách,pod mřížkou je to v pohodě a oknem tam asi taky neteče... nevím ale. Stejně mi připadá divný aby tam nateklo tou příčkou protože ta je až za odtokovou lištou pod kapotou.
Nicméně pokus to zaplácat čímsi je vidět na první pohled. Tak a teď už fakt nevím co s tím. A ten plastovej podběh tam je. Asi budu nucen zase požádat Bohhyho jestli by to nenafotil u sebe v práci z obou stran abych byl schopen to rozklíčovat. Ale je to stejně pěkná haluz. Tak se kochejte. 
- Přílohy
-
- P8160010.JPG (156.74 KiB) Zobrazeno 1312 x
-
- P8160011.JPG (148 KiB) Zobrazeno 1312 x
-
- P8160012.JPG (158.71 KiB) Zobrazeno 1312 x
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Tak je to domluvený s klemprdou,až dodělá mýho což bude už tento víkend
tak si pak přijedu udělat benzínový vedení a vypadnu s tím a on přednostně vezme ještě toho modráska. Akorát nevím co tam bude vařit když to je všude samej kabel.
Nafotil jsem ty budíky,zase to dělaj,už nevím proč (možnou závadu jsem odstranil) ale přišel jsem na to s čím to má souvislost. Když je auto v klidu,vypadá to takhle:


Po vložení klíčku a jeho otočení do polohy kdy se rozsvítí kontrolky to skočí na nulu.

Otočíte zpět a v okamžiku kdy vytáhnete klíček ze spínačky a cvakne to,to udělá toto:

Fotku dalšího problému nemám ale popíšu. Když se to nastartuje tak se ručička ekonoměru přesune až úplně doprava a při přidávání plynu lítá k nule a nazpět. Uf tak a co s tím?
Nejsou jen blbě ukostřený budíky?


Po vložení klíčku a jeho otočení do polohy kdy se rozsvítí kontrolky to skočí na nulu.

Otočíte zpět a v okamžiku kdy vytáhnete klíček ze spínačky a cvakne to,to udělá toto:

Fotku dalšího problému nemám ale popíšu. Když se to nastartuje tak se ručička ekonoměru přesune až úplně doprava a při přidávání plynu lítá k nule a nazpět. Uf tak a co s tím?
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Re: Co na to říkáte?
Moc pekny....a vyber vyrobcu jako Rieger a Ate je dobry, ale osobne si myslim ze Rieger je drahej a da se to sehnat levneji ale to je jen muj dojem.......jinak jestli mas dalsi info tak sem snim,rad si poctu.
BMW 523i.....jsou tri zpusoby jak projet zatacku: s předohrabem,zadokolkou a nebo s BMW
Re: Co na to říkáte?
Tady de o to kde sehnat plastovej naraznik od riegera za lepsi penize, jedine kdyz budu zastupcem tak ho budu mit za lepsi peniz, ale laminatak sem nechtel pokud myslis tuhle moznost.Lucas 87 píše:Moc pekny....a vyber vyrobcu jako Rieger a Ate je dobry, ale osobne si myslim ze Rieger je drahej a da se to sehnat levneji ale to je jen muj dojem.......jinak jestli mas dalsi info tak sem snim,rad si poctu.
Ale jinak co je novyho:
Tak sem koupil uzavrenej K&N filtr protoze otevrenej "kuzel" se mi neosvedcil (pri agresivnejsi jizde, vetsim horku a blbnuti to nasavalo horkej vzduch a bylo to znat na vykonu)
Koupil sem nejaky doplnky ACSchnitzer. A sehnal sem konecne prahy ktery tomu predku a zadku podle me nejvic slusej.Mam na ponku jeste polozenej samosvor a staci ho tam soupnout, ale k tomu potrebuju jeste jiny poloosy.
No a na zimu planuju Dat motor do chromu a laku. Motorovy veci do chromu (myslim jako ty dekly sani avrtuli) a vsechny ostatni veci do laku kastle(bandicky, pojstkovku atd), tak uvidim jak se to povede.


Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look
Mel, jeden cas sem to zkousel ale nedokazal sem docilit uplneho odstineni. Na filtr primo horkej vzduch nesel ale prisavalo si ho to okolo. Vono co sem koukal tak i origo saje horkej vzduch od chladice.Takhle to saje rovnou pred prednim naraznikem. A ten filtr je stavenej prej pro auta od 250 atmosferickejch koni vejs. Tak mam aspon o cem premejsletT-O-M píše:tak na ten zkrášlenej motor a prostor kolem jsem zvědavej
-jinak k tomu filtru - proč si ho neodstínil ? výroba plechový stěny oddělující filtr a motor by měla stačit ne
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look
Re: Co na to říkáte?
Bohhy: Kolik za ten filtr chteli jestli se muzu zeptat? Jen jsi ho tam nasadil, nebo mas i doladenou ridici jednotku?
BMW 316i E30 -> BMW 320i E36
Re: Co na to říkáte?
Ja ho mel od kamose z tuning kramku za nakupku takze 4500 je to komplet set a jenom sem ho tam nasadil. Ridici jednotku bych ladil az kdyz bych sehnal jeste svody a vacky jinak to podle me jeste neni potreba.paveld píše:Bohhy: Kolik za ten filtr chteli jestli se muzu zeptat? Jen jsi ho tam nasadil, nebo mas i doladenou ridici jednotku?
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look
No prave, ze ten duvod muze byt. Osobni zkusenost s tim sice nemam, ale cetl jsem nejednu zkusenost s tim, ze bez doladeni jednotky, byl sportovni filtr spis na skodu, ta vaha sice neco je schopna zkontrolovat, ale je stavena pro mene pruchozi filtr.T-O-M píše:Pouze u filtru není důvod zasahovat do ŘJ, od toho je tam váha vzduchu, která kontroluje nasávané množství.
Bohhy: Dik za info
Ale výrobci filtrů o žádném takovém zásahu nemluví. Pokud pouze nahradíš originální filtr a airbox přímým filtrem určeným pro daný typ vozu tak není důvod šahat do počítače. Ten je totiž stavěn tak aby optimalizoval chod motoru na různé změny - klimatické podmínky, použitý benzín atd. Od toho tam ta ŘJ je. (Když vemeš 95 a 100 okt benzin tak to pro motor je rozdíl a hrabeš se snad v ŘJ? Ne proč. Když jedeš vysoko do hor, kde je řidší vzduch, hrabeš se v ŘJ, asi taky ne, neboť není důvod) A změnou org.filtru za více průchozí se stane pouze to, že motor nasává snadněji větší množství (ale né extrémně rozdílné) vzduchu. Taky ti takovej filtr přidá tak 2 možná 3 HP navíc, víc ne. A výměna vzducháče je asi základní a prvotní na tuningu motoru, kterou provádí asi tak 90% tunerů a nikdy jsem neslyšel o tom, že je pak nutný chip.paveld píše:No prave, ze ten duvod muze byt. Osobni zkusenost s tim sice nemam, ale cetl jsem nejednu zkusenost s tim, ze bez doladeni jednotky, byl sportovni filtr spis na skodu, ta vaha sice neco je schopna zkontrolovat, ale je stavena pro mene pruchozi filtr.T-O-M píše:Pouze u filtru není důvod zasahovat do ŘJ, od toho je tam váha vzduchu, která kontroluje nasávané množství.
Bohhy: Dik za info.
